Podstawy zarabiania na CPA
Mini kurs. Zbiór podstawowych poradników jak zarabiać w modelu CPA. Wyjaśnienie podstawowych metod i pojęć niezbędnych do zarabiania na afiliacji i content lockingu.
W tym dziale znajdziesz zbiór tematów na temat podstaw zarabiania na ofertach CPA i szeroko pojętej afiliacji.
Cost Per Action - model rozliczeniowy oznaczający stawkę za akcję, którą promujemy. CPA to m.in. oferty afiliacyjne, oferty udostępniane w content lockerach, programy partnerskie i uploading (PPA).
Popularne podtypy CPA:
- CPD - cost per download - stawka za pobranie pliku
- CPL - cost per lead - stawka za pozyskanie lead'a sprzedażowego (poprawne wypełnienie formularza)
- CPI - cost per install - stawka za instalację naszego pliku
- CPS - cost per sale - stawka za sprzedaż dokonaną za pośrednictwem naszego linku partnerskiego
- CPR - cost per registration - stawka za każdą rejestrację w danym serwisie/grze/itp.
- CPM - Cost Per Thousand ("M" jako rzymskie 1000). Pojęcie oznacza stawkę za 1000 wyświetleń/kliknieć/innych akcji. Najbardziej popularnym wykorzystaniem "CPM" jest stawka za 1000 wyświetleń strony/reklamy.
- CPC - cost per click - stawka za kliknięcie w nasz link partnerski
- CPO - cost per order - stawka za zamówienie (bez względu na wartość zakupów)
17 tematów w tym forum
-
- 2 odpowiedzi
- 13,4 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 4,5 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 5,9 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 6,6 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 8,1 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 5,2 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 6,3 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 5,3 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 6,6 tys. wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 3,7 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 3,1 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 3,4 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 9,8 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 5,3 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 3,8 tys. wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 5,9 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 8 tys. wyświetleń
-
Katalog Serwisów