Skocz do zawartości

Gdzie szukać hurtowni internetowej do współpracy?


Ciamciaj

1 077 wyświetleń

Masz pomysł na własny sklep internetowy, ale nie wiesz, gdzie zaopatrywać się w towar? Mamy dla Ciebie garść praktycznych propozycji. Zapoznaj się z listą miejsc, w których znajdziesz hurtownie do współpracy!,

1. Lista integracji w oprogramowaniu e-commerce

Jeśli używasz dobrego oprogramowania sklepowego, do dyspozycji na pewno masz całą listę hurtowni zintegrowanych z platformą. Możesz przeszukać ją pod kątem dostawców odpowiadających Ci asortymentem oraz warunkami współpracy. Im lepsze narzędzie e-commerce, tym większy wybór hurtowni. Oprogramowanie Sky-Shop oferuje na przykład setki tego typu integracji. Znajdziesz wśród nich między innymi dostawców z branż:

  • kosmetycznej,
  • odzieżowej,
  • sportowej,
  • dom i ogród,
  • zabawki i artykuły dziecięce.

2. Wyszukiwarka internetowa

Podobnie jak w wielu innych dziedzinach życia, tak i w e-commerce poszukiwania warto zacząć od Google. Jeśli zastanawiasz się, z jaką hurtownią warto podjąć współpracę, wpisz po prostu odpowiednie zapytanie w wyszukiwarce. Pamiętaj o uwzględnieniu interesującej Cię branży. Wśród wyników pojawią się zarówno strony dostawców, jak i różnego rodzaju zestawienia czy rankingi.

3. Grupy na Facebooku

Pamiętaj, że nie jesteś jedyną osobą, która poszukuje hurtowni internetowej dla swojego sklepu. Użytkownicy zainteresowani tym tematem udzielają się w rozmaitych grupach powstających na przykład na Facebooku. Możesz tam więc zasięgnąć opinii, zapoznać się z doświadczeniami innych przedsiębiorców, ale przede wszystkim trafić na samych dostawców, którzy reklamują w takich miejscach swoje usługi.

4. Wydarzenia branżowe

Jako przedsiębiorca możesz brać udział w różnego rodzaju wydarzeniach branżowych. Skupiają one zarówno innych sprzedawców, jak i właścicieli hurtowni, którzy poszukują nowych klientów. W przeciwieństwie do internetowych kanałów dotarcia, eventy tego typu dają Ci też często możliwość weryfikacji asortymentu na własną rękę.

Jak znaleźć hurtownię internetową do współpracy?

Wiesz już, gdzie szukać dostawców dla swojego sklepu internetowego. Warto zastanowić się jeszcze nad tym, jak postępować w takiej sytuacji. Kiedy zaczniesz rozglądać się za dobrą hurtownią, pamiętaj o następujących kwestiach:

  • Określ swoje wymagania – nie podejmuj współpracy z pierwszą lepszą firmą. Na samym początku dobrze zastanów się, na jakim asortymencie, cenach czy obszarze dostawy Ci zależy. Dopiero później zacznij kontaktować się z hurtowniami, oceniając, na ile odpowiadają one Twoim potrzebom.
  • Zapoznaj się z opiniami – zwróć uwagę na renomę, jaką cieszą się poszczególni dostawcy wśród innych sprzedawców. Przyjrzyj się zwłaszcza takim aspektom jak terminowość, poziom komunikacji czy jakość samych towarów.
  • Oceń warunki współpracy – każda hurtownia będzie proponowała nieco inne warunki, więc warto porównać poszczególne firmy pod kątem marż, metod płatności, terminów dostaw czy polityki zwrotów. Dla początkujących sprzedawców, prowadzących sprzedaż w ramach działalności nierejestrowanej, szczególnie istotnym aspektem okaże się gotowość dostawcy do współpracy z osobami fizycznymi.
  • Skontaktuj się z dostawcami – nie wszystko, co przeczytasz w sieci, okaże się prawdą. Z tego względu warto osobiście skontaktować się z hurtowniami i uzyskać odpowiedzi na interesujące Cię pytania.
  • Negocjuj warunki współpracy – miej na uwadze, że hurtownie stosują zazwyczaj wiele różnych cenników i dostosowują warunki współpracy do profilu i potencjału swojego klienta. Oznacza to na przykład tańsze towary dla sprzedawców osiągających określony poziom obrotów. Jakiekolwiek udogodnienia Cię interesują, zawsze warto o nie zawalczyć.

Czy każda hurtownia internetowa zgodzi się na współpracę?

Możesz doświadczyć sytuacji, w której znajdziesz idealną hurtownię internetową, spełniającą wszystkie Twoje wymagania, a i tak nie podejmiesz z nią współpracy. Dlaczego? To proste – jako sprzedawca też musisz spełniać wymagania dostawcy. Najczęściej będzie się on interesował takimi aspektami jak:

  • Status firmy – większość hurtowni internetowych na rynku zastrzega sobie prawo do współpracy wyłącznie z zarejestrowanymi przedsiębiorstwami. Jeśli nie posiadasz numeru NIP, dostawca może więc nie chcieć z Tobą współpracować.
  • Staż sklepu – z oczywistych względów hurtownie chętniej zaopatrują sklepy o dłuższej historii i większym doświadczeniu.
  • Obroty – im większe raportowane lub prognozowane obroty sklepu, tym wyższe prawdopodobieństwo, że hurtownia podejmie z nim współpracę. Co więcej, może mu też zaoferować bardziej atrakcyjny cennik.
  • Branża – jeśli Twój sklep do tej pory sprzedawał akcesoria do ogrodu, a teraz chcesz zacząć zaopatrywać się w renomowanej hurtowni odzieżowej, dostawca może nie podjąć takiego ryzyka.

Gdzie szukać hurtowni internetowej? Podsumowanie

Jak widzisz, znalezienie hurtowni internetowej do współpracy to nic trudnego. Poszukiwania warto zacząć od integracji dostępnych w Twoim oprogramowaniu e-commerce, ponieważ pobranie danych produktowych do sklepu będzie wówczas najprostsze. Jeśli jednak na liście nie ma dostawcy, który spełniałby Twoje wymagania, nie wahaj się skorzystać z innych źródeł, opisanych w tym poradniku!

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Polecana zawartość

    • Answer Engine Optimization (AEO) i Generative Engine Optimization (GEO) to nowe SEO
      Internet się zmienia na naszych oczach. Obecnie nie można już patrzeć na SEO w oderwaniu od AEO i GEO. Trzy te elementy są ze sobą powiązane i wspólnie decydują o sukcesie w widoczności online. Klasyczne SEO nadal pozostaje podstawą, ale jego rola się zmniejsza - staje się narzędziem wspierającym. Największą wartość w nadchodzących latach moim zdaniem będą miały treści tworzone pod kątem sztucznej inteligencji, odpowiadające na pytania i łatwe do wykorzystania w generatywnych podsumowaniach.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak zacząć zarabiać na płatnych publikacjach artykułów sponsorowanych?
      Zarabianie na artykułach sponsorowanych to obecnie jedna z najbardziej popularnych możliwości zarabiania przez Internet. Latami była to niby oczywista, a jednak bardzo niedoceniana metoda monetyzacji stron internetowych.

      Niby każdy wiedział, że może tak zarabiać.. a jednak właściciele blogów, portali tematycznych czy stron firmowych skupiali się przede wszystkim na afiliacji, google adsense, bannerach, itd.
      • 12 odpowiedzi
    • Afiliacja biur podróży w sezonie wakacyjnym i sposób na tańsze wakacje
      Jak zarabiać na reklamowaniu wakacji i samemu pojechać na nie taniej?

      Reklamowanie wakacji do prostych nisz afiliacyjnych niestety nie należy - natomiast w okresie wakacyjnym, zwłaszcza z wyjazdów last minute kupowanych pod wpływem chwili (czas ucieka = ostatnie wolne miejsca = trzeba się decydować szybko) - można zgarnąć dodatkowe przychody na JUŻ POSIADANYM zapleczu.

      Kolejna możliwość to zakup własnych wakacji poprzez własny link afiliacyjny - oraz zaproponowanie takiej możliwości rodzinie i znajomym. W ten sposób można otrzymać jakiś "zwrot" za wakacje na które i tak by się pojechało.
    • [MENTORING] Oficjalny mentoring zarabiania na Make-Cash.pl! Aktywuj dostęp Get Paid 2.0!
      PRAWDZIWY - PROFESJONALNY - EFEKTYWNY
      MENTORING GET. PAID 2.0

      AUTORZY: Muraszczyk + Snaggy + Id-user + Harry + Cherri + Vasaki + Mysc
      Zarabianie. przez internet - Skuteczna oferta pomocy

      DOSTĘP DO PORADNIKÓW OTRZYMASZ BEZPOŚREDNIO NAMAKE-CASH.PL

      Jedno konto = wszystkie funkcjonalności getpaid20.pl i make-cash.pl
      • 161 odpowiedzi
    • Poradnik podatkowy 2025 - jak rozliczać się z pieniędzy zarobionych przez Internet bez DG?
      Zarabianie w Internecie wiąże się z koniecznością płacenia podatków - a rozliczanie się z urzędem skarbowym nie jest jednoznaczne i proste. Prawo podatkowe w Polsce jest nieujednolicone - co oznacza, że każdy urząd skarbowy może mieć inne interpretacje. Sprawdź jak się za to zabrać!
      • 28 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .