Skocz do zawartości

Xinteaglo

Użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Xinteaglo w dniu 5 Sierpnia

Użytkownicy przyznają Xinteaglo punkty reputacji!

Reputacja

32 Poszukiwacz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. O case study akurat Ty możesz się wypowiedzieć jak idzie, czy zacząłeś, jakie wyniki itd? Na pewno wysokie liczby w case study prowadzonym live zachęcą ludzi do dołączenia do mentoringu
  2. Jak sytuacja z mentoringiem? Jak case study? Jak kontakt z prowadzącym?
  3. 1. Nazwa przedmiotu: Całe zaplecze z produktem cyfrowym 2. Opis przedmiotu: Całe zaplecze tj. domena (w tym blog z postami pod SEO, LP pod produkt itd.)+produkt (ebook+upsell kolejne 3 produkty)+ FP+ IG. Linki na PW dla zainteresowanych. Całość dopracowana, trzeba się tylko pochylić nad reklamami i ruchem organicznym 3. (opcjonalnie) Zdjęcia lub screeny: SEO Sprzedaż ostatni okres Ruch był płatny, ROAS w okolicach 1. Spory potencjał na ruch organiczny, płatny pewnie też tylko trzeba to doszlifować. 4. Kontakt: PW 5. Cena: 1500zł do negocjacji 6. Dostępne formy płatności: BLIK/Przelew/Krypto/Revolut
  4. UPDATE 16.10 Trochę się działo. Przeprowadzka zabrała mi mnóstwo czasu, ale w tym czasie coś działałem Co z produktami? Zrezygnowałem z jednego totalnie - słabo szło nawet z reklamami, więc odpuściłem. Drugi - zmiana już pewnie X-dziesiąta LP pod sprzedaż - skupiłem się bardziej na emocjach, na konkretnych problemach które produkt rozwiązuje. Od poniedziałku testuję 3 ceny: 37zł ,47zł i 57zł. Idzie jako tako, powiedzmy że na lekki -, ale FB podobnoi potrzebuje tygodnia, czasem nawet dwóch żeby dobrze ogarnąć kto jest grupą docelową. Dziś trzeci dzień testów i zrezygnowałem z testowania reklamami ceny 57zł. Było najwięcej dodań do koszyka, ale żadnych sprzedaży. Testuję do końca tygodnia warianty 37zł i 47zł - na razie dużo lepiej idzie ten droższy. Dotychczasowe wnioski: W listopadzie jakoś minie rok odkąd zacząłem się tym bawić. Powiem tyle: wow. Progress w skillach na WP, marketingu, tworzenia grafik reklamowych jest przeogromny. Myślenie też totalnie mi się zmieniło, widzę więcej, wiem dopiero teraz mniej więcej na czym to polega i na czym się skupiać, ale tutaj podkreślam - mniej więcej. Największy błąd popełniony ostatnio - brak remarketingu. Skoro wychodziłem na 0, to dokładając remarketing prawdopodobnie byłbym na +, ale zmarnowałem okazję i dobrze - przynajmniej czegoś się nauczyłem. Czytałem na ten temat, że remarketing potrafi przynieść największe zyski - szczerze mam ogromną nadzieję, że tak się stanie. Dużym wnioskiem jest testowanie - trzeba testować, czasami przepalić trochę kasy żeby wiedzieć co działa. Wcześniej machnąłem cenę "bo mi się widzi" i leciałem z reklamami. Efekt - przepalona kupa kasy i wieczne kombinacje z reklamami co prowadziło do tego, że kampania rzadko wychodziła z fazy uczenia się. Dzisiaj po prawie 3 dniach jest już nauczona Nauczyłem się w końcu skupiać na rozwiązywaniu problemów i pod to cisnąć SEO, sociale itd. Nie tylko robić po prostu content odnośnie tematyki w której działam, ale na rozwiązywaniu problemów związanych z tą tematyką. Coś na zasadzie - temat: hydraulika - nie wstawiam postów o hydraulice a konkretnych problemach jakie można rozwiązać dzięki niej np. jak naprawić cieknącą spłuczkę do kibla 😛 Plany na przyszłość: Planuję testować nadal reklamy, uruchomić kampanię remarketingową i cisnąć sociale, zwłaszcza TikToka właśnie z contentem skupiającym się na rozwiązywaniu problemów. Mam nadzieję, że przełoży się to na jakieś konwersje. Zacząć działać może trochę na FB. Powtarzam to od początku dziennika chyba, ale jakoś nie chce mi się tego zaczynać, ale w końcu trzeba, bo tutaj jest ogromna potęga - zwłaszcza jeśli chodzi o grupy na FB. Mam zamiar stworzyć 2 kolejne produkty - niezwiązane kompletnie z dotychczasową tematyką. Pewnie dam jakiś update co tam się dzieje. Na + wygrana 120zł za prowadzenie dziennika od @mysc Będzie na reklamy
  5. Oby dwa są z branży a`la coachingowej, ale jeden jest nastawiony na jeden konkretny problem a drugi na 3w1 i ten skupiony na jednym problemie się sprzedaje, drugi nie. UPDATE 26.08 Dodałem płatności kartą - grupa docelowa mam wrażenie, że właśnie tego potrzebuje bo mogą mieć problemy z płatnością bezpośrednio z banku i średnio mogą ogarniać BLIK. Był z tym problem, bo na działalności nierejestrowanej nikt tego nie ogarnie - Stripe to chyba jedyny operator i u niego zdecydowałem się to ogarnąć. Potestuję reklamy porządnie, zacznę ruch organiczny i dam znać o rezultatach!
  6. Szczerze to CartFlows jest o kant dupy rozbić. Wszystko ogarniesz w Elementorze. CartFlows dodaje tylko zbędne zdarzenia do pixela i Meta Ads wariuje. Zdarzenia się duplikują, z Woocommerce nie ma takiego problemu, dlatego ja bym odradzał. Wszystko idzie zrobić klasycznie Elementorem i bez zbędnego utrudniania sobie pracy.
  7. UPDATE 20.08 Potestowałem reklamy na dwa produkty, ale dość krótko bo FB stwierdza co chwilę, że będzie mi blokować konto reklamowe.. Założyłem zapasowe, utworzyłem zapasowy Pixel razem z zapasowym API konwersji. Zobaczymy jak będzie to funkcjonować. Pierwszy produkt totalna klapa. Wydałem 62,02zł i nie uzyskałem żadnego zakupu (uzyskałbym, ale nie zostało ono zapłacone także tutaj -62,02zł Drugi produkt lepiej - 99,51zł wydane na reklamę i zwrot w postaci 156,00zł i mamy w końcu wynik na +56,49zł Finalnie na -6zł, ale planuję teraz cisnąć tylko jeden produkt. Zoptymalizowałem jeszcze trochę ścieżkę zakupu i zobacyzmy, czy wynik będzie jeszcze lepszy. Jak porównywałem koszty dodania do koszyka z poprzednimi doświadczeniami to jest jakoś +-8 razy lepiej! Powoli zaczynam chyba to rozumieć, ale znając życie zaraz znowu mnie życie zweryfikuje 😛 PLAN NA NAJBLIŻSZY CZAS: skupić się na ruchu organicznym głównie w grupach na FB dodać trochę artykułów SEO i ogarnąć kurs na temat SEO ruszać z reklamami i w międzyczasie je optymalizować Chciałbym też pomyśleć nad jakimś innym produktem tak jak wspominałem wcześniej za kilkaset zł i zobaczyć jak to wyjdzie - mam mniej więcej pomysł, ale nie wiem czy jest dobry, dlatego będę to konsultować z mentorami i kolegami z forum W międzyczasie chciałbym poczytać/dowiedzieć się trochę o afiliacji za granicą, ale to taki luźny pomysł. Mam coś zapisane, ale czy będę coś działać w tym temacie to się okaże.
  8. TikTok to potęga dzisiaj, sam próbuję, na razie ze słabym skutkiem, ale muszę posiedzieć jeszcze raz nad tym i przemyśleć strategię. Polecam dobrze to przemyśleć, bo w moim przypadku są wyświetlenia, ale nie przekładają się one zupełnie na jakiekolwiek konwersje - źle podszedłem do tematu i wracam do punktu wyjścia, ale w przypadku mojego projektu, który jest pierwszym w życiu jest to totalnie normalne
  9. Od FB i IG, ale to jedyne kanały, które najbardziej przynoszą wyniki. Trzeba zaciskać zęby i próbować. Na szczęście udało się ogarnąć, dodałem inną kartę do płatności i śmiga.
  10. Własnie na pierwszy rok były tanie, ale nie było nigdzie informacji o cenach po odnowieniu. Błędy początkującego, ale przynajmniej się nauczyłem i wiem gdzie kupować. Unikać home.pl i będzie dobrze, to też lekcja dla osób czytających forum, uczyć się na moich błędach a nie swoich Jeśli chodzi o małe kwoty na reklame to po prostu nie czuję tego. Raz były dni na +, raz na 0, raz na -. Nie ogarniam tego Meta Ads, uważam, że jest to totalnie spier****** narzędzie, nic nie działa, blokady z dupy itd. No ale nie ma wyjścia, trzeba z tym pracować. Bolą te niopłacone zamówienia, bo byłbym na + już przy drugim/trzecim podejściu do reklam. Te reklamy też używałem do pierwszych LP, pierwszego produktu, które były zmieniane kilkanaście razy. Teraz jak wracam wyobraźnią jak to wyglądało wcześniej to jest to przeskok z 2005 roku do 2024 roku jeśli chodzi o wygląd i ofertę. Nauka, nauka, nauka. Bez porażek nie ma zwycięstw
  11. UPDATE 03.08 Oby dwa LP zostały zmodyfikowane jeszcze raz (mam nadzieję, że ostatni). poprawione nagłówki na bardziej chwytliwe metodą listów Garego Halberta dodane VSL metodą Jona Bensona dodanie podsumowania oferty i bonusów Na ten moment jestem bardzo zadowolony z tego, jak to wygląda, myślę że naprawdę jest to ogarnięte dobrze, jak nie bardzo dobrze. Ruszyłem z rolkami na IG i TikToku - wygląda to dobrze, łapie jakieś tam zasięgi, jestem zadowolony jak na pierwszą publikację. Na IG co prawda wynik padaka, ale TikTok ładnie sobie radzi - zobacyzmy czy to się przełoży na jakieś konwersje. Zaplanowałem artykuły SEO - na razie nagłówki i słowa kluczowe. Muszę ogarnąć porządny kurs z SEO bo na razie wszystko było robione po omacku i mimo to dało jakieś wyniki, ale myślę, że można teraz ogarnąć to dużo lepiej, więc na przyszły tydzień mam zamiar doszkolić się w tym temacie i zainspirowany dziennikiem @mdevo ogarnąć automatyzację tego procesu. Do ogarnięcia w bliskiej przyszłości: marketing szeptany - sociale takie jak IG i FB nadal leżą i kwiczą, muszę ogarnąć profile i grupy na których będę się udzielać reklamy Meta Ads (G Ads nie wypaliło, ale o tym za chwilę) - tutaj dużo pracy nad tym, ale myślę że od poniedziałku uda się ruszyć z tematem (również obejrzę jakieś kursy i zobaczymy jak pójdzie) PRZENOSINY NA SEOHOST - home.pl to po prostu tragedia, żerują no nowych klientach, którzy nie ogarniają tematu. Chciałem wybrać Hosting od home.pl pod Wordpressa (obecnie mam zwykły A TO WIELKI BŁĄD bo szybkość strony kuleje) i wyobraźcie sobie, że za pierwszy rok jest jakoś 130zł +- a za następny 1300zł XD SEOHost nie wali tak w ch*** i ceny mają każdego roku takie same - 100zł +- i po kontakcie z nimi zapewniali, że szybkość storny znacząco wzrośnie po przenosinach na Hosting dedykowany pod Wordpressa Zrobiłem podsumowanie zysków i strat do tej pory Licząc tylko wydatki na reklamy i zwrot z nich no to oczywiście jestem na minusie. Nie liczyłem kosztów Hostingu, domeny itd. To są pieniądze, które i tak trzeba ponieść i za pierwszy rok nie przekraczają raczej 150zł. W okresie styczeń-czerwiec na Meta Ads wydałem 1207,92zł przy sprzedaży na poziomie 432zł co daje 775,92zł straty. Niedawno testowałem G Ads i wydałem 300zł przy sprzedaży na poziomie 0zł co daje oczywiście 300zł straty. Mimo, że tutaj są same straty to chcę wrócić i przetestować to jeszcze raz pod jeden LP, gdzie CTR i CPC były na dobrym poziomie - po poprawieniu LP myślę, że coś można tutaj zarobić. Straciłem tutaj również pieniądze, ale zyskałem fajne dane o odbiorcach oraz godzinach ich aktywności, co na pewno pomoże mi przy ustalaniu grupy docelowej na Meta Ads, także to jak najbardziej na plus. Warto wspomnieć, że wartość nieopłaconych zamówień to łącznie 371zł. Troszkę by to zniwelowało straty, ale jest jak jest. Nie mam pojęcia szczerze, dlaczego te pieniądze "uciekły" i w jaki sposób, moje myśli składniają się ku operoatorowi płatności - HotPay, że może nie ma jakiejś metody płatności, która by była dostępna? Dla osób chcących coś wynieść z tego dziennika jeśli chodzi o wiedzę dot. wtyczek, Wordpressa itp. również zrobiłem podsumowanie wtyczek, jakich używam i skąd można czerpać spoko wiedzę a czego unikać. Wtyczki stosowane przeze mnie to: Elementor+Elementor PRO - wtyczka do budowania stron, bardzo intuicyjna, bardzo łatwa Woocommerce - standard, wtyczka od sklepu, produktów, płatności WooCommerce Cart Abandonment Recovery - dodatek do wtyczki wyżej, który wysyła maila do klienta, który nie opłacił zamówienia, ma na celu "odzyskanie" sprzedaży WP Rocket - wtyczka do optymalizacji strony, chociaż przy tych Hostingach Wordpressowych jest jakaś tam wtyczka w pakiecie, zoabczymy czy na nią przejdę Yoast SEO + Premium - wtyczka do SEO, najprostsza jaka może być Cartflows + Cartflows PRO - wtyczka do tworzenia LP, szczerze jak miałbym robić wszystko od nowa to bym jej nie używał, można to zrobić bez kombinacji dantejskich Elementorem - to jest po prostu przekombinowane i drugi raz bym tego nie instalował, ale że już jest to niech będzie WPS Hide Login - wtyczka do zmiany strony logowania, takie mini bezpieczeństwo żeby chociaż było Limit Login Attempts Reloaded - wtyczka do blokowania IP przy x złych próbach zalogowania się - kolejny aspekt mini bezpieczeństwa PixelYourSite PRO - wtyczka do API konwersji pod Meta i G Ads To powinno Wam w zupełności wystarczyć. Co do nauki i materiałów: Nie chcę podawać wszystkiego na tacy, dociekliwość, zainteresowanie i szukanie rozwiązań to główny motor napędowy do działania, mnie to jara, że mogę szukać jakichś informacji i trochę pogłówkować. Szukając w Google czy YouTube znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie. Nie musicie kupować specjalnych szkoleń, kursów, ebooków. WSZYSTKO JEST CAŁKOWICIE ZA DARMO W W INTERNECIE, WYSTARCZY SZUKAĆ. co do Wordpressa polecam Dariusza Pichalskiego - on tłumaczy to łopatologicznie, bardzo prosto i na pewno ogarniecie wszystko co związane z Wordpressem co do nagłówków i marketingu polecam listy Garego Halberta VSL - Jon Benson, rozwalił mi głowę jeśli chodzi o jego poradniki I to chyba na tyle, ten tydzień powinien coś pokazać jeśli chodzi o rozkręcenie się sociali, marketingu szeptanego no i reklam w Meta Ads. Mam nadzieję, że czerwony kolor nie będzie przeze mnie nadużywany w następnych wpisach Jeśli są tu bardziej doświadczeni koledzy/koleżanki z forum i napisałem gdzieś bzdurę na temat np. Hostingu i rzeczy bardziej technicznych zapraszam do dzielenia się swoją wiedzą!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .