Witam,
Mam dość nietypowy problem ze sprzedanym produktem na Ebay.pl, otóż w połowie grudnia użytkownik z Hiszpanii wygrał licytacje.Zapłacił zaraz po wygraniu aukcji,Wypadł jakoś weekend wiec wysyłkę zrobiłem w poniedziałek,nadałem paczkę priorytetem,i zaraz po przyjściu do domu wysłałem link do śledzenia paczki.Po okresie ok 2 tygodni paczka nie dotarła do kupującego co poskutkowało otwarciem przez użytkownika sprawy o odzyskanie pieniędzy,gdzie wielokrotnie pisałem,ze przez święta mogą być opoznienia w dostawie i nie jest to moja wina,po 2 dniach Ebay poprzez PayPal pobrał mi pieniądze z konta,a 2 dni po pobraniu pieniędzy paczka została dostarczona do użytkownika,napisałem do niego wiadomość wraz z adresem PayPal do zwrotu pieniędzy nagle użytkownik zapomniał języka angielskiego i zaczął pisać jedynie w swoim języku ojczystym gdzie wcześniej pisanie w języku angielskim nie było dla niego problemem,Z tłumaczenia dowiedzialem sie tyle,ze czekał za długo na paczke i nabył ten przedmiot gdzie indziej,i ewentualnie może oddać cześć pieniędzy,oczywiście odrazu pogroziłem,ze zgłosze to Ebayowi który oczywiście ma mnie głeboko w du....Finalnie nie mam ani kasy,ani towaru i dodatkowo przez Ebay mogę mu naskakać bo nie doszukałem sie żadnego sensownego sposobu na zgłoszenie problemu,pier.... taki serwis który bez analizy oddaje kasę użytkownikowi który chwile później otrzymuje towar, Oczywiście do dziś nie otrzymałem nawet poł wiadomosci od serwisu,
Jakis sensowny pomysł?? Może ktoś miał kiedyś podobny problem
Pozdrawiam
Adrian