Skocz do zawartości

Gotowe tipy jak promować kampanię konkursową Incogni


Rekomendowane odpowiedzi

image.png.ec05602e3137831f60cfa46457adde03.png 

Konkurs IncogniTOwin! ruszył w lutym, a jego reguły są bardzo proste. Uczestnicy, mają za zadanie  wygenerować co najmniej 5 konwersji w programie Incogni. Zwycięzcą zostanie ten, kto zdobędzie największą liczbę leadów podczas trwania konkursu. MVP otrzyma najnowszego iPhone 14, a mamy do przyznania jeszcze karty podarunkowe do Amazon o łącznej wartości 500$.

Na czym polega konkurs?

Zasady rywalizacji, są wyjątkowo proste. Twoim jako wydawcy zadaniem jest propagowanie kampanii konkursowej Incogni. Wszyscy wydawcy, którzy wygenerują co najmniej 5 konwersji w programie, mają możliwość wzięcia udziału w zabawie. Natomiast osoba, która osiągnie najwyższą liczbę leadów w trakcie trwania konkursu, wygrywa. 

Szczegóły rywalizacji dostępne są w regulaminie.

Incogni | Cyberbezpieczeństwo 

Stawka: 28% | Model: CPS | Rodzaj konwersji: Sprzedaż | Kraje: GLOBAL | Podgląd: klik

r4_9t-c_uU2bxyIUR4xixOvAHUALVYBtx9j-cJHYNd4WEBj2AXpZ5NBklsHQ1TCPclhbQ_o38okw3Um0v8gokrrkksifybW8gH71NQEdnLYOFTTnT5eIWxaBSNcjpfTl8smIS2v4XBu4GrlBLIedKxo

Czym jest Incogni?

Usługa Incogni umożliwia użytkownikom usuwanie informacji o nich samych, które są gromadzonych przez brokerów danych. Platforma automatycznie usuwa te dane z wielu baz i monitoruje je, aby upewnić się, że nie zostaną one ponownie dodane. Incogni tworzy listę firm, które mogą posiadać informacje na temat użytkownika i wysyła żądania usunięcia ich z bazy danych tych firm. 

To prowadzi do pytania - jak i gdzie najlepiej zareklamować taką usługę?


Pomysły na promocję kampanii Incogni

Program Incogni nie jest typową kampanią randkową lub sweepstakes, na którą wielu wydawców ma przygotowany ruch i grupy zaufanych klientów. Dlatego też oferujemy pomysły, które pozwolą Ci walczyć o nagrody i przetestować swoje umiejętności.

Media buying

Media buying to uproszczając - proces zakupu miejsca i czasu na reklamę, zarówno na platformach cyfrowych jak i offline. Jak to się ma do marketingu afiliacyjnego? Wygeneruj link partnerski, stwórz grafikę lub baner związany z promowanym produktem, lub usługą, a następnie poszukaj miejsc do jego zamieszczenia. 

W tym celu możesz samodzielnie skontaktować się z twórcami wybranego portalu i negocjować warunki publikacji lub skorzystać z sieci reklamowych. Oto niektóre z nich:

Zeropark

Zeropark daje możliwość tworzenia kampanii Domain, Pop i Push. Po zarejestrowaniu na platformie użytkownik ma szansę dokonać targetowania według lokalizacji, urządzenia, przeglądarki lub systemu operacyjnego. Portal oferuje wybór ruchu Adult/Non Adult (w tym wypadku wybierz Non Adult) i daje możliwość zakupu ruchu z konkretnych słów kluczowych lub z określonych źródeł. Zwróć uwagę, aby kierować reklamy na GEO, w jakich działa program Incogni. 

KGQI0lZw0uTH90aL81gmgFVM9kXbP9Klx6pMT3SaYdik_7nB1yn2lCTH-g17GHPUXNIVZtQGX2iKO8kKYxY3WiqJsyXsE2qdeWDKWTCfCABHf3hXDqx_RoGL6ng4Xd9cM4d5kzHtqbMXXUkvtDCHTtM

QR8ak5RPYQE3MBSDVccKFg_OEH4CCWlVoizviNJUAJ9Ygik5_mr5ipX56_blXNgTLdX28dlC9UkD98EGoFyZAs0M4E-uXONVctPLyDsyR7ceavUZ-XznD-5MaiwseAA6TMKKNpgwSfHvF6jliGKFC1E

ClickAdilla

Wykorzystanie platformy ClickAdilla pozwala na stworzenie kampanii Pupunder, Interstitial, Banner, In-App, Push, Video i innych. Platforma oferuje różne poziomy jakości ruchu (All, Medium, High) i możliwość oznaczenia Adult/Non Adult. Umożliwia również zakup ruchu od stron trzecich (Traffic DSP). Oprócz targetowania na kraj, typ urządzenia, przeglądarkę, system operacyjny, język lub IP2 location, można wybrać kategorię, taką jak “Technology & Computing”. Ta kategoria powinna szczególnie Cię zainteresować. 

j22Ys2w8FWLQFDz1BjrRTn7HbF40iOCTp3x6eld-9wUJfEYN09w1mnN-zrr1PNHF1xx-HPVC54dlxXyE2Kyamad4YHDLBaOtXZ-kRSugNEoKVvVUg7qAfSba5uYGgb_iA6q2k65-dl_uHUFmS4LfjsU

2JT5AaAu_6oWxuKtFv0isTEArr9bgU_qaN_fwp9perOIxXNBAJ2DUoOCno1xDFC0p3xjEcn5T0tq5BxIlKAJ1v2k8Ms0E93Bp8HhpZeDn1E8v0mZsJzEhFO-_WS7IZdS5xv-C8PsKyqHqzgA1TiWios

TacoLoco

Platforma Tacolo.co specjalizuje się w reklamach Push, In-Page Push i Popunder. Wydaje się bardziej podstawowa w stosunku do innych portali tego typu. Umożliwia ustalenie kategorii Dating/Mainstream, a opcje targetowania pozwalają na wybór rodzaju urządzenia, systemu operacyjnego, kraju i języka.

OzA7Q8KPpsjfFpkv2xyDtvDZAIhJ9YNkdriDdbbXocrCS_f84kE90QnAHMGEQJLu8UyNZX5QQTUIskqBBk1ilqOfz09R8kv2yjo8AEttFh32RX3GEwGAHOdBXMz6MSm5a4MhLx47GJ9Nc3AV-W2qyg8

Mgp9UprGYOG7xuHPv3r-NQaoumYga37CejFlw3M3H9-6vdaOLJh6kDJG7maE6_raefiBaF-sZRZaTRma6yVC91TcgBKIyhO9AYSJPD7HtQDDve-C67FxRUJKA46zBzJj1w792ulk5JVuE34kN_vvDQU

Clickadu

Dzięki sieci reklamowej Clickadu możesz tworzyć kampanie bannerowe, Push, Onclick (Popunder), Video, Skim oraz Instant Text Message (Dialog Ad). Platforma oferuje targetowanie reklam w zależności od rodzaju połączenia, typu i producenta urządzenia, a także przeglądarki i języka przeglądarki. 

Mgp9UprGYOG7xuHPv3r-NQaoumYga37CejFlw3M3H9-6vdaOLJh6kDJG7maE6_raefiBaF-sZRZaTRma6yVC91TcgBKIyhO9AYSJPD7HtQDDve-C67FxRUJKA46zBzJj1w792ulk5JVuE34kN_vvDQU

Google Display Network

Kolejny wariant media buyingu to GDN, czyli sieć reklamowa Google. Pozwala wyświetlać reklamy na zewnętrznych stronach internetowych osób trzecich.

Reklamy CPC kierowane na konkurencję

Wśród dużych marek, które konkurują o klientów, jest to popularny rodzaj reklamy w wynikach wyszukiwania. Ich działanie opiera się na targetowaniu użytkowników, korzystając z haseł powiązanych z konkurencją. Często są one rozszerzeniami słowa kluczowego. 

Tego typu reklamy zazwyczaj są z przewrotnym komunikatem, mającym na celu skuszenie klientów i przechwycenie ich od konkurencji, np. “[marka]? Jest coś o wiele lepszego. Wypróbuj Incogni!”.

Jak jeszcze można wykorzystać ten rodzaj reklamy w promocji kampanii konkursowej? Za pomocą silnych emocji w zestawieniu z przykładem. W tym konkretnym wypadku możesz wykorzystać STRACH w budowie komunikatu. Incogni to produkt, który chroni Twoje dane w internecie, prawda? Wykorzystaj platformy, które zrzeszają dane i stwórz reklamę, np. „Masz konto w Google lub Facebook? Te portale mogą mieć dostęp do Twoich danych! Usuń je w kilka minut!”.

Reklamy płatne w social mediach

Reklamy płatne na Facebooku i Instagramie są innym sposobem promocji kampanii konkursowej Incogni. Aby ustawić taką kampanię, kluczowe jest dobranie odpowiedniej grupy docelowej.

Należy zwrócić szczególną uwagę na kraj odbiorcy, który powinien być zgodny z GEO kampanii; wiek uczestników (prowizja przyznawana jest za sprzedaż, a specyfika kampanii wymaga targetowania wg zainteresowań, co na FB możliwe są dopiero od określonego wieku); oraz ich zainteresowania, na przykład “bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo cyfrowe i teleinformatyczne”.

Jak wykorzystać ten pomysł w kampanii promocyjnej? Wybierz odpowiednie ustawienia i zmierz się z emocjami odbiorcy. Wykorzystuj komunikaty typu “Uchroń się przed wyciekami danych” albo “Pozwól specjalistom zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych”, aby przekazać realną wartość oferowanego produktu. Na przykład: “Korzystając z Incogni możesz odzyskać kontrolę nad swoimi prywatnymi danymi, nawet jeśli zostały już upublicznione w Internecie”.

Działania organiczne w social mediach

Prowadzenie działań organicznych może odbywać się na różnych platformach, od Facebooka i Instagrama, po YouTube, TikTok czy komunikatory np. Messenger, Discord, WhatsApp lub Telegram. Przyciągnięcie uwagi użytkownika może być ułatwione dzięki komunikatom werbalnym, takim jak np. “Usuń dane z sieci”, “Nie pozwól, by inni mieli dostęp do Twoich danych” czy “Czy martwisz się o swoje dane?”.

 

  • Super 1

spacer.png

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .