Sprzedaż reklam
Współpraca z markami. Lokowania, bannery, artykuły, posty sponsorowane, mailingi, płatne rekomendacje i inne reklamy.
E-commerce to także sprzedaż powierzchni reklamowej na swoich stronach Internetowych oraz na profilach w social mediach. Sprawdź jak wycenić reklamę.
Sprzedaż reklam na własnych stronach internetowych polega na bezpośrednim udostępnianiu przestrzeni reklamowej firmom i markom, które chcą dotrzeć do osób odwiedzających naszą stronę. Formy takiej reklamy to m.in. sprzedaż artykułów sponsorowane, linków pozycjonujących, bannerów reklamowych, mailingów do naszych subskrybentów, a także różnego rodzaju zabiegi content marketingowe.
Sprzedaż reklam w social mediach może się kojarzyć wyłącznie z popularnymi influencerami, ale w praktyce w ten sposób zarabiają również administratorzy grup na facebooku, właściciele fanpage'y oraz właściciele anonimowych profili w social mediach. Formy takiej reklamy to m.in. udostępnianie storiesów i rolek reklamowych, płatne rekomendacje, posty sponsorowane, lokowania produktów i inne formy influencer marketingu.
Jeśli chcesz zapytać o reklamę efektywnościową (typu Google Adsense) zrób to w dziale o CPA: Dyskusje o CPA
34 tematów w tym forum
-
- 0 odpowiedzi
- 786 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 593 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 620 wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 1,3 tys. wyświetleń
-
- 5 odpowiedzi
- 1,1 tys. wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 587 wyświetleń
-
- 4 odpowiedzi
- 283 wyświetleń
-
- 3 odpowiedzi
- 458 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 493 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 576 wyświetleń
-
- 2 odpowiedzi
- 584 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 640 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 537 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 561 wyświetleń
-
- 12 odpowiedzi
- 2,5 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 1,4 tys. wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 597 wyświetleń
-
- 41 odpowiedzi
- 6 tys. wyświetleń
-
- 9 odpowiedzi
- 1,8 tys. wyświetleń
-
- 6 odpowiedzi
- 2,5 tys. wyświetleń