Skocz do zawartości
Ciamciaj

Co myślicie o inwestowaniu w BitCoin?

Rekomendowane odpowiedzi

bitcoin_logo_31993.jpg

 

Witam, w temacie BitCoin od razu mówię, że jestem bardzo zielony, jednak zainteresowało mnie inwestowanie w tą walutę. Jakiś porzadny spadek i można by dobrze zarobić na niej. Co sądzicie o tym? Macie jakieś doświadczenie? Ja jestem dość zielony, a chciałbym dowiedzieć się więcej :) 

 

Tutaj wykres wartości według PLN:

PNVbHcb.png

SeoTools - narzędzia SEO
Tanie proxy - prywatne, ze zniżką. Gratis 10  PROXY! | Jarvee - najlepszy bot Insta, YT, FB
 
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jak bylby spadek to warto zainwestowac

Wysłane z telefonu za kase zarobioną w sieci za pomocą TapaTalka

 

Na pewno Ciamciajowi chodziło o taką odpowiedź... ;|

 

Ja również jakiś czas temu o tym myślałem, więc jeżeli jest tutaj osoba "z branży" to prosiłbym również o wypowiedzenie się na ten temat. :)

http:

Odnośnik do komentarza

Ogólnie tak, inwestowanie w bitcoin jest identyczne jak inwestowanie w inne waluty, jeśli ktoś się zna na rynku btc to śmiało może uderzać, ja bym raczej proponował zainwestować w koparki porządne i wydobywać btc, przy zakupie koparek na kwotę 20-30k zł, inwestycja zwraca się po 2-3 miechach i potem to już tylko zysk.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie tak, inwestowanie w bitcoin jest identyczne jak inwestowanie w inne waluty, jeśli ktoś się zna na rynku btc to śmiało może uderzać, ja bym raczej proponował zainwestować w koparki porządne i wydobywać btc, przy zakupie koparek na kwotę 20-30k zł, inwestycja zwraca się po 2-3 miechach i potem to już tylko zysk.

a mozna od kogos dzierżawić takie koparki? 

Graj i zarabiaj $$$

------> www.pipstycoon.com/?i=1269  <-----

Odnośnik do komentarza

Z tego co czytałem te koparki są coraz mniej opłacalne, jak to jest? Wiem że kiedyś ludzie sami kopali..

Wysłano z telefonu.

Kopiąc samemu 24h nie wyrobisz ze sprzetem a dwa koszty pradu cie zjedza i bedzie to zajmowalo kupe czasu zanim wykopiesz samemu.

Graj i zarabiaj $$$

------> www.pipstycoon.com/?i=1269  <-----

Odnośnik do komentarza

 

bitcoin_logo_31993.jpg

 

Witam, w temacie BitCoin od razu mówię, że jestem bardzo zielony, jednak zainteresowało mnie inwestowanie w tą walutę. Jakiś porzadny spadek i można by dobrze zarobić na niej. Co sądzicie o tym? Macie jakieś doświadczenie? Ja jestem dość zielony, a chciałbym dowiedzieć się więcej :)

 

Tutaj wykres wartości według PLN:

PNVbHcb.png

 

Bawiłem się, na początku roku. Pomnożyłem o 7x kwote pierwszej wpłaty na bitcurexie kupiłem w cenie 200zł i wypłaciłem gdy cena sięgneła 180$ :D

 

Co do kopania, teraz liczba haszy jest większa i praktycznie się nie opłaca bo opłaca się tylko administratorom sieci komputerowych ;p... 'kopanie dla hobbystow'.

Co do giełdy proponuje Bitcurex.pl. Pomimo dużej manipulacji cenowej, da się dziennie coś zarobić ;]

Według ustaleń btc ma skoczyć do 1000$ do końca trzeciego kwartału 2014.

 

szansa, że wykopiesz blok np. w ciągu doby to 1/(trudność * 2^32)*<Twoja liczba Hash/s>*3600*24.

 

trudność =

510,929,738

http://bitcoindifficulty.com/

Edytowane przez Rożek
Odnośnik do komentarza

ostatnio też się tym zainteresowałem, mining bitcoinow robi sie mniej i mniej oplacalny, ludzie widzą, że kurs rosnie wiec mysla ze sie dorobią, jest coraz wiecej minerow i pieniadze dzielą sie na większa liczbe osob. kiedys musi nastapic spadek, przynajmniej tak mysle, ludzie zobacza ze nie kalkuluje sie to w zaden sposob i zaczna sprzedawac swoje maszyny do "kopania" spadnie "difficulty" i przez jakis czas bedzie mozna cos z tego ciągnąć. ale do tego jest chyba potrzebny znaczny spadek ceny bitcoina. ja zastanawiam sie natomiast czy nie lepiej by było pobawić sie w mining litecoinow. z tego co wiem nie ma jeszcze tak efektywnego sprzętu jak do wydobywania bitcoinow, ale difficulty jest mniejsze(mniej ludzi minuje) wiec wiecej trafia do naszego portfela. co prawda kurs litecoina jest niski z tego co pamietam okolo 3-4$ w porównaniu do bitcoina, ale nigdy nie wiadomo czy nie wywinduje w gore tak jak ten drugi  http://bitinfocharts.com/pl/comparison/transactions-btc-ltc-nmc.html  . tutaj macie wykresy, widać ze inne waluty tez ida w gore ale to za sprawa bitcoina. jak w kwietniu bitcoin spadl na leb na szyje to spadly tez inne

Odnośnik do komentarza

Jakiś czas temu wreszcie się przekonałem i zainwestowałem w LTC, po kilku dniach giełda została zhakowana...  :facepalm:  (bidextreme.pl)

współczuję, marne szanse na odzyskanie...

btw. na przyszłość nie trzymaj coinsów na giełdach jeśli nie masz zamiaru ich szybko sprzedać, lepiej schować je na offline wallecie albo i nawet na paper wallet.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie, po zakupie na giełdzie odrazu przelać na paper wallet i zapomnieć. Ltc jest teraz w granicach 7-8 dolarów, z tego co słyszałem za niedługo ma wejść na Chińskie giełdy więc za rok dwa moze być po taki kursie jak btc obecie (nawet 2300zł za 1)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .