Kolo sam siebie obrażasz, prowadzisz quasi legalny biznes ale ok wszystko w sieci dozwolone. Pisanie o banialukach typu 3 dniowych reklamacjach kiedy nie odpowiadasz na maile w ciągu 24h od pseudo uruchomionej usługi to żal ciebie słuchać i czytać. Co tu psuć skoro jesteś nie rzetelny więc lepiej by inni o tym byli uprzedzeni. Tak tak zmienisz login i pojawisz się jako new one za chwilę, to wiadomo. Prosisz o brak negatów w opiniach, ale na FB nawet nie pozwalasz komentować postów to już o czymś świadczy, skoro jak wspomniałem reakcji na maile brak w terminie zgodnym z twoim regulaminem . Budowa marki to nie zabawa za 12-15 zł. To proces ciągły i długotrwały, najważniejszy jest klient i dbanie o niego. O tym powiem każdy profesjonalista, choć historia konta i komentarzy typu sprzedaż konta na YT pokazuje, że daleko do tego Tym tekstem powyżej tylko obrażasz swoich klientów, a samemu dajesz przykład, że nie warto płacić za usługi z twojej strony, które od początku nie działają. Jeśli nie ogarniasz tego biznesu i nie kontrolujesz ryzyk wygaśnięcia kont i klient ma z tego tytułu tylko nie smak to wnioski same się nasuwają. Traktuj to jako lekcję jak podnieść jakość i efektywność swoich usług. Co za żal, szkoda czasu.