Skocz do zawartości

Reklama sklepu internetowego w dropshippingu


Rekomendowane odpowiedzi

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Jak branża?

P. S. Daj link do sklepu tu lub na priv. Trudno coś doradzić, jak się nie widzi sklepu.

Spoko, coś doradzę napewno [emoji106][emoji6]

Acha, a jakieś działania marketingowe już robiłeś?

*** online mobilnie... ?

Edytowane przez maverick1981
"rozjechanie" posta

Potrzebujesz w atrakcyjnej cenie, szybkiego i niezawodnego hostingu? Tak? Mam coś dla Ciebie. Domeny .pl, free certyfikat SSL, b.dobry support. 

Sprawdź teraz aktualną ofertę !

Odnośnik do komentarza

Sklep sprzedaje, ale jednak zacznę od bloga ?  

Zakładam, że blog został założony w celu … no właśnie w jakim celu? Mi na Wikipedie wygląda po względem merytorycznym https://stillyou.pl/blog/granaty/ Blog ma sprzedawać! Artykuły to suche informacje, nic nie wnoszące dla potencjalnego kupującego. 

Artykuł ma wnosić korzyść dla klienta. Skupiłbym się na tekstach typowo poradnikowych. Pomysły, jakie tytuły artykułów przygotowywać możesz czerpać z dobrych blogów konkurencji.  

Przykładowo postawiłem się na miejscu młodego faceta, który chce się zaręczyć. Czyli w wyszukiwarkę wpisze słowo Google kluczowe: “jaki pierścionek zaręczynowy?”.  

Oto wyniki, który mi się najbardziej spodobał pod względem wiedzy na w/w temat https://yes.pl/jak-wybrac-pierscionek Ponadto ogólnie bardzo fajny poradnikowy blog. Dużo ciekawych artykułów znalazłem tutaj: https://auroria.pl/blog Zobacz, jak są pisane tytuły artykułów oraz treści. Jak zauważyłeś, pisane są pod zapytania użytkowników z wyszukiwarki Google.   

Narzędzie pomocne w układaniu tytułów artykułów (płatne, jednak ma wiele innych przydatnych funkcji): https://www.semstorm.com/pl/funkcje/content-marketing  

Jest wiele zapytań przez internautów, więc bez problemów przygotuj po nie tematy/artykuły poradnikowe. 

Nie muszę chyba pisać, że przez bloga polecasz swoje produkty ze sklepu, a nie sprzedajesz! Chodzi o to, że nie wciskasz na siłę klientowi biżuterii tylko mu pomagasz wybrać. To on ma na podstawie Twojej pomocy zdecydować się na zakup.  

Tak naprawdę musisz się nauczyć pisać ogólnie artykuły poradnikowe z uwzględnieniem polecania produktów. W Internecie znajdziesz wiele informacji. Mogę również polecić bardzo dobrą książkę/ebook: https://onepress.pl/ksiazki/biblia-copywritingu-wydanie-ii-poszerzone-dariusz-puzyrkiewicz,bibco2.htm# 

 

Popraw szatę graficzna bloga, tutaj proponuje nawet bezpłatny szablon: https://pl.wordpress.org/themes/generatepress/ Bardzo łatwy w konfiguracji. Ogólnie to bym zostawił jasne tło, dał oczywiście czcionkę wielkości minimum 16 px nie szeryfową (wygodnie się czyta) oraz logo takie jak we w sklepie z dopiskiem blog. Kolejna sprawa komentarze. Zostawiłeś je domyśle włączone. Zakładam, że zamierzasz wchodzić w interakcje z użytkownikami. Czyli znasz się w miarę dobrze na branży jubilerskiej i jesteś w stanie doradzić nawet najbardziej “marudnemu” potencjalnemu klientowi? 

Dobrze, przechodzimy do reklamy sklepu internetowego. 

Może i jest okres urlopowy, jednak ludzie mają imieniny, urodziny... są po prostu różne okazje. Fakt, w tym okresie sklepy notują ogólnie niską sprzedaż.  

Musisz ułożyć plan marketingowy... robimy to z kalendarzem na rok czasu, wykorzystując np.: 

Teraz trzeba wymyślić kreatywnie, jak z Twojego sklepu produkty podpasować pod konkretne okazje.  

Dobra, mamy kalendarz promocji, idziemy dalej.  

Zakładam, że masz produkty i ich opisy automatycznie zintegrowane z hurtownią przez jakiś integrator. Wiec nie ruszamy tego. Wykorzystamy jako “most” sprzedażowy pomiędzy klientem i e-sklepem Twój blog.  

Zakładam, że masz już napisane wartościowe artykuły poradnikowe. Co dalej? 

Podzielimy proces na dwie części. Długo i krótko falową.  

Długo falowa to proces pozycjonowania bloga w wyszukiwarce Google. Przypuszczam, że chodź troszkę o tym wiesz. Czyli powolutku i systematycznie pozycjonujesz artykuły. Jak nie, to polecam kupić jakiś kurs SEO np.: 

SEO nie zrobi się z tego dnia na dzień, a sklep musi zarabiać. 

Do tego celu wykorzystujemy płatne kampanie reklamowe w portalach społecznościowych lub Google Ads. 

Jak to zrobić, aby nie “przepalić budżetu”? 

Już się dowiedziałeś podczas nauki pisania poradnikowych artykułów, są różnego rodzaju klienci (chodzi np.: płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, zamożność, zainteresowania itd.). 

Na tej podstawie budujemy kilkanaście “person idealnego klienta”. Informacje znajdziesz tuhttps://grzegorzmiecznikowski.pl/persona-sprzedazowa-krok-po-kroku/ 

(kawalerowie, którzy potrzebują pierścionka zaręczynowego.  Nastolatki, które chcą na co dzień nosić kolczyki.  A może małżeństwa, które dla swoich rodziców chcą kupić prezent z powodu rocznicy ślubu. Person jest naprawdę wiele!)

Młode małżeństwa będą na Facebook jak i kawalerowie. Aczkolwiek kawalerów można szukać również na portalach łączących ludzi w pary. Nastolatki na Snapchat, Instagram. 

Należy pamiętać, aby przygotowywać kilkadziesiąt małych kampanii, do różnego typu person. Co najważniej, że nie reklamujemy produkty ze sklepu... a artykuły poradnikowe.  

Główną strategią jest edukacja. Oczywiście od czasu do czasu możemy reklamować produkty (np. akcje promocyjne, nowości )bezpośrednio osobom, którym reklama  artykułów się wyświetlała (nie należy tego robić za często).

Każde kampanie należy analizować i korygować. Testować, testować i jeszcze raz testować na małych budżetach. Jak już trafimy w kampanię konwertującą, wtedy jej budżet zwiększamy. Nierentowne zamykamy i szukamy nowe.

Z uwagi na płatne kampanie Ads, należy wykorzystywać dodatkowo takie narzędzie jak "remarketing". Kolejne spostrzeżenie to pamiętaj o e-marketingu (budowaniu baz i ich odpowiednim wykorzystywaniu).

Tak naprawdę można dużo by pisać i pisać, jak to się to robi. Poradnik miał na celu ogólne nakierowanie, w którą drogą podążać. Oczywiście to nie jedyna strategia e-commerce, jednak chyba w przypadku dropshipping dość skuteczna

*** Sam marketing to nie wszystko. Czynniki decydujące o sprzedaży, to możliwości samego sprzedawcy (np. posiadany budżet, jakość artykułów, obsługa klienta, szybkość wysyłki zamówienia, reklamacje itd.) jak i również wygląd sklepu, bloga, zdjęć produktów, opisy produktów jak i również cena (w porównaniu z konkurencją) itp.

P.S. Najbardziej jestem w szoku, że standardowo ludzie otwierają sklep internetowy i nie maja strategii reklamy i nie umieją robić marketingu internetowego! ... a potem takie zapytania na forum pojawiają się. Dodatkowo jest to również jeden z powodów, dlaczego sklepy "jak grzyby po deszczu wyrastają" i bardzo szybko z sieci znikają. 

Edytowane przez maverick1981
poprawa tekstu
  • Dzięki! 1

Potrzebujesz w atrakcyjnej cenie, szybkiego i niezawodnego hostingu? Tak? Mam coś dla Ciebie. Domeny .pl, free certyfikat SSL, b.dobry support. 

Sprawdź teraz aktualną ofertę !

Odnośnik do komentarza

Dodatkowo :

  • Brak sitemapy
  • Nie określone jest czy preferujesz adres z www czy bez www
  • Brak alternatywnie oferowanych produktu gdy któregoś nie ma, pierwszy z brzegu przykład https://stillyou.pl/kolczyki/225-2681-srebro-rodowane-kolczyki-rubin-kdr3724.html
  • Puste META w wielu miejscach
  • Szczegóły produktu - po co ta zakładka, jak tam nic nie ma ?
  • Opisy kopiuj-wklej z formatowaniem... https://stillyou.pl/kolczyki/30-sowa-srebrne-kolczyki-z-ametystem.html
  • Prowadzisz bloga, a jak go odszukać ze strony głównej ? Ani widu, ani słychu za linkiem... 
  • Firma krzak, nie ma nigdzie łatwo dostępnych danych o Twojej firmie. NIP czy REGON to podstawa aby można było zweryfikować z kim ma się do czynienia. Mało kto będzie czytać PP
  • To jako opcja, jest sens rozkładać linki z konta "na części" jak to jest w stopce pod TWOJE KONTO

Trochę roboty przed Tobą. A podejrzewam że gruntowny audyt by jeszcze pełno znalazł.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza

@ŁDZ Szczerze widziałem te błędy, po napisaniu tekstu. Już mi się nie chciało dalej wyłapywać (pisałem na smartphone, potem edit. na lapku). Wiedziałem, że na pewno ktoś dopisze. Przecież to podstawy SEO. Gdy dotarło do mnie takie podejście:

W dniu 19.07.2019 o 15:41, Nor62 napisał:

że w chwili obecnej jest duża konkurencja, i jest  sezon urlopowy.

... samo mów za siebie. ?

Dodatkowo sklep kupiony jakby na gotowca...

https://ec-at.com/otwieram-sklep

... bez odpowiedniego przygotowania e-biznesu,

... bez inwestycji w czas i odpowiednie $$$ ... będzie klapa. ?

Edytowane przez maverick1981
błędy
  • Dzięki! 1

Potrzebujesz w atrakcyjnej cenie, szybkiego i niezawodnego hostingu? Tak? Mam coś dla Ciebie. Domeny .pl, free certyfikat SSL, b.dobry support. 

Sprawdź teraz aktualną ofertę !

Odnośnik do komentarza

@ŁDZ no własnie o to chodzi. Nie chcę się z nikogo śmiać, ale ludzie źle podchodzą do biznesu. Autorowi wątku oczywiście życzę jak najlepiej, jednak długa i kręta przed nim droga.

Potrzebujesz w atrakcyjnej cenie, szybkiego i niezawodnego hostingu? Tak? Mam coś dla Ciebie. Domeny .pl, free certyfikat SSL, b.dobry support. 

Sprawdź teraz aktualną ofertę !

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .