Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

mesjasz19

Poradnik Showup.tv - zarabianie na fake profilach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Niedawno na SU weszło sporo nowości i wpadłem na pomysł żeby to wykorzystać. Serwis się rozwija i zaczyna stawiać na tworzenie społeczności. Pojawiły się profile, możliwość oceniania itd innymi słowy sex fotka.

Jak zarabiać na programach partnerskich?

Admin: Metoda na zarabianie na showup:
 

 

  • Super 11

****** chęć działania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

transeksualisci maja najczesciej payouty :P do roboty chlopaki, nie ma co kopiowac tylko samemu trza lody krecic :D

 

ile kosztuje napisanie do wlasciciela kamerki?

Edytowane przez PłaceZa

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisanie na czacie nic nie kosztuje, tylko prywatne wiadomości są płatne. My żetonów praktycznie nie tracimy bo mamy miesiac za darmo potem trzeba rzucić żetona żeby pisać.

10 żetonów - 1zł

100 - 10zł itd...

Edytowane przez mesjasz19

****** chęć działania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) To się nazywa ewhoring, tylko w polskim wydaniu.

2) Moderatorzy na ShowUp nie proszą o podanie jakiegoś dowodu tożsamości, albo chociaż pokazaniu iluś tam palców? Wydaje mi się, że jest taka weryfikacja. 

  • Super 1

"Wojna to pokój.
Wolność to niewola.
Ignorancja to siła."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) To się nazywa ewhoring, tylko w polskim wydaniu.

2) Moderatorzy na ShowUp nie proszą o podanie jakiegoś dowodu tożsamości, albo chociaż pokazaniu iluś tam palców? Wydaje mi się, że jest taka weryfikacja. 

Photoshop  ;) + edytor EXIF

Edytowane przez PłaceZa

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podrabianie dowodu tożsamości nie jest warte 1000zł.

Czy ja mowie o podrabianiu dowodu? Przecież to karalne  :)

Edytowane przez PłaceZa

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) To się nazywa ewhoring, tylko w polskim wydaniu.

2) Moderatorzy na ShowUp nie proszą o podanie jakiegoś dowodu tożsamości, albo chociaż pokazaniu iluś tam palców? Wydaje mi się, że jest taka weryfikacja. 

 

 

Jest weryfikacja jak robisz transmisje, ja nigdzie nie napisałem że robię trans. Zarabiam na fałszywej tożsamości, ludzie piszą do mnie a ja dzięki temu zarabiam...

Edytowane przez mesjasz19

****** chęć działania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Metoda w Polsce mało znana, za granicą ludzie robią na tym gruby hajs, tak jak napisał Termik - E-whoring. Ja sam nie mam takiej gadki do facetów, ale wiele osób potrafi to robić i robią "pensje" na tym :D 

 

Dobry poradnik, wszystko dobrze opisane, dzieki! 


SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kilku takich wielbicieli którym podałem numer telefonu i sobie tak sms-ujemy a oni od czasu do czasu przesyłają żetony. 

 

 

HHAHAHAAH Genialne zdanie, ale tak na serio wielkie dzięki za dobry poradnik, każda nowa metoda zarabiania w necie się przyda. 


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baa powiem więcej, moja dziewczyna odpowiada za sms-ki :P  Trochę ją do tego namawiałem bo jednak to oszukiwanie ludzi ale zmieniła zdanie jak jej dołożyłem do nowego telefonu  :lol:

Nie spodziewałem się że są takie debile które będą chciały pisać z nieznajomą osobą.


****** chęć działania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam tą metodę od dawna - kiedyś przebywałem trochę na hackforums.net i tam ludzie na tym niezłą kasę trzepali. Dodatkowo robili trasmisje z dobrze przyciętych filmików - gościu płacił np za oglądanie jednej pozycji to go przełączali na prv i puszczali mu odpowiednią scenkę :D

 

Myślę, że w Polsce ten "biznes" się dopiero rozwija a Ty jesteś jednym z jego prekursorów:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się pobawię w jakiegoś homo i coś zarobie ale to w późniejszym czasie :) Dobry poradnik !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo nie musiałby za bardzo udawać? :D (żart oczywiście)

 

w polskich realiach homo raczej nie będzie cieszył się dużą popularnością a to oznacza, że będzie niszą

  • Super 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mesjasz, okej wszystko się zgadza ktoś do nas pisze dostajemy 5 żetonów, ale sam napisałeś że korespondujesz z tą osobą, a nie jest przypadkiem tak że jak odpisujesz na PW to tracisz też 5 żetonów za 1 wiadomość zwrotną?

 

Kupione żetony upoważniają do pisania właśnie na czatach, jeżeli źle myślę popraw mnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osoba, która rozpocznie rozmowę z każdą wysłaną wiadomością przesyła 5 żetonów jej odbiorcy - odbiorca czatuje za darmo.

Edytowane przez mesjasz19
  • Super 1

****** chęć działania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Moriarty
      I Wstęp
      Pisząc ten poradnik chciałem zapoznać użytkowników naszego serwisu z nieco bardziej zaawansowaną analizą konkurencji, jak wiemy, jest to podstawa bycia na każdym rynku. Wiele osób pomija tę czynność i liczy, że bez problemu wejdą w TOP, 10 co jest jedynie złudnym przekonaniem. Swoją analizę oprę na wyszukiwarce Google, która jest dla przeważającej większości podstawowym źródłem trafficu.
      Poradnik nadal jest aktulany w 2020 roku!
      W tym poradniku, postanowiłem przedstawić użytkownikom, w jaki sposób można dokonać kompleksowej analizy konkurencyjnych stron pod dane słowa kluczowe. Składa się on z dziesięciu części, w których poznacie wiele technik, za których sprawą osiągnąć możecie niebywałe rezultaty, a także odkryjecie nowe, dotychczas niewykorzystywane słowa kluczowe.  
      Podstawą analizy była konkurencja stron centrumfm.org oraz wizaz.pl. 
      Swoje analizy będę opierał na wielu płatnych narzędziach, które mogą nam być udostępnione za sprawą SeoTools z forum. Mamy do dyspozycji narzędzia online jak i programy, których wartość zdecydowanie przekracza 10000$. 
      Narzędzia, z których będę korzystać podczas pisania poradnika to m.in.:
      ·         Seo Moz,
      ·         Google Analytics,
      ·         Majestic SEO,
      ·         Ahrefs,
      ·         SEMrush,
      ·         Buzzsumo,
      ·         Market Samurai.
      Do wszystkich serwisów możemy mieć dostęp za sprawą subskrypcji SeoTools lub darmowych triali. 
      Poradnik będzie obfitował w dużą ilość screenshotów, zgodnie z regułą „zdjęcie wyraża więcej niż tysiąc słów”. Bez zbędnego owijania w bawełnę.
       
       
        II Identyfikacja klienta
      W każdej branży niezwykle ważnym elementem jest identyfikacja naszych potencjalnych klientów. Do tego kroku w zasadzie nie potrzebujemy wyszukanych narzędzi, wystarczy minimalne rozeznanie oraz trochę oleju w głowie.

      Zasadniczo powinniśmy sobie odpowiedzieć na trzy najważniejsze pytania:
      1.       Ile lat ma osoba, do której kierujemy stronę?
      2.       Jakiej jest płci?
      3.       Z jakiego jest kraju lub jakim włada językiem?
      Dlaczego to jest ważne, chyba mówić nie muszę? Odpowiedzenie na te pytania znacznie ułatwi nam dobór lub zmianę treści oraz wielu rozwiązań graficznych czy technicznych.
       
      Przykład - nisza dotycząca „zdrowia po 60-tce”
      Tutaj zasadniczo najważniejszym kryterium jest wiek, zakładamy, że będą to osoby od 59 roku życia. Płeć nie odgrywa tutaj roli. Natomiast, jeżeli chodzi o język to musimy mieć świadomość, że osoby w tym wieku raczej nie będą szukały informacji w innym języku niż ich ojczysty.
      Rozwiązania techniczne – Strona powinna być dla takich osób maksymalnie przejrzysta i prosta, czcionka i tło przyjazne oczom, a informacje podane prosto na tacy. Dlaczego? Wszyscy wiecie, że osoby starsze kojarzą fakty nieco gorzej i nie zawsze nadążają za technologią.

       
      Przykład 2 – nisza „zdrowe paznokcie”
      Głównym kryterium tutaj moim zdaniem jest płeć, ponieważ to głównie kobiety szukają tego typu informacji. Wiek? Zasadniczo każda kobieta od 14(?) roku życia? Natomiast, jeżeli chodzi o język to w tym wypadku także będą szukać kobiety w języku ojczystym, tym bardziej, że zapewne takich informacji jest multum.
      Rozwiązania graficzne – Strona powinna być przyjemna kolorystycznie oraz mieć „kobiecy” wydźwięk, wszyscy wiemy, że kobiety większą wagę przykładają do szaty graficznej niż mężczyźni (aczkolwiek jak widzę layout ZC to mam ochotę zamknąć tą stronę)

      Nie trzeba korzystać z Google Analytics, aby wiedzieć, kto będzie naszym „targetem”. Oczywiście GA jest niezwykle przydatnym narzędziem dla każdego serwisu, który już jest w Internecie, jednakże, jeżeli strona jest jedynie konceptem należy użyć swojego mózgu.
      Gdy już zdeterminujemy, kto będzie naszym, wtedy możemy postawić zastanowić się nad następną kwestią – Jakie pytania zada potencjalna osoba odwiedzająca naszą stronę?

      W ten sposób nie tylko możemy skorygować nasze słowa kluczowe, ale także poszerzyć ich gammę o nowe, mało oblegane keywordy.
       
      III Identyfikacja konkurencji
                      Krok ten jest także kluczowy w każdym biznesie, bez względu na to czy jest on biznesem internetowym czy materialnym. Wszyscy to dobrze wiedzą, a mimo to często można spotkać opinie, że w Internecie „jakoś to będzie”.
                      Identyfikacja konkurencji wygląda w zasadzie tak samo zarówno dla nisz Black Hatowych jak i White Hatowych.
      1. sposób znalezienia konkurencji
      Sposób jest nader prosty i wszystkim doskonale znany (lub nie):
      Wpisanie frazy w wyszukiwarkę.

      Co widzimy na pierwszy rzut oka?
      Około 725 000 wyników – Droga wydaje się ciężka, jednak warto zwrócić uwagę, że strony nie mają dobrze dobranych meta tagów, które w odbiorze użytkownika będą niezwykle ważne. Dodatkowo warto sprawdzić za pomocą wtyczki „MozBar” parametry Page Authority i Domain Authority dla każdego SERP’a.

      Sama fraza zdrowe paznokcie nie jest może najlepszym przykładem, ponieważ na początku powinniśmy celować w słowa kluczowe z długim ogonem, jednakże nawet słowo główne wydaje się być do przebicia przez dobrze zoptymalizowaną i podlinkowaną stronę. Dodatkowo warto zaznajomić się z parametrami Trust Flow oraz Citation Flow, które są parametrami MajesticSEO (narzędzie dostępne na bestlinklist.pl)

      Czym są wyżej przytoczone parametry?
      Domain Authority – Jest to wskaźnik zaufania domeny, zależy od wielu czynników i jest jednym z najważniejszych czynników dotyczących SEO.
      Page Authority – Jest to wskaźnik zaufania konkretnej strony lub podstrony, reszta j.w.
      Citation Flow – Wyraża on liczbę zindeksowanych i znalezionych linków przez crawlera Majestic, prowadzących do strony.
      Trust Flow – Parametr ten wyraża, jakość linków prowadzących do strony.
      Jak patrzeć na te parametry?
      Zasadniczo im wyższe DA i PA tym bardziej poważana strona. Natomiast, jeżeli chodzi o CF i TF to standardowo wartość Citation Flow wynosi dwukrotność TF. Dlaczego tak? Dlatego, że nie zawsze linki są wartościowe, jednak wartość ta jest bezpieczna. Dodatkowo im bliższe są te wartości sobie tym lepiej. Pragnę jednak powiedzieć, że zasadniczo TF i CF może być nieco przekłamanym parametrem, ponieważ crawler od Majestic nie jest w stanie wydobyć z sieci wszystkich backlinków.
      2. Sposób znalezienia konkurencji
      Drugim sposobem jest użycie wbudowanej funkcji w program Market Samurai, w ten sposób uzyskujemy wszystkie te wyniki, o których mówiłem wcześniej w zaledwie kilka sekund. Instalacji programu objaśniać nie będę. Po instalacji i włączeniu tworzymy nowy projekt w taki sposób:

      Oczywiście język i kraj zależy od słowa kluczowego. Klikamy Create. Następnie przechodzimy do zakładki SEO Competition

      I klikamy przycisk Generate Results, po chwili ukazuje nam się takie okno:

      Kolor czerwony oznacza rzeczy, które są w odniesieniu do nas, jako badających negatywne, np. strona posiada Domain Age 15. Zasadniczo każdy czynnik jest wyjaśniony w Market Samurai’u dlatego też nie będę wyjaśniał każdego po kolei. Osoby znające angielski powinny sobie poradzić, osoby nieznające – niech zaczną się uczyć, bo bez angielskiego Internetu nie podbiją.
      3. Sposób znalezienia konkurencji
      Trzecim sposobem, który chcę opisać jest skorzystanie z serwisu SEMrush (tak, też dostępny na bestlinklist.pl !). Gdy już zalogujemy się, wpisujemy adres swojej strony lub konkurenta w wyszukiwarce, a następnie przechodzimy w zakładkę Competition:

      Poziom konkurencji mamy podany jak na „tacy”, jednakże odnosi się on do domeny, dodatkowo strona podaje nieco inne rzeczy niż wcześniejsze sposoby, niemniej są to niezwykle interesujące nas rzeczy, o których porozmawiamy w dalszej części poradnika.
      IV Wyszukiwanie nowych słów kluczowych
                      W tej części poradnika postanowię się skupić na głównie na wynajdywaniu słów kluczowych za pomocą serwisu SEMrush oraz kilku innych narzędzi m.in. Market Samurai czy Scrapebox.     
      1. Wyszukiwanie za pomocą SEMrush
      Co możemy wyciągnąć z SEMrush? Wystarczy kliknąć na jakąś liczbę w rubryce SE Keywords, a naszym oczom ukażą się słowa kluczowe konkurencji, z których ma ona ruch!

      W rubryce Common Keywords znajdziemy wszystkie słowa kluczowe konkurencji, które plasują się w SERP’ach na pozycji 20 lub wyższej.
      W ten sposób możemy znaleźć nieużywane przez nas słowa kluczowe. Znaleźć je możemy nie tylko przeglądając profil konkurencji, ale również naszej strony, zdziwicie się niekiedy, jakie słowa kluczowe znajdziecie.
      Jednak, aby sprawdzić, które słowa kluczowe umykają nam, a które używa konkurencja bez potrzeby sprawdzania wszystkiego po kolei możemy sprawdzić w łatwy sposób.
      Przechodzimy do sekcji Domain vs. Domain, a następnie wpisujemy dane w taki sposób:

      W ten sposób okażą się tylko keywordy, które są rezultatem różnicy pomiędzy keywordami konkurenta, a naszymi. Poniżej przykład dla strony cmrev.com – centrumfm.org

                      Teraz wystarczy kliknąć na dany keyword, a w prosty sposób ujrzymy propozycje powiązanych słów kluczowych:

      Proste, prawda?
       
      2. Wyszukiwanie za pomocą Market Samurai’a
                      Myślę, że ten sposób jest wszystkim doskonale znany, więc opiszę go jedynie po krótce. Tworzymy projekt, jak opisałem wcześniej, przechodzimy do Keyword Research, a następnie klikamy „Generate Results”, uprzednio dodajemy nasze konto Google Adwords!

      Zmieniamy Period: z daily na monthly i zaznaczamy poszczególne Parametry:
      ·         Local Total Searches
      ·         Local SEO Traffic
      ·         Title & Anchor Comp
      Zasadniczo te trzy parametry powinny nam wystarczyć, aby wybrać odpowiednie keywordy. W ten sposób możemy bezproblemowo znaleźć słowa kluczowe na długi ogon.
      3.     Wyszukanie słów kluczowych za pomocą Scrapeboxa
      Wyniki ze Scrapeboxa powinny przeważnie pokrywać się z wynikami z Market Samurai’a, jednakże nie wszystkim działa bezproblemowo Market Samurai. Sposób jest zapewne znany wszystkim osobom, które korzystają z poradników Wujka Ziemnego.
      Włączamy Scrapboxa > Scrape > Keyword Scraper, wpisujemy nasze słowo kluczowe po lewej I klikamy Scrape:
       

      Jak widzimy, wyniki nie są rewelacyjne, ale zawsze możemy coś z nich wyciągnąć.
      V Analiza trudności słów kluczowych
              Natomiast, jeżeli chodzi o analizę trudności słów kluczowych to można tutaj wyróżnić dwie szkoły. Pierwszą szkołą jest samodzielna analiza, jak przedstawiłem wcześniej, drugą jest analiza za pomocą programów takich Market Samurai (Przedstawione wcześniej) czy też użycie stron takich jak Keywordrevealer lub SEOMoz (Dostęp możemy otrzymać dzięki bestlinklist.pl).
      1.Serwis keywordrevealer.com
                      Serwisu chyba przedstawiać nie muszę, ponieważ większości użytkowników make-cash.pl jest on doskonale znany.

