Skocz do zawartości
DIVER

Co sądzicie o Paypal?

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, chciałbym podzielić się refleksją na temat platformy PayPal. (+chętnie posłuchałbym waszych opinii)
PayPal to najlepszy elektroniczny portfel w internecie. Zarówno pod względem funkcjonalności jak i przejrzystości i przyjemnego GUI.
Aczkolwiek według mnie, jak i setek użytkowników, PayPal nas nie szanuje.
PayPal może zablokować wam konto bez podania konkretnego powodu, jedynie wspomina że nie postępowaliśmy zgodnie z ich regulaminem.
Osoba normalnie prowadząca swoje konto jest wysoko narażona na bana bez powodu. Banów, a co za tym idzie - blokady środków na 180 dni.
Oprócz blokad, jeśli stale nie korzystacie z swojego konta, to czeka was opłata 50 zł za brak aktywności.
https://www.paypal.com/pl/smarthelp/article/czym-jest-opłata-za-brak-aktywności-faq4427 ^^
Ostatnio również pojawiły się plotki o opłacie karnej 60 zł, za to że sprzedawca przegra spór. A jak wiadomo można przegrać spór, nawet jeśli racja jest po naszej stronie. Jak widać wszystko idzie w jak najbardziej złym kierunku, ale PayPal nie ma realnej konkurencji. Żaden inny portfel nie oferuje możliwości zapłaty nim na różnych stronach internetowych.

Edytowane przez Kidins
Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

W sumie pytanie zawiera odpowiedź. Jest jak mówisz - to bardzo dobry system, ale nie zna się dnia ani godziny gdy środki zostaną z jakiś powodów zamrożone. Ja w sumie nigdy nie miałem takich problemów, ale znam wiele osób które miały. Z tego powodu, chociaż używam PP cały czas, nie trzymam tu pieniędzy :) 

Co do opłaty za brak aktywności, to wynosi 45zł lub wysokość pozostałego salda na koncie, jeśli nie przekracza ono 45zł. Konta z saldem zerowym nie są obciążane. Czyli chodzi o to by nie trzymać na PP pieniędzy gdy się konta nie używa. 

-> Pomagam w zarabianiu - Kompleksowy Mentoring od A do Z - zwiększ swoje wyniki! <-

[Obrazek: makecash.png]

Odnośnik do odpowiedzi

PayPal był dobrą platformą do połowy 2020, później zaczęła się loteria banów. Z dnia na dzień mają coraz więcej niezadowolonych użytkowników, co możemy zobaczyć na ich oficjalnym profilu na FB. Niestety, ale również dostałem bana mimo tego, że wszystkie transakcje były wysłane jako rodzina i znajomi i nie miałem żadnych sporów :(

Odnośnik do odpowiedzi
13 minut temu, czestek napisał:

PayPal był dobrą platformą do połowy 2020, później zaczęła się loteria banów. Z dnia na dzień mają coraz więcej niezadowolonych użytkowników, co możemy zobaczyć na ich oficjalnym profilu na FB. Niestety, ale również dostałem bana mimo tego, że wszystkie transakcje były wysłane jako rodzina i znajomi i nie miałem żadnych sporów :(

Dokładnie, nawet z każdą transakcją f&f, która nie jest narażona na spór, można dostać bana..

Odnośnik do odpowiedzi
31 minut temu, czestek napisał:

Niestety, ale również dostałem bana mimo tego, że wszystkie transakcje były wysłane jako rodzina i znajomi i nie miałem żadnych sporów :(

@czestek Nie wydaje się Tobie, że zablokowali Tobie konto za to, że omijałeś opłaty PayPal poprzez otrzymywanie płatności tylko jako "friends&family"?

  • Dzięki! 1

5WOaoi4.png

Odnośnik do odpowiedzi
10 minut temu, iDante napisał:

@czestek Nie wydaje się Tobie, że zablokowali Tobie konto za to, że omijałeś opłaty PayPal poprzez otrzymywanie płatności tylko jako "friends&family"?

Ciekawa koncepcja, ja o tym również nie pomyślałem.
@iDante ale jesteś w stanie wskazać punkt w regulaminie, który mówi że to jest zakazane?

Odnośnik do odpowiedzi
13 minut temu, iDante napisał:

@czestek Nie wydaje się Tobie, że zablokowali Tobie konto za to, że omijałeś opłaty PayPal poprzez otrzymywanie płatności tylko jako "friends&family"?

Nie ma punktu w regulaminie, który by tego zabraniał. Poza tym, to nie jest powód, żeby blokować większe pieniądze :)

Odnośnik do odpowiedzi
7 godzin temu, mysc napisał:

 Ja w sumie nigdy nie miałem takich problemów, ale znam wiele osób które miały. Z tego powodu, chociaż używam PP cały czas, nie trzymam tu pieniędzy :)

Konta z saldem zerowym nie są obciążane. Czyli chodzi o to by nie trzymać na PP pieniędzy gdy się konta nie używa. 

Ja się w pore opamiętałem i dzięki temu osiągnąłem relatywnie małą stratę na blokadzie 🤠
A postanowili dwu letnie, bezproblemowe konto zablokować..

Odnośnik do odpowiedzi

@Kidins @czestek Na szybko znalazłem pewien punkt w "Umowa z użytkownikiem usługi PayPal", "Zabronione działania"

Cytat

korzystać z konta PayPal lub usług PayPal w sposób, który może zostać zasadnie uznany przez firmy PayPal, Visa, MasterCard, American Express, Discover lub inną sieć przelewów elektronicznych za nadużycie systemu kart lub naruszenie zasad stowarzyszenia lub sieci kart płatniczych

Ten podpunkt można zinterpretować jako nadużywanie, a dokładnie unikanie opłat jako sprzedawca, ponieważ jak same nazwy przelewania pieniędzy wskazują "friends&family", służy do wysyłania pieniędzy do znajomych i rodziny, a "goods&service" służy do towarów i usług.

Dla pewności skontaktuję się jeszcze z PayPal'em, ale to w dniu jutrzejszym, ponieważ jak spróbowałem dzisiaj poprzez czat to "Pan Robot" odpisał mi "Przepraszam, ale żaden z moich ludzkich współpracowników nie jest obecnie dostępny."
 

@Edit
@czestek A jeżeli mowa o blokadzie większych kwot to w "Umowa z użytkownikiem usługi PayPal" jest także napisane jakie kroki może podjąć PayPal w stosunku do takiego użytkownika i jest napisane, że mogą "rozwiązać niniejszą Umowę z Użytkownikiem, nałożyć ograniczenia na konto Użytkownika lub zamknąć bądź zawiesić je w trybie natychmiastowym i bez ponoszenia żadnych kar z tego tytułu".

Edytowane przez iDante
  • Dzięki! 1

5WOaoi4.png

Odnośnik do odpowiedzi
4 minuty temu, iDante napisał:

Dla pewności skontaktuję się jeszcze z PayPal'em, ale to w dniu jutrzejszym, ponieważ jak spróbowałem dzisiaj poprzez czat to "Pan Robot" odpisał mi "Przepraszam, ale żaden z moich ludzkich współpracowników nie jest obecnie dostępny."

Właśnie zapomniałem dodać w poście tej kwestii.
Z supportem nie da się w praktycznie żaden sposób skontaktować. Telefonów nie odbierają, w kontakcie dostępnym z poziomu konta odpisuje bot formułkami. Jedynie można się przez Facebook skontaktować, ale tam pracownik również odpowiada jak robot, formułkami.

 

12 minut temu, iDante napisał:

Dla pewności skontaktuję się jeszcze z PayPal'em, ale to w dniu jutrzejszym

Chętnie się dowiem co ci odpisali na ten temat. Choć przewiduje enigmatyczną i wymijającą odpowiedź.

Odnośnik do odpowiedzi

Nigdy nie miałem z tą platformą problemów, nawet jak miałem kilka kont.

Zdarzały się spory, które wygrywałem i były zwracane pieniadzę - support też nigdy mnie nie olewał i zawsze odpisywał, ale z tego co widzę to musiałem mieć farta.

Środki też nigdy nie zostały zablokowane, a często wchodziły tam większe pieniądze, dla mnie platforma aktualnie na plus, bo jeszcze nie sprawiała mi problemów :)

Odnośnik do odpowiedzi

@czestek @Kidins Proszę bardzo, wiadomość wysłana poprzez Centrum wiadomości o 13:52, a odpowiedź otrzymałem o 14:17 ( jeżeli ktoś nie widzi obrazka to link bezpośredni - https://i.gyazo.com/f334536475a919e5cda546049b86f370.png )

f334536475a919e5cda546049b86f370.png

A moje pytanie brzmiało ( zrobiłem gif'a, ponieważ nie ma opcji powiększenia czatu na PayPal'u ) - https://i.gyazo.com/b8d288127220018414f587c2de346f72.mp4 

Edytowane przez iDante
  • Super 1

5WOaoi4.png

Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, Dante napisał:

Środki też nigdy nie zostały zablokowane, a często wchodziły tam większe pieniądze, dla mnie platforma aktualnie na plus, bo jeszcze nie sprawiała mi problemów :)

No to fajnie że akurat ciebie nic złego nie spotkało, ja znam masę osób którym zablokowali konta (środki) niejednokrotnie.

1 minutę temu, iDante napisał:

@Kidins Odpowiedź masz w załączonym obrazku na forum. ale jeżeli nie widzisz to łap link - https://i.gyazo.com/f334536475a919e5cda546049b86f370.png

a to ci ciekawostka, również dzięki za poświęcony czas i rozwianie wątpliwości.

1 godzinę temu, Zarabiamy napisał:

Mówiąc szczerze to kiedyś mi pp zablokował kase, zadzwoniłem do nich od  razu i po 3 minutach mojego "srania sie"  odblokowali, także polecam kontakt telefoniczny.

W jaki sposób ci zablokowali kasę? - na 180 dni czy po prostu taka rutynowa blokada środków na krótki okres.

Odnośnik do odpowiedzi

@Kidins   na 3 minuty bo zadzwonilem i ich wyjasniłem po prostu. (nie wiem) Druga sprawa, że na Paypalku najlepiej mieć konto firmowe a nie prywatne - mimo tego i tak są bloki i tak. @harambe  no nie jestem przekonany, ponieważ zawsze możesz zadzwonić - Skoro ja mogłem to Ty też. 

Pozdro

  • Super 1

28.png

Odnośnik do odpowiedzi
38 minut temu, Zarabiamy napisał:

@Kidins   na 3 minuty bo zadzwonilem i ich wyjasniłem po prostu. (nie wiem) Druga sprawa, że na Paypalku najlepiej mieć konto firmowe a nie prywatne - mimo tego i tak są bloki i tak. @harambe  no nie jestem przekonany, ponieważ zawsze możesz zadzwonić - Skoro ja mogłem to Ty też. 

Pozdro

na firmówce też bana wyłapiesz, ale to może też skutkować tym co wyżej f&f.
Ogólnie dobra 3 minuty, fajnie
ale przy banie na 180 dni, tak czy siak dostajesz maila pod tytułem "zainicjowaliśmy zamykanie twojego konta"
więc powinieneś takowy mieć, raczej takiego nie masz zważywszy na fakt, że pisałem z supportem i zamykanie konta jest ostateczne.

Odnośnik do odpowiedzi

@iDante mam prośbę czy zapytasz też supportu czy istnieje możliwość odwołania się od zamknięcia konta i blokady środków na 180 dni?
Pytam o to, bo osoba z supportu z którą pisałem na FB pisała jak bot, formułkami.

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .