akacpa

Garść Nowych Programów od Topowych Marek i nie Tylko!

1 odpowiedź w tym temacie

akacpa    9

Drodzy Wydawcy!

Jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że pojawiły się kolejne nowe programy w naszej sieci!
Oferty są w rozliczeniu CPL oraz CPS

zRgBdw8.jpg

Oferty CPS
CYFROWY POLSAT Stawka - 35 PLN
GREEN COFFEE PLUS - ODCHUDZANIE Stawka - 23%
HELLO SLIM - ODCHUDZANIE Stawka - 23%
PLUS PL Stawka - 30 PLN
VIRGIN MOBILE PL Stawka - 17 PLN
WONGA PL - USŁUGI FINANSOWE Stawka - 80 PLN
[18+] BONGACAMS - REVSHARE Stawka - 20% Revshare

Oferta CPL
IPHONE 7 - WYGRAJ SMARTFONA Stawka - 6.6 PLN

Zachęcamy do aktywnej promocji nowych programów!
Jeżeli macie jakieś pytania piszcie do Waszego Account Affiliate Managera.

GG: 49507000 E-mail: k.fornalik@leaders.net.pl Skype: biggy.see

  • Super 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Leadsmansion.com
      Międzynarodowy program partnerski Leadsmansion.com z branży FinTech to najwyższe konwersje, wypłaty prowizji  2 razy w miesiącu, 24h support i wiele więcej. 

      Leadsmansion.com promuje tylko własne strony, które oferują klientom możliwość wypełnienia jednej aplikacji do wielu pożyczkodawców jednocześnie. 
      Do Twojej dyspozycji oddajemy ogromny zbiór materiałów promocyjnych: banery reklamowe, kreacje mailingowe, Landing Pages, artykuły, blogi oraz inne funkcjonalności. 
      Dodatkowo nie musisz mieć własnej witryny internetowej - naszym wydawcom oddajemy do dyspozycji gotowe strony docelowe i CMS do zarządzania nimi.  
      Akceptujemy każdy rodzaj ruchu, pod warunkiem, że jest on generowany zgodnie z etyką  i prawem obowiązującym w kraju w którym działamy.  
      Stan swoich środków możesz śledzić na bieżąco - walidujemy leady w czasie rzeczywistym. 
      Jeśli w pierwszym miesiącu wygenerujesz zysk otrzymasz bonus: 
      15$ za przekroczenie 100$ zysku  
      90$ za przekroczenie 500$ zysku  
      200$ za przekroczenie 1 000$ zysku  
      1 000$ za przekroczenie 5 000$ zysku  
      2 000$ za przekroczenie 10 000$ zysku 
      5 000$ za przekroczenie 50 000$ zysku 
       
      Dodatkowo jeśli zaprosisz znajomego do programu otrzymasz 5% wartości jego zarobków!
    • Przez akacpa
      Drodzy Wydawcy!

      Z przyjemnością informujemy Was, że pojawiły się nowe programy w systemie rozliczeń SOI, DOI oraz CPS!
      SOI - single opt in (podanie samego e-maila)
      DOI - double opt in (podanie e-mail i potwierdzenie)




      Oferty SOI i DOI
      BIEDRONKA KARTA PODARUNKOWA - PL Stawka - 1.27 PLN
      IPHONE 7 - E-MAIL SUBMIT Stawka - 1.27 PLN
      ROSSMAN - KARTA PODARUNKOWA - PL Stawka - 1.27 PLN
      WYGRAJ CANON EOS M5 - E-MAIL SUBMIT Stawka - 1.27 PLN
      WYGRAJ PRODUKT APPLE - E-MAIL SUBMIT Stawka - 1.27 PLN
      [18+] FLYRTS - SOI - RESPONSYWNA Stawka - 5.9 PLN

      Oferty CPS
      BTB (FEROMONY.PL)  Stawka 8%
      CHIKARA (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      NPA (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      PHEROMAX (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      TAJEMNICZA SUBSTANCJA (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      THE EDGE (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      UNRESISTIBLE (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      ZESTAWY FEROMONÓW (FEROMONY.PL) Stawka 8%
      [18+] BONGACAMS - MODEL REFERRAL - REVSHARE Stawka 3%
      Zacznij zarabiać już teraz na - Lead.Network!

      Zachęcamy Wszystkich do aktywnej promocji nowych programów!
      Jeżeli macie jakieś pytania możecie śmiało pisać do Waszego Account Affiliate Managera

      GG: 49507000 E-mail: k.fornalik@leaders.net.pl Skype: biggy.see 
    • Przez akacpa
      ZASADY PROMOCJI KAMPANII W LEAD.NETWORK

      Jako, że w związku z rozwojem sieci Lead.Network i pojawieniem się całkowicie nowych kampanii w gamie systemu, sporo osób dostarcza ruch niezgodny z oczekiwaniami Reklamodawców, postanowiliśmy zebrać prawidła panujące w świecie afiliacji. Jest to zbiór informacji, które powinien mieć na uwadze każdy Wydawca występujący o przydzielenie dostępu do danej oferty. Dostęp do ofert jest ograniczany ze względu na bardzo duży odsetek nadużyć podczas promocji danych kampanii. W naszej opinii jest to wynik niedoinformowania Wydawców, którzy dotychczas szeroko promowali kampanie związane z SMS Premium czy te w modelu CPS, dlatego niniejsze zalecenia pozwolą na odpowiednie podejście do nowych ofert. Tekst ten skierowany jest, jak już zostało nadmienione, przede wszystkim do osób, które mogą nie wiedzieć w jaki sposób podejść do nowych ofert, ale i do tych, które fraudują z premedytacją, lecz nie zdają sobie sprawy z konsekwencji własnych działań, które prędzej czy później uderzą również w nich.


      I. KAMPANIE SMS vs. KAMPANIE TRADYCYJNE
      Do niedawna prym wiodły kampanie promujące usługi SMS Premium, których model rozliczeń pozwalał na promocję w praktycznie każdych warunkach (o czym można było się przekonać czytając niektóre artykuły na stronach takich jak Niebiezpiecznik czy Bezprawnik). Grono Wydawców, które podejmowało się promocji nie było w żaden sposób ograniczane od strony jakości ruchu, gdyż właściciele sieci obsługiwali reklamodawców, którzy płacili wyłącznie za sprzedaż (wysłanie SMSa lub zapisanie się na subskrypcję było równoznaczne z dokonaniem płatności, a więc jeśli Reklamodawca nie zarabiał - nie zarabiał również Wydawca, niezależnie od tego ile i jaki ruch dostarczył).

      Kampanie tradycyjne, główne w modelach Cost per Lead, Cost per Click oraz Cost per Action, które nie wiążą się z dokonaniem płatności stanowią pewnego rodzaju ryzyko dla Reklamodawcy, gdyż uruchamiając kampanię tego typu wie, że ruch musi być na tyle dobry, aby koszty poniesione na realizację kampanii (czyli opłacenie Wydawców) się zwróciły. Właśnie tutaj pojawia się i zaczyna mieć znaczenie pojęcie jakość ruchu, która to jakość miała marginalne znaczenie w przypadku programów promujących programy SMS Premium będące tak na prawdę CPS-ami. W następnych rozdziałach opiszemy specyfikę większości kampanii realizowanych przy użyciu modelów innych niż CPS.


      II. OCZEKIWANIA REKLAMODAWCÓW
      Reklamodawcą może być każdy, nawet Ty! Jeśli tylko masz własny produkt lub usługę, którą chciałbyś promować - możesz się śmiało do nas zgłosić, a my wdrożymy Twoją ofertę do gamy kampanii Lead.Network. Biorąc to pod uwagę zastanów się czego oczekiwałbyś od sieci i Wydawców, którym powierzyłeś promocję swojego dobra. Dokładnie w takiej roli występują Reklamodawcy - najczęściej są to podmioty, które robią biznes - nic więc dziwnego, że nie zapłacą za coś bezużytecznego czy sztucznego (czyt. fraudy, sztuczny ruch), zwłaszcza, że podejmując decyzję dotyczącą uruchomienia kampanii efektywnościowej, która nie bazuje wyłącznie na sprzedaży, Reklamodawca ryzykuje swoje środki i stawia pod znakiem zapytania rentowność promocji. Nietrudno bowiem, wyobrazić sobie sytuację kiedy mimo, iż Wydawcy dostarczają ruch zgodny z wytycznymi, kampania i tak nie jest opłacalna.

      Właśnie dlatego tak ważne jest zrozumienie przez Wydawców, że nie powinni rzucać kłód pod nogi Reklamodawcom, gdyż działają na niekorzyść całego rynku i długofalowo takie działanie jest mocno nieopłacalne. Rynek jest ograniczony, liczba Reklamodawców gotowych włączać przyjemne kampanie, konwertujące lepiej niż CPSy również, jednakowoż musi to funkcjonować na zasadzie symbiozy dwóch grup mających zbieżne interesy - maksymalizację zysków. Tylko i wyłącznie taki rodzaj współpracy pozwoli na rozwój rynku, na którym nam wszystkim zależy.


      IV. NIEDOZWOLONE PRAKTYKI
      Zasady kwalifikacji praktyk jako niedozwolone są płynne. To Reklamodawca w przypadku każdej kampanii określa jakie są warunki promocji i nie da się tego ominąć, gdyż nawet ruch, który skonwertuje pozyskany niezgodnie z wytycznymi będzie ruchem problematycznym lub odliczonym. Różnica pomiędzy kampaniami opartymi na SMS Premium polega na tym, że w przypadku kampanii SMS Reklamodawcą był z reguły jeden podmiot, który ustalał zasady zbiorczo dla wszystkich programów. Panowała wówczas swego rodzaju przejrzystość, gdyż to jeden podmiot decydował o losach większości kampanii. Pomijając jednak ten przypadek, z reguły, za każdą kampanię odpowiada inne ogniwo i każde z nich ma rozbieżne oczekiwania, wymagania i zastrzeżenia co do promocji. Sieć afiliacyjna nie może bez ograniczeń forsować swoich rozwiązań, gdyż wówczas straci ofertę lub w przypadku czarniejszego scenariusza - Reklamodawcę. Poniżej opisujemy przykłady praktyk, które najczęściej zakazywane są przez Reklamodawców. Niestety, lista ta pokrywa się z listą pod tytułem: najpopularniejsze metody działania nowych Wydawców.

      RUCH MOTYWOWANY
      "Jak wejdziesz w ten link do kupię Ci dżinsy..." - tylko, że link jest linkiem Reklamodawcy oferującego usługę regeneracji silników, któremu Twój motywowany ruch nie da zupełnie nic. Oczywiście są kampanie, które można promować za pośrednictwem ruchu motywowanego (np. SMS Premium, CPSy), natomiast zdecydowana większość kampanii spoza tych wymienionych w nawiasie będzie walczyła z Wydawcami dostarczającymi ruch motywowany. Problem jest potęgowany brakiem rozsądku Wydawców, gdyż ruch motywowany, który jest odpowiednio stargetowany jest wybaczalny (np. gdy zachęcamy i motywujemy środowisko, które ma samochody i kiedyś może potrzebować usługi regeneracji silnika), jednak praktyka pokazuje, że grupa docelowa, do której trafia przekaz skłaniający do podjęcia danej akcji nie ma nic wspólnego z promowanym obiektem.

      SPAM
      Masa początkujących z braku alternatywy czy koncepcji na promocję próbuje podążać po linii najmniejszego oporu czyli zamieszcza komunikaty (często zawierające przekaz motywacyjny) bez względu na to czy miejsce i odbiorcy są odpowiedni. Jest to działanie desperackie ("A może wpadnie choć jeden lead / klik..."), zwłaszcza, że dostępność miejsc gdzie można uskutecznić "masowe rażenie" jest duża, a tendencja jest rosnąca. Technika ta jest wysoce nieskuteczna, ale to nie jest powód, dla którego Reklamodawcy nie lubią SPAMu. Ze względu na dużą inwazyjność i monotonność przekazu odbiorcy / konsumenci nie lubią SPAMu, a jeśli jakiś Wydawca usilnie promuje produkt firmy A za pomocą masowej emisji jednego komunikatu to niechęć odbiorców / konsumentów w pierwszej kolejności uderza właśnie w firmę A i w jej produkt (grupy te nie wiedzą jak działa świat afiliacji i kto odpowiada za dane działania).

      SAMODZIELNE GENEROWANIE LEADÓW
      Niektórzy Wydawcy w 100% sprawdziliby się na stanowisku testera oprogramowania. Właściciele sieci afiliacyjnych znają słowa "Chciałem tylko przetestować (i nie zliczyło)..." lepiej niż imię własnych matek. Niestety, niektórzy nie rozumieją, że nie po to sieci wdrażają systemy antyfraudowe, aby zliczało własne leady / kliki. Niestety, specyfika niektórych kampanii nie pozwala na wydajną walidację dostarczanego ruchu w czasie rzeczywistym, natomiast to później zawsze wychodzi. Sieci nie lubią testerów (świadomych lub nie) gdyż naturalnym jest, iż za ten ruch przyjdą odliczenia od Reklamodawcy, a nie zawsze jest z czego odliczać Wydawcy, który naprodukował leadów samodzielnie.

      PROMOCJA NIEZGODNA Z PRAWEM
      Twarde prawo lecz prawo, jak mawiali w przeszłości. Niestety, przepisów jest wiele i nawet podczas promocji niektóre z nich złamać ("Nieznajomość prawa szkodzi."). Takich akcji nie tolerują zarówno sieci jak i Reklamodawcy, dlatego, jeśli nie masz pewności, że Twój sposób jest legalny - skonsultuj go z ekipą danej sieci - zawsze, dla swojego własnego dobra. 


      V. KONSEKWENCJE DZIAŁANIA WBREW ZASADOM
      Oszukiwanie nie popłaca. Nie popłaca zarówno Reklamodawcy, który musi angażować zasoby do czynnej analizy ruchu, ale także Wydawcy, który najprawdopodobniej nie otrzyma środków i skończy w środowisku z łatką oszusta / scamera / fraudera. W końcu nie opłaca się sieci, która agreguje kampanie, gdyż jej dobre imię zostaje nadszarpnięte poprzez działania nieodpowiednich Wydawców. Bardzo często dochodzi również do sytuacji, w której dana sieć traci ofertę i wówczas cierpią wszyscy, którzy daną ofertę promują zgodnie ze sztuką.

      Ustawiczne dostarczanie ruchu słabej jakości oznacza pogorszenie relacji na linii sieć-Reklamodawca co wpływa na stawki oferowane przez drugie ogniwo, a co za tym idzie na zyskowność samych Wydawców. Walka z oszustami, którzy celowo nabijają sobie leady nieprzydatne dla Reklamodawcy to nie jest wymysł sieci czy próba zabicia czasu. To przeciwdziałanie procederowi, który wpływa destrukcyjnie na wszystko co napotka na swojej drodze.

      Niekiedy skutki są opłakane również dla Wydawcy, jeśli np. promuje kampanie niezgodnie z prawem. Wówczas, w zależności od przewinienia, może się spodziewać konsekwencji nie tylko ze strony sieci i Reklamodawcy, ale również odpowiedzialności karnej lub cywilnej (jeśli podmiot, którego prawa naruszono zdecyduje się wejść na tę drogę).


      VI. PODSUMOWANIE
      Niniejszy tekst powstał z myślą o początkujących Wydawcach, którzy mogą działać na niekorzyść afiliacyjnego ekosystemu nawet o tym nie wiedząc zwiedzeni przez własną intuicję lub doświadczenia z poprzednich sieci. Frauderzy, którzy na swoim rzemiośle zjedli zęby i tak się do niego nie zastosują, natomiast mamy nadzieję, że mimo to ten tekst pozwoli im na poznanie stanowiska drugiej strony, która traci na nierzetelnej promocji najwięcej. Chodzi po prostu o to, aby nie sr*ć w swoje gniazdo i nie desynchronizować rynku, który może być bardzo zyskowny po wyeliminowaniu wszystkich zabiegów sztucznie podbijających wyniki. W naszym mniemaniu lepiej zarabiać 5 PLN codziennie przez 100 dni niż 100 PLN w jeden dzień bez możliwości kontynuacji (a w większości przypadków nawet wypłaty).

      Mamy nadzieję, że ten tekst pomoże początkującym z poradzeniem sobie w świecie afiliacji. Pamiętajcie, że zawsze możecie (a nawet powinniście) kontaktować się z nami, jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości lub pytania. Pozwoli to uniknąć potencjalnie niepożądanych sytuacji.

      Życzymy wysokich wyników! 
    • Przez EasyProfits
       
      Easy Profits
      Easy Profits to program partnerski, który umożliwi Ci zarabianie przez Internet na prowizji od sprzedaży sprawdzonych i popularnych produktów. Jeśli ktoś dzięki Twoim działaniom wejdzie na strony produktowe i dokona zakupu, zostanie przypisana Ci wysoka prowizja!
      Coraz większa liczba osób zarabia przez Internet. Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś i Ty mógł w ten sposób wspomóc swoje finanse, zwłaszcza w sytuacji, kiedy masz do dyspozycji takie platformy jak EasyProfits.com. Z nią zarabianie przez Internet jest naprawdę proste, ale przede wszystkim efektywne i przynosi po prostu wymierne korzyści. Ale jak zacząć? Jak to działa? Ile możesz zarobić? I dlaczego warto wybrać właśnie EasyProfits?
      Najwyższe prowizje
      Za każdy zakup zrealizowany za Twoim pośrednictwem możesz otrzymać nawet 40% prowizji. Twoje zyski mogą sięgnąć nawet powyżej 150 zł przy jednorazowej sprzedaży!
      Materiały najwyższej jakości
      Dbamy, aby materiały promocyjne były wysokiej jakości oraz o to, aby strony sprzedażowe dobrze konwertowały. Staramy się, aby Twój zarobek, był prosty i przyjemny!
      Pewne wypłaty
      Oferujemy różne metody płatności idealnie dostosowane do Twoich wymagań. Wypłaty realizujemy terminowo, nie musisz czekać na swoje pieniądze!
      Wsparcie techniczne
      Po zarejestrowaniu otrzymujesz kompleksowe wsparcie dedykowanego opiekuna. Możesz liczyć na darmowy audyt strony, unikalne artykuły gotowe do publikacji oraz indywidualne materiały graficzne.
      Statystyki w trybie rzeczywistym
      W każdej chwili po zalogowaniu do Panelu Partnera możesz sprawdzić zebrane środki oraz aktualne statystyki, dzięki temu na bieżąco możesz kontrolować swoje zyski, analizować działania i planować dalszy rozwój.
       
      Każdego partnera, który przystępuje do EasyProfits traktujemy indywidualnie. Dołączając do nas otrzymasz wsparcie dedykowanego opiekuna oraz unikalne, przygotowane właśnie dla ciebie materiały, które pomogą ci rozpocząć zarabianie z EasyProfits. Nasi specjaliści z zaangażowaniem wesprą Twój rozwój i pomogą zwiększać zyski.
       
      Twoja wygoda jest dla nas najważniejsza. To dla Ciebie zwiększamy liczbę wersji językowych naszych stron oraz poszerzamy listę metod płatności. Rozwijamy się dla ciebie, byś mógł czerpać globalne korzyści z udziału w EasyProfits.
      Wysoka jakość produktów sprawia, że klienci chętnie do nich wracają, celebryci rekomendują, a portale promują. Wykorzystaj jakość naszych produktów i zamień ją w zyski!
       
       
       

    • Przez WiMeX
      Witam,
      Mam pytanie.. Zastanawiam się nad wyborem programu partnerskiego.. Comperialead ma dobre menu, stawki ciut niższe niż w m2m ale za to w m2m nie wiem gdzie są jakieś banery, cokolwiek.. Tylko sam link widzę Jak jest z wypłacalnością, stabilnością? Jaki program polecacie ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.