Skocz do zawartości

ADMITAD

Andrzej13

Nie widziałem dawno większych sumek w galerii to wrzucam :D Miałem pisać że na nowe auto, ale czwartego nie mam gdzie trzymać. Sianko na mieszkanko :D


  • Super 5
  • Dzięki! 2


Rekomendowane komentarze

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez ®Admitad®
      Jedno z najbardziej niedocenianych narzędzi dla wydawców pomogło swoim użytkownikom zwiększyć przychody 🤑🤑🤑 o 68,5%. Moneylink automatycznie przekształca wszystkie bezpośrednie linki do reklamodawców w linki partnerskie w witrynie. 
      Jakie dodatkowe możliwości otworzyło to przed tymi, którzy zarabiają na CPA?
      Admitad przeanalizował, w jaki sposób Moneylink pomógł wydawcom zwiększyć ich dochody. Porównując pierwsze półrocze 2019 i 2020 roku można było obliczyć, że liczba zamówień otrzymanych za pomocą narzędzia wzrosła ⬆️ o 40,6%. W tym samym czasie liczba użytkowników narzędzia wzrosła tylko o 9%, co oznacza, że wzrost 💰 zysków wynikał z dodatkowych zamówień, jakie otrzymywali wydawcy. Moneylink jest najaktywniej używany przez strony internetowe, blogi, fory, witryny, programy lojalnościowe i t.d.
      Jak działa [Moneylink] ?
      Moneylink to narzędzie niezbędne dla tych, którzy swoje projekty oparli na własnych treściach. Jego zadaniem jest przekształcenie wszystkich linków w wybranej witrynie na partnerskie, aby po skorzystaniu z nich, zakupy użytkownika były liczone na konto wydawcy - właściciela witryny.
      Usługa zamienia linki reklamodawców w linki partnerskie w dowolnej sekcji witryny w czasie rzeczywistym. Dla użytkowników pozostają bezpośredni i zmieniają się tylko w momencie przejścia. Jest to miły bonus dla projektów kontentowych i blogerów, ponieważ pomaga utrzymać lojalność odbiorców. 
      Moneylink oszczędza czas ⏲️ - wydawca nie musi ręcznie pracować z linkami. Daje również dostęp do wszystkich 60 000 programów partnerskich po jednym audycie. Jeśli reklamodawca odłączy się od jednej z sieci, ale jego oferta znajduje się także w innej, ruch zostanie uwzględniony w aktywnym programie partnerskim, a webmaster nie straci zarobków. Jednocześnie serwis jest dość „sprytny” i zastępuje tylko zwykłe linki, nie dotykając tych, które są już linkami partnerskimi.
      W jaki sposób [Moneylink] zarabia pieniądze?
      Narzędzie umożliwia zarabianie na tych sekcjach witryny, w których linki partnerskie są albo bardzo energochłonne, albo po prostu niemożliwe. Na przykład automatycznie przekształca wszystkie przejścia w sekcji archiwum witryny lub w przypadku, gdy użytkownicy sami publikują treść.
      W przypadku witryn, które zawierają dużą ilość treści, narzędzie Moneylink będzie szczególnie przydatne: automatycznie przekształci wszystkie linki na partnerskie (nawet te zwykłe, dodane przed podłączeniem do sieci partnerskiej), w tym łącza, których nie dodałeś samodzielnie (umieszczone przez użytkowników forum lub w komentarzach Twojego bloga).
      Jedną z cech charakterystycznych narzędzia Moneylink, jest to, że jest ono połączone nie tylko z siecią Admitad, ale także z 60 innymi sieciami partnerskimi na całym świecie.  Co więcej, dodanie Moneylink do kodu witryny nie wpłynie na jej pozycję w wyszukiwarkach i konfigurację SEO.
      Skąd wziąć kod [Moneylink] ?
      W tym celu, aby system mógł wygenerować dla Ciebie kod Moneylink, musisz dodać swoją witrynę jako platformę wydawcy w systemie Admitad. Możesz to zrobić zarówno podczas rejestracji, lub przez panel administracyjny wydawcy. Jeśli dopiero rozpoczynasz współpracę, podaj swoją stronę internetową już na etapie rejestracji.
    • Przez ®Admitad®
      Prawdopodobnie, że wkrótce wszystkie żądania śledzenia zostaną zablokowane na poziomie przeglądarki. Firefox chce usunąć pliki cookie generowane przez przekierowania. W dłuższej perspektywie może to doprowadzić do tego, że wydawcy nie będą już mogli zarabiać na sieciach afiliacyjnych pracujących na przekierowaniach. Na szczęście mamy rozwiązanie.
      Co się dzieje?
      Mozilla Firefox ogłosiła ETP 2.0, nową politykę ochrony przed śledzeniem. Co 24 godziny algorytm przeglądarki usunie pliki cookie używane przez sieci partnerskie i inne narzędzia trackingowe. To ustawienie będzie domyślnie włączone dla wszystkich użytkowników przeglądarki. Dlatego Mozilla chce chronić użytkowników przed zbieraniem danych bez ich zgody i ograniczyć możliwości śledzenia przekierowań.
      Mozilla jest jedną z pierwszych firm, które ogłosiły takie innowacje, ale w nadchodzącym roku prawdopodobnie pojawi się ich więcej. Safari już mówiło o swojej aktywnej pracy w tym kierunku. Firma Google zakazała redirect tracking w Google Ads dla Android i planuje zablokować je na innych urządzeniach.
      Dlaczego ten trend jest niebezpieczny dla wydawców?
      Teraz udział Mozilla w rynku jest niewielki (około 8%), ale jeśli inne przeglądarki dołączą do tego trendu i ograniczą przekierowania śledzenia w inny sposób to może drastycznie wpłynąć na wszystkich (wydawców, reklamodawców i sieci afiliacyjne).
      Śledzenia przekierowań (Redirect tracking) — jest to metoda śledzenia, w której informacje o kliknięciach przekazywane są od wydawcy do reklamodawcy przez linki pośrednie. Na te linki mogą ostatecznie wpływać ograniczenia przeglądarki.
      Weźmy przykład Admitad:
      Użytkownik klika link partnerski prowadzący do strony reklamodawcy.  Jest przekierowywany do witryny sieci reklamowej (ad.admitad.com). Witryna zapisuje plik cookie z unikalnym numerem kliknięcia (admitad_uid) w przeglądarce użytkownika i przekierowuje użytkownika do witryny reklamodawcy. Witryna reklamodawcy zachowuje również znak admitad_uid za pośrednictwem parametrów GET z linku stowarzyszonego. Gdy użytkownik podejmuje ukierunkowane działanie, witryna reklamodawcy wysyła również znak admitad_uid do sieci afiliacyjnej. Jeśli Firefox usunie pliki cookie w drugim kroku, śledzenie w ten sposób stanie się niemożliwe. Jesteśmy jednak pewni, że ostatecznie ETP 2.0 jest jednym z pierwszych kroków nie tylko do usunięcia plików cookie, ale także do całkowitego zakazania śledzenia przekierowań. Jeśli tak, to wkrótce wydawca nie będzie mógł w ogóle odebrać nagrody.
      Dlaczego aktualizacja Firefox nie wpłynie na wydawców Admitad? 
      Pliki cookie utworzone w momencie przekierowania nie są już potrzebne do celów śledzenia. Unikalny identyfikator kliknięcia, za pomocą którego Admitad ustala komu zapłacić nagrodę, przechowywany jest po stronie reklamodawcy – za zgodą użytkownika.
      Dodatkowo przygotowujemy się już do wydania pakietu rozwiązań, które nie wykorzystują przekierowań śledzących. Ten pakiet rozwiązań pozwala partnerom Admitad chronić swój ruch, a tym samym oszczędzać dochody.
    • Przez Ciamciaj
      Światowej klasy sieć CPA posiadająca ponad 633000 wydawców oraz 1619 reklamodawców w panelu.

      Mowa o założonej w 2009 roku niemieckiej sieci zwanej Admitad gmbh, która swoją oficjalną działalność rozpoczęła w 2010 roku. Od rodzimych Niemiec jej zasięg rozciągnął się na Azję, Wschodnią i Zachodnią Europę oraz Amerykę Północną. Sieć może poszczycić się niebanalną ofertą zarówno dla wydawców jak i dla reklamodawców. Admitad współpracuje z międzynarodowymi reklamodawcami i wydawcami z całego świata. Regionami stanowiącymi największą aktywność w sieci są tu : Rosja, Stany Zjednoczone, Indie, Anglia oraz Zachodnia Europa. Poprzez nawiązanie współpracy ze światowym i znanymi markami sieć stała się wzorem progresywnego start-up'u, który będąc
      międzynarodowa siecią odnotowuje z roku na rok wzrost dochodów powyżej 100% przez okres 6 lat z rzędu. Liczba wydawców oraz reklamodawców, których posiada firma to wartości warte uwagi. Jednak co przyciąga tam tak duża liczbę ludzi i co Admitad może zaoferować partnerom, a w szczególności tym z z naszego kraju ?
      Objaśnienie Programu

      Międzynarodowa sieć CPA z siedzibą w Niemczech jaką jest Admitad może zaoferować polskim wydawcom ponad 100 różnych programów partnerskich, a ich liczba stale rośnie.
      Znajdziemy tu liczne programy sklepów internetowych i portali aukcyjnych, a wśród nich serwisy takie jak GeekBuying.com Aliexpress, GearBest.com. W większości są to portale zagraniczne, oferują one jednak wysyłkę do Polski. Oprócz sklepów znajdziemy tu portale świadczące usługi online takie jak WIX, przy pomocy którego możemy zbudować własną stronę internetową, czy McAfee - słynny program antywirusowy.
      Dla osób, które prowadzą strony kierowane do młodzieży pocieszający będzie fakt, że w Admitad znajdziemy również programy z grami online takimi jak Metin2 czy Lineage 2. Odchodząc od tematu gier, SzybkaGotówka, Credy, Ekessa to przykłady programów jakie najdziemy w kategorii finansów. Nie mogło tu oczywiście zabraknąć programów partnerskich z branży
      turystycznej, dostajemy możliwość promowania portalu Booking.com i podobnym do niego serwisów powiązanych z rezerwacją aut, hoteli czy lotów .
      Jak widać każdy znajdzie coś dla siebie, a lista programów będzie stale rosnąc, jako iż sieć coraz mocniej celuje w polski rynek.
      Prowizje
      Większość programów oparta jest na procentowym wynagrodzeniu za dokonaną sprzedaż (CPS). Wartość takiego wynagrodzenia waha się od 1 do 30% od ceny sprzedaży i zależne jest od branży którą promujemy. Dostępne są również oferty CPA z wynagrodzeniem od kilku do ponad kilkudziesięciu euro.
      Narzędzia reklamowe

      Rotator Banerów
      Inteligenty rotator banerów wybiera reklamy, które najbardziej pasują do danego użytkownika, wyznacza on również banery z największa skutecznością co pozwala na wyświetlanie ich w sposób, który będzie najbardziej efektywny.
      Parkowanie domen
      Nie wszystkie programy partnerskie pozwalają na promocje w taki sposób, należy więc uważać, bo jeśli reklamodawca nie wspiera parkowania to prowizje nie będą naliczane.
      Kody Rabatowe i Zniżki 
      Dzięki tej opcji można stworzyć newsletter z zachęcającymi ofertami lub własną witrynę, która będzie promować kupony zniżkowe do znanych marek.
      Generator deeplinków 
      Przy pomocy tego narzędzia możemy masowo generować linki partnerskie .
      Retag:
      Kontener umieszczony na u reklamodawcy, można go z łatwością integrować z własnymi serwisami. Cały proces jest banalnie prosty i nie wymaga większej ingerencji ze strony reklamodawcy.
      Product Feeds
      Katalogi produktów z ich pełną nazwą, opisem, ceną oraz zdjęciami. Przy jego wykorzystaniu można na przykład stworzyć portal z porównywarkami, opiniami, czy programami lojalnościowymi. Dane pobierane są bezpośrednio od reklamodawców i odświeżane na bieżąco.
      Cookie Checker
      Narzędzie pomoże nam ominąć wtyczki takie jak Adblock, które blokują nasze reklamy i tym samym zmniejszają nasze zyski.
      SUB-ID
      Narzędzie to umożliwia nam oznaczanie naszych linków partnerskich, dzięki którym w późniejszym okresie możemy analizować statystyki. Do precyzyjnego śledzenia konwersji pomogą nam opcje takie jak otagowanie linków i klasyfikacja ich według różnych cech np. rodzaj baneru.
      Postback URL
      Błyskawiczny dostęp do wszelakich statystyk dotyczących kliknięć i akcji. Statystyki przesyłane w systemie (server-to-server), do dyspozycji mamy ponad 20 parametrów takich jak : AD Space ID, Program ID czy Sub-ID. Narzędzie to pozwala nam na błyskawiczną reakcję względem zmian konwersji.
      Weryfikator linków
      Umożliwia sprawdzenie poprawności naszych linków referencyjnych. Weryfikator pozwoli nam na uniknięcie błedów, które czasami powstają
      z winy wydawców. Dzięki temu narzędziu będziemy mogli mieć pewność, że wszystkie nasze linki prowadzą do odpowiednich stron, a akcje są
      odpowiednio rejestrowane.
      Admitad API
      Admitad API to interfejs programowania, który zapewnia nam dostęp do wszystkich dostępnych funkcji dla wydawcy.
      Pojawiło się parę nowych funkcji na Admitad, m.in:
      Admitad Extension
      Wtyczka dla Google Chrome, które pozwalają uzyskać linki do produktów bezpośrednio w witrynie reklamodawcy i znaleźć programy partnerskie bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. 
      Admitad Bot
      Telegram kanał dla wydawców, który wie jak sprawdzać i generować deeplinki, pracować z Hot product z AliExpress i otwiera dostęp do 30 000 reklamodawców przez Admitad Lite. Można łatwo  i szybko generować partnerskie linki z każdego urządzenia. 
      Admitad Lite 
      Programy z łatwym startem - możliwość zacząć bez platformy i bez wstępnej moderacji. 
      Opinie
      Sieć pojawiła się na rynku w 2010 roku i od samego początku prężnie się rozwija, zyskując dużych reklamodawców oraz nowych wydawców. Opinie o serwisie są pozytywne i nie zanotowano jeszcze problemów z wypłatą pieniędzy.
      Podsumowanie
      Admitad to potężna sieć CPA, sprawdzająca się w wielu krajach dookoła globu. Niezliczona ilość ofert oraz atrakcyjne narzędzia sprawiają, że sieć jest warta przetestowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .