Skocz do zawartości

KLM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9 Nowy

O KLM

  • Tytuł
    Poziom 1

Ostatnie wizyty

1575 wyświetleń profilu
  1. W jakim celu zatem jest przeprowadzana weryfikacja promotora i jego źródła ruchu po zdobyciu 100 poleconych? Co z pseudo-supportem na odpowiedź którego czekam już ponad tydzień? Kiedy zostanie uaktywniony przycisk pobierania rachunku?
  2. @JayD No powoli zaczyna to zalatywać SCAMEM, aczkolwiek zobaczę jeszcze jak będzie wyglądać to ostateczne rozliczenie za wrzesień.
  3. Czyli generalnie wystarczyłby tylko 1 punkt w regulaminie - wszystko zależy od naszego widzi mi się. Pod pretekstem "weryfikacji jakości ruchu według naszych zasad" możecie dowolnie odrzucać każdą ilość użytkowników. W takim razie, co na celu ma weryfikacja promotora i jego źródła ruchu po uzyskaniu 100 poleconych? Co z aktywacją przycisku do generowania rachunku? Co z pseudo-supportem? DROGA PROMOTORA DO ZDOBYCIA PROWIZJI (do przypięcia na 1 stronie): 1. weryfikacja promotora i jego źródła ruchu 2. wymóg ukończenia samouczka przez poleconego 3. ponowna weryfikacja poleconego w ramach "jakości ruchu według naszych zasad" 4. opłata za wypłatę przez dany procesor płatniczy 5. zarobek - to, co zostanie po czterech poprzednich punktach
  4. @FootballTeam Co to za odpowiedź typu kopiuj-wklej? Gdzie odniesienie się do zadanych pytań? 1. Co w sytuacji, kiedy użytkownik wróci do ukończenia samouczka? Czy promotorowi zostanie wówczas naliczona prowizja?" 2. Gdzie zobaczyć wstępnie zarobioną kwotę za poprzedni miesiąc? 3. Gdzie te rzekome zwiększone stawki? 4. Czy Support jest u was bezobjawowy i odpowiada raz w miesiącu? 5. Jaki cel ma status Pending jeśli użytkownik zapisany ukończy samouczek (więc spełnia podstawowy warunek aktywności)? P.S. Powiadomiłem również LeadStar (tam też próbujecie się promować) o waszych dziwnych praktykach i majstrowaniu przy regulaminie każdego dnia.
  5. @fusek Ja miałem saldo do wypłaty, ale w tym momencie nie ma go nigdzie, historii z poprzedniego miesiąca nie posiadają, rachunku nie można pobrać, support nie odpowiada na mój poprzedni ticket już prawie tydzień. Widać niestety dużą amatorkę i chaos panujący w administracji/ekipie technicznej.
  6. @fusek Hej, mogłeś w tym miesiącu wygenerować rachunek? Gdzie podziało się saldo zarobków z miesiąca września?
  7. Co w sytuacji, kiedy użytkownik wróci do ukończenia samouczka? Czy promotorowi zostanie wówczas naliczona prowizja? Na odpowiedź Supportu czekam już kilka dni. Dlaczego przycisk pobierania rachunku za poprzedni miesiąc rozliczeniowy jest nadal nieaktywny? Kompletna amatorka a nie PP.
  8. Jeżeli ktoś zastanawia się nad tym, czy promować program, wrzucam screen z "naliczeń" po ostatnich zmianach regulaminu (konto mam oczywiście zweryfikowane pozytywnie). Program za chwilę będzie już chyba płacił tylko za to, gdy użytkownik wyda w nim realne pieniądze.
  9. Stawka za rejestrację pozostała na takim samym poziomie - 0.25. Pozostałe stawki również (z tego co pamiętam) nie uległy zmianie. EDIT: Co w sytuacji, kiedy zarejestrowanych użytkowników zastała przerwa techniczna i w ten sposób nie mogli ukończyć samouczka (prawdopodobnie dzisiaj mam do czynienia z jednym takim przypadkiem)?
  10. Nowy regulamin to uderzenie w uczciwych promotorów. Dziś zaobserowałem np. sytuację w której użytkownik zarejestrowany 3 dni temu (mający status Denied) dziś dokonał zakupu za 89,90 zł (prowizja jest na zielono, ale nie wiem jak to będzie traktowane). Co w sytuacji, w której użytkownik nie ukończy tutorialu, ale będzie aktywnym graczem, będzie rozwijał postać, a nawet kupował kredyty, itd? Jak można skasować konto? Ja nie widzę takiej opcji. Pozdrawiam i czekam na rzeczowe wyjaśnienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .