Znajdź zawartość
Wyświetlanie wyników dla tagów 'google ads optymalizacja' .
-
20 milionów dolarów przeznaczonych na reklamowanie za pomocą Google Cold Traffic. Na tym właśnie polega Piramida Optymalizacji Wolfa. Przedstawię Wam zajawkę sprawdzonej metody Maor Benaim’a, która służy do skalowania i optymalizacji Lead Genów i kampanii E- Commerce. Wszystko z Google Display Network. W momencie gdy Maor znany jako “Wolf”, zaczął skalować działające kampanie, stanął przed poważnym pytaniem. JAK POWINIENEM JE OPTYMALIZOWAĆ? Jaka jest najlepsza metoda? Kiedy mam wystarczającą ilość danych? Kiedy wyczerpałem miejsce, reklamę? Kiedy mam segmentować lub podwajać je? Odpowiedzi na te pytania znalazł wprowadzając ściśle skonkretyzowaną strategię krok po kroku. Zawsze trzeba się upewnić, czy nie zatrzymujesz swojej najlepszej reklamy, tylko z powodu złej optymalizacji. Także, 20 milionów wydanych na reklamy w Google... Piramida optymalizacji Wolfa Jest to metoda niekwestionowana, stworzona po wielu testach, na wielu verticalach. Słowa Wolfa dotyczące jego strategii brzmiały: “Jeśli ta metoda nie poprawi nawet jednej z Twoich kampanii, zapomnij o moim istnieniu”. Tak wyglądają główne założenia tej strategii: Państwo Miasto Czas Reklamy Lokowanie Metoda podstawowa: Zacznij od zmiany kolejności wszystkich rzeczy i korzystaj z przyspieszonego wyświetlania, nie rób nic automatycznie za pomocą Google’a. Poczekaj do momentu, aż będziesz mieć minimum 15 konwersji lub przeznaczysz minimum 150 dolarów na kampanię, ponieważ poznasz wtedy średni wskaźnik konwersji i CPC każdej kampanii. Przelicz swój Cost Per Lead/Acquisition (AVG CPC/Conversion rate). Na przykład: 0.6$ / 0.05% CVR = 12$ CPL Na każdym z kroków Piramidy, mnożysz swoje CPL/CPA zgodnie z informacjami podanymi na dany etapie. Jest to minimalna kwota, którą musisz przeznaczyć przed wejściem w etap optymalizacji. Jeśli twoje CPL/CPA równe jest 12$, to: Placementy x 3 = 36$ Reklamy x 6 = 72$ Czas x 15 = 180$ Miasto x 20 = 240$ Państwo x 30 = 360$ Także w tej kampanii, nie możesz nic zatrzymywać do momentu, gdy nie zostanie wydane 180$. Tematy, które mogą Cię zainteresować:
-
- 2
-
- optymalizacja
- google ads
- (i 6 więcej)