Skocz do zawartości
TMP

PORADNIK - Jak Wybić Się Na Instagramie

Rekomendowane odpowiedzi

Dla osób zainteresowanych marketingiem na INSTAGRAMIE przygotowałem poradnik dotyczący prowadzenia konta, tak by miało to sens i praktyczne zastosowanie...

LINK do ebooka - https://tegonieuczawszkole.pl/wp-content...gramie.pdf

SPIS TREŚCI

Wybór Niszy
Nazwa Użytkownika
Biogram
Wezwanie Do Działania
Zdjęcie Profilowe
Konto Publiczne/Prywatne
Format Zdjęć I Wideo
Opis W Poście
Typy Zdjęć
Selfie
Obróbka Foto
Wideo Marketing
Hasztagi
Tagowanie
Lokalizacja
Częstotliwość
Dwa Zdjęcia W Jednym Wpisie
Farmy Profili
Aktywność
Promocja Posta
Analiza Profilu
Instastory
Igtv
Promocja Profilu
Rozdanie/Konkurs
Grupa Wsparcia
Znacznik Nazwy
Prezent Za Obserwowanie
Generowanie Leadów

Edytowane przez TMP
  • Super 7
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

4 godziny temu, vesper188 napisał:

Czy zna Pan jakiś dobrą nawet płatną wyszukiwarkę hasztagów ? Prowadzę instagrama podróżniczego (takie hobby) i powiem szczerze, że mam problem ze znalezieniem hasztagów, które z jednej strony nie będa skatowane po 10 milionów jak i nie będa hasztagami nie widocznymi typu 50k postów.

Podeślij mi na priv link do profilu to zerknę...

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Intexik napisał:

Też chciałem o to samo zapytać :) Bo jak dobieram hashtagi to mam  wejść z nich po 50-400 max xD

Nie korzystam z płatnych narzędzi do analizy hasztagów. Najpierw generuje hasztagi na all-hashtag.com wpisując frazę kluczową. Tam pokazuje mi 30 powiązanych hasztagów i wtedy ręcznie sprawdzam je w wyszukiwarce instagrama pod względem zasięgów…

Może i pracochłonna metoda, ale w miarę dokładna :)
Odnośnik do komentarza

@Intexik Najbardziej wartościowe hashtag'i to są takie, które są popularne ( duża ilość post'ów = większe prawdopodobieństwo, że częściej jest odwiedzane przez ludzi ) i co najważniejsze to takie, w których miałbyś prawo wybić się do popularnych post'ów pod danym hashtag'iem. Jeżeli miałbyś wy'export'owaną listę hashtag'ow np. z narzędzia Jarvee tj. hashtag tool to mógłbyś sobie w excel'u zrobić fajną tabelkę, które wskazałaby Tobie hashtag'i, które są odpowiednie pod Twoje konto.

Przykład jakby wyglądałaby taka tabelka:

b0165b2b4478b3fd7ac4c107627f1975.png

 

@Edit
Zapomniałem napisać, że prawdopodobieństwo wystąpienia w rankingu ( Probability of Ranking ) jak i przeznaczenie Hashtag'u ( Tag Purpose ) zmieniają się na podstawie wprowadzonych danych do "Profile Stats" tabelki.

Edytowane przez iDante
  • Dzięki! 1

2LdNZS1.gif

Odnośnik do komentarza
W dniu 8.09.2019 o 16:29, iDante napisał:

@Intexik Najbardziej wartościowe hashtag'i to są takie, które są popularne ( duża ilość post'ów = większe prawdopodobieństwo, że częściej jest odwiedzane przez ludzi ) i co najważniejsze to takie, w których miałbyś prawo wybić się do popularnych post'ów pod danym hashtag'iem. Jeżeli miałbyś wy'export'owaną listę hashtag'ow np. z narzędzia Jarvee tj. hashtag tool to mógłbyś sobie w excel'u zrobić fajną tabelkę, które wskazałaby Tobie hashtag'i, które są odpowiednie pod Twoje konto.

Przykład jakby wyglądałaby taka tabelka:

b0165b2b4478b3fd7ac4c107627f1975.png

 

@Edit
Zapomniałem napisać, że prawdopodobieństwo wystąpienia w rankingu ( Probability of Ranking ) jak i przeznaczenie Hashtag'u ( Tag Purpose ) zmieniają się na podstawie wprowadzonych danych do "Profile Stats" tabelki.

Super zrobione! :) To w jakie hasztagi celować zależne jest również od wielkości konta i branży. Jeśli jest 100 obserwujących, to szanse na wybicie się z hasztagami, które mają obłożenie po 1 mln jest zerowe. Są też branże gdzie  hasztagi po 5000 to szczyt. Podstawowa zasada jest taka - grupa docelowa i wtedy dobór hasztagów, ponieważ nie ma co kręcić konta na gruszkę i pietruszkę...

Odnośnik do komentarza

Im bardziej popularny hashtag, tym szybciej Twój post zginie w gąszczu innych zdjęć. Tracisz przy okazji szansę na to, by znalazł się w gronie najpopularniejszych pod danym #. Rekomendowana ilość użyć określonego hashtaga, to granica ~50 - 600 tys. Oczywiście wszystko zależy od niszy. Co do zasady - im popularniejszy temat, na który publikujesz, tym więcej znajdziesz ciekawych i unikalnych #.
Żeby nie być gołosłownym teoretykiem, przedstawiam kilka screenów z kont, które posiadają zaledwie 100 i 500 obserwujących. Wszystkie wyniki osiągnięte w 100% organicznie - bez reklam, bez botów.

Screenshot_20190926-134904_Instagram-e1569500463951-619x1024.thumb.jpg.eb2156d9aabc85ffe17e8a759e85c150.jpg          Screenshot_20190926-135057_Instagram-652x1024.thumb.jpg.4bd60918396bcfb3101a6f474c7fe8d3.jpg          Screenshot_20190926-135218_Instagram-e1569500500724-653x1024.thumb.jpg.d176047f3fa10f8eaad286eb7dc099ac.jpg          Screenshot_20190926-135618_Instagram-652x1024.thumb.jpg.dad1c1d7a7ed31d9a6fefb69bc3d5aec.jpg

 

 

 

 

 

Edytowane przez piotrekbuczak.pl
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Shenlong napisał:

@piotrekbuczak.pl wow niezłe osiągi przy tak małych kontach... ja nawet przy 16tys nie generuję takich.. bo co tu dużo gadać.. #tagi to czarna magia dla mnie.. ;) 

Dużo zależy od contentu. Profile, o których wspomniałem, związane są z tematyką kulinarną, która jest na Instagramie bardzo popularna. To z kolei wiąże się ze sporą ilością hashtagów, które możemy wykorzystać przy dodawaniu zdjęć. Odbiorcy moich treści, to w 80-90% kobiety. One aktywnie zaznaczają swoją obecność w postaci komentarzy i zapisów.
Aby znaleźć optymalne rozwiązania, polecam Ci repostowanie treści związanych z Twoją niszą. Poszukaj odpowiednich kont, a następnie znajdź wyróżniające się na nich posty. Repostuj te, które wybijają się aktywnością (lajki i komentarze) na tle pozostałych zdjęć. Jeśli oryginalny post miał dobre wyniki, to u Ciebie też uzyska ponadprzeciętne zasięgi (uzależnione od wielkości profilu). Robiąc taki research uzyskasz przy okazji wskazówki na temat tego, które zdjęcia są najchętniej "klikane" ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .