Skocz do zawartości

vgl22

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, interesuje mnie ahrefs i keywordtool. Zastanawiam się tylko po co przy zamówieniu trzeba podawać takie dane jak adres zamieszkania?
  2. Ja stawiam m.in na zdecentralizowamy internet oparty na micro satelitach. Na pewno dostarczany w te rejony gdzie tego internetu brakuje, otworzy się potencjał nowych rynków. projekt cały czas rozwijany w tym temacie to Nexus, ojciec właściciela to właściciel Phantom Space możesz poczytać - nexus.io
  3. Dostaję pytania na priv, można na spokojnie pisać tutaj, bo chciałbym, żeby z rad mogli korzystać wszyscy: "Myślisz, że powiedzmy "sklep" z jednym przedmiotem, dajmy na przykład [typ produktu], przynosiłby dobrą konwersję na facebooku? Jaki wkład byłby potrzebny do uzyskania 200/300 sprzedaży miesięcznie na start? Powiem szczerze, że kiedyś chciałem pokorzystać parę razy już z facebook adsów ale jakoś nigdy nie mogłem zagłębić się w temat i nie znałem nikogo kto się na tym dobrze zna." Myślę, że to zależy od kilku czynników, - dobry produkt, strategia i budżet jaki się ma na kampanie. Wiem, że są na rynku "single product store" jest to bardzo popularne w USA. Ciężko odpowiedzieć, jaki wkład potrzebny jest do uzyskania takiej ilości transakcji, bo to zależy. Trzeba pamiętać, że FB to serwis który rzadko sprzedaje od razu, czyli przy pierwszej styczności z reklamą. Trzeba zbudować lejek, zacząć od górnego etapu lejka, czyli pokazujesz filmik z produktem, stronę z ofertą i dzięki kampanii pokazujesz produkt jak największej ilości odbiorców. Następnie za pomocą grup niestandardowych, wyodrębniasz sobie odbiorców aktywnych - angażujący, lajkujący, komentujący na fanpage - oglądający 50 lub 70% czasu filmu i więcej - wchodzący na stronę - dodający do koszyka ale nie kupujący - spędzający na stronie dany okres czasu (konwersja niestandardowa) na podstawie takich czynników tworzysz 2 rodzaje grup, w oparciu o które budujesz strukturę kampanii sprzedażowej - grupy niestandardowych odbiorców (custom audience) - grupy podobnych odbiorców (lookalike audience) Do tych wyselekcjonowanych odbiorców uderzasz z reklamą na konwersje, gdzie dopinasz sprzedaż. Jak najbardziej do zrealizowania jest ten temat, ale oprócz tego co napisałem wyżej, dobrze jest mieć dobrą stronę pod kątem CRO z podpiętym pixelem który łapie zdarzenia, o dobrej jakości produkcie nie wspominając bo jak będzie lipa to zaraz pojawią się nieprzychylne komentarze co będzie mieć destrukcyjny wpływ na twoje kampanie Nie wiem jaki to produkt, jaka jest jego cena, jaką masz marże itd, natomiast uważam, że na początku co najmniej kilka tys trzeba przeznaczyć na działania zasięgowe, świadomościowe z kierowaniem na ruch a następnie rozdzielać ten budżet stosunkowo w stronę konwersji. 1 Miesiąc Świadomość 80/20 sprzedaż 2 miesiąc Świadomość 60/40 sprzedaż 3 miesiąc Świadomość 40/60 sprzedaż itd.. z każdym kolejnym miesiącem, brand powinien być coraz bardziej rozpoznawalny, społeczność na stronie powinna być większa, a ty możesz się skupiać bardziej na sprzedaży i przede wszystkim na skalowaniu i rozwoju
  4. @jarekkkkkk mam reklamy w branży dziecięcej czy bieliźniarskiej, gdzie używam strzałek Kampanie stoją już kilkanaście miesięcy, rotuje jedynie grafikami - koszty za polubienie są bardzo zadowalające i póki co jest ok. Zgadzam się z tobą, że wymuszanie akcji zaniża jakość reklamy jasne, jednak tutaj odniosłem się do tematu związanego z LP erotycznym, gdzie temat jest mocno "śliski" i trzeba kombinować W moim odczuciu FB pod tym kątem nieco bardziej restrykcyjnie patrzy na konkursy, gdzie wymuszanie polubień posta, oznaczanie znajomych i innych akcji wiąże się z dosyć szybkim obcięciem zasięgów w reklamie i podwyższeniem kosztów CPM.
  5. @dep0 Na chwile obecną, dopóki pracuję na etacie, to niestety nie.
  6. @czestek odpada bezpośrednia droga promocji, poszukaj drogi na około. Jeśli dysponujesz budżetem na kampanie, postaraj się zbudować społeczność wokół swojego FP. Kampania na polubienia, z mojego punktu widzenia jest najmniej sprawdzana przez algorytm. Wrzucając tam coś zachęcającego, bez jakiegoś "przesadyzmu" jest szansa, że twoja reklama zostanie zaakceptowana. Przy szerokim targetowaniu zbudujesz dosyć szybko szerokie zaplecze, płacąc za polubienia grosze. Z własnego doświadczenia wiem, że można w canvie dodać strzałkę nad przyciskiem polubienia, zwiększa to CTR o 1-1.5% Jak zbudujesz społeczność, możesz szukać kolejnej drogi ale na pewno będzie już łatwiej, na pewno bym odradzał publikacje linku do LP na tablicy, gdyż raczej szybko zostanie oflagowana. Możesz jednak kierować już tych ludzi do telegrama lub budować listę mailingową, gdzie w końcu docelowo będziesz mógł pokazywać odbiorcom swój LP erotyczny,
  7. Cześć, Jestem certyfikowanym specjalistą Facebook Ads w zakresie prowadzenia płatnych kampanii i implementacji standardowych i niestandardowych zdarzeń konwersji. Mam 4 letnie doświadczenie agencyjne, gdzie współpracuje z klientami zarówno polskimi jak i zagranicznymi. Obsługuję zarówno znane polskie marki jak i te mniej rozpoznawalne. Budżety miesięcznie od kilku do kilkuset tysięcy miesięcznie. Jestem aktywnym "obserwatorem" forum, gdzie skorzystałem już sporo razy z wiedzy użytkowników. Tak więc tym razem, postawiłem, że tez podzielę się swoją wiedzą, bo nie wypada tak ciągle "brać" a należy też "dawać" Jeśli macie pytania dotyczące PŁATNYCH działań (nie ogranicznych) to chętnie odpowiem w tym temacie. Pozdrawiam earnerów :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .