Skocz do zawartości

Co powinna mieć (a czego nie) dobra sieć reklamowa?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

słowem wstępu: reprezentuję sieć reklamową DigAd24, działamy w 100% w modelu programmatic (więcej info możecie znaleźć na digad24.com).

Część z Was już wie, że chcemy być jak najbardziej przyjaźni wydawcom, tzn. osobom które zarabiają pieniądze w Internecie - stąd post tutaj i na kilku innych forach co pewnie zdążyliście zauważyć.
Ponieważ macie największą wiedzę i doświadczenie we współpracy z takimi sieciami jak nasza, stąd dwa pytania do Was: 

1) co jest dla Was najważniejsze we współpracy?
2) co Wam najbardziej w takiej współpracy przeszkadza i powoduje, że rezygnujecie z niej lub w ogóle jej nie podejmujecie?

Są to bardzo cenne informacje - dzięki głosom od Was zlikwidowaliśmy całkowicie limity wypłat, czy zrezygnowaliśmy z jakichkolwiek kar za zerwanie umowy, czy z "okresów wypowiedzenia".

Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki, które pomogą nam jak najlepiej dopasować się do Waszych potrzeb.

pozdrawiam
Bartek
Zespół DigAd24
 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

1) Wiadomo, czym większa stawka tym większa chęć zarabiania. Oczywiście nie może być cięć żadnych :D.

2) Moim skromnym zdaniem, najbardziej przeszkadza mi zakładka "statystyki". W dobrych statystykach powinny być dosłownie wszystkie informacje, to znaczy dokładna godzina kliknięcia w reklamę, oraz skąd to kliknięcie pochodzi tz. czy z telefonu, czy z komputera.

Edytowane przez paulinka1998
Odnośnik do komentarza

@paulinka1998 dzięki za podzielenie się spostrzeżeniami, to dla mnie naprawdę istotne.

Pozwól, ze dopytam: z jakich powodów te dokładne statystyki (godzina, źródło ruchu) są dla Ciebie istotne? Chodzi o dokładniejsze targetowanie samych reklam, innych akcji marketingowych? Jak to wygląda w Twoim przypadku?

Co do stawki: co w przypadku takich sieci jak nasza, gdzie 100% kampanii jest obsługiwane w modelu programmatic i ciężko jest określić z góry przychody wydawcy? Rozważasz możliwość przetestowania tego typu rozwiązań?

Ciekaw jestem opinii innych użytkowników forum, jak Wy się na to zapatrujecie?

pozdrawiam,
Bartek

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .