Skocz do zawartości

Admitad

®Konto Oficjalne®
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Nowy

Ostatnie wizyty

1 420 wyświetleń profilu
  1. #4 Inne sposoby zarabiania dla blogerów Niestety, nie mamy zbyt wielu danych na temat dochodów blogerów na innych platformach. Nie znaleźliśmy na Facebooku żadnych popularnych blogerów, którzy dużo zarabiają i są gotowi podzielić się swoimi sekretami. 🤑 Post sponsorowany na Twitterze kosztuje od 1 do 10 000 dolarów, w zależności od popularności i wiarygodności blogera. Blogerzy stricte tekstowi zarabiają na różne sposoby, dlatego trudno jest oszacować ich zarobki. Znaleźliśmy jednak kilka liczb odzwierciedlających zarobki międzynarodowych blogów tekstowych. Właściciele ogólnoświatowego bloga technologicznego Gizmodo zarabiają 325 000 dolarów miesięcznie – głównie na banerach reklamowych. PerezHilton, portal plotkarski śledzący życie celebrytów, przynosi 575 000 dolarów miesięcznie dzięki reklamom i postom sponsorowanym. Blog finansowy Finance Superhero inkasuje 1000 $ miesięcznie. Jego właściciel David współpracuje z Google AdSense oraz publikuje posty sponsorowane. Blog kulinarny The Bewitchin’ Kitchen zarabia około 3000 $ miesięcznie. Właściciel Millennial Money zdradza, że kilkoro z jego przyjaciół zarabiających głównie na blogu zgarnia 200 000 $ rocznie. Oczywiście nie każdy może osiągnąć taki sukces, ale mimo wszystko warto spróbować. Być może nie zarobisz milionów, ale wytrwałość, wysiłek i wysokiej jakości treści prędzej czy później zaowocują. Podsumujmy: Ile można zarobić na YouTube? 🎥 Współpracując z AdSense, można zarobić 2 $ za każdy 1000 wyświetleń. Kanał liczący od 50 do 100 tysięcy subskrybentów może zarobić od 50 do 1000 dolarów za reklamę wideo. Jeśli liczba fanów kanału oscyluje w granicach 500 000 użytkowników, reklama może kosztować do 3000 $. Najpopularniejsi twórcy na YouTube pobierają 125 000 $ za reklamę na swoim kanale, co przekłada się na zarobki rzędu nawet 26 milionów dolarów rocznie. Ile można zarobić na Instagramie? 📸 Średnio instagramerzy zarabiają od 75 do 3000 dolarów za reklamę. Mikroinfluencerzy (od 6000 do 10 000 obserwatorów) są gotowi publikować reklamy za około 88 dolarów. Blogerzy, których grupa odbiorców liczy od 250 000 do 500 000 osób, pobierają 670 dolarów za posta. Na reklamę u Kylie Jenner, najlepiej zarabiającej influencerki na świecie, trzeba będzie wyłożyć zawrotną sumę 1,3 miliona dolarów. Ile można zarobić na TikToku? 🤳 Profil liczący od 40 000 do 80 000 obserwatorów może zarobić około 135 dolarów miesięcznie. Niektórzy specjaliści są jednak przekonani, że zarobki za jeden post na TikToku sięgają od 500 do nawet 20 000 dolarów. Charli D’Amelio, popularna influencerka na TikToku, zainkasowała na swoim koncie 4 miliony dolarów w zaledwie rok. Jeśli chcesz dowiedzieć się wszystkie [Kroki #1, 2, 3], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/ile-zarabiaja-blogerzy-i-influencerzy/
  2. #3 Zarabianie na TikToku Najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem zarabiania na TikToku jest publikowanie sponsorowanych reklam w różnych formach: wzmianki o marce, recenzje produktu lub usługi, lokowanie produktu itp. Eksperci szacują, że profile liczące 40 000-80 000 obserwatorów mogą zarobić minimum 135 dolarów miesięcznie. Nie należy jednak lekceważyć pozostałych czynników mających wpływ na zarobki takich jak jakość obserwatorów, zasięg i zaangażowanie. Daily Mail szacuje, że popularni TikTokerzy zarabiają nawet $200 000 za jednominutowe wideo. Co więcej, TikTok ma swoją własną, wewnętrzną walutę. Użytkownicy przekazują ją TikTokerom podczas transmisji na żywo, a influencerzy mogą ją następnie wymienić na prawdziwe waluty. Dowiedz się więcej tutaj. Możesz samodzielnie obliczyć, ile zarabia Twój ulubiony twórca na TikToku, korzystając z kalkulatora zarobków TikTokerów. Używając tego właśnie kalkulatora, eksperci Shane Barker oszacowali, że TikTokerzy zarabiają od 500 do 20 000 dolarów na każdym poście. Kim są ci najpopularniejsi TikTokerzy? Szesnastoletnia Charli D’Amelio zarobiła 4 miliony dolarów na swoim koncie z 93 milionami obserwatorów. Kolejną popularną postacią jest Loren Gray, która z pomocą swoich 48 milionów fanów dorobiła się 2,6 miliona dolarów. Beatboxer Spencer X zarobił 1,2 miliona dolarów od lutego 2019 roku, jego konto liczy 46 milionów obserwatorów. Baby Ariel będąca weteranką tej sieci społecznościowej pobiera 32 000 $ za publikację, Gilmher Croes, modelka i aktorka zarabia $26 000 za wpis, natomiast kanadyjska aktorka i influencerka, Kristen Hancher otrzymuje $24 000 za jeden post promocyjny. 💰 Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok ...], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/ile-zarabiaja-blogerzy-i-influencerzy/
  3. #1 Zarabianie na Instagramie Monetyzacja na Instagramie kręci się głównie wokół postów sponsorowanych. Tutaj blogerzy zarabiają od 75 do 3 000 dolarów za publikację. Mniejszy twórca z tysiącem obserwatorów opublikuje materiał promocyjny za 80 $, natomiast większy influencer (do 50 000 obserwatorów) będzie kosztował 271 $. Ankieta przeprowadzona pośród blogerów wykazała, że mikroinfluencerzy (6 000 do 10 000 obserwatorów) są gotowi zareklamować markę średnio za 88 dolarów. Blogerzy, których grupa odbiorców liczy od 250 000 do 500 000 osób, pobierają 670 dolarów za posta. Oto kilka liczb z Financial Times. Jeśli masz 100 000 wysokiej jakości obserwatorów, bez problemu zarobisz 2 700 dolarów za każdy wpis sponsorowany. W tym artykule eksperci oszacowali, że blogerka i modelka Stefanie Giesinger z ponad trzema milionami obserwatorów zarabia 6 000 dolarów za każdą reklamę natywną. Zanim jednak reklamodawcy zaoferują twórcy taką kwotę, dokładnie sprawdzają jego reputację, zaangażowanie i lojalność odbiorców. Na Instagramie najwięcej zarabiają blogerzy, których profile poświęcone są podróżom, wypoczynkowi, stylowi życia, zdrowym (i mniej zdrowym) lifehackom, opiece zdrowotnej, sportowi, modzie, jedzeniu i napojom, urodzie oraz dbaniu o siebie. Najlepiej opłacany twórca na Instagramie to Kylie Jenner, która pobiera 1,3 miliona dolarów za jeden post. Ariana Grande zarabia około miliona za jedną reklamę, Kim Kardashian około 910 000 dolarów, Dwayne Johnson inkasuje 882 000 dolarów za wpis, natomiast Justin Bieber skromne 722 000 dolarów. To jednak słynni celebryci, dobrze znani również poza Instagramem. Jeśli mowa wyłącznie o instagramowych influencerach, Daniel Bernstein, twórca i prowadzący bloga o modzie, We Wore (aktualnie liczącego 2,5 miliona obserwatorów) zarabia od 15 000 do 25 000 dolarów za wpis. Chelsea Yamase, prowadząca bloga podróżniczego z okrągłym milionem obserwatorów, pobiera nieco mniejsze wynagrodzenie – jedyne 10 000 dolarów za publikację. Oto przykład lokalnej instagramerki z mniejszą publicznością. An Nguyen (61 000 obserwatorów), amerykańska influencerka urodowa zarabia około 1200 dolarów miesięcznie na postach sponsorowanych. Dla An jest to tylko hobby i nie stanowi jej podstawowego dochodu. Nawiasem mówiąc, Instagram pozwala również zarabiać na linkach partnerskich, ale to temat na osobny artykuł. Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #6], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/ile-zarabiaja-blogerzy-i-influencerzy/
  4. #1 Zarabianie na YouTube Sprawdźmy, ile mogą zarobić blogerzy na TikToku, YouTube, Instagramie i innych platformach. Sprawę zbadamy nie dla samej satysfakcji z zaglądania im do kieszeni, ale by zyskać cenną wiedzę oraz inspirację. Większość ludzi żywi przekonanie, że blogerzy to lenie, którzy nienawidzą pracy. Ich praca jest jednak taka sama, jak każda inna – zwłaszcza jeśli spojrzymy na zarobki. Sprawdźmy więc, ile faktycznie zarabiają blogerzy i dowiedzmy się, jak to robią. Nie zazdrościmy, po prostu się uczymy. Na początek chcemy podkreślić, że istnieje wiele różnych sposobów zarabiania na tej największej na świecie platformie do publikowania filmów. Po pierwsze, mamy Google AdSense, usługę, która osadza reklamy kontekstowe w klipach wideo, a następnie płaci za to blogerom. Nie oczekuj jednak, że dużo na tym zarobisz: najnowsze badania szacują, że AdSense płaci około 2 $ za każdy 1000 wyświetleń. Spójrzmy na statystyki rosyjskiego blogera, Pawła Gorodnickiego. Choć przez półtora miesiąca jego kanał zyskał 400 000 wyświetleń (co jest świetnym wynikiem), na współpracy z YouTube zarobił jedynie 360 $ (to bardzo niska kwota). Należy tu wziąć pod uwagę, że Paweł poświęca 10-15 godzin tygodniowo na prowadzenie swojego bloga; przy czym nie edytuje swoich filmów samodzielnie. Aby móc nawiązać współpracę z YouTube, bloger musi mieć przynajmniej 1000 subskrybentów oraz 4000 zweryfikowanych godzin oglądania rocznie. Na tym etapie jasno widzimy, że oficjalne reklamy od Google i YouTube to niezbyt dochodowy sposób zarabiania. Istnieją jednak inne metody: bezpośrednia publikacja reklam marek i firm na blogu, reklamy natywne w klipie wideo, czy filmy sponsorowane – w ich wypadku również trzeba być stosunkowo popularnym blogerem z przynajmniej niewielką grupą lojalnych fanów. Nikt nie kupi reklamy od początkującego twórcy z 2 subskrybentami. Spośród wszystkich kanałów na YouTube, tylko 2000 może pochwalić się ponad milionową grupą odbiorców. Tutaj możemy zaprezentować kilka liczb. Statystyki ogólne pokazują, że kanały posiadające od 50 000 do 100 000 subskrybentów otrzymują od 50 $ do 1000 $ za jedną reklamę wideo. Jeśli liczba subskrybentów mieści się w przedziale od 100 000 do 500 000, koszt reklamy zaczyna się od 3000 $: im więcej subskrybentów, tym drożej. Oto kilka przykładów z życia wziętych. Dziewięcioletni Ryan prowadzi kanał o nazwie Ryan’s Toy Review, na którym rozpakowuje zabawki. Eksperci oszacowali, że w 2018 roku kanał Ryana zarobił 26 milionów dolarów. Podobna młoda gwiazda pochodzi z Rosji. Like Nastya, kanał siedmiolatki z Krasnodaru zarabia 18 milionów dolarów rocznie. Słynny bloger PewDiePie wypada blado na tle tych młodych influencerów, wykazując roczny dochód o wysokości zaledwie 13 milionów dolarów. Skoro już jesteśmy przy PewDiePie, warto wspomnieć, że streamer ten wymyślił wiele sposobów, aby zarobić na swoim kanale. Przykładowo, brał udział w tworzeniu gier i wydał kilka pod swoim nazwiskiem (gra 2D o nazwie Tuber Simulator doczekała się ponad 10 milionów pobrań). PewDiePie współpracował z największymi markami, wprowadził produkty dla fanów, udzielał się w mediach, uczestniczył w programach afiliacyjnych (w tym Google Preferred) oraz reklamował gry i inne produkty na swoim kanale (krążą plotki, że PewDiePie pobiera minimum 125 000 $ za jeden film promocyjny). Twórcy tacy jak PewDiePie często otrzymują również darowizny od najbardziej zagorzałych fanów. Przykładowo, kanał The Comedy Button z 25 tysiącami subskrybentów otrzymuje datki o łącznej kwocie około 13 000 $. Mniej popularni blogerzy biorą mniej za swoje usługi promocyjne. Niektórzy zalecają pobieranie opłaty w wysokości 50 $ za wzmiankę o marce w filmie, jeśli każdy film na kanale ma ponad 500 wyświetleń. Bardziej realistyczny scenariusz zakłada 20-30 dolarów za 1 000 wyświetleń. To nadal świetna opcja, zwłaszcza w porównaniu do AdSense: eksperci oszacowali, że współpracując z tą usługą, można zarobić jedynie od 2 do 8 dolarów za każdy 1 000 wyświetleń. Oprócz dzieci i gamerów, na YouTube dobrze zarabiają również blogerzy zajmujący się tematyką mody i urody (Jeffree Star zarabia na swoim kanale 17 milionów dolarów rocznie), kanały satyryczne (Rhett i Link mieszają i próbują różne produkty, inkasując na tym 17,5 miliona dolarów rocznie) oraz komicy (Dude Perfect ma 55 milionów obserwatorów i zarabia 20 milionów dolarów każdego roku). Kolejny sposób zarabiania na YouTube to promocja w modelu CPA, czyli reklama za pomocą linków partnerskich. W tym przypadku ciężko oszacować średni zarobek, ponieważ zależy on od wielu czynników (z których najważniejszy to warunki programu). Warunki programu AliExpress w katalogu programów Admitad Store 💜 Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #6], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/ile-zarabiaja-blogerzy-i-influencerzy/
  5. Krok #8 – Pisz zwięźle Twoja reklama w social media nie musi być rozwlekła, aby była skuteczna. W zasadzie im mniej słów użyjesz do sformułowania swojego przekazu marketingowego, tym lepiej. Krótkie teksty reklamowe lepiej pasują do małych wyświetlaczy, są bardziej chwytliwe i generują lepsze rezultaty. Oto przykład reklamy, która doskonale się sprawdza przy pozyskiwaniu nowych klientów, choć zawiera tylko dwa zdania. Jeśli zwięzłość nie jest Twoją mocną stroną, warto poprosić o pomoc ekspertów zajmujących się pisaniem tekstów reklamowych online. Skontaktuj się z firmami oferującymi usługi z zakresu copywritingu, które specjalizują się w pisaniu tekstów reklamowych, aby uzyskać profesjonalną pomoc. Inwestując kilka złotych w usługi copywriterów oraz sprawdzenie poprawności gramatycznej tekstów, znacznie zwiększysz skuteczność swojej kampanii reklamowej. Krok #9 – Spraw, aby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo Współczesny klient chce czuć się doceniony. Chce, aby marki traktowały go w „szczególny sposób”. Aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces, musisz dać klientom to, czego chcą. Twój komunikat reklamowy powinien być skonstruowany tak, aby użytkownicy czuli, że naprawdę Ci na nich zależy. Louis Vuitton to marka, która dopracowała tę strategię marketingową do perfekcji. Spójrz na tę reklamę, która przypomina prywatne zaproszenie do elitarnego klubu. Gdy użytkownicy widzą coś takiego, myślą sobie: „Wow! Światowej sławy marka modowa zaprasza MNIE do subskrypcji. Nie mogę zignorować tego zaproszenia!” Jeśli chcesz, aby użytkownicy kliknęli przycisk „Subskrybuj” (lub dowolny inny przycisk CTA), pokaż im, że cenisz ich lojalność. Oto jak możesz to zrobić: Powiedz „Dziękuję”. Niech użytkownicy wiedzą, że jesteś im szczerze wdzięczny za ich wsparcie i lojalność. Powiedz swoim klientom, że o nich myślisz. Napisz coś w rodzaju, „Wiemy, jak ważna jest dla Ciebie poprawa odporności przed sezonem grypowym. Dlatego zmieniliśmy recepturę naszego produktu, aby uczynić go jeszcze zdrowszym. Teraz Twoje ulubione zdrowe przekąski są wzbogacone o witaminę C oraz cynk”. Zapewnij klientów, że słuchasz tego, co mówią. „Mówisz, masz. Zgodnie z życzeniem naszych klientów dodaliśmy do menu więcej wegańskich posiłków”. Oferuj lojalnym klientom dodatkowe korzyści i bonusy. Krok #10 – Wybierz odpowiednie zdjęcie Twoja reklama będzie dwa razy skuteczniejsza, jeśli oprawisz ją w odpowiedni kadr. Mamy dla Ciebie kilka wskazówek na temat wyboru dobrego obrazu. Zapomnij o standardowych zdjęciach produktu na białym tle – są nudne. Wybierz fotografie, które pokazują Twój produkt w prawdziwym życiu lub pokaż korzystających z niego ludzi. Zaprezentuj autentyczność swojej marki. Zatrudnij profesjonalnego fotografa produktowego i poeksperymentuj ze stylizacją. Jeśli nie masz zdjęcia produktu (np. promujesz produkt cyfrowy lub bloga), użyj stosownego obrazu, który pasuje do nastroju i kontekstu Twojej wiadomości. Wykorzystaj obrazy, które odzwierciedlają pragnienia i marzenia Twoich klientów. Przykładowo, tutaj linie lotnicze KLM użyły zdjęcia białej piaszczystej plaży, aby przyciągnąć uwagę użytkowników marzących o tropikalnych wakacjach. Postaw na obrazy, które wywołują pozytywne emocje. Możesz nawet wykorzystać zdjęcie słodkiego szczeniaczka, jeśli będzie miało ono jakiś związek z tym, co promujesz. Bez względu na to, jakie zdjęcie wybierzesz, zawsze używaj czcionki swojej marki (jeśli taką masz). Zadbaj również, aby tekst Twojej reklamy był czytelny. Sprawdź kontrast kolorystyczny między tekstem i tłem oraz upewnij się, że czcionka nie jest zbyt mała. O autorze. Jessica Fender jest specjalistką ds. marketingu i sprzedaży, która pracuje jako autorka tekstów reklamowych oraz blogerka.
  6. Krok #6 – Podaj więcej szczegółów Ludzie odczuwają pewien naturalny strach przed nieznanym, dlatego zwykle podświadomie unikają obcych im rzeczy. W związku z tym, jeśli Twój produkt jest nowy na rynku, musisz najpierw zapoznać z nim swoją docelową grupę odbiorców. Wyjaśnij, o co w nim chodzi oraz jakie jest jego przeznaczenie. Jeśli oferujesz złożony produkt lub usługę, koniecznie podaj więcej szczegółów i spróbuj wyjaśnić zamysł swojego produktu w prostych słowach. The Wellness Room to aplikacja zdrowotna. Spójrz na poniższy zrzut ekranu, aby zobaczyć, jak aplikacja reklamuje się na Instagramie. Mamy tutaj szczegółowy opis zawartości aplikacji oraz jej celu. Skorzystaj z tego przykładu, jeśli Twoi potencjalni klienci wiedzą niewiele lub zupełnie nic na temat Twojego produktu. Spróbuj dokładnie go opisać, skupiając się przede wszystkim na korzyściach, jakie ma im do zaoferowania. Krok #7 – Odnieś się do obaw klientów Co powstrzymuje Twoich potencjalnych klientów przed wypróbowaniem Twojego produktu? Zdefiniuj podstawowe obawy i lęki swoich klientów, a następnie spróbuj odnieść się do nich w swojej reklamie. Nie masz pojęcia, czego się obawiają? Przejrzyj wiadomości, komentarze i recenzje swoich klientów w mediach społecznościowych. Sprawdź fora, strony z recenzjami oraz inne platformy, gdzie ludzie dzielą się opiniami. Gdy to zrobisz, z pewnością znajdziesz coś, co powstrzymuje Twoich potencjalnych klientów przed zakupami. W pewnym sensie proces ten jest bardzo podobny do poszukiwań docelowej grupy odbiorców. Rozważmy kolejny przykład. The New York Times zachęca użytkowników Instagrama do zasubskrybowania swojego podcastu. Ponieważ wielu z nich ma negatywne nastawienie do usług opartych na subskrypcji, reklama przypomina, że mogą anulować swoją subskrypcję online w dowolnej chwili. W ten sposób The New York Times odnosi się do jednej z największych obaw potencjalnych odbiorców i zwiększa swój współczynnik konwersji. Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #6], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-w-mediach-spolecznosciowych-10-krokow/
  7. Krok #4 – Wspomnij o cenie Czy sprzedajesz klientom wrażliwym na ceny? Koniecznie wspomnij w swojej reklamie, że Twój produkt wcale nie jest drogi. Możesz podać jego dokładną cenę lub napisać o zniżkach, cashbacku, darmowej dostawie bądź promocjach w stylu „kup jeden, drugi odbierz za darmo”. Jeśli tego nie zrobisz, potencjalni klienci mogą pominąć Twoją reklamę. Przyjrzyjmy się następującej reklamie biżuterii. Kamienie wyglądają na tym zdjęciu dosyć drogo, co może odstraszyć wrażliwych na ceny klientów. Aby temu zapobiec, firma Moon Magic zapewnia w reklamie, że jej produkty nie zrujnują budżetu. Oto kolejny przykład reklamy skierowanej do klientów wrażliwych na ceny. Za zakup jednego kursu Masterclass oferuje użytkownikom drugi kurs gratis. Krok #5 – Wykorzystaj FOMO (pol. obawa przed przeoczeniem okazji) Czy oferujesz zniżki i kupony? Wykorzystaj FOMO, aby poprawić skuteczność swoich wysiłków marketingowych. Napisz w reklamie, że Twoja promocja/kupon/zniżka będzie dostępna tylko przez ograniczony czas – to z pewnością zachęci użytkownika do działania. Oto kilka przykładów przekonujących zwrotów, które warto wykorzystać: Kupon jest ważny tylko przez 48 godzin Zarezerwuj swoje miejsce, zanim wszystkie znikną Pozostały tylko dwa miejsca Pozostało tylko pięć sztuk w magazynie Ostatnie godziny wyprzedaży Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #6], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-w-mediach-spolecznosciowych-10-krokow/
  8. Krok #2: Podkreśl wyjątkowość swojego produktu Co wyróżnia Twój produkt na tle innych w tej samej niszy? Co sprawia, że jest wyjątkowy i wartościowy? Odpowiedz na te pytania w swoim tekście reklamowym, a z pewnością przyciągniesz uwagę docelowej grupy odbiorców 😇 Rozważmy interesujący przykład. Talia Sari to marka biżuteryjna, która oferuje spersonalizowane kolczyki i naszyjniki. W swojej reklamie na Instagramie marka wyjaśnia, jak miłośnicy wyrobów jubilerskich mogą spersonalizować swoją biżuterię, np. przerobić mapę ulubionego miejsca we wzór na kolczykach. W ten sposób firma podkreśla wyjątkowość swojej oferty, dzięki czemu jej produkt wyróżnia się na tle innych. Gdyby reklama Talia Sari była mniej konkretna i brzmiała np. tak: „Stwórz spersonalizowaną biżuterię już dzisiaj”, najprawdopodobniej szybko utonęłaby w morzu podobnych ofert na rynku. Krok #3: Odpowiedz na pytanie klienta „Co będę z tego mieć?” Pisząc reklamę do publikacji w mediach społecznościowych, nie próbuj przekonywać klientów, że Twój produkt jest „dobry”. Nie jest to skuteczna strategia pozyskiwania sprzedaży 💰 Zamiast tego odpowiedz na najważniejsze pytanie użytkownika – „co mi to da, co będę z tego mieć”. Wyjaśnij, jakie osobiste korzyści przyniesie mu posiadanie i używanie Twojego produktu. Oto świetny przykład. Harvard Business Review (HBR) reklamuje swoje czasopismo na Instagramie. Jak widzisz, reklama wcale nie twierdzi, że HBR jest najlepszym czasopismem z obszaru zarządzania strategicznego i praktyki zarządzania. Zamiast tego zapewnia użytkowników, że HBR jest dokładnie tym narzędziem, którego potrzebują, aby osiągnąć „większy sukces” w biznesie. Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #5], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-w-mediach-spolecznosciowych-10-krokow/
  9. Krok #2: Podkreśl wyjątkowość swojego produktu Co wyróżnia Twój produkt na tle innych w tej samej niszy? Co sprawia, że jest wyjątkowy i wartościowy? Odpowiedz na te pytania w swoim tekście reklamowym, a z pewnością przyciągniesz uwagę docelowej grupy odbiorców 😇 Rozważmy interesujący przykład. Talia Sari to marka biżuteryjna, która oferuje spersonalizowane kolczyki i naszyjniki. W swojej reklamie na Instagramie marka wyjaśnia, jak miłośnicy wyrobów jubilerskich mogą spersonalizować swoją biżuterię, np. przerobić mapę ulubionego miejsca we wzór na kolczykach. W ten sposób firma podkreśla wyjątkowość swojej oferty, dzięki czemu jej produkt wyróżnia się na tle innych. Gdyby reklama Talia Sari była mniej konkretna i brzmiała np. tak: „Stwórz spersonalizowaną biżuterię już dzisiaj”, najprawdopodobniej szybko utonęłaby w morzu podobnych ofert na rynku. Krok #3: Odpowiedz na pytanie klienta „Co będę z tego mieć?” Pisząc reklamę do publikacji w mediach społecznościowych, nie próbuj przekonywać klientów, że Twój produkt jest „dobry”. Nie jest to skuteczna strategia pozyskiwania sprzedaży 💰 Zamiast tego odpowiedz na najważniejsze pytanie użytkownika – „co mi to da, co będę z tego mieć”. Wyjaśnij, jakie osobiste korzyści przyniesie mu posiadanie i używanie Twojego produktu. Oto świetny przykład. Harvard Business Review (HBR) reklamuje swoje czasopismo na Instagramie. Jak widzisz, reklama wcale nie twierdzi, że HBR jest najlepszym czasopismem z obszaru zarządzania strategicznego i praktyki zarządzania. Zamiast tego zapewnia użytkowników, że HBR jest dokładnie tym narzędziem, którego potrzebują, aby osiągnąć „większy sukces” w biznesie. Jeśli chcesz dowiedzieć się kolejny [Krok #5], kliknij link do naszej platformy szkoleniowej Admitad Academy: 👇https://admitad.academy/pl/jak-stworzyc-skuteczna-reklame-w-mediach-spolecznosciowych-10-krokow/
  10. Jeszcze dekadę temu ludzie używali platform społecznościowych wyłącznie do komunikacji i rozrywki. Obecnie 42% użytkowników korzysta z nich, aby znaleźć interesujące produkty i zrobić zakupy online. Co ciekawe, współcześni konsumenci mają pozytywne nastawienie do reklam w social media. Jeśli więc chcesz podnieść świadomość swojej marki oraz zwiększyć sprzedaż, warto skorzystać z tego rodzaju reklamy. Nie wiesz, jak stworzyć skuteczną, targetowaną kampanię reklamową np. na Facebooku lub Instagramie? Zapoznaj się z poniższymi instrukcjami krok po kroku w naszych publikacjach na make-cash.pl 💰 [Krok #1] – Poznaj swoją docelową grupę odbiorców 🔎 Skuteczność kampanii reklamowej zależy od tego, jak dobrze znasz swoją docelową grupę odbiorców. Świadomość tego, kim są Twoi klienci i czego oczekują od Twojego produktu to klucz do stworzenia angażującego tekstu reklamowego. Bez względu na to, czy udało Ci się już zbadać swoją grupę docelową, sugerujemy znaleźć odpowiedzi na poniższe pytania, zanim przejdziesz do kolejnych kroków: Jakie wartości i przekonania kierują Twoimi klientami? Jaki styl życia prowadzą? Jaki mają stosunek do produktów i marek podobnych do Twojej? Czy kiedykolwiek używali podobnych produktów? Czy mieli z nimi pozytywne lub negatywne doświadczenie? Jak możesz zdefiniować swoich klientów: wrażliwi na ceny czy wrażliwi na wartość? Ważniejszy jest dla nich atrakcyjny rabat czy unikatowy produkt o wyższej wartości? Jeśli większość Twoich potencjalnych klientów nigdy nie korzystała z Twoich produktów, co powstrzymuje ich przed dokonaniem zakupu? Oto kilka sposobów na zbadanie swojej docelowej grupy odbiorców: Przeprowadź analizę docelowej grupy odbiorców za pomocą Google. Dowiedz się, jakie tematy oraz strony internetowe najbardziej interesują Twoich potencjalnych klientów. Poszukaj dostępnych badań rynkowych na ten temat. Skorzystaj z Google Analytics, aby poznać zachowanie użytkowników odwiedzających Twoją stronę. Nie zapomnij również o danych analitycznych oferowanych przez media społecznościowe. Przeanalizuj docelową grupę odbiorców Twojej konkurencji: co lubią, jakie witryny odwiedzają. Zaprojektuj ankietę za pomocą takich narzędzi jak QuestBack lub SurveyMonkey i roześlij ją za pośrednictwem wiadomości e-mail, kodów QR, linków lub wiadomości SMS. Zadaj w niej wszystkie ważne pytania, na które chcesz uzyskać odpowiedź. Zaoferuj kupon lub inną nagrodę, aby zmotywować klientów do wypełnienia Twojej ankiety. Skorzystaj ze specjalistycznych usług oferowanych przez takie serwisy jak Upfluence, aby znaleźć pracujących w social media influencerów, którzy są najczęściej obserwowani i lubiani przez Twoją docelową grupę odbiorców. To świetny sposób, aby poznać zainteresowania oraz preferencje potencjalnych klientów dotyczące publikowanych treści. W następnej publikacji porozmawiamy o tym jak podkreślić wyjątkowość swojego produktu [KROK #2]. Więcej informacji możesz znaleźć na naszej stronie: admitad.academy/pl/ 👈
  11. Chociaż TikTok to mało znana „bestia” w świecie marketingu afiliacyjnego, może się już pochwalić pierwszymi sukcesami. Dzisiaj opowiemy Ci ze szczegółami, co to za portal, dlaczego użytkownicy tak bardzo go kochają, jakich odbiorców tam znajdziesz oraz jak wejść z nimi w interakcje… Przede wszystkim jednak zdradzimy Ci, jak na TikToku zarabiać – jakie narzędzia możesz w tym celu wykorzystać oraz jak działają. Fenomen popularności TikToka nie jest trudny do zrozumienia: aplikacja serwuje użytkownikom lekkostrawne treści i nie próbuje nikogo przekonać, że oferuje cokolwiek więcej. TikTok jest dla odbiorców przede wszystkim formą rozrywki, które daje im możliwość „zabicia czasu” – choć bez większych korzyści, to z wielką z przyjemnością. Dziś na TikTok można zarabiać nie tylko krzywiąc się przed kamerą. Oto kilka sposobów dla tych, którzy chcą zarobić pieniądze, ale nie planują robić grymasy twarzy do kamery: Spróbuj zrobić recenzje. Tak, tak, krótki format wideo jest do tego idealny. Przyciągnij uwagę użytkownika w ciągu pierwszych 3 sekund. Pomocne będą żółte nagłówki, jasny pierwszy kadr i pytania skierowane do odbiorcy. Komunikuj się ze swoją publicznością. Na przykład, w formacie transmisji na żywo. Nadajesz na żywo, a Twoi odbiorcy zachęcają Cię darowiznami, które mogą być wypłacane na kartę bankową lub portfel PayPal. Minimalna kwota wypłaty — $10. Reklama poprzez sieci afiliacyjne. Nie musisz sam szukać klientów — wszyscy są w jednym miejscu. Wybierz markę i mów o produkcie lub usłudze natywnie, pozostawiając swój ekskluzywny kod promocyjny w wideo lub zabezpieczając link w swoim profilu. Więcej szczegółów przeczytaj w naszym artykule na stronie Akademii Admitad: clc.to/Gz24RQ 🤑🤑🤑 Wielu ekspertów uważa, że prędzej czy później wszyscy blogerzy trafią na TikTok. Więc zdobądź swoją niszę i wykorzystaj nasze pomysły jako inspirację !
  12. 11 listopada, dzień największych wyprzedaży w roku na AliExpress zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji sieć afiliacyjna Admitad przeanalizowała, które produkty z Chin przynoszą jej partnerom największe zyski oraz którzy wydawcy najbardziej zwiększyli swoje dochody w skali roku. Czy Międzynarodowy Festiwal Zakupów przyniesie im tak duże zyski, jak w ubiegłym roku? Każdy profesjonalista lub projekt posiadający własną grupę odbiorców (nawet jeśli to tylko kilkuset subskrybentów) oraz będący w stanie kierować ruch na strony produktów może zostać wydawcą i promować produkty AliExpress. Na towarach z Chin dobrze zarabiają projekty kontentowe, blogi internetowe, fora, kanały na YouTube i Telegramie, specjaliści zajmujący się reklamą targetowaną i kontekstową, autorzy mailowych newsletterów, serwisy cashback oraz wiele innych. Wystarczy dołączyć do programu partnerskiego i zacząć udostępniać swoim odbiorcom linki partnerskie do produktów. Przykładowo, piszesz artykuł, tworzysz reklamę lub publikujesz w swojej witrynie baner i dodajesz do nich linki partnerskie. Użytkownicy je klikają i kupują reklamowany przez Ciebie produkt, w zamian za co otrzymujesz wynagrodzenie: średnio od 2,3% do 10,3% wartości zamówienia. Na przykład, za zakup słuchawek w cenie 150 zł dokonany przez nowego klienta za pośrednictwem Twojego linku zarobisz 15 złotych. Za produkty w kategorii Hot Products można zarobić nawet 69% wartości zamówienia. 11.11 to niezwykle ważny dzień dla AliExpress. To właśnie wtedy startuje główna faza wyprzedaży. Klienci widzą towary, które będą dostępne w promocyjnych cenach przed tą datą. Już od 28 października mogą zacząć planować swoje zakupy i wkładać wybrane produkty do swojego koszyka. Oczywiście pozyskane sprzedaże są zaliczane wydawcom dłużej niż zazwyczaj – aż do samego końca Międzynarodowego Festiwalu Zakupów. Ten czynnik, podobnie jak atrakcyjne rabaty zwiększające popyt, stwarza dla wydawców doskonałą okazję, aby zarobić jeszcze więcej. Kto zarabia najwięcej z AliExpress? Z tym programem partnerskim w Admitad najaktywniej współpracują serwisy cashback – odpowiadają one za ponad 54% zysków. Na drugim miejscu pod względem zarobków w tym roku są strony www z 17,5% dochodów z łącznej kwoty. Zaraz za nimi mamy sklepy partnerskie (6,3%), portale społecznościowe (4,1%), media buying (4,1%) oraz rozszerzenia do przeglądarki (3%). Liczba samych partnerów wzrosła w 2020 roku o 36,5%. Ponadto wydawcy z niektórych branż w tym roku współpracowali z programem partnerskim AliExpress szczególnie aktywnie i w związku z tym znacznie zwiększyli swoje dochody: Zespół projektu kontentowego „Lifehacker”:
  13. Wyprzedaż AliExpress 11/11 💥 Dzień Singla 11/11 jest już za rogiem, a faza rozgrzewki rozpocznie się już 28 października. Nadszedł czas, aby przyspieszyć i podłączyć się: clc.to/n3No5Q Jeśli prowadzisz grupę na Facebooku lub własnego bloga, a nie współpracujesz jeszcze z AliExpress, być może straciłeś już sporą sumę. 40 000 tys. zł oto ile niektórzy Wydawcy byli w stanie zarobić w ciągu 6 miesięcy w 2021 roku z Admitad Affiliate. 🤑 Listopadowa wyprzedaż 11/11 jest prawdziwą szansą na wykorzystanie szumu wokół AliExpress, nawet jeśli jesteś początkującym Wydawcą: ✅ kliknij link: clc.to/n3No5Q, aby uzyskać wszystkie informacje na temat nadchodzącej wyprzedaży; ✅ zacznij współpracę z programem partnerskim jak najwcześniej, aby jak najszybciej przejść etap moderacji i jako pierwszy zdobyć zainteresowanego klienta: clc.to/IdFCPA ✅ w okresie wyprzedaży 11/11 jest dostępna atrybucja First Cookie Wins 🏆 Śledź nasze publikacje, aby zarobić jeszcze więcej. Mamy niespodziankę dla Wydawców!
  14. Search Ads to idealne rozwiązanie dla eCommerce. Dlaczego? Jest to format reklamowy bezpieczny dla marki, oparty na targetowaniu kontekstowym. Ma on za zadanie skrócić drogę pomiędzy użytkownikiem a reklamowaną marką. Bazuje również na intencji wyszukiwania, dzięki czemu reklamy pojawiają się dokładnie wtedy, kiedy są potrzebne. Dlaczego Zeropark & AdmitAd to idealne połączenie? Historycznie, oferty AdmitAd zostały udowodnione, że działają dobrze z wyszukiwaniem Zeropark i domain redirect ruchem. A z szaleństwem zakupów, które rozpocznie się w Q4, nie ma lepszego czasu na znalezienie nowych metod reklamy, które podwoją Twój ROI! Przypominamy, że „zegar tyka” i zalecamy Wydawcom rozpoczęcie przygotowań do „gorącego sezonu„. Zeropark jest jedną z głównych w branży sieci reklamowych, która obsługuje afiliantów o różnym doświadczeniu. Wśród najlepszych branż do uruchomienia z Zeropark są e-commerce. Ich światowy zasięg obejmuje największy ruch ze Stanów Zjednoczonych, Indii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Indonezji i wielu krajów europejskich. Admitad Affiliate to globalny ekosystem, który łączy ponad 2 000 Reklamodawców i ponad 800 000 Wydawców na jednej platformie. Grupa Admitad obejmuje sieć afiliacyjną, marketplace dla Reklamodawców, studio startupowe Admitad Projects, usługę GetUniq oraz platformę cashback LetyShops. Kiedy tak wielcy gracze rynkowi spotykają się, aby współpracować, istnieje duże prawdopodobieństwo, że może to przynieść duże efekty każdemu uczestnikowi: Wydawcom, Reklamodawcom i firmom. Jakie są zalety Zeropark? Ogromne ilości ruchu pop, push, in-page push i ruchu domenowego; Zeropark Search Marketplace (idealny dla e-commerce); Zarówno ręczne, jak i automatyczne rozwiązania antyfraudowe; Rule-Based Optimization; Szybkie zatwierdzanie kampanii / menedżera; Darmowe kompleksowe pakiety startowe dla początkujących; Deals Tab to wewnętrzny marketplace, który oferuje ekskluzywne oferty sieci partnerskich, programy bezpośrednie, różnorodne trackery i oprogramowanie do tworzenia stron internetowych. Jakie są bonusy dla naszych Wydawców? Super oferta dla Wydawców AdmitAd od Zeropark! Zarejestruj się teraz i otrzymaj 20% dodatkowych kredytów na prowadzenie kampanii w sieciach wyszukiwania. Wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić kod promocyjny „ADMITAD20” podczas rejestracji, a Twoje pierwsze doładowanie zostanie automatycznie zwiększone. Wypróbuj Search Ads w Zeropark już teraz!
  15. Czarny piątek (26.11) Choć Czarny Piątek ma swój początek w Stanach Zjednoczonych, szturmem zdobywa kolejne kraje świata. Dokładniej mówiąc, tego dnia ludzie szturmują sklepy, również te internetowe. Dotyczy to zarówno chińskich sklepów, międzynarodowych gigantów, jak i lokalnych sprzedawców oraz usługodawców. Wysokość zniżek zależy od segmentu. Przykładowo rabaty na sprzęt AGD zaczynają się od 20%, a na odzież i obuwie od 50%. W tym roku Czarny Piątek w Polsce rozpocznie się 26 listopada o północy i potrwa trzy dni. Zarówno 11.11, jak i w Czarny Piątek sklepy chcą nie tylko sprzedać więcej towarów, ale przede wszystkim pozyskać nowych, lojalnych klientów i opowiedzieć im o sobie. Dlatego właśnie obniżają ceny do krytycznie niskiego poziomu. Wszystko, by zwrócić na siebie uwagę. Wydawcom jest to oczywiście na rękę – produkty z atrakcyjnymi zniżkami o wiele łatwiej sprzedać. Statystyki z ubiegłych lat pokazują, że w okresie czarnopiątkowych wyprzedaży wskaźnik CTR wzrasta średnio o 20%, a CR o 30%. Jak zarobić jeszcze więcej na wyprzedażach Nie zaniedbuj okresu rozgrzewki i specjalnych narzędzi oddanych do Twojej dyspozycji. Zwykle rozgrzewka przed Międzynarodowym Festiwalem Zakupów trwa dwa tygodnie, do 11 listopada. Czarny Piątek również zaczyna się dzień, a czasem nawet kilka dni wcześniej. Może nawet zahaczyć o kolejny weekend. Rozgrzewka polega na tym, że użytkownik z wyprzedzeniem dodaje do koszyka interesujące go towary i składa zamówienie później już ze zniżką. Poinformuj kupujących, że w dniu wyprzedaży produkty będą znikać w mgnieniu oka i dlatego warto się ubezpieczyć, aby promocje nie przeszły im koło nosa. Uwaga: wszyscy aktywni wydawcy i reklamodawcy będą informować użytkowników o swoich rabatach. Postaraj się być jednym z pierwszych sprzedawców udzielających tych cennych informacji, aby Twoje oferty nie zagubiły się w natłoku nadchodzących promocji. Aby zachęcić ludzi do podjęcia działania, reklamodawcy oferują wydawcom przydatne narzędzia, np. zniżki dla nowych klientów, uniwersalne lub specjalne kupony, za pomocą których można zapłacić za konkretne towary w konkretnych sklepach, interaktywne gry online umożliwiające użytkownikowi zdobycie bonusu, tematyczne landingi, czy dodatkowe zniżki za wcześniejsze dodanie produktów do koszyka. Przygotuj plan z wyprzedzeniem. Tak, tak…przygotowania warto zacząć jeszcze przed rozpoczęciem rozgrzewki. Najlepiej już teraz! Dowiedz się, jakie towary i segmenty interesują ludzi, i to na nich skup szczególną uwagę. W poszukiwaniach pomogą Ci takie narzędzia jak Serpstar i Google Trends. Można również śledzić dyskusje na temat nadchodzących promocji na forach oraz stronach z recenzjami i analizować badania dotyczące popytu oraz zachowań klientów w minionych latach. Następujące towary świetnie radzą sobie na wyprzedażach: elektronika i sprzęt AGD, odzież i obuwie, zdrowie i uroda, produkty dla dzieci i sportowe oraz usługi internetowe. Zachęcamy również, aby odpowiednio wcześnie zaplanować budżet na promocję towarów i usług reklamodawców w dniach wyprzedaży. Należy też odpowiednio go zwiększyć w stosunku do budżetu codziennego. Jeśli chcemy zarobić więcej, to musimy również więcej zainwestować. Gra jest warta świeczki: w okresie wyprzedaży reklamodawcy zwiększają stawki dla wydawców nawet do 50%. Jednak nie tylko Ty musisz pomyśleć o wyprzedażach zawczasu. Twoi potencjalni klienci również powinni się zastanowić nad swoją zakupową strategią. Przypomnij im o nadchodzących terminach. Możesz na przykład przygotować newsletter lub stworzyć banery z porównaniem cen (ile kosztuje teraz ta złota marynarka, a ile będzie kosztować 11.11) i wyświetlać je użytkownikom, aby wzbudzić ich zainteresowanie. Wskazówka. Aby szybciej uruchomić „rozgrzewającą” reklamę, dołączaj do programów partnerskich bez moderacji. Pomoże Ci w tym rozszerzenie Admitad Extension. Zwróć uwagę na materiały reklamowe i ich treści. Nie bój się tworzyć krzykliwych banerów, wykorzystywać komunikatów CTA i otwarcie namawiać odbiorców do podjęcia działania. Humor, przyciągające uwagę obrazki, zbliżenie na produkty, głośne hasła – nie to, że nie zalecamy ich w innych okolicznościach, ale radzimy jednak z nimi nie przedobrzyć. Sytuacja wygląda inaczej 11.11 i w Czarny Piątek. Konkurencja jest bardziej intensywna, dlatego trzeba wiedzieć, jak przyciągnąć do siebie uwagę na wszelkie możliwe sposoby. Dla wydawców to jak sylwester lub urodziny: raz w roku, można się wreszcie porządnie zabawić. Zaproś swoich docelowych odbiorców do udziału w tworzeniu materiałów reklamowych lub zorganizuj loterię i losowo wybierz jej zwycięzców spośród swoich subskrybentów. W nagrodę możesz podarować zwycięzcom rabaty i kupony od reklamodawców lub niewielkie prezenty od siebie. W ten sposób upieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu – użytkownicy z przyjemnością kupią produkty taniej, a Ty zyskasz darmowe treści, większy dochód i być może nowych subskrybentów. Ludzie chętnie dołączają do kanałów oferujących loterie. Praktyczna wskazówka dot. pracy z kuponami. Narzędzie „Rabaty i Kupony” pozwala pobrać listę programów z kategorii „Czarny Piątek”, aby zawsze mieć je pod ręką w formie arkusza kalkulacyjnego Excel. To znacznie ułatwia pracę. Dowiedz się więcej tutaj. Twórz kolekcje landingów i artykułów z wyprzedawanymi towarami: listy najlepszych i najtańszych produktów, dla witryn tematycznych – zestawienia specyficznych towarów (jeśli prowadzisz bloga o technologiach, świetnym pomysłem będzie np. zestawienie aparatów fotograficznych, sprzętu AGD lub smartfonów w gorących cenach). Opowiadaj historie, które przyciągną uwagę użytkowników, rozbawią ich i jednocześnie przypomną o wydarzeniu. Pamiętaj: sezon świąteczno-noworoczny już się zbliża, więc oferujące zniżki poradniki na temat prezentów również będą doskonałą opcją. Zwróć uwagę na niuanse. Zwłaszcza na stronę techniczną całej operacji. Podczas wyprzedaży ruch płynie do uczestniczących witryn, landingów i projektów kontentowych jak rwąca rzeka. Upewnij się, że Twoja witryna jest na to gotowa: przetestuj stronę (można to zrobić w ten sposób lub za pośrednictwem takiej usługi). Albo przynajmniej ostrzeż użytkowników, że owszem coś może się zepsuć, ale tylko chwilowo, dlatego trzeba uzbroić się w cierpliwość. Kolejny niuans – choć niezupełnie techniczny, jest równie ważny. Strefy czasowe mają znaczenie! Wyświetlaj czas wyprzedaży dla lokalizacji, w której pracujesz, aby użytkownicy nie przegapili wydarzenia. Korzystaj ze skutecznych witryn i modeli biznesowych. Zazwyczaj największy ruch podczas wyprzedaży jest widoczny na stronach agregujących kupony oraz w porównywarkach cen. Blogi, fora, kanały na YouTube również dobrze generują ruch. Jeśli chodzi o grupy w mediach społecznościowych, radzimy publikować zestawienia towarów z cenami i kodami promocyjnymi, jeśli masz taką możliwość. Podczas wyprzedaży youtuberzy zwykle nagrywają wideorecenzje produktów i publikują linki partnerskie w opisie filmu. Pamiętaj, że współczynnik konwersji będzie wyższy, jeśli linki partnerskie przekierowują użytkownika bezpośrednio na stronę konkretnego produktu. W tym celu skorzystaj z narzędzia Deeplink. Zaprzyjaźnij się ze statystykami. Pozyskując ruch w Czarny Piątek oraz podczas Międzynarodowego Festiwalu Zakupów, koniecznie zbieraj wszystkie dane. Jakie sklepy i kategorie produktów najbardziej zainteresowały docelowych odbiorców? Które materiały reklamowe wygenerowały najwięcej sprzedaży? Jaki był stosunek kliknięć do podjętych celowych działań? Ile działań zostało zatwierdzonych przez reklamodawcę? Te dane pomogą Ci zoptymalizować kampanie reklamowe za rok i tym samym jeszcze bardziej zwiększyć swój dochód. Rozszerzaj swoją działalność. W dniach wyprzedaży warto poeksperymentować nie tylko z materiałami reklamowymi, ale również z samymi ofertami. Jeśli zwykle pracujesz tylko z niewielkimi reklamodawcami, zaryzykuj i spróbuj dołączyć do programów większych firm. Być może będzie to świetny początek długiej i owocnej współpracy. 11 listopada i w Czarny Piątek zalecamy kierować ruch do dużych sklepów oferujących mnóstwo różnych kategorii towarów. Nawet jeśli użytkownik poszukuje tylko jednego produktu, to w gorączce zakupów z pewnością doda do koszyka coś jeszcze (w końcu tak tanio!). Nawiasem mówiąc, dni wyprzedaży to świetna okazja dla niedoświadczonych wydawców, którzy nie do końca wiedzą, gdzie kierować ruch i kim jest ich docelowa grupa odbiorców. Takie osoby mogą wybrać ogólny sklep (jak AliExpress), gdzie dostępne jest wszystko, co tylko dusza zapragnie. Wskazówka. Obserwuj ceny towarów w sklepach. Niekiedy reklamodawcy zawyżają je przed promocjami, aby później, podczas Czarnego Piątku czy 11.11 obniżyć je z powrotem – takie oto mamy atrakcyjne zniżki, proszę państwa! W rzeczywistości ceny zwyczajnie wracają do oryginalnego poziomu. Użytkownicy bardzo nie lubią, gdy oferuje się im tego rodzaju „okazje”.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .