Mentora nie musisz szukać i pewnie nie znajdziesz. Jeżeli postawiłeś bloga, to pisz o tym, o czym lubisz. Nawet o samym zarabianiu, od początku co robisz. Z czasem znajdziesz biznes, który będziesz promować na stronie i poświęcać coraz więcej czasu, a być może po kilku latach sam wykreujesz coś, co inni będą chcieli oferować innym.
Jeżeli zdecydujesz się już na jakiś program partnerski, mlm, reklamy, itd, to zarówno przeczytaj opinie entuzjastów, jak i skrajnych krytyków. W takim natłoku informacji jest bardzo trudno wyrobić sobie subiektywną opinię, ale jest to możliwe. Poza tym wchodząc w jakikolwiek biznes, nie tylko online, musisz zdawać sobie sprawę z podejmowanego ryzyka; to nie tylko czas poświęcony na promowanie i zajmowanie się biznesem, ale również w wielu przypadkach pieniądze, które należy zainwestować. Tym bardziej jest tu zawsze ryzyko. że nie wiesz jak długo dana firma będzie istnieć na rynku, w jakiej jest fazie (wzrostu, stabilizacji czy upadku), nie wiesz co siedzi w głowach właścicieli, jakie mają cele krótko- i długoterminowe, jakie jest już nasycenie rynku, zapotrzebowanie na dany produkt, czy występuje sezonowość sprzedaży, itp.
Nikt nie sprzeda Tobie patentu na dobry biznes, ponieważ te osoby, które zarabiają, wszystkie swoje skuteczne sposoby zarabiania i promowania biznesu zostawiają dla siebie. Po co komuś dawać przepis na sukces? Znajdziesz wiele płatnych webinarów tzw. marketerów internetowych - reklamują na potęgę, jak zbudować dochodowy biznes. Sprzedają, bo są skuteczni, ale czy na pewno odniesiesz taki sam sukces jak oni? Jak wyżej napisałem: nie sprzedadzą Tobie wszystkich swoich dobrych tricków, bo po co?
A na koniec pamiętaj, że Twój sukces, to wypadkowa Twojego czasu, pieniędzy i... szczęścia.