      Wystarczy kliknąć evaluate, a naszym oczom ukaże się takie o to okno:

      Co możemy z niego wywnioskować? Po pierwsze, konkurencja według programu nie jest zbyt silna, po drugie widzimy wszystkie parametry, jednakże dużym minusem KR jest to, że wartości „Keyword Difficulty” podaje niekiedy różne oraz wywindowane w jedną lub drugą stronę. Moim zdaniem strony o PA 21 i DA 53 to na pewno większa konkurencja niż „13/100”.
      2.  Serwis SEOMoz
      Wchodzimy i logujemy się na SEOMoz, a następnie przechodzimy do zakładki „Keyword Analysis”

      Następnie wpisujemy nasze słowo kluczowe i czekamy chwilę aż automat przemieli frazę.

      Trudność frazy wynosi 21%, a więc więcej niż pokazał nam KR, moim zdaniem wynik ten jest bliższy prawdzie, aby zobaczyć więcej informacji klikamy View:

      Widzimy w zasadzie te same dane, co wcześniej szukaliśmy ręcznie, więc nie wiem czy w dobie tak zaawansowanych narzędzi jest sens robienia tego ręcznie.
              Uważam, że wyszukiwanie słów kluczowych w taki sposób powinno zapewnić nam wiele dodatkowych wizyt, ponieważ celowanie w słabo oblegane keywordy lub też w keywordy, które nie są przez nas w ogóle wykorzystywane to dowód na nieskończoność rynku. Nikt nigdy nie powie, że ma już obsadzone wszystko, co jest możliwe na rynku, zawsze znajdzie się coś nowego.
      VI Analiza contentu konkurencji
                      Chyba nie muszę znów pisać, że jest to bardzo ważny aspekt. Na pytanie, dlaczego, odpowiem, że musimy wiedzieć na temat rywala jak najwięcej, jednak moim zdaniem podstawowe pytania to:
      ·         Co oferuje?
      ·         Czy odpowiada na pytanie postawione przez użytkowników?
      ·         Czego brakuje u niego?
      ·         Jak zapełnić tę lukę?
      1.     Analiza treści w SEMrush
      Jak to sprawdzić? Wchodzimy znów na stronę SEMrush, wpisujemy adres konkurenta. Wchodzimy w zakładkę Organic Keywords, a następnie sprawdzamy słowa kluczowe i źródło trafficu (URL).

      Pomijając treść keywordów warto posprawdzać każdy URL i odpowiedzieć sobie na pytania zadane wyżej, czy treść odpowiada na postawione pytanie? Warto sprawdzić dla każdego z keywordów długi ogon, np. klikamy w pierwszy keyword i sprawdzamy:

      Dzięki temu możemy domniemywać, co ludzie tak naprawdę szukają wpisując dany keyword. Wywnioskować mogę, że pozycje… a nie historię księgi czy etymologię. Zatem czy nasz tekst może lepiej odpowiadać na to pytanie? Czy możemy dodać coś, co stworzy content jeszcze bardziej wartościowym? Generalnie robimy tak z każdym słowem konkurencji, na które chcemy się pozycjonować lub, które chcemy sprawdzić czy w ogóle warto.
      2. Analiza treści w Ahrefs
      Tak, Ahrefs nie oferuje tylko i wyłącznie analizy linków. Narzędzie te jest znacznie bardziej rozbudowane niż większość użytkowników uważa, dlatego też nie powinniśmy się ograniczać do analizy linków.

      Klikamy Top Content, a następnie ukazuje się nam takie okno:

      Możemy sobie posegregować content na różne sposoby, a także zobaczyć, jakie strony linkują do niego, jakimi anchorami.
      W ten sposób możemy znaleźć interesujące treści, które możemy zamieścić na naszej stronie, oczywiście napisane przez nas i uzupełnione o brakujące naszym zdaniem odpowiedzi.
      3. Analiza treści z pomocą Open Site Explorer 
      Logujemy się do SEOMoz, następnie wchodzimy w zakładkę Research Tools > Open Site Explorer i wpisujemy link. Po chwili, gdy załadują się wyniki klikamy Top Pages w kolumnie po lewej. Naszym oczom ukaże się taka tabela:

      Jak widzimy, dane są niekompletne. Nie jest to regułą dla każdej strony, ale według mnie znacznie lepiej pod tym kontem sprawdza się Ahrefs.
      4. Analiza w Buzzsumo
      Narzędzie te oferuje sprawdzenie domeny pod kątem najchętniej przesyłanego contentu viralem w pięciu najpopularniejszych serwisach

      Co możemy dzięki temu osiągnąć? Po pierwsze, dzięki przyciskowi View Sharers możemy znacznie powiększyć naszą klientelę poprzez zaproszenie ich do udziału w życiu NASZYCH mediów społecznościowych oraz podsyłanie im NASZEGO contentu.
       
      Dzięki tym narzędziom bez problemu możemy zlokalizować słabe i mocne strony naszych przeciwników. Możemy znaleźć lukę na rynku, w którą idealnie się wciśniemy lub brakujące zapytania lub pytania, które nie zostały wystarczająco wyczerpane. Tak naprawdę wiedząc, co jest na „topie” oraz co jest chętnie czytane znacznie przybliżamy się do TOP 10. W końcu wiedza to potęgi klucz.
      VII Analiza linków
                      Wyobraźcie sobie, co by było gdybyście posiadali najsilniejsze linki Waszych rywali z TOP 10? Brzmi ciekawie, prawda? W tym rozdziale postaram się pokazać wam, w jaki sposób możemy wydobyć najsilniejsze linki naszych rywali.
      W jaki sposób możemy to zrobić? Jest to bardzo prosty zabieg. Wchodzimy na Ahrefs, wpisujemy adres konkurencji, a następnie przechodzimy do zakładki Links
      Zaznaczamy All Backlinks

      Segregujemy linki według Domain Rank

      Niektóre linki wyglądają mi trochę na black seo, ale nie o tym powinniśmy mówić, szukamy po prostu linków, które wydają nam się dobrze pasujące oraz dostępne dla nas. W zasadzie robimy tak z każdą stroną, która jest w „Top 10” naszych konkurentów i kolekcjonujemy w ten sposób linki.
      To samo robimy dla serwisu MajesticSEO

      Warto szukać linków, które zostały utracone i ocenić czy przypadkiem nasze linki nie mogłyby znaleźć się na tej stronie w miejsce rywala. Jeżeli to link do artykułu – zaproponujcie własny, działający, bądźcie elastyczni, nawiązujcie kontakty, nie błagajcie.
                      Gdy już mamy listę linków, które nam pasują warto poddać je jeszcze małej analizie – Najpierw usuwamy duplikaty (można do tego użyć Inspyder Backlink Monitor, Scrapboxa lub Gscrapera), a później sprawdzamy dla każdego linku parametry Page Rank, Domain Authority, Page Authority, Citation Flow oraz Trust Flow. Dlaczego jeszcze raz? Aby zweryfikować te linki przed ostatecznym stworzeniem listy.
      Kopiujemy nasze linki z Excela, zapisujemy je w pliku.txt, a następnie otwieramy program, który to nam sprawdzi, ja użyję Inspyder Backlink Monitora.

      Po wpisaniu wszystkiego klikamy „Go”. Gdy program „przemieli” linki, klikamy na nie prawym przyciskiem myszy i wybieramy „Update Moz Ranks”. Należy pamiętać, aby w opcjach dodać API do SeoMoz, bo bez tego nie znajdzie wam tych czynników! Warto także dodać dobre PROXY.
      Rada: Jeżeli dokonujecie exportu danych z jakiegoś serwisu na dysk w formacie CSV to pamiętajcie aby w notatniku zmienić przecinki na średniki
                      W taki sposób zbudujecie silną listę linków opartych o waszą konkurencję, do tego należy jeszcze dorzucić własne linki, a poważnie zagrozicie konkurentom.
      VIII Epilog
                      Taktyka zaprezentowana przeze mnie z powinna przyczynić się do naprawdę dobrego rozeznania konkurencji. W dzisiejszych czasach, gdy na rynku nikt swojego miejsca dobrowolnie nie odda, analiza konkurencji odgrywa kluczową rolę, czy to white hat czy black hat, moje porady można zastosować w każdej branży i w każdej dziedzinie. Porady zamieszczone powyżej są efektem własnych doświadczeń, przeczytanych artykułów oraz wymiany zdań z wieloma osobami z branży.
                      Pamiętajcie, że ja daję wam jedynie PORADY, nie musicie się do nich stosować, nie musicie powtarzać wszystkiego słowo w słowo, łamcie schematy, twórzcie własne, bo to co skutkuje dla mnie nie musi skutkować dla innych osób. Wszystko można osiągnąć jedynie kosztem kilkudziesięciu złotych oraz kosztem waszego czasu. Do dzieła!
      Zakaz kopiowania na inne strony, prawo do artykułu mam ja oraz strona make-cash.pl
    • Przez Wujek Ziemny
      SEO Autopilot to program SEO, dzięki któremu w pełni zautomatyzujesz swoją strategię budowania linków do stron internetowych (choć nie musisz korzystać ze swoich własnych strategii, ponieważ SEO AP udostępnia mnóstwo swoich własnych, mocnych szablonów opracowanych przez ekspertów w dziedzinie pozycjonowania). Jest to konkurencja dla GSA SER, RankerX, SENuke i innych tego typu programów i mówiąc całkowicie obiektywnie - bije je na głowę. Nie korzysta z oklepanych, zajechanych do cna miejscówek. Tworzy wysokiej jakości linki, które mają faktyczny wpływ na Twoje pozycje. Nie wierzysz? Nie musisz, ponieważ możesz skorzystać z tygodniowego triala.
      Mój przykładowy wynik z SEO AP dla jednego LP,  jak widać program działa:

       

      Program pochwalić się może dziesiątkami, jeśli nie setkami różnych funkcji. Dla właścicieli licencji dostępna jest zamknięta grupa na Facebooku, na której możesz szybko znaleźć pomoc w rozwiązaniu swojego problemu. Aplikację uruchamiamy na swoim komputerze z Windows lub na VPS wyposażonym w Windowsa. 
      Oto niektóre z funkcji dostępnych w SEO Autopilot:
      Planowanie kampanii SEO na konkretny dzień i rozkładanie je na X dni Import artykułów z pliku lub poprzez API Możliwość wielokrotnego korzystania z tych samych kont (przydatne przy tworzeniu PBN) Liczne diagramy, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych Możliwość dopasowywania konkretnego URLa do konkretnego słowa kluczowego w tej samej kampanii 10 różnych rubryk na słowa kluczowe dla zwiększenia dywersyfikacji Możliwość pobierania zdjęć i filmów do postowania na web 2.0 Możliwość wrzucania do artykułów Google Embed Source Tworzenie własnych diagramów i edycja już istniejących Tubo Wizard - nowa funkcja, kreator kampanii krok po kroku  
      Dodatkowo w SEO Autopilot możemy zaimplementować API innych serwisów. Dzięki temu dodatkowo zautomatyzujemy naszą pracę i więcej czasu będziemy mogli poświęcić na szukanie nowych nisz
      Przykładowe serwisy, które można zintegrować z SEO AP:
      Colinkri InstantLinkIndexer Speed-Links Indexification 2Captcha ImageTyperz Anti-Captcha XEvil Article Forge SpinRewriter WordAI i jeszcze więcej...  
      Tworzenie kampanii z nowym Turbo Wizard to teraz kwestia kilku minut!

       
      Ile kosztuje SEO Autopilot?
      Pamiętaj, że pierwsze 7 dni to okres TRIAL, za który zapłacisz jedynie $7!
      Cena bota występuje w trzech wariantach - miesięczna, trzymiesięczna lub licencja dożywotnia.
      W przypadku licencji miesięcznej płacimy $67 za 30 dni, wersja 3-miesięczna kosztuje 160$ aktualnie, natomiast wersja lifetime kosztować nas będzie $997.
       
      Jak szybko zwróci mi się SEO Autopilot?
      Pytanie dość kontrowersyjne, choć często zadawane - jeśli przyłożysz się do pracy i zapoznasz się z poradnikami dostępnymi zarówno na stronie SEO Autopilot, jak i z tymi dostępnymi (wkrótce) na naszym forum, to jedynym ograniczeniem jest Twoja własna wyobraźnia. Google to potężne źródło ruchu, a zdominowanie TOP 1 pozwoli Ci zarabiać mnóstwo pieniędzy.
      Sprawdź stronę programu
    • Przez oddawajsanki
      Poradnik w PDF dostępny do pobrania. Poradnik jest w języku angielskim.
      https://www.mediafire.com/file/uyq2ehitobrrl78/Make_200_in_24H.pdf/file
      SKAN
    • Przez Czaq
      Promocja ofert DATINGOWYCH - najaktualniejszy poradnik praktycznej reklamy programów datingowych.
      Zbiór aktualnych ofert, wiedzy, sposobów oraz możliwości jakie niesie za sobą afiliacja kampanii erotycznych.

       
      Prowadząc mentoring, otrzymuję coraz więcej wiadomości od użytkowników z chęcią promocji erotyki. Brzmi to naprawdę dziwnie ale biorąc pod lupę wyraz “erotyka” kojarzy się to nam z jednym - spamem lub porno...
      W powyższym zdaniu jest znaczna część prawdy. Ewhoring oraz filmiki dla dorosłych to wciąż bardzo popularny temat. Ale jeśli przyjrzymy się bliżej, dostrzeżemy naprawdę ogromne pole do popis… reklamy! No właśnie - bo od tego trzeba zacząć, reklama i analiza naszych możliwości względem tej dziedziny to podstawa naszych dalszych działań. 
      Zanim jednak do tego dojdziemy, chciałbym przekazać jeszcze kilka uwag odnośnie poradnika.
       
      Chciałbym wspomnieć, że na forum znajduje się również wiele poradników nawiązujących do praktycznej promocji afiliacji. 
      I ponownie polecić poradnik autorstwa @Wujek Ziemny oraz spora część dalszych materiałów od @Ciamciaj
      przedstawiają sporo wiedzy, która może być jak najbardziej rozszerzeniem lub podstawą dla treści które opiszę poniżej. Po zapoznaniu się - osoby zainteresowane dalszą nauką zachęcam do odwiedzenia działu "Poradniki - Poradniki CPA"  
      Miejsca promocji, dobór odpowiedniej oferty oraz pierwszy ...

      ...Naszym pierwszym krokiem do zrozumienia idei naszych działań jest zapoznanie się z zasadami działań afiliacji. Wybierając kampanię reklamową opartą i ukierunkowaną pod dany kierunek erotyki musimy wiedzieć o podziale na:
      -kamerki erotyczne
      -randki
      -inne +18 (zbiór ofert erotycznych programów(sprzedaż zabawek, akcesoriów, oferty dla osób +50 itd))
      My skupimy się aktualnie na datingu i ofertach kampanii, w których klientami mają być osoby stricte związane z randkami, spotkaniami sponsorowanymi, dłuższą znajomością.

      Znając odbiorców do których musimy dotrzeć:
      Wiek - 18-65(w zależności od programu 21-65) Mężczyźni Zainteresowania: erotyka, randki, kamerki erotyczny, sex, dłuższa znajomość, stały związek. Język odbiorców w znacznie prostszy sposób będziemy potrafili obrać kierunek reklamy.
      Dlatego też pierwszorzędnie powinniśmy ustalić miejsce promocji, a dopiero później, wiedząc jakie mamy możliwości, dopasować program afiliacyjny i złożyć podanie do interesującego nas programu. 


      Jeśli już jesteśmy przy kampaniach, chciałbym doradzić kilka z pierwszych programów którymi warto się zainteresować.

      Prywatnie promuje oferty w MyLead i tym samym poniżej przedstawiam oferty które warto wykorzystać ze względu na prostotę i wysoką globalną konwersję.

      Zacznijmy zatem od wybrania jednej z kampanii:
      Zakazana miłość  - gdzie stawka w programach wynosi od ~3,5 PLN do 7 PLN za lead.

      bądź również alternatywnie:
      ofertę Adult Smartlinków przy stawce do 30 PLN za lead!

      Przedstawiłem powyżej zaledwie kilka propozycji ofert pod promocję w Polsce. Kampanii jest naprawdę wiele, w zależności od kraju z jakiego posiadamy ruch, możemy dostosować i porównywać go na naprawdę wielu ofertach(Smartlinki, oferty zagranicznych reklamodawców itd)

      Liczę, że oferta nie będzie odebrana jako forma reklamy, a po prostu przedstawienie jednych z najlepiej konwertujących form zarobku.

      Przypominam:
      Przed rozpoczęciem promocji i wybraniem programu należy sprawdzić opisane restrykcję i dopasować możliwości naszej reklamy względem wybranej oferty.
       
       
       
      Social media - czyli Facebook, Instagram oraz Snapchat!

      Facebook.
      Podstawowe narzędzia do wykonywania działań na FB:
      Proxy SwitchySharp - Chrome Web Store - Wtyczka obsługująca zmianę proxy do logowania / rejestracji. Proxy w przypadku działań na większa skalę jest obowiązkowe! 
      User Agent Swicher - Chrome Web Store
      Jarve - Oprogramowanie do automatyzacji i analizy działań FB/IG
      Facebook Ads vs zaplecze własne.
      Kampanie reklamowe FBads w przypadku wybranej przez nas niszy są dosyć ryzykowne. Facebook niechętnie akceptuje jakąkolwiek formę promocji erotyki - reklamy musimy dostosować najczęściej unikając wrażliwych słów kluczowych, co przekłada się w dalszym ciągu na zaniżenie wyników, wysoki koszt aktywności. Oczywiście wiele osób nadal wykorzysta potencjał ofert programów ero., i reinwestując może uzyskać całkiem korzystny zarobek pasywny. Niemniej jednak będzie wymagać od nas to naprawdę sporo wiedzy i początkowo również funduszy.

      Osoby początkujące natomiast w dużo prostszy sposób mogą uzyskać naprawdę świetny ruch przy prawie zerowym nakładzie pieniężnym.
      Pierwszą z możliwości jest:
      1. Utworzenie, zweryfikowanie i uzupełnienie danych profilu - w/w wtyczki oraz zasady opisywane w wielu tematach na forum w prosty sposób pozwolą stworzyć nam nawet kilka kont i obsługę nie narażając się na blokady.
      2. Rozwinięcie stopniowe, kolejno kont o pożądaną ilość odbiorców - znajomych. (z pomocą przychodzi Jarvee bądź ręczne wykonywanie czynności)
      3. Maksymalna ilość znajomych dodawanych przez nas na koncie to 5000. Po przekroczeniu tej ilości użytkownicy mogą nas jedynie obserwować. 
      4. Po uzyskaniu pożądanej przez nas ilości znajomych -> przekształcamy konto w fanpage. Zrobimy to przy pomocy tej instrukcji: https://pl-pl.facebook.com/help/175644189234902
      Przy profilu 5500 like uzyskałem zasięgi rzędu:

      Oczywiście promocja postów musi budzić zainteresowanie odbiorców, zmuszać do reakcji, a przy okazji w odpowiednim stopniu nakierowywać na ofertę.
      Zasięgi są naprawdę świetne, użytkownicy chętnie reagują - to przy planowaniu postów może dać nam to pasywny zarobek. 
      Liczyć natomiast się trzeba z faktem, że serwis Pana Zuckerberga jest wyczulony na treści związane z contentem +18. Zachowanie odpowiednich działań, stopniowe reklamowanie to klucz do braku blokad i zgłoszeń naszych stron.

      Chatboty!
      Innowacyjną oraz ostatnio bardzo popularną metodą dotarcia do odbiorców są chatboty. Czyli aplikacje tworzące w pełni zautomatyzowaną możliwość odpowiadania dla zainteresowanych użytkowników naszych fanpage.
      Reasumując zasadę działania, otrzymujemy w zupełności za darmo zautomatyzowany system kontaktu z odbiorcami, promowanie ofert bez przymusu wykorzystania skracaczy, wiele form możliwości dopasowania odpowiedzi dla odbiorców.
      O opłacalności wykorzystania tego rozwiązania mógłbym rozpisywać się w wielu zdaniach. 
      Największym atutem jest jednak możliwość przełożenia oferty do odpowiedzi PW która jest znacznie bardziej skuteczna względem normalnego posta.
      Całość czyli kompleksowy poradnik związany z dostosowaniem i utworzeniem botów znajdziemy tutaj: Kliknij tutaj i zaloguj się aby otrzymać możliwość zgłoszenia się po zupełnie darmowy poradnik.
       
       
       
      Instagram.
      Instagram aktualnie przechodzi wiele metamorfoz związanych z zabezpieczeniami, utrudniając mocno działania wielu użytkownikom. Częste blokady w ostatnim czasie zniechęcają na wstępie wiele osób co jest jak najbardziej zrozumiałe jeśli mamy do czynienia z pracą w sieci po raz pierwszy.
      W pewnym stopniu ma to jednak swoje plusy, gdyż konkurencja być może jest mniejsza a wiarygodność Insta diametralnie może wzrosnąć. 

      Standardowych metod na chwile obecną nie widzę sensu przedstawiania - były przerabiane na forum wiele razy - konkretnie przez wiele osób z administracji, a dla osób zainteresowanych polecam po prostu kontakt ze mną lub pytania w tym temacie.
      Mimo wszystko, jest jednak kwestia którą chciałbym poruszyć w tym temacie. Najkorzystniejszą aktualnie formą do pracy przy IG są: boty. Mam tutaj na myśli sprawdzone programy desktopowe takie jak:
      Jarvee oraz Grammar Multi Tool 2. 
      Konfiguracja jak i parametry odpowiednie do działania przekazywane są na bieżąco użytkownikom. Od siebie polecam skorzystać z kompendium wiedzy Jarve na ich oficjalnej stronie bądź śledzić na bieżąco Discord GMT2(Grammar Multi Tool 2) - Klik - a w szczególności kanał #announcements. Uzyskamy w ten sposób konkretne i rzetelne informację o ustawieniach zgodnych z zasadami insta.
      Zasada zdobywania odbiorców jest bardzo zbliżona do wcześniej wymienionego Facebooka.
      Przy pomyślnym rozwinięciu profilu o konkretną ilość odbiorców w bardzo prosty sposób możemy rozpocząć promocję wykorzystując do tego:
      Biogram Zdjęcia Relację Treści wideo Direct message - prywatna wiadomość. Skuteczność osadzanej przez nas reklamy będzie uzależniona w największej mierze od tekstu promocji, jakości wykonanego pre-landingu i materiałów(zdjęć, grafik).
      Uwaga! Należy liczyć się z aktualnym faktem braku stabilności w działaniu programów automatyzujących pracę! Żaden z programów nie jest w stanie zapewnić stabilnej pracy oraz działań na IG. 
       
      Snapchat
      Aktualnie jak informuje investor.snap.com, Snapchat dociera obecnie do:
      Jako aplikacja wyłącznie mobilna, Snapchat jest jednym z najpopularniejszych miejsc w sieci. Na przełomie 2017 i 2018 roku została dodana funkcja kierowania obserwujących na konkretny link. Co poskutkowało rozwinięciem ogromnych możliwości dla osób promujących oferty afiliacyjne...

      Poniższy konspekt opisuje najważniejsze zalety i możliwości jakie przynosi nam ta aplikacja:

      -Reklama naszego profilu przy pomocy nazwy użytkownika oraz Bitmoji.
      Aplikacja pozwala na poszerzanie grona obserwatorów poprzez promocję indywidualnej nazwy użytkownika lub Snapkodu - tzw. Bitmoji. 

      Pozwala to na wykorzystywanie skutecznego zdobywania odbiorców wszędzie tam, gdzie promocja linków jest zabroniona lub zablokowana. Przykładami takich miejsc mogą być ogłoszenia, tematyczne czaty czy nawet social media. 
      Uzyskując odbiorców w jednym miejscu w bardzo prosty sposób możemy przekazać im naszą ofertę.

      -Bezpośrednie dotarcie z klikalnym linkiem do odbiorców.
      Czyli to o czym wspominałem na wstępie - możliwość załączenia linku do naszych snapów. Największą zaletą załączników są przede wszystkim bardzo rzadkie weryfikacje względem porównywanych Insta i FB.

      -Promocja rodziny social mediów.
      Połączenie profili posiadanych innych social mediów w celu uzyskania jak największej wiarygodności przez naszych odbiorców. 

      -Zebranie aktywnych użytkowników w jedno miejsce - jako znajomych, obserwatorów.

      -Mystory czyli 24-godzinny automat - pasywny zarobek.

      Mystory na Snapchacie działa bez żadnych ograniczeń dla nowych kont. Dodatkowo, mimo, że jest to aplikacja mobilna wciąż możemy wykorzystać w/w funkcję do utworzenia całodobowego pasywnego zarobku.

      -Niski poziom zabezpieczeń i weryfikacji profili

      Oraz coś za co Snapa pokocha każdy: mobilna możliwość zarobku w każdym miejscu.
       
      Reasumując...
      Przekazane przykłady promocji jak i możliwości wybranych serwisów medialnych stanowią zaledwie wierzchołek góry lodowej. Myślę jednak, że social media są najbardziej znane i bliskie dla każdego użytkownika forum. Z doświadczenia wiem, że każdy zainteresowany wydawca dużo szybciej odnajduje się w portalach w których umie się "poruszać". 
      Po zrozumieniu idei reklamy i pierwszych zyskach znacznie łatwiej jest rozwinąć nam swoje zaplecze, zainteresować się kolejnymi metodami jak chociażby przykładowe SEO, portale ogłoszeniowo-randkowe, sexkamerki etc.
      Przekazując informację o potencjalnych możliwościach jakie niesie za sobą afiliacja erotyki przede wszystkim miałem na celu zobrazowanie zasady działań rynku jak i przekazać najważniejsze informację dla osób startujących bądź posiadających już zaplecze. 
      Wymienione materiały oczywiście będę aktualizował. W najbliższym czasie(jak tylko znajdę wolną chwilę) dodam info. dotyczące:
      -Dodawania snapów "live" bez informacji "Dodano z rolki aparatu".
      -Promocja alternatywna; ogłoszenia, portale randkowe. 
      Uprzedzając; czy promocja ma odbywać się na zasadzie e-whoreingu? Zdecydowanie nie!
      Reklamodawcy na bieżąco dbają o zapewnienie naszym odbiorcom jak najlepszych jakościowo treści w serwisach docelowych. Tym samym promocja może odbywać się na dużo wyższym poziomie oraz pełni legalnie, bez obaw rozliczeniowych.
       
      Dołącz do praktycznego i profesjonalnego mentoringu!

      Zachęcam wszystkie zainteresowane osoby mentoringiem do zapoznania się z moją oferta praktycznej pomocy TUTAJ
      Doradztwo, najwyższej jakości materiały i poradniki - potwierdzone dziesiątkami opinii. Zapraszam do kontaktu!
    • Przez Maja Jarek
      Witam. Sprzedam żetony do Showup.tv ilość 500 sztuk za 55 zł. Istnieje możliwość kupna większej ilości żetonów. Błyskawiczna wysyłka wystarczy podać swój nick z showup.    1. Nazwa przedmiotu: Żetony do Showup  2. Opis przedmiotu: Żetony do Showup  3. Źródło pozyskania: Własne  4. Zdjęcia: 5. Kontakt: jarek.cien@wp.pl lub tel 508734601  6. Cena: 55 zł  7. Sposób zapłaty: Przelew bankowy 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .