Skocz do zawartości

2 471,74‬ dnówki

Podsumowując wczorajszy dzień...
łącznie 2 471,74‬zł


  • Super 3
  • Dzięki! 1


Rekomendowane komentarze

15 godzin temu, Plichciu napisał:

Gratulacje, na ero tyle hajsu?

ero ero tylko nie na PL :D

 

6 godzin temu, str80 napisał:

Nieźle, gruba dniówka 

dzięki ! :D

 

 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez id-user
      Kolejna fajna dniówka ;)
    • Przez id-user
      Dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną.
    • Przez theblackhood
      Tygodniówka pod skrzydłami @Czaq Ten rok będzie walką o utrzymanie dniówek na tym poziomie
    • Przez Charlie120
      Święta, świętami i chwile czasu się nawet znalazło 😜
    • Przez mysc
      Mentoring Get Paid 2.0 - Mentoring rozwijany od stycznia 2015 roku!
      Podstawy zarabiania poprzez Content Locking
      Globalne możliwości monetyzacji stron

      ______________________________________________________________________________________________________________________________
       
      Spis treści:
      1. Content locking w zarabianiu online
      2. Rodzaje content lockerów w MyLead
      3. Możliwości zarobkowe - propozycje nisz
      4. Przykład monetyzacji - h@cki
      5. Przykład monetyzacji - testy online

      Omawiane content lockery są dostępne MyLead: https://mylead.global/pl
      Czysty link: https://mylead.global/pl
      1. Content locking w zarabianiu online Content locking z ang. oznacza blokowanie zawartości. Metoda monetyzacji stron za pomocą content lockingu polega więc na blokowaniu określonej (dowolnej) zawartości na naszej stronie internetowej - a następnie zarabianiu na jej odblokowywaniu przez użytkowników.
      Użytkownik wchodzący na stronę, w celu odblokowania zawartości, w zależności od typu lockera, zostanie poproszony o wykonanie określonej akcji. Ta akcja może dotyczyć płatności, ale na forach o zarabianiu przyjęło się używać pojęcia 'content locking' w kontekście ściany ofert. Dokładniej chodzi o to, że w celu odblokowania określonej zawartości, użytkownik musi wybrać i wykonać przynajmniej jedną ofertę z tzw. "ściany ofert":

      ...
      Wykonanie oferty to forma zapłaty. Ten model płatności jest globalny - tj. jest dostępny dla osób z każdego kraju. Lista ofert zmienia się w zależności od tego w którym kraju znajduje się użytkownik i jakiego używa urządzenia.
      Istnieje szereg zastosowań tego typu skryptów, np.
      - blokowanie zdjęć i filmów w galeriach XXX
      - blokowanie wyników testów online
      - download dowolnych materiałów
      - weryfikacje tożsamości (potwierdzenie, że użytkownik jest człowiekiem) przed przejściem dalej lub nawet przed załadowaniem się strony
      Więcej przykładowych zastosowań wymieniam w dalszej części poradnika  
       
      2. Rodzaje content lockerów w MyLead
        Rejestracja: https://mylead.global/pl
      Czysty link: https://mylead.global/pl  
      FILE LOCKER File Locker to skrypt przygotowany specjalnie dla osób zarabiających na downloadzie plików. Przed pobraniem danego pliku, użytkownik będzie musiał wykonać akcję z listy ofert CPA do wyboru:     - Kilka wersji graficznych
      - Ustawienia dot. ilości wymaganych konwersji i ilości ofert wyświetlanych w lockerze
      - Ustawienia dot. priorytetów typów ofert w lockerze
      - Po wykonaniu akcji -> następuje przekierowanie na wskazany link do pliku
      - Niemalże całkowita możliwość dostosowania kolorów i tekstów w narzędziu (w tym w CSS)
      - Możliwość wybrania konkretnych kampanii, które będą wyświetlały się w lockerze   -------   CPA LOCKER To najbardziej popularny i uniwersalny typ lockera. Użytkownik, chcąc uzyskać dostęp do danej części Twojej strony WWW, musi wykonać co najmniej jedną z ofert z listy, którą ujrzy przy próbie weryfikacji. Wykonanie oferty pozwoli mu na dostęp do pożądanej treści, a Tobie przyniesie zysk.  
      - Kilka wersji graficznych
      - Ustawienia dot. ilości wymaganych konwersji i ilości ofert wyświetlanych w lockerze
      - Ustawienia dot. priorytetów typów ofert w lockerze
      - Po wykonaniu akcji -> następuje odblokowanie zawartości lub przekierowanie na wskazany link
      - Niemalże całkowita możliwość dostosowania kolorów i tekstów w narzędziu (w tym w CSS)
      - Rozbudowana wersja lockerów desktopowych (w stosunku do ogads)
      - Metody ładowania skryptu: natychmiast, po wskazanym czasie, po kliknięciu w przycisk
      - Możliwość wybrania konkretnych kampanii, które będą wyświetlały się w lockerze   -------
      CAPTCHA LOCKER

      Captcha Locker pod względem technicznym działa na takiej samej zasadzie jak CPA Locker. Różnicą jest jedynie graficzne przedstawienie - Captcha Locker pojawia się pod postacią systemu weryfikacji recaptcha. Może to pozytywnie wpłynąć na skuteczność - internauci są przyzwyczajeni do korzystania z captchy w wielu miejscach, dlatego całość przypomina recaptche od google.     - Wersja graficzne dla jasnego i ciemnego tła
      - Niemalże całkowita możliwość dostosowania tekstów w narzędziu (w tym w CSS)
      - Ustawienia dot. ilości wymaganych konwersji i ilości ofert wyświetlanych w lockerze
      - Ustawienia dot. priorytetów typów ofert w lockerze
      - Po wykonaniu akcji -> następuje odblokowanie zawartości lub przekierowanie na wskazany link
      - Możliwość wybrania konkretnych kampanii, które będą wyświetlały się w lockerze
      -------
      Dodatkowe informacje:

      - w każdym lockerze można wyłączyć wyświetlanie się ofert +18
      - nie potrzeba akceptacji źródeł ruchu, ani kampanii
      - stawki dostosowane do światowych standardów
      - całość została napisana w zupełnie innej technologii niż obecny ML, to całkowita nowość a nie jakiś 'tuning' starych skryptów
      - dozwolony ruch motywowany
      - opis na blogu ML: link   -------
      Jak wybrać kampanie wyświetlane w lockerze?

      W każdym lockerze mamy możliwość ręcznego doboru ofert, które chcemy w nim wyświetlić. Nie jest to krok obowiązkowy - nie musimy tego robić. Jeśli nie zaznaczymy żadnej kampanii, dobór ofert będzie automatyczny - dostosowany do kraju, urządzenia i jak najwyższego eCPC. Opcja doboru jest jednak przydatna gdy sami chcemy ustalić co będzie zawierał locker.

      Aby to zrobić:

      1. Rejestrujemy się w MyLead: https://mylead.global/pl
      2. Dodajemy wybrany content locker w panelu ML
      3. Przechodzimy do listy lockerów
      4. Zaznaczamy kampanie, które chcemy w nim wyświetlić:       Jak dodać locker na stronę?

      1. Rejestrujemy się w MyLead: https://mylead.global/pl
      2. Dodajemy wybrany content locker w panelu ML
      3. Przechodzimy do listy lockerów
      4. Kopiujemy kod javascript dostępny w miejscu widocznym na poniższym screenie. Wklejamy kod na naszą stronę. Jeśli używamy wordpress'a -> kod należy dodać jako HTML, w przeciwnym razie locker się nie wyświetli.


      Dodatkowo możemy zaznaczyć opcję:

      - wykrywania dodatków typu 'adblock'
      - wykrywania nieobsługiwania javascriptu
          3. Możliwości zarobkowe - propozycje nisz Najpopularniejszą formą używania skryptów typu 'content locker' są h@cki do gier. Jednak jako, że ściana ofert jest jedną z form zapłaty - w praktyce możliwości jest nieskończenie wiele. Właściwie ten sposób monetyzacji da się dostosować do wszelkich pomysłów, które przyjdą nam do głowy.


      Przykładowa lista:

      1. Download, h@cki i generatory do gier
      2. Materiały na stronach +18 (zdjęcia, filmy, streamy, czat, rejestracja, itd.)
      3. Dostęp do stron o dowolnej tematyce
      4. Gotowe grafiki do pobrania (np. loga, sygnaturki, zdjęcia w tle na FB, projekty koszulek, tapety na pulpit)
      5. Boty, aplikacje
      6. Konta premium
      7. Konkursy
      8. Karty podarunkowe
      9. Kody rabatowe
      10. Social media (np. generator dodawania followersów, lajków, viewsów, itp.)
      11. Download programów
      12. Filmy online

      Gdzie szukać inspiracji?

      - Podstawowym źródłem danych na temat trendów jest sklep PLAY: https://play.google.com/store . Trzeba jednak pamiętać, że niektóre popularne aplikacje (które właśnie przez to mogą być dobrym pomysłem na niszę) nie są w tym sklepie dostępne. Mam tu na myśli aplikacje z funkcjami "youtube bez reklam", "youtube działający w tle", "deepnude", itd.

      - Torrenty. Tego typu strony często udostępniają statystyki najczęściej pobieranych plików. Dzięki temu można się zorientować, które aplikacje/gry/programy są obecnie najpopularniejsze. Przykład: "The Pirate Bay" - http://thepiratebay.org/top     4. Przykład monetyzacji - h@cki Jak już wyżej napisałem, h@cki są bardzo szeroką niszą. Mogą być to:

      - h@cki do gier (np. szybsze zdobywanie złota, itp.)
      - h@cki do social mediów (np. sprawdź kto usunął Cię ze znajomych)
      - h@cki do aplikacji (np. komunikatorów - "ukryj przed innymi, że wyświetliłeś/łaś wiadomość")
      - h@cki do programów (np. crack, keygen)

      Żeby zacząć zarabiać na hackach, w pierwszej kolejności należy przygotować landing page i umieścić na nim content locker:   Landing Page typu 'Download' (+ file locker) LP (skrót od ang. landing page) to strona sprzedażowa, która – jak sama nazwa wskazuje – ma na celu bezpośrednią sprzedaż. "Sprzedaż" w kontekście content lockingu oznacza zachęcenie użytkownika do wykonania przynajmniej jednej oferty w celu odblokowania określonej zawartości.   Najłatwiejszy do wdrożenia typ LP to strona wyglądem przypominająca hostingi plików (do których linki są dostępne na wszystkich warezach).   Schemat działania jest bardzo prosty – użytkownik wchodzi na stronę, klika w przycisk "pobierz" i wykonuje ofertę ze ściany ofert, aby ściągnąć pożądany plik. Opisanie pliku to w takim programie bardzo ważny element monetyzacji niszy - tylko dzięki odpowiedniemu opisaniu pliku możemy zdecydowanie zwiększyć konwersję.   W zależności od wyglądu naszego LP, dostosować powinniśmy takie informacje jak:

      - Nazwa – Koniecznie dodaj do nazwy rozszerzenie – w przeciwnym razie plik wygląda po prostu mało wiarygodnie. Dodatkowo – nie używałbym w nazwach spacji – raczej używaj podkreślników „_”. Przykład: "[2019]_Hack_Gold_NazwaGry.rar"

      - Rozmiar pliku – im bardziej dokładny, tym lepiej, nie zaokrąglamy, zamiast „7 MB” wpisujemy dokładny rozmiar „7,08MB”.

      - Ilość pobrań – Uzupełnienie tego pola za dużą liczbą to strzał w kolano. Liczba ściągnięć powinna być wiarygodna i dokładna - mam tu na myśli np. „538” zamiast „500”. Jeśli z jakichś powodów nie chcesz wpisywać tej liczby, możesz uzupełnić to pole formułką : "[ukryto liczbę pobrań]".

      - Komentarze - komentarze są w tym przypadku narzędziem, które może znacząco podnieść konwersję i powinny znaleźć się pod KAŻDYM artykułem na stronie. ...   Generator Online (+ captcha locker lub cpa locker) Generatory to skrypty uwiarygadniające reklamowaną ofertę. Najczęściej generatory są stosowane w przypadku reklamowania hacków do gier/programów - ale tak naprawdę można je stosować przy większości nisz. Wszystkie oferty "downloadowe" mogą mieć osadzony generator "przygotowujący pliki do pobrania", "skanujący pliki pod względem wirusów", "łączący się z jakimś serwerem", itp.

      Bardziej zaawansowane generatory scrapują dane z różnego rodzaju stron lub social mediów w celu maksymalizacji wiarygodności oferty. Przykładem bardziej zaawansowanego generatora może być "facebook h@ack" -> takie generatory scrapują zdjęcie profilowe, imię, nazwisko i dane podane na FB, a następnie symulują łamanie zabezpieczeń.


      "TWORZENIE" GENERATORA POD h@cki:
      (poradnik video z kanału "Piotr Kielan" - udostępnione ZA ZGODĄ AUTORA, także proszę się nie kierować wstępem ;>)



      POBIERANIE CUDZEGO LP W CELU EDYCJI: 
      (poradnik video z kanału "Piotr Kielan")


       
       
      5. Przykład monetyzacji - testy online Testy online to sposób na monetyzację bardzo wielu nisz - właściwie z dowolnej tematyki. W stosunku do większości potrzeb ludzkich (zwłaszcza emocjonalnych) można zaprojektować dedykowany test online. Taki sam przykład użyłem w poradniku dot. DCB -> ale w przypadku content lockingu również może się bardzo dobrze sprawdzić -> poza Polską oczywiście  
      Przykłady tematyk testów:

      1. Test IQ - ten test daje stosunkowo duże możliwości doboru niszy, wszystko zależy od tego w jakim kontekście go zareklamujemy. Przykłady:
      - Sprawdź swoje IQ i dowiedz się czy jesteś atrakcyjny
      - Sprawdź swoje IQ i dowiedz się czy masz szansę dołączyć do mensy
      2. Test dopasowania (w kontekście związków; można się wspomagać ezoteryką i wymagać w teście np. podania dat urodzenia obu partnerów)
      - Sprawdź czy Twój partner/ka pasuje do Ciebie
      - Sprawdź czy się rozwiedziesz
      - Sprawdź czy warto wracać do byłego/byłej
      3. Test atrakcyjności
      - Sprawdź czy jesteś atrakcyjny/a dla płci przeciwnej
      - Sprawdź czy jesteś pewny/a siebie

      Zaprojektowanie i wykonanie własnego testu online nie jest rzeczą specjalnie trudną. Cały test można (jeśli masz takie umiejętności) napisać samodzielnie w PHP/JS, ale nie ma takiej konieczności ponieważ w internecie jest mnóstwo gotowych już (i darmowych) narzędzi, które nam w tym pomogą.
      Monetyzacja testu za pomocą content lockera jest możliwa na dwa sposoby -> ścianę ofert można wyświetlić w celu przystąpienia do testu lub w celu poznania wyników.
      Dodanie content lockera na końcu testu -> w taki sposób by konieczne było wykonanie oferty w celu prezentacji wyników, wymaga edycji plików wybranej wtyczki z testami. Taki model monetyzacji testów cechuje się zdecydowanie wyższą konwersją, dlatego przedstawiam go poniżej na konkretnym przykładzie:

      1. Do stworzenia testu użyjemy darmowej wtyczki: https://wordpress.org/plugins/wp-testing/ (Psychological tests & quizzes).  

      2. Jako, że będziemy grzebać w kodzie wtyczki - musimy wyłączyć jej aktualizację. W przeciwnym razie przy każdej aktualizacji będzie się nam resetował modyfikowany plik (lub pliki - w zależności na jakiej wtyczce działamy).
      W celu wyłączenia aktualizacji, zmieniamy wtyczce nazwę i wersję. Przechodzimy do zakładki: "wtyczki" -> "edytor" -> a następnie postępujemy tak jak jest to pokazane na screenie (wykonujemy 5 kroków): screen1
       
      3. Teraz możemy przejść do opublikowania nowego testu. W przykładzie na WP nie mam zainstalowanego żadnego szablonu, nie przyłożyłem się też do wykonania testu -> pokazuję po prostu przykład jak to wygląda:
      widok z edytora: screen2
      widok po opublikowaniu: screen3

      4. Następnie dodajemy content locker -> ukrywamy pod nim widoczny na powyższym screenie przycisk odsyłający do wyników testu. W tym celu znów przechodzimy do edytora w sekcji "wtyczki". Musimy znaleźć plik "fill-form.php" znajdujący się w lokalizacji:
      wp-content/plugins/wp-testing/src/template/test/passer/fill-form.php Screen pokazuję jak dokładnie dotrzeć do pliku w edytorze: screen4

      5. W pliku "fill-form.php" znajdujemy kod:
      <p> <input type="submit" class="button" value="<?php echo $submitButtonCaption ?>" /> <?php if($stepsCounter): ?><span class="steps-counter"><?php echo $stepsCounter ?></span><?php endif ?> </p> , a następnie ukrywamy go pod content lockerem   

      Używając innych wtyczek quizowych, sytuacja wygląda analogicznie. Trzeba znaleźć w kodzie kod przycisku odsyłającego do wyników testu.
       
      Reklama ________________________________________________________________________________________________________
      ZYSKAJ DOSTĘP DO STALE AKTUALIZOWANEJ BAZY PORADNIKÓW
      Content locking omawiają: 
      --> Mentoring Pozycjonowania Vasakiego (SEO/SEM) <--
      --> Mentoring DCB/SMS/IVR z elementami PPI/PPA <--
      Mentoring Get Paid 2.0 jest rozwijany od 2015 roku!
      (otrzymasz bonus do stawek)
      __________________________________________________________________________________________________________________________
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .