Skocz do zawartości

highperformance

Użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana highperformance w dniu 15 Lutego

Użytkownicy przyznają highperformance punkty reputacji!

Reputacja

5 Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1. Nazwa przedmiotu: konta stazowe fb, z jak najbezpieczniejszym logowaniem, najlepiej cookies 2. Opis przedmiotu: minimum roczne 3. Cena: - 4. Kontakt: forum 5. Sposób zapłaty: -
  2. Od 6 lat moja główna działalnością jest afiljacja, oparta na twarzach marki. Mam zbudowane zaplecze video, zdj, postedycja, grafika itd, ale przede wszystkim spore know-how w tej branży, dobre relacje i stawki od reklamodawców. Najważniejsze jednak to, że marketingowo dowozimy bardzo dobre rezultaty, na często bardzo konkurencyjnych rynkach. Obecny projekt to twarz marki projektu edukacyjnego w zakresie inwestycji. Nie oferujemy jednak żadnego scamu, a realną multi-platformę szkoleniową. Poza samymi pieniędzmi, które są już i tak spore, możesz rozwinąć się medialnie we własnym zakresie. Jeśli uważasz, że nadajesz się na taką osobę, odezwij się priv. Współpraca głównie zdalna.
  3. Witam, wykonam masowe wysyłki wiadomości DM na instagram. Potrzebuję jedynie listy profili, których odbiorców zesrape'ować, przefiltrować), po kilku godzinach przeprowadzana jest wysyłka, po 24h prof z wysyłki. Wiadomości prywatne, 97% widoczności (nie trafiają w spam). 50K - 149$ 100k - 300$ 200k - 600$ 500k - 999$ 1 MLN - 1399$ Płatności blik/usdt/przelew. kontakt: forum
  4. "Ustawodawca wprowadził tzw. rejestr przedsiębiorców działających w branży walut wirtualnych, a więc jest to działalność regulowana. Jeśli chcesz świadczyć usługi w tym zakresie, to od 31 października 2021 r. konieczne jest uzyskanie wpisu do rejestru walut wirtualnych."
  5. https://github.com/sqoshi/zalando-shopping-bot
  6. TikTok/IG u influ z niszy, jesli produkt tani to można nawet ostrzej brnąć w barter-promocja
  7. Co tu bede mowil, sam stworzylem poniekad kilka tkaich firm, gdzie poczatku gadsem i wizytowka postawilem firme. Dokladnie tak samo uwazam Cieszy mnie, ze nie bedac jeszcze stricte w branzy, ktos potwierdza moje przeswiadczenia. Oparte na jednak w wiekszosci pracy na swoich markach.
  8. nawet kilka Mam nadzieje, że będzie inaczej. Chciałbym Ci tu napisać, czemu tak uważam itd. ale powiedziałbym tylko: instynkt, nauczyłem się już, że najlepsze biznesy jakie zrobiłem, wzięły się z tego, że czegoś brakowało mi w usługach z których sam korzystałem, a ja wypełniłem tę lukę. Większą przeszkodę widzę w skalowaniu, a dokładniej mówiąc w zatrudnianiu. Od dobrych 2 lat. przetestowałem multum opcji pozyskiwania pracowników i jedyne, czego obecnie się nauczyłem to to, że masz takich pracowników, jaką oferujesz pensję to wg. mnie będzie największy challange, mam jednak i na to pewnego asa w rękawie. Dzięki za uwagę o webinarach, oczywiście również będę z takowych korzystał.
  9. W zależności od branży, zaczynam zawsze od wybrania 2/3 kanałów dotarcia, gdzie jest największy potencjał (zazwyczaj g/fbads) + od samego początku odpalam rzeczy, które wymagają czasu (SEO, pozyskiwanie opinii na wizytowke/tripadvisor/booksy etc.) Powodzenia! To ogromny rynek
  10. Cześć, piszę ten dziennik z jednym celem. Chcę pomóc Tobie sobie w spojrzeniu na wszystko z boku, drugim powodem jest fakt, że zacząłem porządkować swoje życie zawodowe. Jedną z rzeczy, które muszę wdrożyć to spisywanie swoich działań, żeby móc na nie spojrzeć z 3D. Tyle słowem wstępu, przejdźmy do rzeczy. Moje całe zawodowe życie kręci się wokół marketingu i sprzedaży. Od afiljacji, po zbudowanie kilku dochodowych przedsięwzięć. Od stycznia wyotowałem się ze wszystkich z nich, zostawiając sobie tylko i aż marketing, na czym właśnie skupię ten dziennik. Cel to 100.000 /mc-nie od klientów w 6 miesięcy i 100.000 / mc-nie w 18 miesięcy. Dla niektórych cel może wydawać się zbyt ambitny, uprzedzę jedynie - mam ku temu kompetencje...polecam śledzić dziennik Wyznaczyłem sobie wstępnie kilka wskaźników, Offline: - ilość wykonanych cold calli, - ilość wysłanych cold emaili. Online: - lista osob na liscie newslettererowej, - dni aktywnego prowadzenia social mediów (muszę jeszcze wybrać, które dokładnie), - filmy YT. Wszystkie z powyższych kanałów dotarcia zostaną z sobą zsynchronizowane, żeby tworzyć nie tylko jedną, wielką bazę, a również markę osobistą i status eksperta. Content - dotarcie z contentem do ludzi -> dobre wykonanie usługi (oczywiście mailing i telefony mają doprowadzić bezpośrednio do sprzedaży, tak żeby $ mielil się od razu, to napędza najbardziej Tyle słowem wstępu, większość wyjdzie w praniu, przy 1 raporcie stworzę jakiś szablon, żeby monitorować postępy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .