Skocz do zawartości

Który tytuł będzie lepszy


adam277

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Skąd mamy wiedzieć w jakim kontekście zadajesz pytanie? Chodzi Ci o SEO czy o to który tytuł lepiej przyciągnie uwagę potencjalnego klienta?

Nikt Ci nie odpowie który tytuł będzie najlepszy bo nie wiemy o jakim produkcie mowa. Jeżeli chodzi o SEO to polecam sprawdzenie konkurencji i trafficu na wszystkie frazy. Jeżeli chodzi o tytuł to ZAZWYCZAJ najlepsza jest fraza odpowiadają dokładnie zapytaniu - jeżeli użytkownik szuka frazy "Srebrny Iphone 7" i wyskoczy mu kilka wyników to największe CTR będzie miał ten odpowiadający zapytaniu (im bliżej wyszukanej frazy tym większe CTR). Przykładowo otrzyma takie wyniki:

TOP1 - Iphone 6 srebrny

TOP 2 - Iphone 7 srebrny

TOP 3 - Iphone 4 problem

TOP4 - Czarny Iphone 7

Oczywiście najwyższe CTR będzie mieć TOP2 bo TOP1 nie odpowiada na zapytanie użytkownika (użytkownik nie znajdzie tam tego czego szuka, tak wynika z tytułu)

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, adam277 napisał:

@Szmigol  Pod seo który będzie lepszy?

Nie mam pojęcia który będzie lepszy bo nie wiem co to za keywordy. Przed wybraniem powinieneś dokonać analizy konkurencji tzn. sprawdzić czy jesteś w stanie się przebić do topek ze swoją stroną. Zanim zaczniesz działać to poczytaj o SEO bo okaże się, że wybierzesz bardzo trudne frazy a bez odpowiedniej wiedzy i zaplecz nie dojdziesz nawet do top 30.

14 minut temu, adam277 napisał:

O co chodzi z tym sprawdzeniem trafficu?

Możesz sprawdzić ile wyszukań mniej więcej ma dany keyword - tu masz przykładowe narzędzie https://searchvolume.io/

15 minut temu, adam277 napisał:

Czy  ze sprawdzeniem konkurencji chodzi o to że jak w top 10 domena o podobnych parametrach będzie miała  bez oddzielenia  slowo1 marka to drugi tytuł będzie lepszy?

W sprawdzaniu konkurencji chodzi o to żeby zobaczyć jak wygląda top10 czyli:

- Jak "stare" są domeny w top10

- Ile mają linków przychodzących, jakiej jakości są te linki

- Ile mają treści i jakiej jakości jest są treści

- Czy domeny są widoczne w social media

- Jak domeny są zoptymalizowane pod kątem SEO

To są przykładowe rzeczy które można sprawdzić, jest tego o wiele więcej. Upraszczając w SEO chodzi o to żeby przekonać wyszukiwarkę google, że to właśnie Twoja strona zasługuje na wysoką pozycję a nie konkurencji. Jeżeli konkurent ma 5 000 słów treści na stronie - bardzo unikalnej i często aktualizowanej to Ty musisz napisać lepszy artykuł. Jeżeli konkurent ma dobrej jakości linki to Ty musisz zdobyć lepsze - wydaje się proste, ale tylko w teorii :P Powodzenia.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, adam277 napisał:

@Szmigol Czy jak w top 5 jest domena starsza od mojej, ale ma np. mniej o połowę linków z unikalnych domen to mam szansę na wejście do top 5?

I tak i nie - algorytm nie bierze pod uwagę tylko linków i wieku domeny. Domena może być starsza od Twojej ale może mieć gorszej jakości content, albo Twoja strona może być lepiej zoptymalizowana i wiele innych.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, adam277 napisał:

@Szmigol Żeby mieć największą pewność że przeskoczę inną domenę to muszę mieć więcej linków oraz starszą domenę przy założeniu, że optymalizacja taka sama?

Nie rozumiesz. Każdy link przychodzący jest inny - przekazuje inną moc albo zwiększa zaufanie do Twojej strony. Nawet jak masz link z jednej strony to może się on różnić dziesiątkami parametrów - może być dodany z innej podstrony, ze stopki, jako url albo z anchorem, nofollow albo dofollow itp itd. Praktycznie także nie jest możliwe żebyś miał tak samo zoptymalizowaną stronę jak konkurent - do tego konkurentów masz wielu a nie tylko jednego - najprościej rzecz ujmując musisz jak najwięcej rzeczy zrobić lepiej niż mają zrobione Ci których chcesz przebić. Tutaj masz fajny artykuł na ten temat (https://backlinko.com/google-ranking-factors) - autor wymienia ok 200 czynników rankingowych a daje sobie rękę uciąć że jest ich dużo więcej - sporo jest takich o których nie wiemy ponieważ algorytm google nie jest dostępny publicznie.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, adam277 napisał:

@Szmigol  Są parametry  m.in. page authority, które biorą też pod uwagę takie szczególy jak położenie linka itp. Co sądzisz o tym paramatrze w kontekście porównywania się do konkurencji ?

Wszystko wymaga sprawdzenia "dogłębnego". Wszelakiego rodzaju parametry dostarczane przez zewnętrzne serwisy niezwiązane z google np. majestic powinieneś traktować raczej jako sugestie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .