Skocz do zawartości

macieqq

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Kosik Rozumiem Ogólnie to mam pomysł na produkty, lecz jest to coś, co chciałbym rozwijać na naszym rynku i wokół czego chciałbym wyrobić markę. W tej opcji raczej nie będę korzystał z dropshippingu i zainwestuję w magazyn. Niemniej jednak chciałbym od czegoś zacząć, żeby zobaczyć na żywym organizmie co się z czym je i dlatego chcę zacząć od dropów Chiny -> USA. Nawet nie tyle chodzi o zarobek, a o samo zdobycie wiedzy i umiejętności Jeszcze raz dzięki za pomoc.
  2. @Kosik Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że podatki opłacam w kraju, w którym posiadam DG, a nie w miejscu, do którego wysyłany jest towar? Jeżeli chodzi o czas oczekiwania na dostawę, to masz rację. Jest to główny powód, dla którego chciałbym działać na rynku USA, a nie na polskim. Bardzo często można znaleźć magazyny już bezpośrednio w USA i wtedy ten LT jest krótszy.
  3. Cześć. Z góry przepraszam, jeżeli są to powtarzające się pytania, natomiast nie mogłem znaleźć na nie jednoznacznych odpowiedzi. Nigdy nie miałem swojego biznesu i dopiero raczkuję w tym temacie. Zamierzam zacząć pracować na modelu dropshippingu i na chwilę obecną zbieram cenne informacje na ten temat. To co by mnie na początku interesowało, to sprzedaż produktów z Chin na rynek USA. Poniżej sprawy, które pozostają dla mnie niejasne i mam nadzieję, że będziecie w stanie mi pomóc. 1. Chciałbym założyć swoją działalność, aby oczywiście nikt się nie przyczepił. Na pierwszą myśl przychodzi działalność gospodarcza w Polsce, ale czy jest to najlepsza opcja, jeżeli nie będę sprzedawał towarów na ten rynek? Czy może są inne możliwości? 2. Jak wygląda sytuacja z podatkami, cłem itp. w przypadku handlu Chiny -> USA? Jakie dokładnie są to opłaty i gdzie trzeba je uiszczać? 3. W jaki sposób załatwiana jest sprawa paragonów lub faktur w przypadku takiego modelu biznesowego? Rozumiem, że jako sprzedawca, to ja powinienem wystawić taki dokument. Z tego co się orientuję, to tego typu firmy wystawiają faktury mailowo. Co w przypadku, gdy klient zechce otrzymać wersję papierową? Czy do prowadzenia takiego biznesu potrzebna jest drukarka fiskalna? Z góry dziękuję za pomoc.
  4. macieqq

    Cześć

    Cześć wszystkim, jestem Maciej. Od kilku lat pracuję na etacie i stwierdziłem, że najwyższa pora na wprowadzenie jakichś zmian. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .