Skocz do zawartości

Admitad

®Konto Oficjalne®
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Nowy

O Admitad

  • Tytuł
    Poziom 1

Ostatnie wizyty

344 wyświetleń profilu
  1. Jakie narzędzia pomagają wydawcom optymalizować ich pracę, oszczędzać czas i zwiększać zyski? Zebraliśmy 7 najważniejszych narzędzi dla wydawców i przygotowaliśmy krótki przewodnik po pracy z nimi. W tym poście porozmawiamy o trzech z listy, która znajduje się poniżej. 😁 Przewodnik po narzędziach Admitad: Admitad Extension Moneylink Admitad bot w Telegram Deeplink Universal Search Kupony unikalne Kanały XML z towarami Admitad Extension 😎 Wtyczka do przeglądarek Admitad Extension to asystent wydawcy przy tworzeniu linków partnerskich bez procesu autoryzacji do konta osobistego. Działa wtyczka w Google Chrome, Operze, Microsoft Edge i innych przeglądarkach Chromium. Wtyczka Admitad tworzy linki partnerskie bezpośrednio na stronie sklepu, automatycznie wstawiając do nich swój unikalny numer identyfikacyjny. Przez 9 miesięcy 2020 roku wydawcy zarobili 2,6 razy więcej korzystając z Admitad Extension, niż w tym samym okresie 2019 roku. Narzędzie jest przeznaczone dla: blogerów w sieciach społecznościowych, projektów kontentowych, witryn; dla wydawców, którzy chcą spróbować współpracować z nowymi programami partnerskimi Admitad bez przechodzenia przez moderację. Wady: Możliwość szybkiego wygenerowania linku – zajmie to tylko 15 sekund od momentu rejestracji we wtyczce do stworzenia linku. Dostęp do 60 000 programów partnerskich. Wyróżnia sklepy partnerskie w wynikach wyszukiwania dzięki znaczkowi Admitad Extension. Katalog programu jest widoczny. Funkcja “Ulubione” pomaga zapisywać linki dla wykorzystania w przyszłości. Istnieje program referencyjny — zapraszając znajomego do rejestracji w programie, możesz otrzymać 5% jego dochodu. Po wyłączeniu programu partnerskiego linki zostaną przeniesione do podobnej oferty, co spowoduje zapisanie nagrody. W wersji Pro do linku można dodać maksymalnie 4 SubID. Główne cechy: Wersja Lite nie zawiera materiałów promocyjnych, kuponów i kodów promocyjnych. Wersja Lite nie obsługuje funkcji „Lost Orders”, „Broken Links”, „Link Checker”. Moneylink 🥰 To jest skrypt, który jest wprowadzany do kodu witryny i zamienia linki w witrynie wydawcy w linki partnerskie. Link wygląda na organiczny dla użytkownika i zmienia się w link partnerski dopiero w momencie kliknięcia. Narzędzie jest przeznaczone dla: forów, projektów kontentowych, blogów, witryn z recenzjami, serwisów informacyjnych i agregatorów wiadomości, platform tematycznych z możliwością edycji kodu. Wady: Przedstawiono ponad 60 000 programów z 30 sieci partnerskich i Admitad. Narzędzie zajmuje się zarządzaniem linkami afiliacyjnymi: nie trzeba ich dodawać, zmieniać ani ponownie sprawdzać ręcznie. Oszczędzanie czasu. Pozwala dodatkowo monetyzować platformę, zastępując wszystkie linki na linki partnerskie, nawet jeśli są one wskazane w komentarzach. W przypadku kiedy program jest nie aktywny, Moneylink automatycznie zamieni niedziałający link na link do tego programu w innej sieci. Możesz zamknąć dostęp do niektórych sekcji strony, jeśli nie chcesz zmieniać wszystkich linki na linki partnerskie. Wygląd linków dla użytkownika pozostaje organiczny. Linki nie wpływają na SEO. Główne cechy: Działa tylko wtedy, gdy masz własną stronę internetową dodaną do Admitad. Nie nadaje się do małych witryn bez dostępu do kodu. Admitad bot w Telegram 🤩 Bot komunikatorze Telegram, który tworzy linki partnerskie z dowolnego urządzenia. Dodaj @admitad_bot, wyślij mu linki do produktów w sklepach partnerskich i uzyskaj linki partnerskie. Narzędzie jest przeznaczone dla: dla blogerów w sieciach społecznościowych, stron internetowych, projektów kontentowych. Wady: Dostęp do 30 000 reklamodawców. Natychmiast zmienia zwykle linki na linki partnerskie. Wie, jak sprawdzić deeplink i zaznaczyć, które programy partnerskie wymagają połączenia. Informuje, czy przedmiot jest w Hot Products na AliExpress. Obsługuje Sub-ID. Narzędzie może być używane z dowolnego urządzenia. Może pracować z nieograniczoną liczbą linków. Główne cechy: Bez połączenia z katalogiem programów nie można dowiedzieć się, czy reklamodawca współpracuje z Admitad, czy nie Odpowiedni dla tych, którzy znają już sklepy partnerskie. Niezależnie od używanych narzędzi, wszystkie są łatwe do nauczenia i zaprojektowane tak, aby ułatwić pracę wydawców. Wybierz swoje narzędzie, zyskaj czas na tworzenie skutecznych kampanii reklamowych i zarabiaj więcej! Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tych narzędzi, z przyjemnością odpowiemy 🤑 W przyszłym tygodniu powiemy Ci o 4 kolejnych narzędziach z listy!
  2. Zostań Ambasadorem AliExpress 2020! Nagrody dla zwycięzców od Admitad - wpółpraca na ekskluzywnych warunkach przez 2 miesiące: premium prowizja o 15% wyższa od standardowej; VIP manager dla Ciebie. Warunki konkursu: mieć stronę, blog oraz grupę do promocji AliExpress; założyć konto w Admitad i zacząć promocję programu partnerskiego; zarobić 500 USD w dniach konkursu. Finał zawodów 28 listopada. Aby wziąć udział w konkursie - kliknij link https://aliexpress.admitad.com/pl Wszystko w twoich rękach!
  3. Marketing afiliacyjny oferuje wydawcom ogromne możliwości oraz swobodę w wyborze programów i narzędzi do zarabiania pieniędzy. Jednym z tych narzędzi, które wydawcy już docenili, jest wtyczka Admitad Extension. To jest wtyczka do przeglądarki, która umożliwia tworzenie linków partnerskich do produktów bezpośrednio na stronie reklamodawcy. Narzędzie zostało niedawno udostępnione w Opera Store❗ Staraliśmy się uwzględnić wszystkie życzenia, aby wydawca pracował tam, gdzie jest to wygodne. Wtyczka Admitad Extension pozostaje taka samo łatwa w instalacji i obsłudze: Dodaj wtyczkę do Opery jednym kliknięciem; Po natychmiastowej instalacji zaloguj się lub przeprowadź szybką rejestrację; Wszystko gotowe, możesz zabrać się do pracy: wyszukuj programy w katalogu lub wynikach wyszukiwania i twórz linki partnerskie bezpośrednio na stronie reklamodawcy. Udostępniaj linki i zarabiaj online bez ograniczeń dzięki Google Chrome lub Opera!
  4. Właśnie postanowiłeś zostać wydawcą i chciałbyś dobrze na tym zarobić. Aby się to udało, potrzebujesz działającego modelu biznesowego (i to nie jednego). Z czego taki model się składa ⁉️ Rozważmy schematyczny model biznesowy składający się z trzech podstawowych elementów. Należy pamiętać, że elementy te są ściśle ze sobą powiązane, dlatego też nie należy traktować ich osobno. Tylko w taki sposób będziemy w stanie zobaczyć pełen obraz i wyobrazić sobie, jak cały system będzie działał. 1️⃣ Produkt, który będziemy sprzedawać W sieciach partnerskich można znaleźć całe katalogi ofert (z ang. Offer - oferta) produktów i usług (w sieci Admitad można je znaleźć na stronie "Katalog programów). Na stronie każdej oferty znajdują się informacje na temat sprzedawcy (marka), taryfy (ile może zarobić wydawca), szczegółow wynagrodzenia (za jakie działanie ze strony klienta i w jakiej kategorii produktów zostanie dokonana płatność - za lead lub sprzedaż) oraz ogólnych warunków współpracy (region sprzedaży, kryteria rozmieszczenia reklam na witrynie oraz z jakich narzędzi możemy korzystać). Znajdziemy tam również uśrednione statystyki dla reklamodawcy - jaki odsetek nowych klientów zostaje zatwierdzone, ile wydawca może średnio zarobić na jednym przejściu, ile osób, które kliknęły link, wykonuje ukierunkowane działanie (konwersja) i wiele innych danych. Sposób wyboru oferty zależy wyłącznie od Ciebie❗ Jako kryterium główne możesz wybrać taryfy (w zależności od tego, na której masz szansę najwięcej zarobić - na pojedynczej sprzedaży droższych produktów lub na masowej sprzedaży tańszych), ruch i narzędzia (na przykład reklamodawca chce przyciągnąć kupujących jedynie z YouTube, a Ty akurat posiadasz swój kanał), lub statystykę (u których reklamodawców zamówienia są częściej zatwierdzane, lub stopień konwersji jest wyższy). Zwłaszcza na początku swojej kariery wydawcy zalecamy wybrać segment zgodny z osobistymi zainteresowaniami. Jeśli jesteś graczem, zwróć uwagę na oferty gier, jeśli zajmujesz się makijażem - sprawdź oferty w kategorii 💅 "Zdrowie i uroda", a jeśli jesteś zakupoholikiem - polecamy znane sklepy internetowe, marki odzieżowe lub serwisy z kuponami. Dzięki temu lepiej będziesz znać swoją publiczność, będziesz porozumiewał się z nią jej językiem i będziesz w stanie tworzyć najciekawsze i najwygodniejsze oferty - takie, jakich nie będą w stanie sobie odmówić. 2️⃣ Witryna, na której grupa docelowa będzie mogła znaleźć wybrany produkt Zadaj sobie kilka pytań: jakie witryny znam najlepiej, z których korzystałem? Czy mam pieniądze na rozwój witryny? Gdzie łatwiej mi będzie zebrać grupę docelową, gdzie będzie im najwygodniej zapoznać się z reklamowanym produktem? W którym miejscu ludzie będą bardziej ufać i szybciej podejmą decyzje o zakupie? Jaka witryna szybciej wpadnie im w oko? I na koniec, pamiętając o przyszłości - która witryna będzie dla mnie łatwiejsza do skalowania (jak wygodna będzie dla odwiedzających, jeśli tych będzie 30 razy więcej, a reklamowanych produktów, nie jeden, ale kilkaset)? Witryna to w gruncie rzeczy miejsce w Internecie, w którym możesz umieszczać linki partnerskie. W skrócie wymienimy najpopularniejsze wśród wydawców opcje: Sieci Społecznościowe (Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest), Komunikatory (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, Skype), Strony internetowe (Witryny, Sklepy Dropshippingowe , sklepy z towarami i usługami, blogi, fora, Infoportale, strony przejściowe - doorway, jednostronne landingi, strony pre-landing, strony o tematyce 18+), Wiadomości E-mail, Reklamy kontekstowe, Aplikacje mobilne (aplikacje i gry mobilne), Wtyczki (paski narzędzi, zakładki). 3️⃣ Ruch - odwiedzający Twoją stronę / czytelnicy Twojego tekstu / widzowie Twojego filmu lub reklamy, których zachęcasz do nabycia produktu lub usługi reklamodawcy Jest to liczba osób, które w ten czy inny sposób zobaczyły link promocyjny na Twojej stronie. Im bardziej trafną treść (pasującą do zainteresowań Twoich docelowych odbiorców) zaprezentujesz, tym więcej osób będzie chciało kliknąć Twój link i tym bardziej ukierunkowany będzie generowany przez Ciebie ruch. Może się tak zdarzyć, że generujesz już jakiś ruch: widzowie Twojego kanału, członkowie społeczności, czytelnicy bloga, obserwatorzy konta Instagram. A co, jeśli ich nie masz ❓ W sumie otrzymujemy trzy warunki udanego modelu biznesowego: atrakcyjna oferta + wygodna platforma, którą łatwo znaleźć + przypływ ruchu. Twoim zadaniem jest w piękny sposób "zapakować" ofertę i zapewnić, żeby była ona dostępna dla maksymalnej liczby osób. Oto najpopularniejsze modele, na których zarabiają wydawcy: Cashback (zwrot części kwoty z zakupu), Strona porównująca ceny (w jednej witrynie gromadzone są ceny tego samego produktu u różnych sprzedających), Strona z recenzjami (zadajesz pytanie "Jak podoba Ci się produkt X?" dołączając link do zakupu, a odwiedzający piszą swoje opinie), Rekomendacje produktowe (oprócz głównego produktu dokonuje się sprzedaży towarów powiązanych, substytutów i dopełniaczy), Katalogi produktów i usług (witryna, na której prezentowane są towary i usługi, jednak ich zakup wymaga przejścia na witrynę innego sklepu internetowego), Program lojalnościowy (kody promocyjne, kupony i rabaty na zakupy, które aktywowane są po przejściu do sklepu przez link partnerski), Sprzedaż określonych towarów (jeden produkt jest przypisany do osobistego linku, który łatwo wstawić w tekst posta, recenzji lub wiadomości), Arbitraż (płacisz za reklamy na platformach, gdzie koszt jest niższy (np., za wyświetlenia), a reklamodawca płaci Ci więcej (za działania), w wyniku czego zarabiasz na różnicy kosztów reklamy, odsprzedając ją), Retargeting (proponowanie kupującemu, aby wrócił on do koszyka lub kupił to, co niedawno oglądał), Tworzenie treści (blogi, fora, artykuły, portale informacyjne - przydatne informacje w formacie tekstowym, wideo i zdjęć, w tym linki do ofert), White label (możliwość wdrożenia czyjejś usługi online na swojej stronie). Ilość modeli, na których zarabiają wydawcy, jest naprawdę długa, dlatego nasza prezentacja jest daleka od kompletnej. Modele te powstały na bazie żmudnych testów, prób i błędów oraz w wyniku połączenia różnych ofert i platform - nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby puścić wodze własnej kreatywności i stworzyć własną kombinację, która być może stanie się hitem pośród doświadczonych wydawców. I tym sposobem, nasza historia się dopełnia: potencjalny nabywca widzi Twój link, kilka na niego, trafia na stronę reklamodawcy i podejmuje ukierunkowane działanie. Ty, jako wydawca, dostajesz za to zasłużone wynagrodzenie 💰. Jak się domyślasz, im więcej takich działań będzie, tym więcej zarobisz. Żeby liczba działań rosła, należy zwiększyć: a) atrakcyjność oferty (w formie i treści), b) zaufanie do strony, c) liczbę osób odwiedzających stronę. W związku z tym nie można stawiać wszystkiego na jeden element układanki - praca nad wszystkimi składnikami da najkorzystniejszy, synergiczny efekt.
  5. Jedno z najbardziej niedocenianych narzędzi dla wydawców pomogło swoim użytkownikom zwiększyć przychody 🤑🤑🤑 o 68,5%. Moneylink automatycznie przekształca wszystkie bezpośrednie linki do reklamodawców w linki partnerskie w witrynie. Jakie dodatkowe możliwości otworzyło to przed tymi, którzy zarabiają na CPA? Admitad przeanalizował, w jaki sposób Moneylink pomógł wydawcom zwiększyć ich dochody. Porównując pierwsze półrocze 2019 i 2020 roku można było obliczyć, że liczba zamówień otrzymanych za pomocą narzędzia wzrosła ⬆️ o 40,6%. W tym samym czasie liczba użytkowników narzędzia wzrosła tylko o 9%, co oznacza, że wzrost 💰 zysków wynikał z dodatkowych zamówień, jakie otrzymywali wydawcy. Moneylink jest najaktywniej używany przez strony internetowe, blogi, fory, witryny, programy lojalnościowe i t.d. Jak działa [Moneylink] ? Moneylink to narzędzie niezbędne dla tych, którzy swoje projekty oparli na własnych treściach. Jego zadaniem jest przekształcenie wszystkich linków w wybranej witrynie na partnerskie, aby po skorzystaniu z nich, zakupy użytkownika były liczone na konto wydawcy - właściciela witryny. Usługa zamienia linki reklamodawców w linki partnerskie w dowolnej sekcji witryny w czasie rzeczywistym. Dla użytkowników pozostają bezpośredni i zmieniają się tylko w momencie przejścia. Jest to miły bonus dla projektów kontentowych i blogerów, ponieważ pomaga utrzymać lojalność odbiorców. Moneylink oszczędza czas ⏲️ - wydawca nie musi ręcznie pracować z linkami. Daje również dostęp do wszystkich 60 000 programów partnerskich po jednym audycie. Jeśli reklamodawca odłączy się od jednej z sieci, ale jego oferta znajduje się także w innej, ruch zostanie uwzględniony w aktywnym programie partnerskim, a webmaster nie straci zarobków. Jednocześnie serwis jest dość „sprytny” i zastępuje tylko zwykłe linki, nie dotykając tych, które są już linkami partnerskimi. W jaki sposób [Moneylink] zarabia pieniądze? Narzędzie umożliwia zarabianie na tych sekcjach witryny, w których linki partnerskie są albo bardzo energochłonne, albo po prostu niemożliwe. Na przykład automatycznie przekształca wszystkie przejścia w sekcji archiwum witryny lub w przypadku, gdy użytkownicy sami publikują treść. W przypadku witryn, które zawierają dużą ilość treści, narzędzie Moneylink będzie szczególnie przydatne: automatycznie przekształci wszystkie linki na partnerskie (nawet te zwykłe, dodane przed podłączeniem do sieci partnerskiej), w tym łącza, których nie dodałeś samodzielnie (umieszczone przez użytkowników forum lub w komentarzach Twojego bloga). Jedną z cech charakterystycznych narzędzia Moneylink, jest to, że jest ono połączone nie tylko z siecią Admitad, ale także z 60 innymi sieciami partnerskimi na całym świecie. Co więcej, dodanie Moneylink do kodu witryny nie wpłynie na jej pozycję w wyszukiwarkach i konfigurację SEO. Skąd wziąć kod [Moneylink] ? W tym celu, aby system mógł wygenerować dla Ciebie kod Moneylink, musisz dodać swoją witrynę jako platformę wydawcy w systemie Admitad. Możesz to zrobić zarówno podczas rejestracji, lub przez panel administracyjny wydawcy. Jeśli dopiero rozpoczynasz współpracę, podaj swoją stronę internetową już na etapie rejestracji.
  6. Prawdopodobnie, że wkrótce wszystkie żądania śledzenia zostaną zablokowane na poziomie przeglądarki. Firefox chce usunąć pliki cookie generowane przez przekierowania. W dłuższej perspektywie może to doprowadzić do tego, że wydawcy nie będą już mogli zarabiać na sieciach afiliacyjnych pracujących na przekierowaniach. Na szczęście mamy rozwiązanie. Co się dzieje? Mozilla Firefox ogłosiła ETP 2.0, nową politykę ochrony przed śledzeniem. Co 24 godziny algorytm przeglądarki usunie pliki cookie używane przez sieci partnerskie i inne narzędzia trackingowe. To ustawienie będzie domyślnie włączone dla wszystkich użytkowników przeglądarki. Dlatego Mozilla chce chronić użytkowników przed zbieraniem danych bez ich zgody i ograniczyć możliwości śledzenia przekierowań. Mozilla jest jedną z pierwszych firm, które ogłosiły takie innowacje, ale w nadchodzącym roku prawdopodobnie pojawi się ich więcej. Safari już mówiło o swojej aktywnej pracy w tym kierunku. Firma Google zakazała redirect tracking w Google Ads dla Android i planuje zablokować je na innych urządzeniach. Dlaczego ten trend jest niebezpieczny dla wydawców? Teraz udział Mozilla w rynku jest niewielki (około 8%), ale jeśli inne przeglądarki dołączą do tego trendu i ograniczą przekierowania śledzenia w inny sposób to może drastycznie wpłynąć na wszystkich (wydawców, reklamodawców i sieci afiliacyjne). Śledzenia przekierowań (Redirect tracking) — jest to metoda śledzenia, w której informacje o kliknięciach przekazywane są od wydawcy do reklamodawcy przez linki pośrednie. Na te linki mogą ostatecznie wpływać ograniczenia przeglądarki. Weźmy przykład Admitad: Użytkownik klika link partnerski prowadzący do strony reklamodawcy. Jest przekierowywany do witryny sieci reklamowej (ad.admitad.com). Witryna zapisuje plik cookie z unikalnym numerem kliknięcia (admitad_uid) w przeglądarce użytkownika i przekierowuje użytkownika do witryny reklamodawcy. Witryna reklamodawcy zachowuje również znak admitad_uid za pośrednictwem parametrów GET z linku stowarzyszonego. Gdy użytkownik podejmuje ukierunkowane działanie, witryna reklamodawcy wysyła również znak admitad_uid do sieci afiliacyjnej. Jeśli Firefox usunie pliki cookie w drugim kroku, śledzenie w ten sposób stanie się niemożliwe. Jesteśmy jednak pewni, że ostatecznie ETP 2.0 jest jednym z pierwszych kroków nie tylko do usunięcia plików cookie, ale także do całkowitego zakazania śledzenia przekierowań. Jeśli tak, to wkrótce wydawca nie będzie mógł w ogóle odebrać nagrody. Dlaczego aktualizacja Firefox nie wpłynie na wydawców Admitad? Pliki cookie utworzone w momencie przekierowania nie są już potrzebne do celów śledzenia. Unikalny identyfikator kliknięcia, za pomocą którego Admitad ustala komu zapłacić nagrodę, przechowywany jest po stronie reklamodawcy – za zgodą użytkownika. Dodatkowo przygotowujemy się już do wydania pakietu rozwiązań, które nie wykorzystują przekierowań śledzących. Ten pakiet rozwiązań pozwala partnerom Admitad chronić swój ruch, a tym samym oszczędzać dochody.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .