Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

    • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
    • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
    • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
    • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Wizytówka dwustronna czy jednostronna – jaką wybrać dla swojego biznesu?


mysc

131 wyświetleń

Rozwój nowoczesnych technologii w żaden sposób nie spowodował, że drukowane materiały promocyjne przestały być wykorzystywane w kampaniach reklamowych. Nic bardziej mylnego. Jeśli prowadzisz własną działalność gospodarczą i chcesz skutecznie promować swoją ofertę, musisz mieć eleganckie i przyciągające wzrok wizytówki. Zobacz, jaka forma wizytówki jest najlepsza – jednostronna, dwustronna, a może personalizowana z bigowaniem? Przejdź dalej i dowiedz się więcej!

Czego się wystrzegać, aby wizytówka rzeczywiście przyciągała uwagę?

Kiedy zamierzasz stworzyć projekt i wydrukować takie materiały reklamowe, jak wizytówka dla swojego przedsiębiorstwa, musisz przede wszystkim dbać o jakość. To podstawa, aby gotowy produkt spełniał swój cel i realnie poprawiał wizerunek przedsiębiorstwa.

A zatem przed złożeniem zamówienia na wizytówki w drukarni online zapamiętaj kilka zasad:

  1. Unikaj papieru kiepskiej jakości, czyli takiego o zbyt małej gramaturze.
  2. Nie przesadzaj z ilością tekstu na wizytówce – czasem mniej znaczy więcej.
  3. Zadbaj o spójność identyfikacji wizualnej marki z projektem wizytówki.

Stosując się do tych trzech wskazówek, będziesz w stanie przygotować idealnie prezentujące się wizytówki, które przyczynią się do wzrostu poziomu zainteresowania usługami Twojego przedsiębiorstwa.

Wizytówka dwustronna, jednostronna czy bigowana?

Wizytówki jednostronne są znane na rynku już od kilkudziesięciu lat i pojawiły się w firmach o wiele wcześniej niż wizytówki dwustronne. Zdecyduj się na wydruk jednostronnej wizytówki, jeśli oferta Twojej firmy jest prosta i klarowna. Zamieść na projekcie tylko logo, dane kontaktowe w prostej formie lub np. kod QR do zeskanowania smartfonem.

Dwustronna wizytówka będzie dobrym wyborem dla firm e-commerce, kancelarii podatkowych i prawników. Jeśli chcesz przekazać odbiorcom nieco więcej informacji np. szerzej opisać ofertę lub dodać więcej danych kontaktowych – wtedy dwustronna wizytówka jak najbardziej jest zasadnym wyborem.

Alternatywna opcja to wizytówki bigowane, które pozwolą Ci umieścić na projekcie najwięcej tekstu i grafiki – w końcu masz do dyspozycji aż 4 strony!

Na co trzeba zwrócić uwagę, zamawiając wizytówki w drukarni internetowej?

Jeśli masz już gotowy projekt firmowej wizytówki, możesz przekazać go do specjalistów w drukarni internetowej. Po przygotowaniu projektu zgodnie z wymogami technicznymi eksperci będą w stanie zrealizować wydruk bez zbędnych opóźnień.

Zanim finalnie złożysz zamówienie, zwróć uwagę na:

  • dostępne formaty wizytówek,
  • typ i grubość papieru np. kreda mat 350 g,
  • kolorystyka wydruku np. dwustronnie kolorowo,
  • wykończenie materiału np. powlekanie folią UV.

Jeśli chcesz oszacować koszty wydruku wizytówek w internetowej drukarni, musisz podać też preferowany nakład. W praktyce im większy nakład wizytówek, tym atrakcyjniejsza cena za złożone zamówienie.

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .