Skocz do zawartości

KLM

Użytkownik
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15 Początkujący

Ostatnie wizyty

3 137 wyświetleń profilu
  1. Ja aktualnie działam w tym śmiesznym programie. W panelu usera mam kilka sprzedaży monet inwestycyjnych oraz czytników Kindle, za które naliczono mi łącznie około 5 zł! Support nieudolnie tłumaczy się, że musiały zostać kupione inne (tańsze) przedmioty z tej samej kategorii. Na moje pytanie – jakie? – odpowiadają, że nie wiedzą i każą przysyłać numery transakcji od Kupujących. Ciekawe, skąd promotor ma je wziąć? To pokazuje amatorszczyznę tego programu i brak wiedzy, jak działają PP i linki afiliacyjne. Zresztą wystarczy też spojrzeć na ubogi panel użytkownika, gdzie brak jakichkolwiek statystyk klików, źródeł ruchu, konwersji, itd. Zdecydowanie nie warto zawracać sobie głowy tymi amatorami, lepiej poprzepinać linki do konkurencji.
  2. Dzisiaj otrzymałem taką oto wiadomość od supportu FT (pisowania oryginalna): Nie otrzymaliśmy od Pana odpowiedzi , oraz nie usunoł Pan wpisów z forum . Dlatego musimy zakończyć wspólpracę . Pana linki referencyjne nie będą już działać. Cały czas może sie Pan logowac na konto , Wszystkie zaległe środki będa wypłacone bez zmian . Pozdrawiamy. Oczywiście żadna z "wysłanych" wcześniej przez administrację FT wiadomości do mnie nie dotarła lub trafiła do Spamu. A z racji tego, że Support odpisuje (o ile w ogóle) na tickety około miesiąca, nikt nie śledzi uważnie tego, czy akurat w danym dniu Support nie postanowił odpisać na ticket. W skrócie - sprawa dotyczy zamieszczania przeze mnie wpisów na naszym szanownym Forum, które rzekomo "naruszają dobre imię FootballTeam". Jednak, czy pisanie prawdy (choć brutalnej), narusza dobre imię FT? Jak widać, za swoją nieudolność i amatorszczyznę najłatwiej obwinić promotorów. Bo oczywiście winni wszyscy naokoło, tylko nie my (FT). Niestety, ale całemu programowi partnerskiemu bardzo daleko do profesjonalizmu. Oczywiście napisałem ticket z wyjaśnieniami do Supportu, ale pewnie znów trzeba będzie czekać na odpowiedź kilka tygodni. P.S. Życie nie znosi próżni, więc do czasu wyjaśnienia sprawy zaczynam intensywnie promować konkurencję - GoalTycoon.
  3. Witam, tak dotarły - szkoda tylko, że odbywa się to wszystko w takim chaosie i nadal wygląda to jak prowizorka.
  4. Przecież "ostatnia" zmiana miała miejsce kilka miesięcy temu, więc ten jeden "pusty" miesiąc bez wypłat już był. Ja mówię o braku możliwości wygenerowania rachunku za miesiąc październik, a nie listopad! Nie zapłaciliście za miesiąc, za który powinniście zapłacić do 10-go grudnia - wliczając 30-dniowe przesunięcie wypłaty! Poniżej screen z samej końcówki podliczonego miesiąca października za który nie otrzymałem wypłaty i za który nie można było wygenerować rachunku:
  5. Chyba oficjalnie można uznać Footballteam.com za SCAM. Brak możliwości generowania rachunku do wypłat, brak wypłaty, brak jakiegokolwiek kontaktu z Supportem.
  6. Jutro deadline jeśli chodzi o wypłaty za poprzedni miesiąc, a nie można nawet rachunku wygenerować...
  7. Ktoś już jakąś wypłatę otrzymał za poprzedni miesiąc? EDIT: Kasa dziś pojawiła się na koncie PayPal.
  8. W jakim celu zatem jest przeprowadzana weryfikacja promotora i jego źródła ruchu po zdobyciu 100 poleconych? Co z pseudo-supportem na odpowiedź którego czekam już ponad tydzień? Kiedy zostanie uaktywniony przycisk pobierania rachunku?
  9. @JayD No powoli zaczyna to zalatywać SCAMEM, aczkolwiek zobaczę jeszcze jak będzie wyglądać to ostateczne rozliczenie za wrzesień.
  10. Czyli generalnie wystarczyłby tylko 1 punkt w regulaminie - wszystko zależy od naszego widzi mi się. Pod pretekstem "weryfikacji jakości ruchu według naszych zasad" możecie dowolnie odrzucać każdą ilość użytkowników. W takim razie, co na celu ma weryfikacja promotora i jego źródła ruchu po uzyskaniu 100 poleconych? Co z aktywacją przycisku do generowania rachunku? Co z pseudo-supportem? DROGA PROMOTORA DO ZDOBYCIA PROWIZJI (do przypięcia na 1 stronie): 1. weryfikacja promotora i jego źródła ruchu 2. wymóg ukończenia samouczka przez poleconego 3. ponowna weryfikacja poleconego w ramach "jakości ruchu według naszych zasad" 4. opłata za wypłatę przez dany procesor płatniczy 5. zarobek - to, co zostanie po czterech poprzednich punktach
  11. @FootballTeam Co to za odpowiedź typu kopiuj-wklej? Gdzie odniesienie się do zadanych pytań? 1. Co w sytuacji, kiedy użytkownik wróci do ukończenia samouczka? Czy promotorowi zostanie wówczas naliczona prowizja?" 2. Gdzie zobaczyć wstępnie zarobioną kwotę za poprzedni miesiąc? 3. Gdzie te rzekome zwiększone stawki? 4. Czy Support jest u was bezobjawowy i odpowiada raz w miesiącu? 5. Jaki cel ma status Pending jeśli użytkownik zapisany ukończy samouczek (więc spełnia podstawowy warunek aktywności)? P.S. Powiadomiłem również LeadStar (tam też próbujecie się promować) o waszych dziwnych praktykach i majstrowaniu przy regulaminie każdego dnia.
  12. @fusek Ja miałem saldo do wypłaty, ale w tym momencie nie ma go nigdzie, historii z poprzedniego miesiąca nie posiadają, rachunku nie można pobrać, support nie odpowiada na mój poprzedni ticket już prawie tydzień. Widać niestety dużą amatorkę i chaos panujący w administracji/ekipie technicznej.
  13. @fusek Hej, mogłeś w tym miesiącu wygenerować rachunek? Gdzie podziało się saldo zarobków z miesiąca września?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .