Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1.png

 

Jak już wiesz po lekturze TEGO artykułu, ruch to ilość wyświetleń Twojej strony oraz wszystko co z tym związane. Ruch na Twojej stronie jest niezbędny do przekształcenia go w konwersje.

Poniżej znajdziesz najpopularniejsze źródła ruchu oraz ich opisy:

Mobile

2.png

Ruch typu Mobile to ruch generowany z urządzeń mobilnych, czyli tabletów i telefonów. Jeśli Twoja strona lub oferta nie są zoptymalizowane pod ruch mobilny, możesz tracić dużą ilość lead'ów. Każdy, kto wyświetla stronę na urządzeniu mobilnym udziela się w ruchu typu Mobile. Upewnij się, że Twoja strona jest responsywna, by zdobyć więcej lead'ów.

 

Native

3.png

Reklamy typu Native to rodzaj reklam, które pasują do platformy oraz publikacji, w której się znajdują. Reklamy praktycznie uzupełniają artykuł i wyglądają jak część całości publikacji. Artykuły typu Native są bardzo popularne i pojawiają się w większości publikacji internetowych.

 

SEO (Search Engine Optimization)

4.png

Ruch pochodzący z SEO wywodzi się z optymalizacji widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych. W większości przypadków im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym większy dostaje ruch. Jest to tzw. naturalny ruch, ponieważ nie płacisz bezpośrednio wyszukiwarkom, by wyświetlały Twoją witrynę w wynikach. SEO nie ogranicza się jedynie do wyszukiwania samych stron (dot. również Google Maps, Images, Video itp.).

Więcej o SEO dowiesz się z TEGO poradnika. Dokładne informacje dot. konkretnej techniki pozycjonowania opisałem w swoim poradniku:

 

Pay Per Call

5.png

Ruch Pay Per Call to metoda polegająca na tym, że reklamodawca płaci marketerowi za każde wykonane przez klienta połączenie telefoniczne. Czasem polega to na wykonaniu połączenia na konkretny numer, a często na pozostaniu na linii przez konkretny okres czasu. Jest to bardzo popularna metoda, która pozwala użytkownikowi na dobry kontakt z agentem.

Więcej o Pay Per Call przeczytasz TUTAJ

 

Social Media

6.png

Ruch z Social Media opiera się na dowolnej platformie społecznościowej. Social Media to nazwa dla praktycznie każdej platformy, która posiada system grup oraz wymianę treści. Większość tego typu serwisów działa na każdym rodzaju urządzeń. Facebook oraz Instagram są dobrymi przykładami.

Więcej o sposobach zdobywania ruchu z Social Media przeczytasz TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.

 

PPC (Pay Per Click)

7.png

PPC lub Pay Per Click to płatny sposób zdobywania ruchu na swoją stronę. W większości przypadków marketer płaci ustaloną stawkę za każde kliknięcie wygenerowane do jego strony. Ustawia się stawkę do najważniejszych słów kluczowych, które używane są w wyszukiwarkach internetowych obsługujących PPC (Google, Bing). marketer z najwyższą stawką jest ustawiany na najwyższej pozycji w rankingu.

Więcej o swojej pierwszej kampanii PPC przeczytasz TUTAJ.

 

PPV (Pay Per View)

8.png

PPV (Pay Per View) znane też jako CPV (Cost Per View) jest rodzajem promocji w internecie. Sama nazwa zdradza już wiele. Chodzi o opłatę za każde wyświetlenie strony. Marketer może wybierać różne źródła, np. URLe lub słowa kluczowe. Jeśli ma on najwyższą stawkę na konkretnym targecie, jego strona zostanie wyświetlona użytkownikowi.

Więcej o wykorzystaniu ruchu PPV znajdziesz TUTAJ oraz TUTAJ.

 

Media Buying

9.png

Media Buying, znane również pod nazwą display advertising, to metoda polegająca na kupowaniu miejsc reklamowych, np. w postaci bannerów. Możes kupić miejsce na reklamie bezpośrednio od właściciela strony lub od serwisów zajmujących się MB. Zazwyczaj płatnośc odbywa się w modelu CPM, co oznacza 1000 wykonanych akcji. Jednakże jeśli reklama kupowana jest bezpośrednio od webmastera, można ustalić konretną stałą stawkę.

Więcej o Media Buying przeczytasz TUTAJ.

 

E-mail

10.png

E-mail marketing to proces wysyłania komercyjnych wiadomości poprzez e-mail. Zazwyczaj dotyczy on list, które są grupami adresów e-mail zebranych w sposób legalny. Jest wiele praw regulujących marketing e-mailowy w celu ograniczenia SPAMu i dlatego każdy, kto zapisał się do Twojej listy mailingowej powinien to zrobić dobrowolnie i świadomie. CAN-SPAM jest głównym źródłem regulacji e-mail marketingu.

O tworzeniu list mailingowych (i nie tylko) przeczytasz w moim poradniku:

 

Incentive

11.png

Ruch typu Incentive polega na tym, że użytkownik jest proszony o wypełnienie oferty w celu otrzymania finalnego produktu. Najczęściej taki ruch pochodzi z gateway'a lub content lockera CPA. Uzytkownik proszony jest o wypełnienie oferty, by dostać się do ostatniego kroku. Gdy oferta zostanie wypełniona, użytkownik będzie mógł swobodnie przeglądać zablokowaną wcześniej treść.

 

Adult

12.png

Ruch Adult nawiązuje do tematyki 18+. Strony dla dorosłych (chyba każdy wie jakie B) ) generują gigantyczny ruch, który skierowany jest w dorosłych użytkowników. Marketing Adult polega więc na wyświetlaniu wysoce stargetowanych ofert dla dorosłych na stronach odpowiednich dla tej grupy. Niektóre sieci specjalizują się w tym konkretnym ruchu.

Więcej o ruchu Adult przeczytasz np. TUTAJ.

Choć nie opisałem tutaj wszystkich źródeł ruchu, to są to te najbardziej popularne. Często są one łączone w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów. Najlepszym sposobem nauki zdobywania ruchu jest wybór jednego ze źródeł i opanowanie go w stopniu zaawansowanym.

Część 9 poradnika o tym jak zarabiać na programach partnerskich w modelu CPA:

 

  • Super 5

Chcesz zacząć zarabiać w Internecie, ale nie wiesz jak? Szukasz inspiracji i nowych metod? Sprawdź:
>>> 13 sposobów jak zarabiać przez internet! - Zarabianie w Internecie <<<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .