Skocz do zawartości

Facebook wprowadza przycisk "dislike"!


Termik

Rekomendowane odpowiedzi

1431915219589610126.jpg

Facebook zamierza wprowadzić przycisk "dislike"

 

Niektórzy prosili od dawien dawna, inni protestowali, ale w końcu decyzja zapadło - obok przycisku "Like", pojawi się "Dislike".

 

CEO Facebooka, Mark Zuckerberg, w sesji Q&A odbywającej się w siedzibie Facebooka, potwierdził wprowadzenie kolejnego przycisku.

 

 

W skrócie, zamierzeniem serwisu jest poszerzenie wachlarza emocji, jakie użytkownicy mogą wyrazić, np. empatię, na co zwrócił uwagę Zuckerberg. Chyba znamy sytuację, kiedy wstawiany jest status o śmierci jakiejś osoby i prawie pod każdym są niejasności, czy lajkować, czy nie. Ponadto, zaznaczył, że nie chce budować systemu podobnego do tego funkcjonującego na Reddicie [jak również YouTube].

 

źródło: http://www.businessinsider.com/mark-zuckerberg-facebook-is-working-on-a-disklike-button-2015-9

 

  • Super 2

"Wojna to pokój.
Wolność to niewola.
Ignorancja to siła."

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Jak nie wiesz o co chodzi, to chodzi o pieniążki :-D

Myślę, że nowy guzik będzie działał na zasadzie nieoficjalnego raportowania skoro nie ma działać to jak na YT.

Odnośnik do komentarza

Trafna wypowiedź człowieka odpowiedzialnego za social media w Agora SA - Karola Jurga:

 

 

 

To dość zaskakujące posunięcie ze strony Facebook'a. Twórcy serwisu decydują się na wprowadzenie przycisku „Nie lubię” w momencie gdy Snapchat udowodnił, że użytkownicy równie chętnie dzielą się historiami ze swojego życia, gdy nie ma w nich miejsca na pozytywną lub negatywną ocenę zamieszczonych treści. Taki przycisk może (choć nie powinien) przełożyć się np. na zmniejszenie aktywności użytkowników, którzy będą obawiali się otrzymać negatywne oceny za swój post. Jeśli natomiast miałbym wskazać kogo te zmiany najbardziej dotkną to przede wszystkim marketingowców. Zdecydowanie lepiej wygląda jeden post na fanpage'u firmy z małą liczbą polubień niż jeden z dużą liczbą negatywnych ocen. Poza tym będzie to na pewno jedno z dodatkowych kryteriów przy ocenie efektów kampanii marketingowej. Koniec końców na pewno ta zmiana będzie wymagała większej czujności osób odpowiedzialnych za kampanie i prowadzenie FP, a co za tym idzie może zaowocować lepszą jakością treści. No i ciekawe jak będzie wpływać na edge rank?
  • Super 2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .