Skocz do zawartości

Problem z paypal....


Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

8 minut temu, Manekin napisał:

Dzwoń na infolinię, wyjaśnij problem i w ten sam dzień problem powinien zostać rozwiązany ?

Dzięki nie wpadł bym na to....PayPal dalej mi robi pod górkę.

4b0edc1c36a1001b9e04b6908977f7d9.png

 

Cytat

Drogi Użytkowniku (Adresatem tej wiadomości jest Halloween),

Potrzebujemy Twojej pomocy w rozwiązaniu problemu dotyczącego konta
PayPal.

Po weryfikacji Twojego konta mamy przesłanki, aby stwierdzić, że co
najmniej jedno z urządzeń (desktop, laptop, telefon komórkowy itp.), z
których korzystasz w celu uzyskania dostępu do swojego konta PayPal,
może być zainfekowane złośliwym oprogramowaniem. W związku z powyższym
tymczasowo ograniczyliśmy funkcje Twojego konta do czasu rozwiązania
problemu.  Wiemy, że brak pełnego dostępu do swojego konta może być
frustrujący.  Chcemy jednak wspólnie z Tobą możliwie jak najszybciej
przywrócić Ci do niego pełny dostęp.

Aby upewnić się, że informacje o Twoim koncie są maksymalnie bezpieczne,
poproś producenta Twojego oprogramowania antywirusowego o przesłanie
dodatkowych informacji na temat tego potencjalnego wirusa, w tym na
temat sposobów usunięcia go z urządzenia i zapobiegania ewentualnym
przyszłym tego typu infekcjom.

Jeśli obecnie nie masz zainstalowanego na urządzeniu oprogramowania
antywirusowego, poproś odpowiedniego specjalistę o pomoc w dobraniu i
zainstalowaniu takiego oprogramowania.

Po zainstalowaniu oprogramowania antywirusowego i przeskanowaniu
komputera należy wykonać zrzut ekranu wyniku skanowania. Prosimy też o
podanie daty i godziny wykonania zrzutu ekranu.

Po zainstalowaniu wspomnianego oprogramowania antywirusowego i pełnym
przeskanowaniu komputera zmień hasło i utwórz nowe pytania
zabezpieczające. Sprawdź również informacje o koncie i niedawne
transakcje.  Sprawdź, czy informacje o Twoim koncie (adres, numer
telefonu itp.) nie uległy zmianie i czy rozpoznajesz wszystkie swoje
ostatnie transakcje.

Jeśli znajdziesz płatność, której nie rozpoznajesz, zgłoś spór, aby nas
o tym poinformować.

  Procedura zgłaszania nieautoryzowanej płatności:
    - Zaloguj się do konta PayPal.
    - Kliknij 'Kontakt z nami' u dołu strony internetowej.
    - Wybierz 'Centrum rozstrzygania' w prawym górnym rogu.
    - Kliknij 'Zgłoś problem'.
    - Użyj filtrów, aby znaleźć transakcję lub wybierz ją, jeśli pojawi
się od razu.
    - Kliknij 'Kontynuuj'.
    - Kliknij 'Chcę zgłosić nieautoryzowane operacje na koncie'.
    - Postępuj zgodnie z instrukcjami.

Aby chronić Twoje konto PayPal przed nieautoryzowanymi operacjami, nigdy
nie korzystaj ze współdzielonego hasła w odniesieniu do różnych kont
online. Jeśli korzystasz z takiego hasła, natychmiast zmień je na każdym
z odpowiednich kont.

Po wykonaniu wymaganych czynności skontaktuj się z Działem Obsługi
Klienta oraz przesłanie wspomnianego wyżej zrzutu ekranu. W tym celu
zaloguj się do konta PayPal i kliknij 'Kontakt z nami' lub 'Pomoc' u
dołu dowolnej strony PayPal.

Aby uzyskać więcej informacji na temat statusu konta oraz dodatkowe
instrukcje dotyczące przywracania pełnej funkcjonalności konta, zaloguj
się do konta PayPal i wybierz łącze Centrum rozstrzygania w sekcji
Pomoc.

Więcej informacji na temat bezpiecznego kupowania i sprzedawania
znajdziesz w naszym Centrum zasobów dla firm pod adresem https://www.paypal-businesscenter.com/manage-your-business.

Z poważaniem
Divya
Dział weryfikacji kont PayPal

Copyright © 1999-2020 PayPal. Wszelkie prawa zastrzeżone.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Adres siedziby: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

Co teraz może jeszcze wyśle paragon zakupionego laptopa z którego korzystam.

Cóż za czasy PayPal już sam siebie przechodzi.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .