Skocz do zawartości

Reklama FB a "organiczna" widoczność posta na polubionej stronie


EdinsonCavani

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do osób ogarniających temat : 

Przypuśćmy że mam stargetowaną listę mailingową, pod którą a) robię fanpage, zapraszam wszystkie te osoby do polubienia B) robię pod tą listę reklamę fb z postem z fanpage do którego polubienia byli zaproszeni. Przechodząc do meritum : Czy osoby, które polubiły fanpage, będą widziały post sponsorowany z fb ads i będą nabijały koszty mimo tego że są "organicznym" odbiorcą mojej treści, czy będą widziały post jedynie "bez sponsoringu?" 

Zarejestruj się za darmo i zacznij zarabiać online!

  • Darmowe poradniki pokazujące krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat e-commerceSEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji, freelancingu i wiele więcej!
  • Bezpośredni dostęp do Get Paid 2.0 w ramach jednego konta na make-cash.pl!
Opublikowano

Tak jeśli będzie to reklama sponsorowana, to osoby z grupy są "nabijane" a co za tym idzie  będą pobierane za to pieniądze. Facebook celowo ogranicza dostępność postów aby właśnie administratorzy kupowali reklamy. Wiadomo, hajs się musi zgadzać... Statystycznie pokazuje od 20 do 30 % treści.

Opublikowano

Podczas tworzenia reklamy masz możliwość wykluczenia osób które już lubią Twój fanpage więc nie będziesz za nich płacił. W pozostałych wypadkach, jeśli nie wykluczysz to te osoby bedą widziały boksy sponsorowane i organiczne - zależy w które klikną to zapłacisz lub nie. 

 

Innowator.TV, napisał tylko o Edge ranku, który nie jest tutaj odpowiedzią na pytanie :)

Opublikowano

Innowator - 20 do 30 % to średnia w przypadku fanpage ze średnim stażem, w przypadku bardzo świeżych (do 2 tygodni) fanpage - ten współczynnik jest znacznie wyższy

 

Dziękuje Ciamciaj za wyjaśnienie ;) Już wszystko jasne

Opublikowano

Badania prowadzone przez SoTrender pokazały, że przeciętny zasięg statusów to 10%. Tymczasem w przypadku treści video możemy mówić o 8% zasięgu, linki generują ok. 6%, natomiast zdjęcia już tylko 4%.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

spacer.png

Mentoring Get Paid 2.0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .