Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

LeWaR

Jak zwiększyć konwersję do 21.4% na Landing Page?

Rekomendowane odpowiedzi

Taka mała infografika, myślę że się przyda każdemu do budowy Landing Page oraz w zwiększeniu konwersji

Po angielsku lecz sądzę że każdy powinien zrozumieć podpunkty pokazane na grafice :) 

Landing Page Conversion 21.4.png

Źródło: https://backlinko.com/social-squeeze-page

Edytowane przez LeWaR
  • Super 4
  • Dzięki! 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można wiedzieć skąd pochodzi ta infografika? :) Jakieś statystyki przemawiające za tego typu rozwiązaniem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wiecie może gdzie mogę znaleźć poradnik jak zrobić własny landingpage ??

Oraz w jakiej sieci afiliacyjnej jest w tym momencie najwięcej programów na portale randkowe ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny pomysł, aczkolwiek musi ktoś mieć dużo w głowie, aby się dostosować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego mi brakowało; wydrukuję sobie w 1000 egzemplarzach i porozwieszam po mieszkaniu, żeby nie zgubić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Bananancio
      USŁUGI MARKETINGOWE - INNE NIŻ WSZYSTKIE!
       
      W skład naszych działań wchodzą usługi zarówno dla stawiających pierwsze kroki w internetowym świecie zarabiania, jak i dla firm działających od lat na tym rynku.
      Podstawowe usługi to:
      Tworzenie stron www oraz zautomatyzowanych sklepów - dzięki doświadczeniu w zarabianiu w sieciach afiliacyjnych - codziennością dla nas jest budowanie nie tylko stron dla firm, ale też landing page pod marketing afiliacyjny, MLM itd. Nie ma wyzwania, któremu byśmy nie podołali! Kompleksowe usługi optymalizacyjne i pozycjonowanie oraz skuteczny linkbuilding (Linki dodawane są ręcznie) Usługi Marketingowe:
      Prowadzenie kanałów w social mediach - nie ufaj tym marketingowcom, którzy nie potrafią składać zdań po polsku, a własnego FanPage nie mieli nawet w rękach (Tak niestety wygląda polski rynek #NoOffence )!  Marketing Szeptany - ludzie mają już dość nachalnych reklam z każdej strony. Potencjalnych klientów podejść trzeba od całkiem innej strony. My już wypracowaliśmy skuteczną strategię, dzięki której wiemy jak to zrobić! Posiadamy także zaplecze pozwalające bezbłędnie przeprowadzać takie operacje. Marketing Inny Niż Wszystkie: 
      Receptą na budowanie własnej marki jest sumienne prowadzenie kanałów komunikacji, otrzymywanie opinii od zadowolonych klientów, etyczne działania a także stosowanie zasady "klient ma zawsze rację" - To zdążyłeś na pewno już gdzieś usłyszeć, a nawet przetestować... Domyślam się, że nie wyszedłeś na tym dobrze a Twoja konkurencja tarzała się po podłodze ze śmiechu widząc Twoje poczynania. Oczywiście nie mówię, że tak nie powinno się robić - jeśli mamy długofalowe plany; wspaniały cel oraz misję to jak najbardziej powinniśmy się tego trzymać. Jeśli jednak zależy nam na $$$ ? i naszym celem jest jak najszybsze i najefektywniejsze wykorzystanie niszy to nie ma się nad czym zastanawiać... Oferujemy:
      Realnie wyglądające opinie na wizytówce w Google Dysponujemy infrastrukturą pozwalającą bezpiecznie dodać opinie w każdym miejscu w internecie Wybijanie Twoich stron/profili na facebooku z POLSKICH KONT! PROMOCJA DLA UŻYTKOWNIKÓW MAKE CASH!
                       Z kodem: MAKECASH rabat 20% na opinie oraz marketing szeptany
      Pomagamy od A do Z przy wejściu w internetowy świat zarabiania, zapraszam Bananancio

       
    • Przez GaCeL
      1. Nazwa przedmiotu: Piękny Landing Page pod Pokemon GO 2. Opis przedmiotu: Sprzedam bardzo ładny LP pod Pokemon GO, domyślnie jest połączony z pustą ofertą z Firesuba. Poniżej zamieszczam filmik prezentujący stronę i obrazki, zachęcam do kupna. 3. Źródło pozyskania: Wykonany własnoręcznie. 4. Zdjęcia: Strona Główna Podstrona 5. Kontakt: PW, GG: 8603694 6. Cena: 100 PLN 7. Sposób zapłaty: Przelew Bankowy, PayPal
       
    • Przez tkolp
      NowLifestyle to firma stworzona przez marketerów dla marketerów. Nasze produkty i usługi są testowane oraz używane już od ponad 25 lat, wspomagając i obsługując m.in. marketerów sieciowych w rozwoju ich firm online. A teraz umieściliśmy każdy z naszych sprawdzonych produktów w jednej hybrydowej platformie marketingowej, abyś mógł bezpiecznie rozwijać każdy biznes. W tym sposób wyposażamy Cię w odpowiednie narzędzia do odniesienia sukcesu.
      Otrzymując odpowiednie narzędzia, szkolenia oraz wsparcie, będziesz w pełni przygotowany do pozyskiwania większej liczby potencjalnych klientów, także zwiększania sprzedaży oraz dochodu w swojej firmie.
      Oto dostępne produkty:

      Limity i usługi dostępne w poszczególnych pakietach:
      Pakiet Gold $74/msc:

      Autoresponder : 25.000 kontaktów Pokój webinarowy : 200 miejsc Generator Landing Page : 10 stron Strony Wizerunkowe : 5 podstron Wideo hosting : 10 filmów Program partnerski : Do 100% prowizji (50%,25% + binarka 25%) Pakiet Platinum $124/msc:
      Autoresponder : 50.000 kontaktów Pokój webinarowy : 500 miejsc Generator Landing Page : 50 stron Strony Wizerunkowe : 10 podstron Wideo hosting : 50 filmów Program partnerski : Do 100% prowizji (50%,25% + binarka 25%) Pakiet Enterprise $324/msc +$150 jednorazowo:
      Autoresponder : 100.000 kontaktów Pokój webinarowy : 700 miejsc Generator Landing Page : 100 stron Strony Wizerunkowe : 100 podstron Wideo hosting : 150 filmów Program partnerski : Do 100% prowizji (50%,25% + binarka 25%)
    • Przez RianesS
      Cześć Mając kilkuletnie doświadczenie zawodowe, w tym jeszcze dłuższe freelancerskie (opinie w tym temacie już sprzed kilku lat) chcialbym zaoferować swoją pomoc przy tworzeniu stron internetowych i pochodnych.   Oferuję: Tworzenie stron internetowych: pisanych od podstaw w HTML/CSS/JS - w pełni responsywne i wstępnie zoptymalizowane pod SEO Opartych na szablonach HTML z przystosowaniem pod klienta  - jeśli strona nie musi mieć panelu administracyjnego, a aktualizacja treści ma się odbywać sporadycznie jest to tańsza opcja od poniższej (chodzi o cenę zakupu szablonu, średnio szablon HTML kosztuje $10 a taki sam pod wordpress już $70) - opcja idealna pod wizytówkę firmową opartych o CMS-y jak Wordpress - na szablonach, darmowych lub premium, z pełną konfiguracją i przystosowaniem pod klienta, również z edycją kodu źródłowego w celu indywidualizacji wyglądu opartych na innych CMS-ach combo - łączę punkt drugi i ten ostatni - łączę skrypt CMS z szablonem HTML by zapewnić funkcjonalną stronę z panelem administracyjnym, systemem blogowym itp. // nie koduję szablonów pod Wordpressa Sklepów internetowych Opartych na Prestashop - na darmowym lub płatnym szablonie z dostosowaniem pod Ciebie. Podpinam płatności, przygotowuję grafikę, tworzę kategorie, dostajesz sklep gotowy do dodawania produktów i promocji (teksty jak produkty dostarcza klient) Opartych na Woocommerce - j/w Opartych na innych skryptach w tym SaaS (np. shopify, shoper, shoplo, sky-shop itp.) - j/w Landing Pages pisane od podstaw w HTML/CSS/JS zgodnie z zaleceniami klienta względem wyglądu i układu. Jeśli dostarczysz teksty to od razu je umieszczę, podepnę ofertę, dostaniesz LP gotowy do promocji oparte na CMS-ach m.in. Wordpress - j/w Obsługa istniejących stron - naprawa, przyśpieszenie, przeniesienie, backup, podpięcie domeny pod serwer, zmiana DNS, podpięcie lockera, edycja wyglądu, kodu, wszelka pomoc, z którą początkujący może sobie nie poradzić   Tworzę też podstawową grafikę jak logo czy bannery, jeśli chodzi o projekty jak całe strony, to gdy złożysz zamówienie kontaktuje się ze swoim znajomym grafikiem, który wszystko projektuje, a ja to potem tnę i koduję - całość jego pracy nadzoruję ja, ty kontaktujesz się tylko ze mną dla swojej wygody, a Tobie po zaprojektowaniu strony wysyłam projekt do akceptacji - jeśli nie wymagasz poprawek zabieram się do zamieniania projektu PSD w kod.
        Napisz jeśli chcesz zacząć zarabiać w internecie, ale nie wiesz jak postawić stronę, lub już ją postawiłeś, ale nie umiesz jej zmodyfikować, podpiąć oferty, czy masz inny problem - jestem pewien, że się dogadamy  Opinie w temacie sprzed kilku lat świadczą o moim doświadczeniu, a ceny są na prawdę niewygórowane    Kontakt: Priv, GG: 52833538, mail adrian.jagiello|malpa|hotmail.com Pozdrawiam,  
    • Przez Wujek Ziemny
      W poniższym tekście postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie dlaczego dana osoba nie jest w stanie uzyskać satysfakcjonującej konwersji w swoich kampaniach. Wymyśliliśmy, że dobrym pomysłem jest stworzenie listy, na której umieszczone są rozwiązania typowych problemów. Lista ta może okazać się pomocna dla wszystkich laików i nie tylko. 
      1. Sprawdź Offer Links. 
      Sprawdzaj statystyki sieci, żeby mieć pewność, że traffic, który wysyłasz jest przekierowywany na zamierzoną ofertę. Porównaj te dane ze swoim trackerem, żeby zobaczyć, czy liczby zbytnio się nie różnią - dopuszczalna jest różnica na poziomie 20-30%. Możesz również samodzielnie sprawdzić, czy twoja oferta działa - spróbuj sam przejść proces rejestracji (możesz uprzednio powiadomić swojego AM, żeby uniknąć nieporozumień), bądź poproś swojego AM, żeby wywołał konwersję.
       
       2. Sprawdź Postback Links. 
      Upewnij się, że dodałeś clickID token do url swojej oferty, gdy umieszczałeś ją w trackerze. Następnie sprawdź swoją sieć, żeby mieć pewność, że dodałeś global postback url dla całego konta lub dodałeś postback url dla każdej swojej oferty z osobna. Na sam koniec, zweryfikuj, czy zmienne, których używasz do dołączenia clickID do oferty, są takie same co te, których używasz w postback url, których używasz do wysyłania konwersji z powrotem do trackera. 
       
      3. Sprawdzaj Tracker Click URLs na Landing Page’u. 
      Sprawdź swój kod landera, żeby upewnić się, iż wymieniłeś swoje linki z trackerem click url. 
       
      4. Upewnij się, że twoje landery są odpowiednio ustawione i działają poprawnie. 
      Wyszukaj każdy z landing page’y i sprawdź, czy działają one poprawnie. Wyświetl i kliknij w każdy z landerów na swoim komputerze i/lub telefonie w zależności od tego, na jakie urządzenie/a jest skierowana Twoja kampania. Spróbuj zrobić tak, żeby najważniejsze rzeczy były od razu widoczne (to znaczy: umieść takie elementy jak przyciski, kręcące się kółka, linki itd., żeby użytkownik nie musiał przewijać strony – w terminologii webmasterskiej nazywamy to określeniem „above the fold”). W celu upewnienia się, jak lander wygląda na poszczególnych urządzeniach i przeglądarkach, użyj tego narzędzia: https://www.browserstack.com/screenshots
       
      5. Sprawdź linki swojej kampanii.
       Wyszukaj linki swojej kampanii, żeby upewnić się, że przekierowują one na landery które wcześniej ustawiłeś, przeklikaj też kilka landerów, żeby sprawdzić, czy przenoszą Cię do ustalonych wcześniej ofert.
       
      6.  Sprawdź prędkość, jeśli twoja kampania skierowana jest do urządzeń mobilnych. 
      Sprawdź prędkość trackera. Jeśli używasz takiego trackera, jak Voluum, wtedy nie musisz przejmować się prędkością. Natomiast, jeśli używasz własnego trackera, warto jest sprawdzić prędkość przekierowywania: http://www.serp-perception.com/redir...eed-tester.php. Sprawdź również ładowanie serwera (server load), żeby upewnić się, czy nie wytraca on prędkości przy wysokiej ilości odwiedzin. Jeśli tak, to rozważ upgrade serwera.  Sprawdź prędkość ładowania landera: Możesz do tego użyć tego serwisu: https://www.webpagetest.org. Tymczasowo wyłącz wyskakiwanie reklam pop, ponieważ może to znacznie spowolnić prędkość ładowania na niektórych urządzeniach. Sprawdź całkowitą prędkość ładowania. Oczywiście możesz po prostu dodać do siebie wyniki, które uzyskasz w dwóch pierwszych krokach, ale zawsze warto jest się upewnić. Skopiuj url kampanii i wypróbuj ją na webpagetest.org (ponownie upewnij się, czy landery mają chwilowo wyłączone reklamy typu pop). Całkowity czas ładowania nie powinien przekraczać 2 sekund, w innym przypadku możesz stracić dużą liczbę potencjalnych użytkowników. Na urządzeniach mobilnych najlepiej jest dążyć do niecałej sekundy ładowania.   
      Istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić, żeby zoptymalizować prędkość landera - nie będę jednak się nad nimi wszystkimi teraz rozwodzić. Podstawowymi czynnościami, które możesz wykonać są: użycie CDN, np. Amazon Cloudfront. Zmiana rozmiaru zdjęć poprzez witrynę kraken.io. Jeśli lander nie ma ikony, dodaj pustą: http://transparent-favicon.info/
      Możesz również używać takich stron jak webpagetest.org, czy Google PageSpeed Insights, na których znajdują się porady dotyczące optymalizacji prędkości strony. 
      Nie zapomnij również, żeby ponownie włączyć reklamy pop, gdy wszystko już sprawdzisz! 
       
      7) Upewnij się, że jakość twojego trafficu jest dobra.
      Testując niesprawdzone oferty i landery (np. takie, których nigdy wcześniej nie używałeś) postępuj zgodnie z tymi krokami:
      Użyj swojego sprawdzonego źródła ruchu. Niech będzie to źródło trafficu, które zapewniało Ci najlepsze wyniki w przeszłości. Dzięki użyciu takiego trafficu twoja kampania będzie najskuteczniejsza, a dodatkowo będziesz mógł ją tanio przetestować Ustawiaj odpowiednie stawki i bądź świadomym istnienia botów. W najgorszym przypadku ustawiaj przeciętne stawki - musisz być pewny, że masz przyzwoity ruch.   
      ? Ustaw odpowiednią liczbę ofert i/lub creativów, które zamierasz przetestować. 
      Na początku użyj czyichś landing page’y. Sprawdzając niepewne oferty, używaj najpopularniejszych pobranych od kogoś landerów (przynajmniej na początku), nie zapominaj też o optymalizacji czasu ładowania. Musisz przetestować sporą liczbę landing page’y w kilku lokalizacjach dla konkretnych verticali, dodatkowo powinieneś wiedzieć, które landery działają dobrze na wielu lokalizacjach. Przetestuj przynajmniej 5 landerów (najlepiej jest spróbować zrobić tak z 10-cioma landerami). Dzięki temu, będziesz mieć pewność, że masz przynajmniej jeden przyzwoity LP. Gdy będziesz mieć dobrze działającą ofertę, wtedy dopiero powinieneś skupić się na kształtowaniu jej pod względem creative’ów.  Na początku korzystaj z rekomendowanych przez swojego managera ofert. Używając 2-3 ofert z podobnymi wypłatami w celu przetestowania landerów, sprawdź z twoim AM, czy oferty te działają dobrze u chociaż kilku innych użytkowników danej sieci. Początkowo testuj ruch na reklamach pop. Jeśli twoje reklamy mają banery, rozważ użycie reklam typu pop, żeby wybrać najlepsze oferty i LP. Dopiero później zacznij korzystać z banerów.  
      9) Działaj na odpowiedniej ilości ruchu.
      Upewnij się, że pracujesz na odpowiednio dużej ilości ruchu, żeby twoja kampania miała jakiekolwiek szanse. Jednym z najczęstszych pytań początkujących jest: “Ile pieniędzy powinienem zainwestować w kampanię?”. Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie bez sprawdzenia szczegółowych statystyk konkretnych kampanii.
      W każdym razie, jako minimalną stawkę bazując jedynie na zdrowym rozsądku, powinieneś przeznaczyć na traffic minimum: (suma wypłat ze wszystkich ofert) x (liczba landerów). Czasami ta suma będzie wymagała zwiększenia w zależności od konkretnych sytuacji. Jeśli pracujesz na 3 ofertach ze średnimi wypłatami rzędu 2$ z 10 niesprawdzonymi landerami i wydałeś już 10 dolarów, a dalej nie otrzymałeś konwersji, to powinieneś odpalić większą ilość ruchu przed podjęciem decyzji o porzuceniu tej kampanii. 
       
      10) Nie poddawaj się. 
      Porażka jest jedynie wynikiem poddania się przed znalezieniem drogi do sukcesu. Nikt nigdy nie powiedział, że kampanie reklamowe są proste w obsłudze. Ciągle staraj się rozwiązywać problemy z twoim ruchem w celu weryfikacji, czy wszystko jest dobrze ustawione, a do tego ciągle staraj się przeprowadzać testy, żeby zarobić pierwsze pieniądze. Po zdobyciu pierwszych pieniędzy, będziesz bardziej zmotywowany do dalszej pracy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .