Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

g34c067.png

 

Jak donosi Google, w życie wejdzie już wkrótce nowy sposób prezentowania wyników wyszukiwania na komórkach. Zniknąć mają adresy url, zastąpione przez nazwę strony i nawigację witryny (o ile będzie dostępna).

 

Zdaniem Google, taki sposób prezentowania treści w wynikach wyszukiwania dla telefonów komórkowych, będzie bardziej przyjazny dla użytkowników i ułatwi odnalezienie wartościowych i poszukiwanych przez nich informacji.

 

GJcgUPN.png

 

Upewnijcie się, że korzystacie z tak zwanych Breadcrumbs na swoich stronach!

 


  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Będzie trzeba się zainteresować Breadcrumbs :)

 

Telefony, tablety i inne przenośne urządzenia biorą górę - STRONY muszą być responsywne i szybko się wczytywać.

 

Wg. oficjalnego stanowiska google, "mobilna aktualizacja" ma dotyczyć tylko smartfonów. Dla PC oraz tabletów wyniki będą bez zmian. Poza tym to ma być jeden z czynników wpływających na ranking, a nie całkowita zmiana algorytmu. Nie ma co się spodziewać wielkich przetasowań w mobilnych serpach.

 

 

Czy ta zmiana będzie miała również wpływ na wyniki wyszukiwania wyświetlane na komputerach i/lub tabletach?

 

Nie. Ta aktualizacja nie będzie miała wpływu na wyniki wyszukiwania wyświetlane na tabletach czy komputerach. Dotyczy ona wyników wyszukiwania na smartfonach we wszystkich językach i lokalizacjach.

 

 

Źródło: https://productforums.google.com/forum/#!category-topic/webmaster-pl/indeksowanie-i-ranking/QPXei5fzI-A

Edytowane przez Oxan_20

brak

Polecam wieczór panieński we Wrocławiu: https://www.goodchoice.com.pl/wieczor-panienski/

Odnośnik do komentarza

Rynek mobilny jest dość specyficzny, nawet jeśli strona miała do tej pory sporo ruchu z urządzeń mobilnych to mogła mieć przy tym 0% konwersji. W takim przypadku na razie nie warto tracić czasu na optymalizację pod mobile. Użytkownicy przeglądający strony mobilnie szukają szybkich krótkich informacji, niekoniecznie nastawieni są na kupno czegoś ;) Szukają newsów albo szybkiej porady ;)

chociaż akurat Breadcrumbs można się zainteresować nawet pod deskopy :)

Edytowane przez s_matysik
  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .