Skocz do zawartości

Prestashop w dropshippingu a program partnerski, warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, chodzi mi przede wszystkim o swój program partnerski na swoim sklepie internetowym, mam obecnie trochę produktów w dropie, chciałem pójść w program partnerski - znalazłem fajny moduł, jak myślicie warto? czy ktoś to stosował? wiem że mi nikt wprost nie powie, ale obecie fb ads - to za duże $$, o google nie wspominając, więc może dołożyć do tego swój kolejny kanał "sprzedaży". Oczywiście wiem że trzeba by było tak to wszystko skonstruuować, żeby ludzie mnie w bambooko nie robili, czyli kupi - kasa za polecenie poleci, a potem zwrot towaru itp, kilka minusów odkryłem na poczekaniu, więc pewnie więcej ich w praktyce jest. Podpowiedzcie mi coś. 

Zarejestruj się za darmo i zacznij zarabiać online!

  • Darmowe poradniki pokazujące krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat e-commerceSEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji, freelancingu i wiele więcej!
  • Bezpośredni dostęp do Get Paid 2.0 w ramach jednego konta na make-cash.pl!
Opublikowano

Musisz mieć pomysł na ten program, jak go zareklamować, dlaczego będzie dla ludzi atrakcyjny? Ja powiem po sobie na przykład że wolę reklamować w afiliacji ero, konkury, suple. Bo takie rzeczy jest łatwiej reklamować niż jakieś fizyczne produkty w sklepach internetowych. Więc zastanawiam się dlaczego ktoś miałby reklamować twoje produkty majac do wyboru o wiele łatwiejsze do reklamowania oferty?

Opublikowano
14 godzin temu, KitKet napisał(a):

Oczywiście wiem że trzeba by było tak to wszystko skonstruuować, żeby ludzie mnie w bambooko nie robili, czyli kupi - kasa za polecenie poleci, a potem zwrot towaru itp

Program partnerski to w sumie tak jakby oddzielny projekt w ramach tego samego brandu. Nie do końca jest to przedłużenie sklepu, czy też gałąź marketingu :) Ten program trzeba reklamować oddzielnie niż sklep, zachęcać wydawców do aktywności, rozliczać się z nimi, rozpatrywać ich reklamacje dot. niezliczonych prowizji, itd.

Jeśli chodzi o ew. oszustwa wydawców względem Ciebie.. metod jest sporo. Nie przed wszystkim się zabezpieczysz, zwłaszcza na gotowcu.
 

Takie podstawy z tytułu których można mieć nieprzyjemności jako sprzedawca:

- Wykorzystywanie wizerunków znanych osób w zestawieniu z Twoim brandem

- Wprowadzanie w błąd co do funkcjonalności produktów/usług (reklamy sugerujące że to inny produkt)

- Wykorzystywanie znanych marek oraz zastrzeżonych znaków towarowych podmiotów trzecich (np. reklamy sugerujące że produkt jest firmy XYZ)


Sytuacje w których można wypłacić wydawcom nienależne prowizje:

- Wypełnianie formularzy zamówień fałszywymi danymi lub danymi istniejących osób z płatnością za pobraniem

- Cookie stuffing (podrzucania plików cookies nieświadomym internautom np. poprzez ramki 0px)

- Zamawianie, a następnie zwracanie produktów w celu wyłudzenia prowizji


Termin walidacji prowizji musi być wydłużony żeby ograniczyć ryzyko. To z kolei zniechęca wydawców przyzwyczajonych do szybkiej walidacji w sieciach afiliacyjnych. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

spacer.png

Mentoring Get Paid 2.0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .