Skocz do zawartości
  • Jak zarabiać przez Internet?

    Dołącz do nas, a na pewno zaczniesz zarabiać! Uzyskaj dostęp do unikalnych materiałów i najlepszych metod zarabiania! Pokażemy Ci jak zarabiać na afiliacji, CPA/PPA, Instagram, SMS, programach partnerskich i wielu innych! Często aktualizowane materiały i pomocna społeczność. Zarejestruj się za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem forumowicze, dzisiejszy wpis to kompleksowy poradnik o pozycjonowaniu WordPressa, który w większości stworzył Daniel Jędrysik, SEOwiec z KampanieSEO, którego miałem ogromną przyjemność szkolić na samym początku. I powiem wam, że jestem dumny! Zresztą... sprawdźcie sami, solidna porcja wiedzy specjalnie dla czytelników MC. 

WordPress od wielu lat dzierży palmę pierwszeństwa wśród systemów zarządzania treścią,  zwanych potocznie CMS-ami (Content Managment System). Szacuje się, że ponad 30% stron internetowych zasilanych jest przez ten system. Nic więc dziwnego, że polska blogosfera bazuje głównie na tym rozwiązaniu. Mnogość szablonów, wtyczek i poradników znacząco ułatwia pracę z tym CMS-em nawet początkującym użytkownikom.

Czy zatem wystarczy wykupić domenę i hosting, wgrać na serwer WordPressa i napisać kilka postów, by zyskać grono wiernych czytelników?

O ile nie prowadzimy intensywnej promocji naszego bloga w mediach społecznościowych czy nie mamy uruchomionej kampanii Google Ads, potencjalnym czytelnikom może być ciężko dotrzeć do tworzonych przez nas treści. Bez odpowiednich zabiegów - znanych jako pozycjonowanie stron internetowych - nasz blog może utonąć w odmętach Internetu.
Z tego wpisu dowiesz się jak pozycjonować stronę lub bloga, na jakie elementy techniczne zwrócić uwagę i jakie wtyczki SEO WordPress powinien posiadać.

Czego dowiesz się z tego wpisu:

  • Wybór odpowiedniego szablonu a wersja mobilna
  • Szybkość ładowania strony WordPress
  • Zmiana rozmiarów grafik i obrazy w nowych formatach
  • Kompresja, minifikacja, konsolidacja
  • Wersja PHP
  • Indeksacja treści
  • Jak sprawdzić czy strona WordPress znajduje się w indeksie Google
  • Moja strona nie wyświetla się w Google? - Problemy z indeksacją
  • Strona blokowana w pliku robots.txt
  • Znacznik meta noindex
  • Jak przyspieszyć indeksowanie?
  • Title i description
  • Wprowadzenie Title i Description przy użyciu wtyczki Yoast
  • Przyjazne adresy URL
  • Taksonomia - kategorie i tagi
  • Struktura nagłówków
  • Unikalne treści

Wybór odpowiedniego szablonu a wersja mobilna
Każdy kto stanął przed wyborem szablonu dla swojego bloga wie, że jest ich całkiem sporo. Są szablony darmowe oraz płatne, mniej lub bardziej udane. Poza ceną należy sprawdzić, jak dany szablon zachowuje się na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że użytkowników smartfonów nie zniechęcą do naszego bloga teksty napisane zbyt małą czcionką, nie mieszczące się w obrębie strony tabelki lub zniekształcone zdjęcia.
Ponadto od marca 2019 Google indeksuje strony internetowe w oparciu o widok na urządzeniach mobilnych. Tzw. Mobile Index First dotyczy już niemal każdej strony. Aby sprawdzić, kiedy nasza witryna przeszła na indeksowanie zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych należy:

  • otworzyć Google Search Console,
  • wejść w Ustawienia,
  • w sekcji Informacje odczytać datę przejścia na indeksowanie strony na smartfonach.

1279892384_zrzut-ekranu-z-google-search-console.thumb.png.ef5fa527a5ef4228731d51e045c9c03a.png

Szybkość ładowania strony WordPress
Szablon strony WordPress to nie tylko piękny wygląd czy dostosowanie do urządzeń mobilnych. To również szybkość ładowania się naszej witryny. Dlaczego jest to istotny parametr?

Szybkość wczytywania się strony internetowej to jeden z czynników rankingowych potwierdzonych przez Google. Im dłużej strona się ładuje tym większą cierpliwością musi wykazać się użytkownik. Jednak w przypadku słabego połączenia z Internetem, oczekiwanie kilka sekund na załadowanie się treści może zwiększyć odsetek osób, które zrezygnują z odwiedzenia naszego bloga.

Dla Google będzie to negatywny sygnał, który może przyczynić się do obniżenia widoczności domeny w internecie.
Do testów szybkości strony użyć można narzędzi takich jak: PageSpeed Insights, GTmetrix, Pingdom czy starego poczciwego Google Analytics.

PageSpeed Insights - test szybkości strony od Google

Zmiana rozmiarów grafik i obrazy w nowych formatach
W pierwszej kolejności zadbajmy o kompresję obrazów. Możemy też skorzystać z nowych formatów promowanych przez test PageSpeed Insights. Format WebP potrafi zmniejszyć rozmiar zdjęcia bez straty jakości nawet o połowę . Niestety jeszcze nie wszystkie przeglądarki  obsługują nową technologię i dla nich trzeba nadal dostarczać zdjęcia w formacie .png czy .jpg. Dla niektórych stron przydatna może okazać się wtyczka WebP Express - plugin do WordPressa umożliwiający pokazywanie użytkownikom zdjęć w formacie WebP.

Zdjęcia na stronie powinny być umieszczane w rozmiarze, który będzie widoczny dla czytelnika. Umieszczanie obrazów o rozdzielczości 2000x2000 px w postaci miniatury nie większej niż 200x200 px to marnowanie transferu potrzebnego na przesłanie tak dużego zdjęcia.


Kompresja, minifikacja, konsolidacja
Kolejnym czynnikiem skracającym czas ładowania się witryny jest skorzystanie z kompresji po stronie serwera - Gzip, Brotlie czy Deflate. Czym jest kompresja? W dużym uproszczeniu - przed wysłaniem pakietu plików, serwer kompresuje go, a następnie wysyła do przeglądarki. Taka paczka zostaje zdekompresowana już po stronie użytkownika. Sposób, w jaki zostanie to zrealizowane, zależy od serwera, na którym postawiona jest strona.

Aby włączyć kompresję na serwerze należy odpowiednio zmodyfikować plik .htaccess lub ... skorzystać z wtyczki WP Fastest Cache. Jest to rozwiązanie o tyle przyjazne dla początkującego użytkownika, że włączenie kompresji Gzip odbywa się jednym przyciskiem. Poza tym wtyczka umożliwia minifikację kodu HTML, CSS czy JS, wykorzystanie pamięci przeglądarki czy skonsolidowanie plików JavaScript, by ograniczyć liczbę zapytań. Wszystkie wymienione wyżej punkty wpływają na szybkość strony internetowej.

ustawienia-wp-fastest-cache.png.516acd061aacc3a353299b815d904ee0.png

Wersja PHP
Na szybkość strony stworzonej w WordPressie wpływa również wersja PHP - języka skryptowego, na którym oparty jest CMS. Im wyższa wersja PHP tym sprawniej wykonują się skrypty. Najnowsza wersja dostępna do użycia oznaczona jest numerem 7.3 i zapewnia ponad dwukrotny wzrost wydajności w stosunku do wersji 5.6.
Jeżeli korzystasz jeszcze ze starych wersji PHP 5.x oto kilka powodów, dla których jak najszybciej powinieneś przejść na wersję 7.x:

  • wydajność - php 7.x jest znacznie wydajniejsze niż 5.x,
  • bezpieczeństwo - ciągły rozwój języka sprawia, że w kolejnych wersjach usuwane są luki i błędy w kodzie,
  • wymagania - na stronie https://pl.wordpress.org/about/requirements/ twórcy rekomendują posiadanie serwera z obsługą php w wersji 7.3 lub wyższej.

Indeksacja treści
Indeksacja jest to proces, który wykonywany jest przez robota Google przeczesującego Internet w poszukiwaniu nowych lub odświeżonych treści. Jeżeli GoogleBot trafi na naszą stronę, następuje skanowanie kodu, renderowanie oraz - jeżeli nie będzie żadnej przeszkody - strona trafi do indeksu Google.

Jak sprawdzić czy strona WordPress znajduje się w indeksie Google
Najprostszym sposobem sprawdzenia czy dana strona znajduje się w indeksie Google jest wprowadzenie w pasek przeglądarki komendy site: oraz dopisanie adresu URL strony. Komenda powinna wyglądać tak:

site:https://www.kampanieseo.pl

Jeżeli indeksacja przebiegła pomyślnie powinniśmy otrzymać taki oto widok:

Strona zaindeksowana przez Google

W przypadku stron niezaindeksowanych zobaczymy to:
Strona niezaindeksowana przez Google

Kolejną metodą sprawdzenia ile i jakie strony internetowe zostały zaindeksowane w Google, to przejście w Google Search Console do zakładki Status i analiza informacji podanych przez to narzędzie (Jeżeli jeszcze nie masz wdrożonego GSC, to polecam jak najszybciej nadrobić zaległości. Google Search Console to doskonałe źródło informacji o ruchu z wyników organicznych).
Stan indeksowania w GSC

Moja strona nie wyświetla się w Google? - Problemy z indeksacją
Przyczyn braku wyświetlania się strony opartej o WordPress w wynikach wyszukiwania może być całkiem sporo. W trudniejszych przypadkach trzeba będzie zasięgnąć pomocy specjalistów. Ten artykuł przeznaczony jest dla początkujących użytkowników, więc skupimy się tutaj na najczęstszych problemach.

Strona blokowana w pliku robots.txt
Plik robots.txt zawiera dyrektywy, czyli wytyczne dla robotów, które codziennie odwiedzają miliony stron na świecie. Jeżeli w pliku zablokujemy możliwość wejścia GoogleBota na naszą stronę, nie będzie on w stanie jej przeskanować, a co za tym idzie umieścić w indeksie Google. Idealnym rozwiązaniem jest, by plik robots.txt wyglądał tak:

User-Agent: *
Disallow: /wp-admin/
Allow: /wp-admin/admin-ajax.php

Mamy wtedy pewność, że robot ma dostęp do istotnych zasobów umieszczonych na serwerze

Aby sprawdzić jak wygląda nasz plik robots.txt wpisujemy w wyszukiwarkę:
http://moja-domena.pl/robots.txt

Znacznik meta noindex
Dobrą praktyką przy tworzeniu strony internetowej jest ustawienie znacznika <meta name="robots" content="noindex, nofollow" /> na każdą podstronę w serwisie. Dzięki temu robot Google nie indeksuje niedokończonych jeszcze stron.

Niestety zdarza się, że deweloperzy po zakończeniu prac zapominają zmienić ustawień i strona cały czas pozostaje niewidoczna dla Google.

Przy problemach z indeksacją sprawdźmy, czy w ustawieniach WordPress nie jest zaznaczona poniższa opcja:
Ustawienia WordPressa

Jak przyspieszyć indeksowanie?
Dobrą praktyką przy pozycjonowaniu strony WordPressowej czy opartej na każdym innym CMS-ie jest stworzenie mapy strony.

Mapa strony to plik umieszczony najczęściej w głównym katalogu na serwerze, który zawiera listę stron dostępnych w naszej witrynie. Najczęściej używanym formatem map strony jest plik z rozszerzeniem .xml. Google dopuszcza również pliki tekstowe z wylistowanymi adresami URL.

Jeżeli chcemy sprawdzić czy nasza witryna WordPress posiada mapę strony do domeny po slashu dopisujemy sitemap.xml
https://twoja-domena.pl/sitemap.xml
W przypadku stron opartych na silniku WordPress do stworzenia prawidłowej mapy strony wystarczy zainstalować i skonfigurować wtyczkę Yoast SEO.
Ustawienia wtyczki Yoast

Wtyczka Yoast SEO posiada także inne przydatne funkcje, ale o nich opowiem w dalszej części artykułu.
Utworzoną mapę strony weryfikujemy w Google Search Console. Pozwoli nam to na bieżąco śledzić postęp indeksowania podstron przez robota Google.

Kolejnym sposobem na przyspieszenie indeksacji jest odpowiednia struktura strony. Należy dążyć do tego, by wyeliminować strony sieroce ("orphan pages"), czyli takie, które nie mają powiązania z innymi stronami w serwisie. Rozbudowane linkowanie wewnętrzne w postaci menu nawigacyjnego, okruszków (breadcrumbs) czy linkowania śródtekstowego, pozwala robotowi w łatwy sposób odkrywać nowe strony oraz aktualizować starsze wpisy.
 

Title i description
Kolejnym potwierdzonym czynnikiem rankingowym mającym wpływ na pozycjonowanie WordPressa jest znacznik Title. Jest on na tyle ważnym czynnikiem, że jego wyglądu nie powinniśmy zostawiać przypadkowi.

Meta Title odpowiedzialny za to, w jaki sposób nasza strona wyświetli się w wynikach wyszukiwania. Poza sygnałem dla Google, o czym jest strona, tytuł strony powinien zachęcić użytkownika do odwiedzenia witryny. Dlatego też poza umieszczeniem w nim słów kluczowych należy zadbać o odpowiednią jego prezencję.
Choć ilość znaków dla Title nie jest sprecyzowana, zaleca się, by nie było on dłuższy niż 600 px.

Dlaczego akurat podawana jest wartość w pikselach a nie w liczbie znaków? Ponieważ niektóre znaki są szersze niż inne. Weźmy taką literę W. W porównaniu do I zajmuje ona dużo więcej miejsca. Tytuł złożony z samych liter W spełniający kryterium 600px to 35 znaków natomiast z samych liter I to już 120 znaków. To proste porównanie daje nam pogląd na to dlaczego Title należy mierzyć pixelami, a nie ilością poszczególnych znaków

Tytuły stron nie mieszczące się w przedziale do 600px zostaną przez Google przycięte w zależności od zapytania użytkownika. Algorytm sam decyduje jaki tytuł strony użytkownik zobaczy w SERP-ach.
Title i description w SERP-ach

Znacznik Meta Description nie ma bezpośredniego wpływu na ranking Google, jednak nie powinniśmy go ignorować. Description pojawia się zaraz pod adresem URL w wynikach wyszukiwania i powinien stanowić dopełnienie dla meta tytułu. Tutaj również nie ma limitu znaków, ale by cały description wyświetlił się w wynikach wyszukiwania, należy go zmieścić w około 155 znakach. Nie jest to wartość sztywno ustalona, gdyż niektóre wyniki rozszerzone (np. data) zabierają część miejsca na description, przez co może się ono w całości nie wyświetlać.

Doskonałym narzędziem do sprawdzania długości title i description jest Google Search Preview Tool.

Wprowadzenie Title i Description przy użyciu wtyczki Yoast
Jak wcześniej wspominałem wtyczka Yoast ma szerokie zastosowanie w pozycjonowaniu WordPressa. Pozwala ona w prosty sposób ustawić meta title i description dla strony, wpisu czy kategorii. Z jej pomocą możemy łatwo podać schemat dla wybranych podstron, dzięki czemu nie musimy się martwić zduplikowanymi meta tagami.
Yoast umożliwia tworzenie schematów title i description dla różnych typów podstron

Przyjazne adresy URL
Pozycjonowanie bloga czy strony wiąże się też dbałością o przyjazne adresy URL. Jeżeli damy WordPressowi wolną rękę w wyborze adresów URL dla naszych podstron możemy skazać nasz content na porażkę.

Przy nieprawidłowej konfiguracji, WordPress może tworzyć adresy URL w ten sposób:

https://twoja-domena.pl/?p=123

Prawda, że ten adres URL nie mówi o czym jest strona?
Inną opcją jest dodawanie daty umieszczenia wpisu w adresie URL:

https://twoja-domena.pl/2019/07/21/wordpress-seo

lub

https://twoja-domena.pl/2019/07/wordpress-seo

Adresom URL bliżej do doskonałości, jednak takie rozwiązanie ma kilka wad. Po pierwsze słowa czy frazy kluczowe znajdują się w pewnej odległości od domeny. Po drugie w przypadku aktualizacji wpisu data w URL się nie zmieni. Użytkownik widząc taki adres może stwierdzić, że zawarte we wpisie informacje są nieaktualne i nie odwiedzić naszej strony.

Najlepsza opcja dla adresu URL wpisu blogowego to:
https://twoja-domena.pl/pozycjonowanie-wordpress

Taka budowa URL pozwala użytkownikowi zorientować się o czym jest dana strona, nie powoduje mylnego wrażenia o nieaktualności treści i słowa kluczowe znajdują się w bliskim sąsiedztwie domeny. 

Optymalizacja URL powinna zostać wykonana już na etapie tworzenia wpisu, by uniknąć późniejszych przekierowań. Adres powinien być stosunkowo krótki, nie zawierać niepotrzebnych słów i sformułowań oraz jak najlepiej odzwierciedlać tematykę strony. 

Ustawienia adresu URL dokonuje się w przy edycji strony:
Zmiana adresu URL - ustawienia WordPressa

lub można wykorzystać też do tego niezastąpiony plugin Yoast SEO.
Korekta adresu URL przy pomocy wtyczki Yoast

Taksonomia - kategorie i tagi
WordPress  twórcom artykułów, czy ogólnie treści, oferuje możliwość zaszeregowania wpisów w dwóch rodzajach taksonomii: tagach i kategoriach. Kategorie różnią się od tagów tym, że posiadają określoną hierarchię i każda kategoria może mieć swoje podkategorie. Tagi mają strukturę płaską i w WordPressie są elementem opcjonalnym.

Jeżeli dopiero zaczynamy tworzenie bloga, skupmy się na stworzeniu 2 - 3 kategorii, do których będziemy zaliczać wpisy. W pierwszym etapie zrezygnujmy z tworzenia tagów. Kilkukrotnie spotkałem się z sytuacją, gdy blog posiadał więcej tagów niż wpisów. Jest to zjawisko wysoce niepożądane, gdyż tagi z jednym wpisem tworzą tzw. thin content (strona o słabej jakości) i/lub duplicate content (strona o takiej samej treści jak inna strona w serwisie). Oba zjawiska są negatywnie odbierane przez Google i mogą wpłynąć na pozycjonowanie strony.

Nie chciałbym całkowicie negować użycia tagów przy pozycjonowaniu. W dużych serwisach stanowią one cenną pomoc przy grupowaniu wpisów i ułatwiają użytkownikowi nawigację. Należy je jednak stosować z rozwagą i umiejętnie wykorzystać potencjał jaki ze sobą niosą. Jeżeli interesuje Cię w jaki sposób można lepiej używać tagów i kategorii zachęcam do zapoznania się z artykułem - 3 pomysły na optymalizację WordPressowych kategorii i tagów pod SEO.

Struktura nagłówków
Tworząc artykuł, wpis na bloga czy jakiś dłuższy tekst, już na etapie planowania zadbajmy o prawidłową strukturę nagłówków h1, h2 i h3. Dobrą praktyką jest posiadanie na stronie jednego nagłówka pierwszego rzędu. W jego treści powinna być zawarta cała istota tematyki podstrony. To z niego użytkownicy dowiedzą się o czym jest wpis, a umieszczenie w h1 słowa kluczowego pomoże robotom indeksującym lepiej zakwalifikować naszą stronę.

Po nagłówku h1 następują nagłówki h2. W nich umieszczamy zagadnienia dopełniające treść nagłówka pierwszego rzędu. Jeżeli chcielibyśmy poruszyć bardziej szczegółowo dany temat, przydadzą się nagłówki h3. W strukturze html istnieją jeszcze nagłówki niższych rzędów (h4, h5, h6), ale nie wpływają one w istotny sposób na pozycjonowanie strony. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie używania ich w tekście.

Unikalne treści
Chcąc zostać zauważonym w sieci, poza aspektami technicznymi, które pozwalają lepiej zrozumieć stronę robotom, warunkiem koniecznym jest pisanie unikalnych treści. Google nie lubi stron, które w większości posiadają taką samą zawartość jak inne witryny. Strony zduplikowane spychane są na dalsze pozycje lub w ogóle nie są indeksowane.

Wymienione tutaj porady dotyczą oczywiście działania on-site (w obrębie domeny). By poszerzyć grono odbiorców ważne są także linki. Pozyskanie odnośników do strony to temat na dłuższy artykuł. Warto jednak wiedzieć, że pozyskiwanie linków może odbywać się na kilka sposobów: guest posting, artykuły sponsorowane, udzielanie się na forach internetowych itp. Wpływ na pozycję strony ma też ruch z mediów społecznościowych. Social media takie jak Facebook, Twitter czy Instagram pozwalają w krótkim czasie rozpropagować naszą publikację w Internecie.

Poradnik ten nie jest bynajmniej pozycją dla webmasterów. Z porad skorzystają głównie osoby nie zajmujące się na co dzień tworzeniem stron czy ich pozycjonowaniem. Dzięki tym kilku wskazówkom będziesz miał większą świadomość, o jakie elementy zadbać, by częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania.

Na koniec jeszcze dwa słowa o Danielu:

Daniel Jędrysik

Starszy Specjalista SEO w Kampanie SEOSpecjalizuje się w pozycjonowaniu stron. Fan pracy nad najtrudniejszymi projektami SEO oraz technicznej optymalizacji witryn. Z powodzeniem realizuje projekty na rynkach polskim i anglojęzycznych. W wolnych chwilach zgłębia wiedzę z zakresu analityki. Prywatnie miłośnik historii i fan fantastyki.

 

Edytowane przez Michał_Suski
  • Super 10
  • Dzięki! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przyda się początkującym ;) 

ps. fajnie jakbyście poruszyli jakiś temat z bh seo, chyba że to nie wasza działka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Id00ser napisał:

fajnie jakbyście poruszyli jakiś temat z bh seo, chyba że to nie wasza działka.

Agencje, których działką jest black hat seo? Wystarczy znaleźć jakąś słabą i tanią, jak Ci przejadą stronę xrumer'em to zobaczysz :D

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Id00ser napisał:

ps. fajnie jakbyście poruszyli jakiś temat z bh seo, chyba że to nie wasza działka.

https://www.blackhatworld.com/

3 godziny temu, eM. napisał:

Agencje, których działką jest black hat seo? Wystarczy znaleźć jakąś słabą i tanią, jak Ci przejadą stronę xrumer'em to zobaczysz :D

Prześwietl duże portale i ich linki. Jak używasz Xneo czy rumaka to znajdziesz znajome miejscówki ;) Poza tym uważam że xrumer nie szkodzi, jak użyjesz go z głową.

  • Dzięki! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, Czy tak samo pozycjonowana strona na domenie xxx.wordpress.org będzie gorzej pozycjonowana niż xxx.pl ?  Jeśli tak to tylko nieco czy dużo gorzej.  Opłaca się stworzyć kilka domen darmowych aby pozyskiwać podobny ruch co z 1 płatnej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez a6riz
      Witam,
       
      Szukam osoby, która dobrze zoptymalizuję stronę na WP. Dodatkowym plusem będzie gdyby osoba ta umiała pozycjonować stronę, to możemy nawiązać dłuższą współpracę. Więcej info priv!
    • Przez mysc
      USŁUGI GET PAID 2.0
      MENTORING - SEO - COPYWRITING - WEBMASTERING - PROGRAMOWANIE - USŁUGI FILMOWE - GRAFIKA …
      Potwierdzam aktualność oferty: Czerwiec 2020
      _______________________________________________________________________________________________
      Jeśli szukasz usług w pełni dostosowanych pod standardy "zarabiania w internecie" – bardzo dobrze trafiłeś/aś. Usługi Get Paid 2.0 są wykonywane przez osoby zaangażowane w CPA od co najmniej kilku lat, bardzo dobrze znające standardy i metody zarabiania.
      "w pełni rozumiemy jaki chcesz uzyskać efekt" _______________________________________________________________________________________________
      Wycena oraz zadawanie pytań dotyczących usług są w pełni bezpłatne i do niczego nie zobowiązują.
      Proszę śmiało wysyłać wiadomości - odpowiemy : )
      _______________________________________________________________________________________________
      Usługi Get Paid 2.0 składają się z następujących elementów:
      _______________________________________________________________________________________________
      ...
       Profesjonalny Mentoring - rozwijany od 2015 roku!

      Mentoring Get Paid 2.0 to dostęp do ponad 152 poradników dotyczących zarabiania w internecie! Wszystko jest aktualne, posegregowane i ułożone w optymalnej kolejności i stale rozwijane.

      Od siebie gwarantuję:
      – pełną uczciwość dot. realnych możliwości zarobkowych
      – dbanie o aktualność wszystkich poradników
      – rzetelne/staranne opisywanie i rozwijanie materiałów
      – odpowiadanie na wszystkie otrzymywane wiadomości
      – brak zawyżonych niewspółmiernych do wartości cen. Ceny mentoringu są kilkukrotnie (czasem kilkunasto :>) niższe od cen „kursów zarabiania w internecie” sprzedawanych na FB/YT – dodatkowo opłata jest jednorazowa, a prezentowany w ramach mentoringu materiał stale się powiększa.
       
      W CELU POZNANIA SZCZEGÓŁÓW PRZEJDŹ DO GŁÓWNEJ OFERTY:
      --> Profesjonalny Mentoring - rozwijany od 2015 roku <--  _______________________________________________________________________________________________
      ...
       Webmastering - Skrypty - Programowanie - Pomoc techniczna - Wordpress
       
      - PRACE WYKONYWANE PRZEZ DOŚWIADCZONEGO WEBMASTERA I PRAKTYKA E-ZARABIANIA
      - PHP, JAVA SCRIPT, MYSQL, HTML, CSS, NODE.JS
      - CZAS REALIZACJI: JAK NAJSZYBCIEJ, MAKSYMALNIE DO 7 DNI
      - CENY SĄ USTALANE INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD STOPNIA SKOMPLIKOWANIA ZAMÓWIENIA
      - FORMA PŁATNOŚCI: PRZELEW, PAYPAL (przedpłata)
      - FAKTURY BEZ VAT
      —> LINK DO OPISU PEŁNEJ OFERTY <—
      ...
      NA SKRÓTY:
      WIESZ CZEGO CHCESZ? W CELU WYCENY I ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIE NAPISZ NA ADRES:
      programista@getpaid20.pl W przypadku braku odpowiedzi do 24h - proszę sprawdzić folder 'spam'. _______________________________________________________________________________________________
      ...
       Pozycjonowanie stron - Sklep SEO/SEM
      - PRACE WYKONYWANE PRZEZ DOŚWIADCZONEGO POZYCJONERA I PRAKTYKA E-ZARABIANIA
      - KOMPLEKSOWE USŁUGI SEO - OD A DO Z - W MODELU ABONAMENTOWYM
      - SKLEP SEO Z JEDNORAZOWYMI OPŁATAMI
      - CENY SĄ USTALANE INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD STOPNIA SKOMPLIKOWANIA ZAMÓWIENIA
      - FORMA PŁATNOŚCI: PRZELEW, PAYPAL (przedpłata)
      - FAKTURY BEZ VAT oraz FAKTURY VAT
      - MOŻLIWOŚĆ PODPISANIA UMOWY
      —> LINK DO OPISU PEŁNEJ OFERTY <—
      ...
      NA SKRÓTY:
      WIESZ CZEGO CHCESZ? W CELU WYCENY I ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIE NAPISZ NA ADRES:
      pozycjonowanie@getpaid20.pl W przypadku braku odpowiedzi do 24h - proszę sprawdzić folder 'spam'. _______________________________________________________________________________________________
      ...
       Copywriting – Ghostwriting

      – ZLECENIA WYKONYWANE PRZEZ DOŚWIADCZONEGO COPYWRITERA I PRAKTYKA E-ZARABIANIA
      – KOMPLEKSOWE USŁUGI | WYSOKA JAKOŚĆ TEKSTÓW | UWZGLĘDNIONE ZASADY SEO
      – CZAS REALIZACJI: JAK NAJSZYBCIEJ, MAKSYMALNIE DO 7 DNI
      – CENY SĄ USTALANE INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD STOPNIA SKOMPLIKOWANIA ZAMÓWIENIA
      – FORMA PŁATNOŚCI: PRZELEW, PAYPAL (przedpłata)
      – RACHUNKI BEZ VAT oraz FAKTURY VAT
      – MOŻLIWOŚĆ WYSTAWIENIA DOKUMENTU PRZEKAZANIA PRAW AUTORSKICH (na życzenie)
      —> LINK DO OPISU PEŁNEJ OFERTY <—
      ...
      NA SKRÓTY:
      WIESZ CZEGO CHCESZ? W CELU WYCENY I ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIE NAPISZ NA ADRES:
      copywriting@getpaid20.pl W przypadku braku odpowiedzi do 24h - proszę sprawdzić folder 'spam'. _______________________________________________________________________________________________
      ...
       Grafika - Webdesign
      - PRACE WYKONYWANE PRZEZ DOŚWIADCZONEGO GRAFIKA I PRAKTYKA E-ZARABIANIA
      - GRAFIKA RASTROWA I WEKTOROWA
      - CZAS REALIZACJI: JAK NAJSZYBCIEJ, MAKSYMALNIE DO 7 DNI
      - CENY SĄ USTALANE INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD STOPNIA SKOMPLIKOWANIA ZAMÓWIENIA
      - FORMA PŁATNOŚCI: PRZELEW, PAYPAL (przedpłata)
      - RACHUNKI BEZ VAT
      —> LINK DO OPISU PEŁNEJ OFERTY <—
      ...
      NA SKRÓTY:
      WIESZ CZEGO CHCESZ? W CELU WYCENY I ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIE NAPISZ NA ADRES:
      grafik@getpaid20.pl W przypadku braku odpowiedzi do 24h - proszę sprawdzić folder 'spam'. _______________________________________________________________________________________________
      ...
       Usługi filmowe: Produkcja - Edycja - Montaż
       
      - FILMY REKLAMOWE, INSTRUKTAŻOWE, EDUKACYJNE, INSPIRUJĄCE, DEMONSTRUJĄCE I INNE
      - FILMY WYJAŚNIAJĄCE DZIAŁANIE BOTÓW, APLIKACJI, GENERATORÓW I INNYCH NARZĘDZI
      - JAKOŚĆ FULL HD 1080p 1920x1080
      - PROFESJONALNI NARRATORZY Z WIELOLETNIM DOŚWIADCZENIEM STUDYJNYM
      - FORMA PŁATNOŚCI: PRZELEW, PAYPAL (przedpłata)
      - RACHUNKI BEZ VAT
      —> LINK DO OPISU PEŁNEJ OFERTY <—
      ...
      NA SKRÓTY:
      WIESZ CZEGO CHCESZ? W CELU WYCENY I ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIE NAPISZ NA ADRES:
      filmy@getpaid20.pl W przypadku braku odpowiedzi do 24h - proszę sprawdzić folder 'spam'. _______________________________________________________________________________________________
      Zapraszam serdecznie, warto skorzystać
      _______________________________________________________________________________________________
      Kontakt:
      Pytania dotyczące USŁUG (nie dotyczy mentoringu) proszę kierować na adresy e-mail podane przy ofertach konkretnych usług 
      Masz pytanie niezwiązane z usługą lub nie dostałeś odpowiedzi na wysłany e-mail w ciągu 24h? Napisz:
      1. PW : Wyślij (preferowana forma kontaktu)
      2. GG : 5975423
      3. E-MAIL : mysc@getpaid20.pl
      4. FACEBOOK : FanPage
      .
      ___________________________________________________________________________________________
      .
       
    • Przez bluemanPL2
      1. Nazwa przedmiotu: Domeny z ruchem na poziomie 50 - 220 na dzień 2. Opis przedmiotu: Posiadam dużą ilość domen z ruchem. Najstarsze są z 2007 roku. Tematyki domen to   - Finanse - Inwestycje - VOD / filmy - Sport - Zdrowie - Polityka - Erotyka     3. Źródło pozyskania: Pozyskałem je osobiście. 4. Zdjęcia: 5. Kontakt: telegram @bluemanPL  / forum : priv  6. Cena:    - Finanse 500 pln - Inwestycje 400 pln - VOD / filmy 350 pln  - Sport 300 - Zdrowie 300 pln - Polityka 250 pln - Erotyka 200 pln 7. Sposób zapłaty: Paysafecard / Skrill / Bitcoin / Neteller
    • Przez ingus4321
      1. Nazwa przedmiotu: Gotowe teksty SEO 5. Kontakt: gordongraycv@gmail.com 6. Cena: 6,5 zł brutto / 1000 zzs 7. Sposób zapłaty: gieldatekstow, przelew   Hej  Wrzesień 2019 – Czas na rozpoczęcie nowego roku – również w branży SEO i Content :)
       
      Na Wrzesień przygotowałem dla Was 120 Gotowych tekstów — Marketing Internetowy(55), Finanse(45) i Lifestyle(20). Teksty można kupić "od ręki" pojedynczo na giełdzie lub u mnie. Teksty mają 6k zzs, są zoptymalizowane pod SEO pod temat tekstu. Pozdrawiam i życzę miłej pracy we Wrześniu!  Wystarczy się zalogować, wpłacić pieniądze i kupić tekst. FV wystawiana jest na koniec miesiąca - wystawca FV  -Setugo Sp. z o. o., ul. A. Brody 88B, 43-450 Ustroń, NIP: 5482669476 | REGON: 361463358 | KRS: 0000557140)
       
      Sprawdź - https://gieldatekstow.pl/text/buy/search,u_sMnzCz60b
      Portfolio - http://www.im-creator.com/free/gordongray/gordongraycopywriter
       
       
      Kim jestem? Mam na imię Piotrek. Jestem doświadczonym Copywriterem. Na początku stworzyłem bazę gotowych tekstów dla swoich klientów, aby w razie potrzeby, można było z niej kupić jeden lub kilka tekstów i nie szukać copywritera, zlecać mu pracy itp. co bywa czasochłonne. W bazie umieściłem teksty z teamtatyki, na której się znam. Bazę tę rozwijam, dodaje nowe teksty. Nie macie czasu zlecać pisania? Chcecie kupić gotowy tekst od ręki? Zapraszam 
       
      Nie ma tekstu, który chciałeś kupić, bo ktoś Cię uprzedził? Nie martw się! Pod koniec miesiąca uzupełniam bazę, a jeśli chcesz zamówić konkretne teksty "na już" - napisz na e-mail - gordongraycv@gmail.com 

      Kontakt: gordongraycv@gmail.com
       

       
      Paczka 1 (Marketing) – 168 zł netto 
      45 - Jak pozyskiwać środki na “Projekty”? Crowdfunding, patronat a może napiwki?  5 sposobów na pozyskiwanie funduszy
      46 - Pozycjonowanie szerokie - czym jest ten nowy trend pozycjonowania? Sprawdź dlaczego warto pozycjonować pod różne typy fraz!
      48 - Jak zdobywać “Lajki” na Facebooku -  6 sprawdzonych, oryginalnych,i kontrowersyjnych sposobów na zdobywanie polubień!
      49 - Teksty SEO i Seo Copywriting - jak pisać teksty seo  i jakie teksty seo lubi Google? Sprawdź jak pisać optymalne teksty SEO!
      50 - Webinarium marketing  - Czym jest ten nowy trend, jakie ma plusy   i jak wykorzystać go do promowania własnej marki?
      52 - 5 Funkcji Gmail-a których nie znasz, a są niezwykle ciekawe! Planowanie wysyłki, samozniszczenie, a może hasło SMS - Sprawdź sam!
      54 - Agencja SEO, Agencja interaktywna czy Agencja Marketingowa? Która wybrac i czym się rózna te 3 typy agnecji?
       
      Paczka 2 (Finanse) – 120 zł netto
      96 Firmy antywindykacyjne - Czym są, jak działają i czy warto skorzystać z ich pomocy?
      97 Otwieranie konta bankowego - co warto wiedzieć i na co zwracać uwagę otwierając nowy rachunek w banku?
      104 Wirtualna karta płatnicza - Czym jest, do czego służy i jak może pomóc zwiększyć nam poziom bezpieczeństwa płatności internetowych?
      105 Porównywarki kredytów, pożyczek i kont bankowych? Czym są te popualrne seriwsy, jak dziłają i czy warto z nich korzystać?
      106 Masz oszczednosci i nawzydki finaoswe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja a może…?
       
      Paczka 3 (Praca) – 120 zł netto
      131- Jak napisać profesjonalne cv?
      159 5 Powodów dla których warto zmienić pracę! Zastanawiasz się nad tym krokiem - poznaj wszystkie “Za”
      160 Jak pracować efektywniej i skuteczniej. Sprawdź te sposoby zwiększenia swojej wydajności!
      161 Praca - Rozmowa kwalifikacyjna. Jak ją przeżyć, dobrze na niej wyjść i zdobyć upragnioną pracę?
      162 Gdzie szukać pracy w internecie? Sprawdź te miejsca i znajdź idealną pracę!
       
      Paczka 4 (Nieruchomości) – 120 zł netto
      134 Sprzedaż mieszkania z biurem nieruchomości czy bez?
      135 Domy prefabrykowane - czyli jak kupić gotowy dom i postawić go na swojej działce?
      140 Inteligentny Dom Przyszłości – Dom 2.0
      152 Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      153 Wykonaj samodzielnie Home Staging - Przygotuj swoje mieszkanie/dom na sprzedaż i zwiększa jego wartość!

      Spis wszystich tekstów:
      Marketing
      1 - Audyt stron internetowych — czym jest i czy to dobry pomysł?
      2 - Blog — pomysł na biznes, czyli jak zarabiać na wpisach?
      3 - Influencer marketing - nowy trend wśród reklamy internetowej
      4 - Jak reklamować się w sieci ? Blog, influencer marketing czy facebook ads?
      5 - Reklama w Social mediach - czy warto?
      6 - Dlaczego targetowanie jest tak skuteczne i przydatne?
      7 - Reklama na Facebook-u - czyli jak w 30 min uruchomić swoją kampanię reklamową!
      8 - FB Ads - czym jest, jak działa i dlaczego reklama na Facebooku jest skuteczna?
      9 - Candidate Experience czyli jak poprawić funkcjonowanie swojej firmy?
      10 - Brief – czym jest i jak wykonać dobry
      11 - Kreatory stron internetowych – czyli jak prosto stworzyć swoją witrynę
      12 - Dropshipping czyli jak sprzedawać przedmioty których nie mamy
      13 - Kupowanie online – czym jest, jakie są rodzaje sklepów online i dlaczego warto?
      14 - Darmowe programy online zamiast tradycyjnych – sprawdź jak zaoszczędzić!
      15 - Viral Marketing – czy Marketing Wirusowy jest skuteczny?
      16 - Marketing szeptany czy link building? A może oba? Czyli jak skutecznie przyciągać klientów.
      17 - Google Voice Search – pozycjonuj pod wyszukiwanie głosowe. Nowy trend, nowe zasady SEO, nowe możliwości
      18 - Afiliacja czym jest i czy warto. Jak zarobić na polecaniu produktów?
      19 - Event Marketing i Emoji Marketing, czyli dwa niestandardowe sposoby reklamy.
      20 - Jak reagować na negatywne komentarze w Social Mediach i sieci?
      21 - Reklama poprzez Artykuł Sponsorowany — czym jest, jakie ma korzyści i czy warto?
      22 - Remarketing w Google Ads - zadbaj też o klientów którzy byli na stornie, ale nic nie kupili!
      23 - Sklep internetowy - zacznij zarabiać i odnieś sukces!
      24 - Pozycjonowanie - jak pozycjonować i dlaczego jest ono takie ważne?
      25 - Pozycjonowanie lokalne - promuj swoją firmę lokalnie!
      26 - Content Marketing - zainteresuj klienta wartościową treścią!
      27 - Jakie usługi oferują Agencje SEO?
      28 - Masz fanpage i wielu fanów? Sprawdź jak ich zaangażować!
      29 - Mały budżet reklamowy - skorzystaj z Viral Marketingu, Marketingu szeptanego i Facebook Ads
      30 - Real-time marketing - Czym jest i dlaczego warto go wykorzystywać?
      31 - Jak pozyskiwać partnerów biznesowych dzięki Social Mediach i sieci?
      32 - Remarketing na Facebooku - Masz stronę i odwiedzających ? Dotrze do tych osób reklamą na FB !
      33 - Jak określić grupę docelową? 5 Pytań które pomogą stworzyć Ci wartościowy target!
      34 - Jak prowadzić konta firmowe/marki w Social Mediach?
      35 - Personal Branding - Jesteś freelancerem, pracownikiem czy twórcą? Inwestuj w siebie, zwiększaj wartość i buduj swoja markę!
      36 - Inbound Marketing — daj się znaleźć klientom w sieci!
      37 - Kupujesz online - sprawdź jak działają dane metody płatności i odbioru towaru!
      38 - Zlecasz pisanie tekstów, haseł czy contentu copywriterom? Sprawdź jak poprawnie złożyć zamówienie i uprościć współpracę!
      39 - 4 formy reklamy w Google - Pozycjonowanie, Płatne wyniki wyszukiwania, reklamy display i Youtube. Sprawdź jak reklamować w Google!
      40 - Dlaczego warto zatrudnić profesjonalnego copywritera lub zamówić usługę w agencji marketingowej a nie korzystać z freelancerów?
      41 - Spacer wirtualny 360 stopni po firmie w Google Maps i na Facebooku - Sprawdź jak się wyróżnić i zachwycić klienta!
      42 - Wirtualna asystentka - kim jest, co robi, jak możemy wykorzystać ją w biznesie? Czyli wszystko o wirtualnych asystentach!
      43 - Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps - Dlaczego warto być obecnym na mapach Google i jak to zrobić? Sprawdź te korzyści!
      44 - Pozyskuj klientów lokalnych online! Prowadzisz lokalny projekt? Szukasz klientów? Sprawdź jak w sieci pozyskiwać klientów lokalnie!
      45 - Jak pozyskiwać środki na “Projekty”? Crowdfunding, patronat a może napiwki?  5 sposobów na pozyskiwanie funduszy
      46 - Pozycjonowanie szerokie - czym jest ten nowy trend pozycjonowania? Sprawdź dlaczego warto pozycjonować pod różne typy fraz!
      47 - Słowa kluczowe i frazy dla Twojej witryny - Frazy główne, poboczne a może long taile i frazy lokalne? Sprawdź jak trafnie wybrać frazy!
      48 - Jak zdobywać “Lajki” na Facebooku -  6 sprawdzonych, oryginalnych,i kontrowersyjnych sposobów na zdobywanie polubień!
      49 - Teksty SEO i Seo Copywriting - jak pisać teksty seo  i jakie teksty seo lubi Google? Sprawdź jak pisać optymalne teksty SEO!
      50 - Webinarium marketing  - Czym jest ten nowy trend, jakie ma plusy   i jak wykorzystać go do promowania własnej marki?
      51 - Faktura Vat przez Useme. Jesteś osoba prywatną i chcesz wystawic Fakrue VAT? Sprawdź jak to zrobić prze Useme!
      52 - 5 Funkcji Gmail-a których nie znasz, a są niezwykle ciekawe! Planowanie wysyłki, samozniszczenie, a może hasło SMS - Sprawdź sam!
      53 - 5 Oryginalnych form Content Marketingu. Sprawdź jakie oryginalne i jakościowe formy contentu używać aby przyciągnąć odbiorców!
      54 - Agencja SEO, Agencja interaktywna czy Agencja Marketingowa? Która wybrać i czym się różnią te 3 typy agnecjii?
      55 - Jak wyróżnić się na Facebooku - krótki poradnik dla userow, blogerów i marek! Animowana miniaturka, atrakcyjny post czy zdjęcie 360?
       
      Finanse
      70 Jak wybrać najlepsze chwilówki i pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych
      71 Dywersyfikacja inwestycji. Podziel kapitał i ogranicz ryzyko inwestowania!
      72 Zagraniczne konta bankowe - ADV Cash na Belize, WestStein w Irlandii a może konto w Szwajcarii?
      73 Płatność kartą czy gotówką ? Czyli jak uważać na kartę i nie dać się okraść!
      74 Karty przedpłacone PrePaid - karta płatnicza na doładowanie
      75 Karta kredytowa vs. karta debetowa? Sprawdź którą wybrać!
      76 Karta kredytowa — skorzystać z propozycji baku czy nie?
      77 BLIK - czym jest i czy warto go używać?
      78 Kantor internetowy czyli jak korzystnie wymieniać waluty
      79 Jak zwiększyć naszą zdolność kredytową?
      80 Portfele elektroniczne - nowy trend warty uwagi
      81 Pożyczki w prywatnych firmach pożyczkowych - czy i dlaczego warto?
      82 Darmowe chwilówki i pożyczki — czy naprawdę są darmowe i dlaczego oddajemy tylko tyle, ile pożyczyliśmy?
      83 Kredyt konsolidacyjny — Sprawdź, jak działa konsolidacja, czy i kiedy warto ją wykonać oraz jakie ma plusy!
      84 Raty 0%, Kup za połowę a drugą zapłać za pół roku – czyli sklepowa ofensywa reklamowa
      85 Płatności telefonem, zegarkiem czy brelokiem – czyli czym są płatności mobilne
      86 Zadłużenia - jak wyjść z problemów finansowych
      87 Bezpieczne inwestycje - czyli jak pomnożyć bezpiecznie swoje oszczędności
      88 Revolut - Nowy bank z Wielkiej Brytanii podbija rynek finansów. Nowy bank - nowy poziom bankowości!
      89 Zarabianie online - sprawdź na czym rzeczywiście można zarobić, pracując w sieci! 
      90 Budżet domowy - dlaczego warto go stworzyć i jak go prowadzić?
      91 Stocki i Banki Zdjęć - zarabiaj na sprzedawaniu fotografii w internecie!
      92 Doradztwo finansowe - uporządkuj swoje finanse i skorzystaj z porady profesjonalisty. Czy jest i jak działa doradztwo finansowe
      93 Pomysł na biznes z małym kapitałem w sieci. Sprawdź jak stworzyć biznes bez dużych środków online!
      94 Debet i limit w koncie - Czym są, jak działa i czy warto z nich korzystać?
      95 Windykator i Komornik - Kim są i jaka jest różnica między tymi osobami?
      96 Firmy antywindykacyjne - Czym są, jak działają i czy warto skorzystać z ich pomocy?
      97 Otwieranie konta bankowego - co warto wiedzieć i na co zwracać uwagę otwierając nowy rachunek w banku?
      98 Freelancering - Dlaczego wart owyrkozsytywac Frelancerow w biznesie? Zobacz kim są, jak pracują i jakie mają zalety!
      99 Kredyt gotówkowy - czym jest, jak działa jakie musimy spełnić wymagania i na co zwraca uwagę starając się o niego?
      100 Przelewy bankowe czyli sesje elixir, źle wysłany przelew, przelewy zagraniczne, IBAN, BIC/SWIFT. Wszystko o przelewach bankowych
      101 4 Rodzaje kart płatniczych - Czym są karty debetowe, kredytowe, PrePaid i wirtualne. Dowiedz sie o nich więcej i wybierz właściwą!
      102 Kupujesz na olx czy portalach ogłoszeniowych? Sprawdź jak nie dać się oszukać!
      103 Kredyty i pożyczki - Czym są i czym się różnią? Rozwiewamy wszystkie wątpliwości i poddajemy plusy każdego z rozwiązań!
      104 Wirtualna karta płatnicza - Czym jest, do czego służy i jak może pomóc zwiększyć nam poziom bezpieczeństwa płatności internetowych?
      105 Porównywarki kredytów, pożyczek i kont bankowych? Czym są te popularne serwisy, jak dziłają i czy warto z nich korzystać?
      106 Masz oszczędności i nadwyżki finansowe i nie wiesz co z nimi zrobić? Sprawdź jakie masz możliwości! Emerytura, inwestycja a może…?
       
      Lifestyle
      130 - Prywatne pakiety medyczne - czym są i czy warto z nich korzystać?
      131- Jak napisać profesjonalne cv?
      132- Fotokalendarz - jak stworzyć kalendarz któtry przyniesie nam wiele radości?
      133- Fotoksiążka - idealny pomysł na prezent
      134 Sprzedaż mieszkania z biurem nieruchomości czy bez?
      135 Domy prefabrykowane - czyli jak kupić gotowy dom i postawić go na swojej działce?
      136 Cegły dekoracyjny z 1800 roku - styl, szyk i oryginalność.
      137 Car Sharing - Czym jest i jak działa współdzielenie samochodów?
      138 Wąskie kuchnie – jak je urządzić?
      139 Franczyza i punkt kurierski czyli jak otworzyć swój własny biznes
      140 Inteligentny Dom Przyszłości – Dom 2.0
      141 Jak chronić prywatność w sieci
      142 Zdjęcia i pliki w chmurze? Sprawdź czym jest wirtualny dysk
      143 Lombard - czym jest i jak działa
      144 Copywriter - zawód przyszłości. Sprawdź czym jest i czy możesz się przebranżowić!
      145 Podróże Low Cost - czyli jak za 100zł zwiedzić największe Europejskie stolice?
      146 Autonomiczne pojazdy - sprawdź, czym jest samojeżdżący pojazd
      148 Monitoring GPS samochodów - czym jest i jak działa
      149 Smart TV - Jak zrobić z tradycyjnego telewizora centrum rozrywki
      150 Hulajnogą do pracy - czemu nie! Sprawdź czy trend ten opanuje niebawem nasz ulice
      151 Łazienkowe inspiracje - czyli jak urządzić nowoczesną łazienkę?
      152 Ogłoszenie o sprzedaży mieszkania - jak samodzielnie je napisać?
      153 Wykonaj samodzielnie Home Staging - Przygotuj swoje mieszkanie/dom na sprzedaż i zwiększa jego wartość!
      154 Jak grać u bukmachera? Poradnik dla początkujących
      155 Promocje i Bonusy u bukmacherów. Grasz u bukmachera? Sprawdź najpopularniejsze typy promocji!
      156 Pewne typy bukmacherskie czyli popularne"pewniaki". Czym są i gdzie ich szukać?
      157 Bukmacher- Gotowe, płatne i darmowe typy. Czym są? Czy warto z nich korzystać?
      158 Poradnik bukmacherski - 6 porad dzięki którym zwiększysz swoje szanse na wygraną!
      159 5 Powodów dla których warto zmienić pracę! Zastanawiasz się nad tym krokiem - poznaj wszystkie “Za”
      160 Jak pracować efektywniej i skuteczniej. Sprawdź te sposoby zwiększenia swojej wydajności!
      161 Praca - Rozmowa kwalifikacyjna. Jak ją przeżyć, dobrze na niej wyjść i zdobyć upragnioną pracę?
      162 Gdzie szukać pracy w internecie? Sprawdź te miejsca i znajdź idealną pracę!
      163 Freelancer - Jesteś freelancerem lub chcesz nim zostać? SPrawdź kim jest Freelancer, jak sie reklamowac i gdzie szukać zleceń!
      164 Nieruchomości - Inwestycja w mieszkanie- Sprawdź jak inwestować pieniądze w mieszkanie pod wynajem, handel czy lokal do biznesu!
      165 Nowe przedmioty w szkole! Sprawdź, jakich przedmiotów warto byłoby uczyć oprócz tych tradycyjnych!
      166 Tanie linie lotnicze - czym róznią się tanie linie od tradycyjnych linii lotniczych? 
      167 RODO - Czym jest, na czym polega i jak działa w praktyce? Sprawdź o co chodzi w RODO!
      168 Jak dbać o smartfona - 5 praktycznych porad, które pomogą Ci utrzymać go w dobrym stanie wizualnym i technicznym!
      169 Jak przygotować dom do remontu i jak skutecznie posprzątać po remoncie?
      170 Catering dietetyczny - Czym jest dieta pudełkowa i czy się opłaca? Sprawdź, plusy, ceny i korzyści i przekonaj się czy warto ją zamówić!
      171 Jak znaleźć pierwszą pracę? Szukasz pierwszej pracy? Skorzystaj z tych porad!
      172 Kebab - Jak wybrać dobrego kebaba? Sprawdź gdzie zamówić kebab i na co zwrócić uwagę aby zjeść smacznie i bezpiecznie!
      173 Kupno mieszkania. Rynek nieruchomości pierwotny i wtórny. Czym się różnią, jakie mają plusy i na co zwrócić uwagę wybierając mieszka? 
      174 Gotowe dania- Jakie i gdzie wybierać? Punkty garmażeryjne, restauracje, catering dietetyczny czy jedzenie “na wagę” Przekonaj się sam!
      175 Jak otworzyć swoją własną kawiarnię? Sprawdź dlaczego to dobry pomysł na biznes i o czym trzeba pamiętać!
      176 Jak wybrać pierścionek zaręczynowy? Kilka przydatnych i praktycznych porad dla przyszłego narzeczonego!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .