Skocz do zawartości

Nowa dyrektywa Omnibus


Rekomendowane odpowiedzi

https://www.google.com/amp/s/www.dobreprogramy.pl/amp/dyrektywa-omnibus-wchodzi-w-zycie-koniec-falszywych-promocji-w-internecie,6762656894372640a

 

"Przedsiębiorca będzie mógł również otrzymać karę za publikowanie lub zlecanie publikacji fałszywych opinii na temat swoich produktów – czyli rekomendacji pochodzących od osób, które nigdy z nich nie korzystały. Naruszeniem prawa będzie również usuwanie i ukrywanie negatywnych opinii czy zniechęcanie do ich zamieszczania."

 

Teraz to będzie" pod górkę" np. w affilacji? [emoji848]

 

 

 

 

  • Super 1

Potrzebujesz w atrakcyjnej cenie, szybkiego i niezawodnego hostingu? Tak? Mam coś dla Ciebie. Domeny .pl, free certyfikat SSL, b.dobry support. 

Sprawdź teraz aktualną ofertę !

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Afiliacja jest "szeroka", więc całemu rynkowi afiliacyjnemu nie będzie "pod górkę". Dyrektywa Omnibus z tego co zrozumiałem to ma się skupić na fałszywych promocjach np. "Za X godzin cena będzie większa", "Kup teraz za X pln", "Promocja do końca miesiąca", które trwają dłużej, niż powinny, oraz ma skupić się na fałszywych opiniach np. w sklepach internetowych, google maps, etc..

W przypadku fałszywych promocji to w jakimś stopniu jest to możliwe do kontrolowania, ale jeżeli chodzi o opinie to nie wiem w jaki sposób odpowiednie organy chcą weryfikować prawdziwość takich opinii tj. jeżeli ktoś kupuje na np. x-kom to wtedy może wystawić opinie z potwierdzeniem zakupu, ale w przypadku google maps to ciężej z potwierdzeniem skorzystania z usług X sklepu/restauracji, etc..

Edytowane przez iDante
Odnośnik do komentarza
  • 9 miesięcy temu...
1 godzinę temu, Mały Saszka napisał:

źródło: https://www.wnp.pl/finanse/uokik-nalozyl-40-tys-zl-kary-na-firme-handlujaca-recenzjami-w-internecie,682261.html

Czy to koniec stockowych opinii na landingach, których w portfolio każdy z nas ma dziesiątki? :)

Zgłoszone pierwsze profile konkurencji na instagramie dot. kampanii inwestycyjnych i ***** - czyżby to złoty środek na konkurencję? :) Sprawdźmy! :D 

Właściwie to Google, Instagram, Facebook, YouTube i tak dalej też powinny dostać kary bo publikują fałszywe opinie. Czym to się różni od publikacji opinii na landingach? Jak już idziemy w tym kierunku to lecimy równo...

 

Druga sprawa:

Ta kasa z kar pójdzie do poszkodowanych czy kurva jak zawsze do budżetu państwa?

Edytowane przez Vnvrx1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .