Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1.png

1. Patrzenie na zarabianie w sieci jako ostatnią deskę ratunku przy problemach finansowych

Wszyscy widzieliśmy użytkowników szukających w akcie desperacji magicznych sposobów na zarobek:

"Pomocy! Właśnie straciłem robotę i zostało mi na koncie 500zł! Potrzebuję pomocy z zarobieniem w internecie dużych pieniędzy zanim skończą mi się oszczędności - macie jakieś sposoby na zarobienie szybko pieniędzy w sieci?"

"Hej, słyszałem, że w internecie można zarabiać bardzo duże pieniądze - nawet kilka tysięcy dzienie! W zeszłym tygodniu zacząłem interesować się zarabianiem na własnej stronie i postanowiłem rzucić robotę, by w 100% poświęcić się mojemu nowemu sposobowi na zarobek! Zostało mi 3000zł na wszystkie wydatki, na kilka kampanii reklamowych i narzędzia do zarabiania. Mam nadzieję, że to wystarczy!"

(Nie są to cytaty, tylko nieco przejaskrawione wypowiedzi znalezione w sieci ;) )

Bycie w słabej sytuacji finansowej, bez widoków na zdobycie większej ilości pieniędzy i myślenie o inwestycjach posiadając 500zł na koncie, by nauczyć się zarabiania w sieci i uczynienia z tego swojego głównego i stabilnego źródła zarobku to najgorsza z możliwych decyzji. I patrząc po znikających błyskawicznie dziennikach nowych użytkowników zgaduję, że większość takich scenariuszy nie kończy się dobrze.

Nie polecam patrzeć na zarabianie w internecie typu "sprawię, że do tego i tego dnia będę już zarabiał tyle i tyle, ale zainwestuję jak najmniej, przynajmniej nie na samym początku. Spowoduje to mnóstwo stresu, co negatywnie wpłynie na decyzje podejmowane przy prowadzeniu kampanii lub strony internetowej - emocje takie jak strach, stres, wątpliwość nie są dobrymi doradcami.

Wydawanie niewystarczającej ilości pieniędzy na zbieranie i analizę danych, przeskakiwanie z jednej metody na drugą, wydawanie resztek pieniędzy na magiczne metody - to wszystko prowadzi do rezygnacji z zarabiania w internecie.

Zalecenie: Znajdź stabilne źródło zarobku, by pokryć swoje rachunki oraz wydatki na życie oraz koszta kampanii reklamowych i nie odchodź od tego źródła dopóki nie zdobędziesz doświadczenia potrzebnego do podtrzymania odpowiedniej dniówki ze swoich projektów internetowych.

 

2.png

2. Szukanie "złotej niszy" i nie podejmowanie żadnych działań

Wiele osób uważa, że użytkownicy zarabiający dużo mają jakieś niesamowite sekretne metody - coś, o czym nie mówi się publicznie - bez których nie da się zarobić w sieci.

Zarabianie w internecie nie jest łatwe. Nowicjuszom wydającym pieniądze na nowe sposoby i testy często zdarza się myśleć, że przecież musi być jakaś magiczna metoda, bo on wydaje pieniądze na reklamy lub ruch, a nie ma z tego pieniędzy, gdy inni zarabiają grube tysiące. 

Oczywiście, są pewne rzeczy, które są mniej znane, np. skracacze działające na Facebooku czy Instagramie, wszelki cloaking linków, różne metody SEO, ale nie jest to wiedza tajemna, a jedynie wynikająca z testów i analiz!

Jeśli czegoś się nauczyłem od osób zarabiających naprawdę duże pieniądze to tego, że nie korzystają z tylko jednej "sztuczki" zapożyczonej od kogoś innego.

Kluczem do ich sukcesu najczęściej bywał jeden z tych czynników:

  1. Chcą przeprowadzać więcej testów - więcej ofert, więcej technik pozycjonowania, więcej landing page'y, więcej bannerów reklamowych, różne źródła ruchu, typy ruchu, zmiana targetu, zmiana stawek, optymalizacje itd. itp.
  2. Skupiają się na nauce podstaw i nigdy nie przestają się uczyć - dużo czytają, by pozostać "na czasie". Czytają książki, blogi, oglądają wykłady, szkolenia, rozmawiają z innymi ludźmi z branży.
  3. Współpracują z innymi ludźmi z branży - tworzą grupy zarabiające i uzupełniają się wzajemnie, inspirują się, dają sobie wzajemnie nowe pomysły.
  4. Poświęcają swój czas oraz swoje pieniądze na pracę u podstaw - automatyzacja podstawowych czynności pozwala skupić się na ulepszaniu reszty rzeczy oraz optymalizacji procesu zarabiania.
  5. Dostosowują się do zmian - świat idzie do przodu, więc i earnerzy muszą za nim podążać, inaczej metody zarobku nie będą już tak efektywne jak kiedyś.

To PRAWDA, że niektóre rzeczy, które posiadają lepiej zarabiający nie są dostępne dla początkujących. Rzeczy takie jak lepsze oferty, specjalne umowy z sieciami, lepszy kontakt z managerami... Ale oni też kiedyś byli początkującymi i skoro oni mogli dojść do tego, gdzie są teraz, to Ty też możesz!

ZalecenieNieważne czy planujesz skupić się na whitehacie czy blackhacie, jako początkujący naucz się podstaw. Kiedy już je poznasz, pomyśl o rozszerzeniu wachlarza swoich umiejętności.

3.png

3. Zbyt dużo lub zbyt mało testów

Wielu początkujących lubi wskoczyć w temat zarabiania w sieci "na żywca", tworząc jakąś tam stronę, z jakąś tam ofertą, z jakimś tam ruchem i modlić się o dobre wyniki. A kiedy ich nie widzą, powtarzają swój błąd aż do czasu, gdy nie mają więcej środków na tworzenie nowych stron lub kampanii.

Mają np. bardzo dużo danych na temat różnych targetów i grafik, ale niewystarczająco danych na temat ich połączenia, by zaobserwować jakąkolwiek zależność.

Mamy tu dwa rodzaje problemów:

  1. Brak wystarczającej ilości testów dla ofert, grafik, źródeł ruchu mocno ograniczy Twoją szansę odnalezienia czegoś, co pozwoli Ci zarobić.
  2. Testowanie zbyt dużej ilości danych może spowodować szybką utratę środków finansowych, więc upewnij się, że masz odpowiednie doświadczenie zanim zaczniesz testować dużo czynników w tym samym czasie.

Zalecenie: Wybierz 1-2 sposoby zarobku i skup się na nich. Zacznij od czegoś w miarę sprawdzonego, co zagwarantuje Ci stały przychód, a dopiero potem wydaj zarobione już pieniądze na więcej testów.

4.png

4. Wybieranie ofert ze zbyt wysokimi stawkami

Oferty z wysokimi wypłatami są zdecydowanie kuszące - każdy lead podnosi poziom adrenaliny.

Jednakże musisz wiedzieć, że oferta z wysoką stawką niekoniecznie przyniesie Ci wysokie zarobki. Stawka jest tylko jednym składnikiem dobrej oferty - dwoma pozostałymi są konwersja oraz koszt "utrzymania" tej oferty, czyli ile musisz wydać, by ją wypromować. Dlatego wysoka stawka nie musi przynieść Ci wysokich zysków.

Takie oferty wymagają większego budżetu, by dobrze je przetestować i zoptymalizować. Powiedzmy, że promujesz ofertę za $2 oraz ofertę za $20. Jeśli CR jest takie samo, to druga z tych ofert kosztować Cię będzie 10 razy więcej.

Jako początkujący popełnisz wiele błędów podczas procesu edukacji. Biorąc się od razu za oferty z wysokimi stawkami wydasz po prostu dużo, dużo więcej kasy popełniając te same błędy, co przy niższych stawkach. Warto?

Zalecenie: Wybierz ofertę z niższą stawką na sam początek. Poniżej $3 będzie dobra, poniżej $1 jeszcze lepsza, jeśli nie masz zbyt dużego budżetu.

5.png

5. Porównywanie wymagających targetów

Mocno konkurencyjny target może wydawać się kuszący za sprawą dużego ruchu. W przypadku krajów "pierwszego świata" kuszące jest również to, że większość z nich mówi po angielsku.

Musisz jednak pamiętać, że oznacza to większą konkurencję, a to przekłada się na wyższe koszta. 

Jako początkujący nie chcesz stawać naprzeciw koksowi ważącemu 150 kilo - wystarczy, że pstryknie Cię palcem, a Ty będziesz leżał na podłodze i płakał.

Poza tym, mniej popularne targety są całkiem dobre, szczególnie do nauki. Słabiej rozwinięte państwa mogą przynieść większe zyski, niż np. ruch z USA. Jest to związane z tym, że osoby z mniej rozwiniętych krajów nie były aż tak mocno wystawione na reklamy. 

Zalecenie: Zamiast targetować najbardziej oblegane grupy lub lokalizacje, wybierz te mniej popularne.

6.png

6. Niezdecydowanie

Nieważne jak wiele testów przeprowadzisz, zawsze najtrudniejszy jest moment wyboru najlepszej metody.

Wybierz zbyt wcześnie, a nie będziesz miał odpowiedniej ilości danych, by podjąć dobrą decyzję.

Wybierz zbyt późno, a wydasz więcej kasy bez potrzeby.

Oto gdzie przydają się narzędzia do analiz - pomogą Ci one wybrać w odpowiednim czasie, z dużą dozą pewności, bez wydawania dużej ilości pieniędzy.

 

Link do drugiej cześci:

 

Przy okazji polecam zajrzeć do poniższego tematu, gdzie znajdziesz dziesiątki takich narzędzi w śmiesznie niskiej cenie:

 

 

Zalecenie: Korzystaj z narzędzi do analiz i statystyk szczególnie podczas oceny ofert, landing page'y i bannerów, czyli elementów najważniejszych dla Twojej kampanii.

  • Super 6

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .