Skocz do zawartości

Prestashop - pytanie o opis produktu, a SEO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie, przy dodawaniu produktu w prestashop jest opcja SEO i tam wpisuje się meta tytuł i meta opis, więc jak uzupełnię meta tytuł i meta opis to google będzie brało pod uwagę tylko te meta opisy?  obszerny główny opis  produktu jest już mało ważny i google nie będzie go brało pod uwagę?

Zarejestruj się za darmo i zacznij zarabiać online!

  • Darmowe poradniki pokazujące krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat e-commerceSEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji, freelancingu i wiele więcej!
  • Bezpośredni dostęp do Get Paid 2.0 w ramach jednego konta na make-cash.pl!
Opublikowano

Raczej skup się na dobrym meta title i unikalnym oraz treściwym opisie produktu. Jak masz mało produktów to możesz i meta opis pisać / zlecić, meta opisy nie są tak istotne dla stron produktowych. 

Opublikowano (edytowane)

Dobrze i nie, generalnie w Presta nazwa produktu = meta title, więc nie trzeba oddzielnie dodawać meta title (chyba, że się chce). Ja przy 1k produktów meta opisów nie ruszam, bo wg mnie nie są na tyle istotne, aby tracić na ich pisanie czy uzupełnianie czas, lepiej go zainwestować w budowanie linków itd. Ale to już każdy ma swój pomysł na pozycjonowanie. 

Edytowane przez Mateht
Opublikowano
53 minuty temu, Mateht napisał:

Ja przy 1k produktów meta opisów nie ruszam

na co Ty napisałeś:

13 minut temu, slu12345 napisał:

nie ruszasz meta opisów produktów?

 

Czy Ty sobie robisz z nas jaja? Nie pytaj o coś na co dostałeś właśnie bezpośrednią odpowiedź. Szanuj czas innych albo po prostu zbanuje Cię z korzyścią dla reszty użytkowników za brak szacunku do nich. Meta opisy przydają się do zwiększenia CTR w wyszukiwarce, nie mają aż tak znaczącego wpływu na pozycję samej strony jak dobrze zoptymalizowana treść na stronie produktu, kategorii itp. 

Opublikowano

@Olivaster dobra, będzie wyświetlany w google meta opis, ale najważniejszy będzie i tak opis produktu główny? bo to z dobrego opisu głównego produktu google ustala topy? pomijam linkowanie oczywiście i inne rzeczy 

Opublikowano
23 minuty temu, ekosmetyczne.pl napisał:

Masz 2000 produktów i dla każdego będziesz robił szczegółowy opis produktu + unikalne meta?

tak

24 minuty temu, ekosmetyczne.pl napisał:

Kategorie masz dopięte?

opisy kategorii? tak

 

25 minut temu, ekosmetyczne.pl napisał:

Jaką masz rotację produktów?

nie czaje

Opublikowano

Przy pozycjonowaniu sklepów z dużym asortymentem największym problemem są same produkty, które mają stan magazynowy 0, wyszły z obiegu albo coś innego się z nimi zrobiło. Jeśli masz frazę generującą sprzedaż, która linkuje na produkt i nie ma pokrycia w kategorii to robi się lipa jeśli zaczniesz wyłączać produkty, albo ustawiać stan magazynowy 0. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeden rabin powie tak, drugi powie nie. Nikt Ci tutaj nie powie czy to dobrze bo nie znamy Twojej konkurencji i co siedzi w topach. No pomyśl trochę choć czasem. 

  1. Znajdź frazę na której Ci zależy
  2. Sprawdź top 5 konkurencje jakie maja opisy
  3. Zastosuj to co się dowiedziałeś do swojej strony. 

Może Ci pomóc w tym SurferSEO. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

spacer.png

Mentoring Get Paid 2.0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .