moja poprzednia wypowiedź to oczywiście żart. cała ta dyskusja tylko pokazuje, jakim autorytetem w branży jest autor tematu – każde jego pierdnięcie analizowane na dziesiątki sposobów, a przecież ma „tylko” 150-160 portali, podczas gdy takich portali są dziesiątki tysięcy. nawet ci, co go nie trawią, i tak śledzą każdy jego ruch. jak chodzi o budowę marki osobistej – brawo.
co do tej wyprzedaży – nwds12 ma rację, ile można doić jedną krowę, zwłaszcza jak się jej nie karmi (czyli nie ma nowych linków). każdy kolejny link osłabia domenę, więc trzymanie tego w nieskończoność nie ma sensu. dodatkowo – mało kto kupuje kilka artykułów na jednej domenie, więc model biznesowy mocno średni w dłuższym czasie. przecież to nie są serwisy ekspertów, tylko portale pod nabijanie widoczności na frazy w stylu „Ewelona – ile ma lat?”.
druga sprawa – każda taka transakcja to plus dla rynku: ktoś sprzedał, ktoś kupił, zawsze to nowa kasa na rynku. ktoś widzi potencjał, ktoś chce inwestować = ok.
każdy wyciągnie z tego, co chce. ja nie mam w sumie żadnych wniosków, do autora zawsze miałem pozytywne podejście, a konkurencja tylko pomaga.