Skocz do zawartości

FB Ads pod suplementy diety


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś chciałby udzielić porady (za darmo lub odpłatnie) na temat kampanii Facebook Ads pod suplementy diety (afiliacja)? Chodzi mi szczególnie o produkty wspomagające odchudzanie. Od jakiegoś czasu testuję kampanie, ale są one mało efektywne. Wydaje mi się, że problem może leżeć w niewłaściwie dobranej grupie docelowej.

Edytowane przez rewolwer
Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Najłatwiejsze do ustawienia kampanie pod suplementy, to kampanie wyszukiwarkowe zawierające nazwę danego suplementu w zadeklarowanych frazach. Taka kampania jest kierowana do osób, które już są zainteresowane konkretnym suplementem i szukają o nim więcej informacji. 

Najpopularniejsze frazy stosowane w takich kampaniach to:

nazwa + skład, opinie, recenzja, apteka, allegro, dawkowanie, cena, gdzie kupić, najtaniej, cena w aptece
________
 
W przypadku FB ADS sprawa jest bardziej skomplikowana. Dobór grupy docelowej bardzo często jest nieoczywisty -> np. sprzedając IPHONE ciężko targetować osoby zainteresowane iphone'ami (bo najpewniej już go mają).
 
W Twoim przypadku tak naprawdę powinieneś celować nawet nie tyle w osoby otyłe.. tylko takie, którym ta otyłość przeszkadza. Skoro celujesz w weight-loss -> paradoksalnie nie powinieneś zawierać w zainteresowaniach niczego związanego z dietetyką, siłownią, suplementami. Taka grupa osób nie skorzysta z suplementu reklamowanego jako 'środek cud' - bo się tym interesuje.
 
Zacząłbym od kobiet 33+ ze statusem związku 'wolny', bez zdefiniowanych zainteresowań. Oprócz tego, pomyśl nad innymi grupami docelowymi.. np. mężczyźni 30+ z zainteresowaniami powiązanymi ze szkoleniami podrywu. 
 
Sama grupa docelowa do jednak jedno, a treść i wygląd reklamy to drugie. Zmiennych wpływających na skuteczność jest b. dużo, wszystko musi ze sobą współgrać. Najpewniej pod każdą grupę docelową będziesz musiał dobrać inną grafikę i inne treści reklamowe. Bardzo możliwe, że także LP powinieneś mieć różne ;) 
  • Super 6
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .