Skocz do zawartości

Warunki użytkowania

REGULAMIN

I. Podstawowe pojęcia zawarte w regulaminie

Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa o:

Forum, należy przez to rozumieć make-cash.pl

Regulaminie, należy przez to rozumieć tenże dokument, czyli regulamin forum.

Użytkowniku, należy przez to rozumieć osobę fizyczną lub prawną posiadającą aktywne konto w ramach Forum make-cash.pl. 

Administratorze bądź administracji, należy przez to rozumieć osoby pełniące funkcje administracyjne. Lista tych osób jest dostępna tutaj: https://make-cash.pl/staff/.

Właścicielu, należy przez to rozumieć Mysc Tower z siedzibą w Swarzędzu (62-020), ul. Piaskowa 2. NIP: 7773208947 , REGON: 380912034.

Giełdzie, należy przez to rozumieć dział dostępny pod adresem url: https://make-cash.pl/giełda-f18/.

Polityce prywatności, należy przez to rozumieć dokument dostępny https://make-cash.pl/privacy/.

Zamówieniu, należy przez to rozumieć zakup przez Użytkownika płatnego rozszerzenia konta na Forum.
 

II. Postanowienia ogólne:

§ 1. Niniejszy Regulamin określa zasady oraz warunki obowiązujące Użytkowników Forum.
§ 2. Rejestracja konta na Forum i jego prowadzenia są bezpłatne. Każda osoba fizyczna lub prawna może mieć tylko jedno konto na Forum.
§ 3. Każdy Użytkownik rejestrując się na Forum zaakceptował Regulamin oraz Politykę prywatności. 
Użytkownik nie może tłumaczyć się ani zasłaniać nieznajomością Regulaminu, ani Polityki prywatności.
§ 4. Niezaakceptowanie Regulaminu lub Polityki prywatności jest równoznaczne z niemożliwością zarejestrowania się na Forum.
§ 5. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest wskazany w Polityce prywatności Właściciel Forum - 
Mysc Tower z siedzibą w Swarzędzu (62-020), ul. Piaskowa 2. NIP: 7773208947 , REGON: 380912034.
§ 6. Użytkownik dokonując pełnej rejestracji, celem zmiany statusu do Użytkownika czynnego ma możliwość wyrażenia zgody na wykorzystanie przez Administratora w celach marketingowych podanych danych oraz otrzymywanie wiadomości dotyczących funkcjonowania i zmian na Forum, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U.1997, nr 133, poz. 883 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002, nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Użytkownikowi przysługują prawa określone w art.32 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997, nr 133, poz. 883 z późn. zm.), np. do wniesienia pisemnego sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych przez Administratora.
§ 7. W ramach Forum Właściciel udostępnia Użytkownikom odpowiednie narzędzia i miejsce na stronach internetowych Forum, w celu umożliwienia im korzystania z jego funkcjonalności. Właściciel nie jest jednak inicjatorem przekazu treści, nie wybiera odbiorcy przekazu, nie wybiera przekazywanych treści i nie ponosi odpowiedzialności, w zakresie, w jakim dochodzi do transmisji treści przekazywanych przez Użytkownika.
§ 8. Właściciel nie ma obowiązku weryfikacji żadnych treści zamieszczanych przez Użytkowników na Forum, jednak w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści, lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp. Każdy Użytkownik lub inna osoba może zawiadomić o bezprawnym charakterze przechowywanych treści na Forum, zawiadomienie powinno zawierać dane umożliwiające dokonanie weryfikacji sprzeczności treści z prawem. W przypadku, jeżeli zawiadomienie będzie stanowić wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze treści opublikowanych przez Użytkownika, to Właściciel uniemożliwi dostęp do tych treści.
 

III. Prawa i obowiązki administracji

§ 1. Administracja zobowiązuje się do dbania o aktualność i wysoką jakość publikowanych na Forum treści.
§ 2. Administracja jedynie udostępnia narzędzie do komunikacji jakim jest Forum. Autor postów powinien upewnić się, że publikowana przez niego treść nie łamie Regulaminu Forum, praw autorskich oraz prawa polskiego.
§ 3. Administracja Forum ma wyłączne i ostateczne prawo do interpretacji Regulaminu. Decyzje wobec postanowień, które nie zostały zawarte w regulaminie podejmuje Administracja.
§ 4. Administracja zastrzega sobie prawo do wysyłania ofert reklamowych. Użytkownik ma możliwość wyłączenia otrzymywania wiadomości e-mail w panelu użytkownika.

§ 5. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i Polityki prywatności.
§ 6. Właściciel Forum nie bierze odpowiedzialności za prezentowane przez innych Użytkowników treści. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności cywilnej, karnej i administracyjnej za korzystanie przez Użytkowników z Forum w sposób niezgodny z Regulaminem.
§ 7. Właściciel Forum dokłada wszelkich starań by jak najszybciej usuwać tematy i treści niezgodne z Regulaminem Forum. Właściciel n
ie ponosi  jednak odpowiedzialności za przechowywane treści dodane przez Użytkowników, jeżeli nie wie o ich bezprawności.
 

IV. Tematy i treści zakazane na Forum

§ 1. Użytkownik ma możliwość zakładania nowych tematów. Nowe tematy należy zakładać w odpowiednich działach. W razie wątpliwości co do wyboru działu, Użytkownik może zasięgnąć porady Administracji.
§ 2. Przed założeniem nowego tematu należy użyć funkcji "szukaj" w celu uniknięcia powtarzających się tematów.
§ 3. Użytkownik zobowiązuje się do  przemyślanego cytowania postów i unikania cytowania całych wpisów w celu zwiększenia czytelności Forum.
§ 4. Użytkownik zobowiązuje się do szanowania społeczności Forum i korzystania z poprawnego języka polskiego.
§ 5. Przed podaniem linku do strony zewnętrznej z downloadem - należy poinformować innych Użytkowników o pobieraniu na własną odpowiedzialność oraz dodać do postu skan antywirusowy udostępnianego pliku.
§ 6. Użytkownik powinien nazywać temat w sposób jasny, opisujący jego zawartość. Nie wolno stosować ogólnych nazw i tzw. "clikbait'ów" (np. "kliknij tutaj", "Pilne! Sprawdź").

§ 7. Na Forum zabrania się umieszczania treści :

a) związanych z przemocą i pornografią.
b) ukazujących nienawiść na tle rasowym, religijnym, seksualnym lub politycznym.
c) obrażających oraz gróźb skierowanych w kierunku innych Użytkowników Forum.
d) w kolorze czerwonym.
e) nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
f) przesadnie wulgarnych, negujących kulturę wypowiedzi.
g) reklamowych, z wyjątkiem działu Giełda.
h) spamowych, czyli niemerytorycznych, nic nie wnoszących do dyskusji, niezwiązanych z tematem dyskusji.
i) rozmów prywatnych bez zgody swojego rozmówcy (wyjątek to oszustwo popełnione na Forum).
j) promujących nielegalny hazard i ryzykowne inwestycje.
k) reklamujących serwisy konkurencyjne w stosunku do make-cash.pl
l) agitujących politycznie, propagujących dane partie polityczne, konkretnych polityków oraz ideologie
m) propagandowych
n) niezgodnych z polskim prawem, niewymienionych w punktach powyżej.

 

V. Prawa i obowiązki Użytkownika

§ 1. Użytkownik akceptuje warunki i zasady funkcjonowania Forum, w tym zasady dotyczące odpowiedzialności. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za publikowane przez siebie treści.
§ 2. Użytkownik wyraża zgodę na publikację swoich treści na Forum i nieusuwanie ich po usunięciu konta Użytkownika pod warunkiem że treści te nie zawierają jego danych osobowych i nie łamią Regulaminu Forum oraz polskiego prawa.
§ 3. Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta oraz wszystkich danych osobowych zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). W tym celu należy skontaktować się z Administracją poprzez formularz kontaktowy pod adresem: https://make-cash.pl/contact/
§ 4. Użytkownik zobowiązuje się do unikania zakładania tematów stanowiących duplikat już istniejących. W tym celu należy skorzystać z wyszukiwarki na Forum przed założeniem nowego tematu.
§ 5. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z poprawnego języka polskiego, szanowania społeczności oraz przestrzegania zasad dotyczących publikowania treści wymienionych w pkt. III § 7. tego Regulaminu.
§ 6. Użytkownik zobowiązuje się do nie rejestrowania multikont tzn. dwóch lub więcej kont używanych przez tą samą osobę. Używanie kilku kont jest zabronione, wszystkie konta osoby łamiącej tej punkt Regulaminu podlegają karze permanentnej blokady.
§ 7. Użytkownik ma możliwość ustawienia avatara, tj. grafiki stanowiącej wirtualny wizerunek Użytkownika na Forum. Avatar nie powinien utrudniać przeglądania Forum innym Użytkownikom. Nie może być obraźliwy, wulgarny, prowokacyjny, ani przesadnie natarczywy. Nie może być ruchomy, animowany.
§ 8. Użytkownik może używać sygnatury. Sygnatura wyświetla się na komputerach, nie jest widoczna na urządzeniach mobilnych.
§ 9. Sygnatura użytkownika może zawierać 2 linijki tekstu (maksymalna czcionka: 16), jedną grafikę nie przekraczającą 400 pikseli szerokości oraz 100 pikseli wysokości, maksymalnie jeden link oraz nie utrudniać korzystania z forum innym użytkownikom.
§ 10. Sygnatura użytkownika nie może być obraźliwa, wulgarna, prowokacyjna, ani przesadnie natarczywa. Nie może być ruchoma, animowana.
§ 11. Użytkownik z rangą "Elita" ma możliwość umieszczania w sygnaturce 2 linków.
§ 12. Avatar, sygnatura, ani jakiekolwiek grafiki publikowane przez Użytkownika na foru
m nie mogą naruszać Regulaminu Forum oraz polskiego prawa.
§ 13. Użytkownicy zakładający tematy dot. prezentacji serwisów zewnętrznych, prowadzący dziennik pracy, publikujący poradniki mogą dodawać swoje reflinki afiliacyjne w tych tematach. W przypadku umieszczenia linku referencyjnego zobowiązani są umieścić w poście również link bezpośredni do serwisu, wyeksponowany co najmniej tak samo jak reflink i oznaczony jako tzw. "czysty link".
§ 14. Użytkownik nie musi publikować czystego linku, jeżeli reflink opublikowany jest w sygnaturce lub polu "o mnie" w profilu Użytkownika.
§ 15. Publikacja reflinków w tematach stanowiących prezentację, dziennik pracy lub poradnik, założonych i prowadzonych przez kogoś innego, jest zabroniona.
§ 16. W obrębie całego Forum, z wyjątkiem działu z dziennikami pracy, każdy Użytkownik może publikować reflinki w tematach stanowiących pytanie o polecenie określonego rozwiązania oraz w tematach zbliżonych tematycznie do pytania. W przypadku umieszczenia linku referencyjnego należy w tym samym poście umieścić również link bezpośredni do serwisu, wyeksponowany co najmniej tak samo jak reflink i oznaczony jako tzw. "czysty link".
§ 17. Szczegółowe wytyczne dotyczące możliwości "przejęcia" tematu w sytuacji gdy Użytkownik go prowadzący jest nieaktywny lub firma której temat dotyczy chciałaby go prowadzić samodzielnie, są opisane tutaj: 
https://make-cash.pl/zasady-dotyczace-publikacji-reflinkow-t55344/. Użytkownik który założy temat jako pierwszy i pozostaje aktywny nie może stracić tematu jeśli ten jest zgodny z Regulaminem.
§ 18. Nieregulaminowe tematy promocyjne zostaną przeniesione do archiwum bez reflinków, a Użytkownik poinformowany o konieczności dodania tematu raz jeszcze w odpowiednim dziale i zgodnie z Regulaminem.
§ 19. Użytkownik, który ze względu na łamanie Regulaminu zostanie zablokowany na Forum - traci prawo do reflinków w opublikowanych przez siebie tematach. Te tematy zostaną przeniesione do archiwum bez reflinków.
§ 20. Użytkownik ma możliwość wysyłania do i odbierania od innych Użytkowników prywatnych wiadomości w obrębie Forum. Limit przechowywania prywatnych konwersacji w skrzynce odbiorczej wynosi odpowiednio 1000 dla Użytkownika i 5000 dla Użytkownika z rangą "Elita".


VI. Zasady dotyczące podbijania tematów przez Użytkowników

§ 1. W obrębie forum Użytkownik ma możliwość edycji swoich postów przez 30 dni od daty publikacji. Opcja ta pozwala na poprawę ew. błędów oraz aktualizację tematów. Nieuzasadniona edycja i kasowanie opublikowanych treści bez przyczyny są zabronione i karane zgodnie z taryfikatorem ostrzeżeń.
§ 2. Jeśli Użytkownik chce coś dodać do tematu, a jego wypowiedź jest ostatnia - należy edytować własny post. Dublowane posty (pisanie posta pod własnym postem) będą usuwane, a dopuszczający się tego Użytkownik otrzyma ostrzeżenie.
§ 3. Użytkownik ma niebezpośrednią możliwość edycji postów starszych niż 30 dni. W tym celu należy skontaktować się z Administracją i uzasadnić chęć edycji.
§ 4. Jeśli założony przez Użytkownika temat jest pytaniem na które nikt nie odpowiedział od 7 dni, Użytkownik powinien skontaktować się z Administracją. Administracja może podbić temat jeśli uzna to za uzasadnione.
§ 5.
Podbicie tematu przez Użytkownika jest dozwolone wyłącznie w dziale "Giełda" i polega na dodaniu posta o treści typu: "bump", "aktualne", "podbijam", itp. Podbijać w ten sposób można wyłącznie swój temat, tj. temat którego jest się autorem.
§ 6. Podbić temat można tylko w przypadku gdy ostatni post w temacie jest starszy niż 7 dni. Dla przykładu: jeśli ostatni post został opublikowany 01.01.2024, temat można podbić 08.01.2024.
§ 7. W ten sposób podbity temat zostanie przeniesiony na górę listy tematów w dziale oraz wyświetli się w widgetach z ostatnimi postami jako nowa aktywność.
§ 8. Posty stanowiące podbicie tematów można zgłosić do administracji w celu ich usunięcia pod warunkiem, że nie jest to ostatni post w temacie.
§ 9. Użytkownik z rangą "Elita" oraz "Konto sprzedawcy" dodatkowo może podbić temat poprzez przycisk "podbij temat". Przycisk można użyć dodatkowo raz na 7 dni, ale nie wcześniej niż 3 dni po publikacji ostatniego postu w temacie. W ten sposób podbity temat zostanie przeniesiony na górę listy tematów w dziale, ale nie wyświetli się w widgetach z ostatnimi postami jako nowa aktywność.


VII. Zasady Forum i kary za złamanie Regulaminu

§ 1. Użytkownicy nie powinni publikować adresów do stron i social mediów innych Użytkowników z Forum w celu stworzenia dla nich dodatkowej konkurencji . Taka praktyka może być karana.
§ 2. Administracja zaleca dostosowanie treści wpisu do istniejących kategorii tematycznych oraz dokładność i precyzję w sporządzaniu wpisów.
§ 3. Nazwa (nick) Użytkownika nie może naruszać przepisów prawa, dóbr innych osób chronionych prawem, ani zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów. Z wyjątkiem zakupionych poprzez Forum Kont Oficjalnych n
azwa Użytkownika nie może zawierać adresów stron internetowych, w tym takich z użyciem znaków zastępczych (np. „xyz_pl”, „xyz-pl”), wulgaryzmów, gróźb, obelg, pomówień i innych treści naruszających zwyczaje panujące na Forum. Informacje dotyczące Kont Oficjalnych są dostępne pod adresem: https://make-cash.pl/reklama/.
§ 4. Próby dodawania tematów i postów z pozoru zgodnych z Regulaminem, a jednak stanowiących jego obejście i interpretacje na swoją korzyść - Administracja uznaje jako "kpinę z Regulaminu i innych Użytkowników". Takie zachowania będą karane tak samo jak w przypadku złamania Regulaminu w sposób jawny.
§ 5. Na forum obowiązuje system pouczeń. Odpowiednie kary nadawane są za określone przewinienia. Punkty ostrzeżenia wygasają po określonym dla danego przewinienia czasie. Otrzymanie 100% punktów ostrzeżeń skutkuje zablokowaniem konta użytkownika do czasu wygaśnięcia punktów.
§ 6. Administracja podejmuje decyzję o karze za dane przewinienie samodzielnie. Taryfikator ostrzeżeń jest wyłącznie materiałem pomocniczym dla Administracji. Nagminne łamanie Regulaminu będzie skutkowało dużo wyższymi karami.

§ 7. Taryfikator ostrzeżeń:

7.1. Spam/Offtopic - 20 % (natarczywy spam - 100%)
7.2. Nieregulaminowa sygnatura - 20%
7.3. Używanie koloru czerwonego - 20%
7.4. Obraźliwe słownictwo, treści nawołujące do nienawiści - 25%
7.5. Zły dział (natarczywie) - 10%
7.6. Multikonto - 100% (blokada wszystkich kont danego Użytkownika)
7.7. Brak lub nieczytelna ekspozycja czystego linka przy podawaniu reflinka - 20%
7.8. Reflink w galerii lub na czatboxie - 20%
7.9. Oszustwo wobec innego Użytkownika - 100% (blokada)
7.10.
 Dubel tematu/Kopia - 20%
7.11.  Reflink w temacie innego użytkownika  - 20%
7.12.  Czatbox: złamanie zasad - 20%
7.13.  Cytowanie bezpośrednie całego postu - 5%
7.14. Nieregulaminowe podbicie tematu (regulaminowo raz na 7 dni) - 10%
7.15. Ogłoszenie w galerii lub na czatboxie - 20%
7.16. Nieuzasadniona edycja i usuwanie opublikowanych treści - 20%

§ 8.  W uzasadnionych przypadkach Użytkownik ma możliwość odpracowania nadanych mu przez Administracje punktów ostrzeżeń za złamanie Regulaminu. Metody odpracowania ostrzeżeń są opublikowane pod adresem url: https://make-cash.pl/a-t57026/.
 

VIII. Zasady dotyczące korzystania z Giełdy na Forum

§ 1. W ramach Forum Użytkownik może dodać bezpłatnie ogłoszenie dotyczące sprzedaży, kupna oraz zlecenia wykonania i świadczenia usług. Przedmiot ogłoszenia powinien być związany z tematyką Forum, w przeciwnym razie Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia ogłoszenia bez podania przyczyny.
§ 2. Dodając lub odpowiadając na dodane ogłoszenie, Użytkownik akceptuje fakt iż korespondencja pomiędzy kontrahentami może zostać publicznie udostępniona na Forum w postaci screenów przez jedną ze stron transakcji, jeśli ta poczuje się oszukana przez drugą stronę. Administracja zobowiązuje się do monitorowania tego typu zgłoszeń i do niezwłocznego usuwania wszelkich tematów stanowiących pomówienia innych Użytkowników.
§ 3. Ogłoszenia można dodawać tylko w pasujących tematycznie poddziałach działu GIEŁDA, dostępnego pod adresem: https://make-cash.pl/giełda-f18/. Dostępne poddziały to: Sprzedam, Kupię, Zlecę, Wykonam, Refback, Poradniki i nisze, Transfery gotówkowe, Pozostałe ogłoszenia.
§ 4. Dodawanie ogłoszeń jest dostępne wyłącznie dla Użytkowników którzy napisali na forum minimum 25 regulaminowych postów lub zakupili "Konto sprzedawcy", aby ominąć niniejsze ograniczenie. Informacje o koncie sprzedawcy są dostępne pod adresem: https://make-cash.pl/konto-sprzedawcy-zyskaj-dodatkowe-mozliwosci-w-dziale-gielda-t56314/.
§ 5. Zasady obowiązujące w konkretnych poddziałach Giełdy regulują podpięte w nich tematy zatytułowane: "Zasady dotyczące dodawania ogłoszeń".
§ 6. Ogłoszenie będzie wyświetlało się publicznie dopiero po jego akceptacji przez Administrację. W przypadku uzasadnionych wątpliwości moderator i/lub administrator może uzależnić akceptację ogłoszenia od wykonania przelewu weryfikacyjnego na 0.01 PLN ze wskazanym, niebudzącym wątpliwości co do celu, tytułem. Taki przelew weryfikacyjny rozumie się jako płatność przelewem tradycyjnym dokonanym poprzez bank zarejestrowany w Polsce i widniejący na oficjalnej liście podmiotów bankowych KNF. W razie wątpliwości, Administracja może w dowolnym terminie ponowić prośbę o weryfikację i uzależnić od jej wyniku dalszą widoczność ogłoszenia.
§ 7. Administracja dokłada wszelkich starań by zapobiec oszustwom, jednak tylko Użytkownik odpowiada za bezpieczeństwo transakcji której jest uczestnikiem. W każdym poddziale giełdy jest dostępny temat zatytułowany "Zasady bezpieczeństwa dla kupujących i sprzedających" z sugestiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeprowadzania transakcji w obrębie Forum.
§ 8. Administracja nie bierze odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe wskutek transakcji dokonanej pomiędzy Użytkownikami w ramach działu Giełda.
§ 9. Administracja, ani Właściciel nie są stronami transakcji pomiędzy Użytkownikami. Spory powstałe pomiędzy stronami transakcji powinny być wyjaśniane bezpośrednio przez jej uczestników.
§ 10. W razie wystąpienia takiej konieczności, Administracja zobowiązuje się do pomocy poszkodowanemu który zgłosi sprawę do odpowiednich służb. Po otrzymaniu wezwania od uprawionych służb, Administracja pomoże służbom i udostępni posiadane dane.
§ 11. Użytkownik, który został oszukany przez innego Użytkownika Forum może zgłosić naruszenie w dziale znajdującym się pod adresem: https://make-cash.pl/zglos-naruszenie-f308/. Zasady i wymogi dotyczące zgłaszania naruszeń są opisane pod adresem:
https://make-cash.pl/kto-i-jak-moze-zglosic-oszustwo-dokonane-na-gieldzie-w-obrebie-forum-t56407/.
§ 12. Użytkownik zobowiązuje się do nieodsprzedawania poradników zakupionych na Forum od innych Użytkowników lub dzielenia się nimi w sposób zabroniony przez autora. Dotyczy to również składek na poradniki i nisze sprzedawane na Forum. 
§ 13. Administracja ani Właściciel Forum nie pośredniczą w transakcjach. Jeśli Użytkownik pełniący rolę administratora lub moderatora zgodzi się na pośrednictwo w transakcji pomiędzy Użytkownikami Forum, robi to wyłącznie w swoim prywatnym imieniu.
§ 14. Jeśli przedmiotem oferty jest towar lub usługa o wartości równej lub przekraczającej 10000zł, Administracja zaleca by sprzedający wystawił, a kupujący dokonał zakupu takiego towaru lub usługi za pomocą platformy zakupowej Allegro.
§ 15. Na forum zabrania się handlu przedmiotami oraz usługami które zdaniem Administracji z dużą dozą prawdopodobieństwa mogą zostać użyte niezgodnie z polskim prawem. Administracja nie będzie akceptować takich ogłoszeń.

 

IX. Zasady dotyczące korzystania z galerii na Forum

§ 1. Każdy Użytkownik ma możliwość dodawania zdjęć i grafik do publicznej galerii na forum dostępnej pod adresem: https://make-cash.pl/gallery/.
§ 2. Dodawane grafiki muszę być estetyczne i wykonane przez Użytkownika. Powinny przedstawiać prawdziwe wyniki lub nabyte przedmioty. Obowiązuje zakaz publikacji grafik poglądowych znalezionych w Internecie. Grafiki wprowadzające w błąd administracja traktuje jako spam.
§ 3. Grafiki należy publikować w kategoriach do tego przeznaczonych.
§ 4. W galerii staramy się umieszczać przede wszystkim screeny lub zdjęcia naszych zarobków z Internetu. 
§ 5.
W galerii obowiązuje zakaz publikowania reflinków.
§ 6. W kategorii "Za pieniądze z Internetu" publikuje sie zdjęcia przedmiotów których wartość jest większa niż 500zł.
§ 7. Zaleca się aby użytkownicy, którzy wstawiają zdjęcia w kategorii "Za pieniądze z Internetu", posiadający mniej niż 50 postów oraz mniej niż 25 punktów reputacji, umieszczali na zdjęciu karteczkę z nickiem z Forum. 
§ 8. Nadmierne promowanie swoich usług, skryptów, nisz, poradników itp. za pomocą Galerii będzie surowo karane. Interpretację i decyzje w sprawie nadmiernego promowania podejmuje Administracja.
§ 9. Zamieszczając w galerii zakupiony sprzęt elektroniczny, który można dowolnie modyfikować - taki jak komputery, laptopy, e-papierosy etc. należy schludnie i krótko opisać i/lub podać link do szczegółowego opisu.
§ 10. Screeny i zdjęcia kuponów w kategorii "Zakłady bukmacherskie" mogą pochodzić i zawierać logotypy wyłącznie polskich legalnych firm bukmacherskich 
wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) oraz posiadająch licencję Ministra Finansów. Ponadto treści zamieszczane przy takich grafikach nie mogą być treściami reklamowymi zachęcającymi do hazardu, ani promujących hazard w sposób bezpośredni lub pośredni.


X. Zasady dotyczące korzystania z czatboxa na Forum

§ 1. Każdy Użytkownik ma możliwość wypowiadania się na czatboxie.
§ 2. Czatbox widzą tylko zarejestrowani użytkownicy.
§ 3. Zabrania się używania BBCode na Czatboxie.
§ 4. Czatbox przeznaczony jest do rozmów na luźne tematy. Wszelkie inne pytania zadajemy na Forum.
§ 5. Czatbox to nie tablica ogłoszeń. Wszelkich transakcji dokonujemy w dziale Giełda.
§ 6. Na czatboxie zabrania się publikacji reflinków.
§ 7. Na czatboxie obowiązują te same wytyczne, które obowiązują podczas wypowiadania się na forum. W szczególności zabrania się publikacji treści wulgarnych, obraźliwych, spamowych, negujących kulturę wypowiedzi.


XI. Informacje na temat działu "Scam i podejrzane"

§ 1. Dział znajduje się pod adresem url: https://make-cash.pl/scam-i-podejrzane-f93/
§ 2. Fakt, że wątek poświęcony danemu projektowi znajduje się w tym dziale oznacza, że zdaniem Administracji jego zasady działania są niejasne. Nie oznacza to jednak że ten projekt można zakwalifikować bezsprzecznie jako oszustwo, ani że jest oszustwem.
§ 3. Dział został stworzony z myślą o wczesnym ostrzeganiu Użytkowników przed stwierdzonym lub prawdopodobnym oszustwem.
§ 4. Do tego działu przenoszone są tematy o firmach i programach które okazały się oszustwem lub których model działania może wskazywać na nieuczciwe zamiary wobec użytkowników w przyszłości.
§ 5. Przeniesiony do tego działu wątek zostaje oznaczony prefiksem "[SCAM]" i przestaje wyświetlać się na liście innych tagów. Prefiks ma na celu zwrócenie uwagi Użytkowników w celu zachowania ich szczególnej ostrożności przy zapoznawaniu się z zawartością wątku. Prefiks nie oznacza, że zawartość wątku jest oszustwem.
§ 6. Użytkownik ma prawo do odwołania się od decyzji Administracji dotyczącej przeniesienia wątku do tego działu poprzez formularz kontaktowy pod adresem: https://make-cash.pl/contact/

 

XII. Informacje ogólne na temat odznak na Forum

§ 1. Użytkownicy mogą zostać odznaczeni przez Administrację. Odznaki, rozumiane jako grafiki z przypisanymi do nich komentarzami, są widoczne przy każdym poście Użytkownika na Forum w wersji desktop oraz w profilu Użytkownika w wersji desktop oraz mobile.
§ 2. Aktualnie dostępne odznaki na Forum są widoczne pod adresem: https://make-cash.pl/awards
§ 3. Odznaki są przyznawane ręcznie przez Administrację w dogodnym dla niej terminie. Spełnienie wymagań nie jest jednoznaczne z natychmiastowym otrzymaniem odznaki.
§ 4. Zasady odznaczania są inne w zależności od kategorii w której dana odznaka się znajduje. Podział i specyfikacji konkretnych kategorii odznak znajduje się pod adresem: 
https://make-cash.pl/zasady-dotyczace-przyznawania-odznak-i-wyroznien-na-forum-t56321/
§ 5. Użytkownik może mieć tylko 1 odznakę zależną od tego samego kryterium. 
§ 6. W miarę rozwoju forum, kryteria otrzymywania odznak z tych kategorii mogą się zmieniać. Zmiany będą miały wpływ na wcześniej odznaczonych użytkowników.
§ 7. Odznaki specjalne dotyczą dostępu do ukrytych działów na Forum lub są przyznawane uznaniowo przez Administrację Forum. 
§ 8. Odznaka z uzasadnionych powodów może zostać w każdej chwili odebrana przez Administrację. Użytkownik otrzyma powiadomienie po nadaniu odznaki. W przypadku odebrania odznaki, użytkownik nie zostanie powiadomiony.
§ 9. Użytkownik ma prawo do odwołania się od decyzji Administracji dotyczącej odebrania odznaki poprzez formularz kontaktowy pod adresem: https://make-cash.pl/contact/
§ 10. Niektóre dostępne na forum odznaki są płatne i wymagają złożenia Zamówienia. Odznaki "zweryfikowany", "zaufany sprzedawca" i "sprawdzony sprzedawca" nie zwalniają Użytkownika z konieczności przestrzegania Regulaminu, ani nie są nabywane na czas nieokreślony. Te odznaki w uzasadnionych przypadkach również mogą zostać odebrane.


XIII. Informacje na temat płatnych odznak na Forum

§ 1. W ramach działalności Forum Użytkownik może złożyć Zamówienie i kupić odznakę "zweryfikowany", "sprawdzony sprzedawca" oraz "zaufany sprzedawca".
§ 2. Zakupiona odznaka będzie się wyświetlać przy każdym poście Użytkownika na Forum w wersji desktop oraz w profilu Użytkownika w wersji desktop oraz mobile przez 24 godziny od momentu przyznania odznaki. Po tym czasie, w uzasadnionych przypadkach, Administracja może podjąć decyzję o odebraniu odznaki Użytkownikowi.
§ 3.
Odznaki, które wymagają złożenia Zamówienia są przyznawane z widoczną datą ich przyznania. Użytkownik może nabyć daną odznakę jeszcze raz, aby zaktualizować datę przyznania.
§ 4. Użytkownik nabywający odznakę "zweryfikowany" musi złożyć Zamówienie i wykonać przelew weryfikacyjny, rozumiany jako płatność przelewem tradycyjnym dokonanym poprzez bank zarejestrowany w Polsce i widniejący na oficjalnej liście podmiotów bankowych KNF.
§ 5. Nazwa "zweryfikowany" to nazwa marketingowa sprzedawanej odznaki. Nabycie jej (odznaki) nie oznacza faktycznej weryfikacji tożsamości Użytkownika Forum, ani nie wymaga przedstawiania przez niego dokumentów potwierdzających tożsamość.

 

XIV. Informacje na temat płatnych rang na Forum

§ 1. W ramach działalności Forum Użytkownik może złożyć Zamówienie i kupić rangę "elita" oraz "konto sprzedawcy".
§ 2. Zakupiona ranga stanowi płatne rozszerzenie funkcjonalności konta Użytkownika na Forum.
§ 3. Dodatkowe funkcjonalności dostępne w ramach zakupu rangi "Elita" są opublikowane tutaj: 
https://make-cash.pl/elita-make-cashpl-czym-jest-i-jak-uzyskac-dostep-t55326/
§ 4. Dodatkowe funkcjonalności dostępne w ramach zakupu rangi "Konto sprzedawcy" są opublikowane tutaj: https://make-cash.pl/konto-sprzedawcy-wystawiaj-ogloszenia-bez-dodatkowych-limitow-t56314/
§ 5. W uzasadnionych przypadkach ranga "Elita" może zostać odebrana Użytkownikowi przez Administrację. Użytkownik z rangą Elita który swoją aktywnością na Forum łamie Regulamin i zdaniem Administracji niegodnie reprezentuje Elitę - może zostać jej pozbawiony. W takiej sytuacji Administracja zobowiązuje się do publicznego opublikowania przyczyny swojej decyzji na łamach Forum.


XV. Informacje na temat składania Zamówień

§ 1. Za pośrednictwem Forum można nabywać płatne rozszerzenia konta Użytkownika w postaci: jednorazowego dostępu do działu "Elita", przyznawanych na 24 godziny odznak ("zweryfikowany", "zaufany sprzedawca", "sprawdzony sprzedawca"), przyznawanej na rok roli "konto sprzedawcy".
§ 2. Użytkownik, chcąc złożyć zamówienie musi być osobą pełnoletnią posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
§ 3. Do realizacji transakcji konieczne jest złożenie Zamówienia poprzez postępowanie zgodne ze wskazówkami podawanymi zamawiającym podczas procedury składania Zamówienia.
§ 4. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu przez Właściciela należności uiszczanej dostępnymi na Forum kanałami płatności.
§ 5. Aktywacja nabytych rozszerzeń konta zostaje wykonana maksymalnie w terminie 24 godzin od opłacenia Zamówienia.
§ 6. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Forum, uwagi pod jego adresem i wszelkie inne sprawy związane z celem i przedmiotem Forum mogą być reklamowane przez Użytkowników poprzez zgłoszenie Właścicielowi, przesłane drogą elektroniczną (admin@make-cash.pl).
§ 7. Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane przez Właściciela Forum w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, jednak Właściciel zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeżeli dotyczy ona dysfunkcji wynikających z nieznajomości Regulaminu, niezastosowania się przez Użytkownika do udzielanych wskazówek oraz informacji ukazujących się na bieżąco na łamach Forum.
§ 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje nabywcy w przypadku produktów, które z uwagi na charakter nie mogą zostać zwrócone. Brak możliwości zwrotu dotyczy aktywowanych płatnych rozszerzeń na koncie Użytkownika na Forum. Opłacenie Zamówienia jest równoznaczne z żądaniem jego natychmiastowego wykonania. Po aktywacji nabytego rozszerzenia prawo do odstąpienia nie przysługuje.
§ 9. Właściciel zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia Forum w celu jego ulepszenia, dodawania produktów lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania Użytkowników.
§ 10. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych Forum zgromadzonych w systemach informatycznych Użytkownika, spowodowanych awarią sprzętu, dysfunkcją sieci Internet, utratą na skutek działania osób trzecich.
§ 11. Użytkownik, który nabył rozszerzenie konta na Forum nie jest zwolniony z przestrzegania Regulaminu. Użytkownik nie ma prawa udostępniać swojego konta na Forum internetowym osobom trzecim. Każdy Użytkownik nabywający rozszerzenie konta zobowiązany jest dbać o to, aby żadne inne nieupoważnione osoby nie miały do niego dostępu. 
§ 12. W przypadku wykrycia współdzielenia lub sprzedaży konta na Forum, konto Użytkownika może zostać usunięte bez ostrzeżenia. W takim wypadku Użytkownik utraci dostęp do nabytego rozszerzenia. Po usunięciu konta z w./w. przyczyny, Właściciel podejmie kroki prawne w celu uzyskania zadośćuczynienia za wynikłe z postępowania Użytkownika straty finansowe.


XVI. Zasady dotyczące pobierania plików z Forum

§ 1. Pliki podlinkowane poprzez hiperłącze lub dodane jako załącznik w obrębie Forum nie są sprawdzane przez Administrację ani Właściciela pod kątem szkodliwego oprogramowania.
§ 2. Użytkownik pobiera pliki z Forum na własną odpowiedzialność i za ewentualne szkody Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności.
§ 3. Jakikolwiek znaleziony na Forum plik lub pobrany z Forum plik Użytkownik powinien sprawdzić pod kątem szkodliwego oprogramowania samodzielnie.
§ 4. Autorom tematów, którzy udostępniają linki do pobrania plików, zalecamy opublikowanie również skanu antywirusowego udostępnianego pliku.
 

XVII. Informacje na temat działu Get Paid 2.0

§ 1. W ramach Forum istnieje ukryty dział Get Paid 2.0. Należy przez to rozumieć wydzielone miejsce w ramach Forum, dostępne i widoczne wyłącznie dla klientów serwisu getpaid20.pl.
§ 2. Jeśli konto Użytkownika z dostępem do działu Get Paid 2.0 zostanie zablokowane na Forum make-cash.pl - Użytkownik utraci dostęp do Forum, ale zachowa dostęp do Działu Get Paid 2.0. Regulamin Get Paid 2.0 i Regulamin make-cash.pl - to dwa odrębne dokumenty. Użytkownik zachowuje dostęp do wykupionych E-booków sprzedawanych w ramach getpaid20.pl bez względu na swoją aktywność i stopnień nałożonych ograniczeń na swoje konto na Forum.
§ 3. Dostęp do ukrytego działu nie zwalnia Użytkowników z konieczności przestrzegania Regulaminu poza działem. Bez względu na to czy Użytkownik ma, czy nie ma dostępu do działu Get Paid 2.0 jest traktowany tak samo przez Administrację.
§ 4.  Każdy Użytkownik otrzymujący dostęp do ukrytego działu akceptuje i zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu dostępnego pod adresem: https://getpaid20.pl/regulamin oraz Regulaminu Forum.
§ 5. 
 Zgodnie z regulaminem Get Paid 2.0, po otrzymaniu dostępu do działu na Forum, Użytkownik nie ma prawa udostępniać swojego konta na Forum osobom trzecim. Każdy Użytkownik nabywający E-booka poprzez getpaid20.pl i korzystający z niego w ramach Forum, zobowiązany jest dbać o to, aby żadne inne nieupoważnione osoby nie miały do niego dostępu. E-book jest udostępniony w ramach Forum Internetowego, więc odprzedaż lub współdzielenie konta na Forum jest traktowane jako złamanie praw autorskich.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .