Skocz do zawartości

Wypłaty z HC za wrzesień i październik


poldhinio

Wypłaty z HC za wrzesień i październik co prawda we wrześniu było pięknie ale przez cały październik nic nie robiłem "autopilot" :) ale nie ma co płakać bo kwota niczego sobie w dwa miesiące :)

  • Super 1


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Sprawdź też:

  • Podobna zawartość

    • Przez Ca$hmaker
      Position Exchange to nowy zdecentralizowany protokół handlowy krypto, obsługiwany przez vAMM i działający na Smart Chain (BSC), mający na celu wypełnienie luki między ludźmi a rynkami kryptowalut i poprawić doświadczenia handlowe.
      Protokół oferuje łatwy i dostępny handel kryptowalutowy, w ramach którego użytkownicy mogą handlować produktami krypto w pełni w łańcuchu, przejrzyście, z wysokim bezpieczeństwem i prywatnością.
      Platforma została zaprojektowana tak, aby zapewniać wszystkie zalety zdecentralizowanych finansów, jednocześnie wprowadzając tradycyjne doświadczenie i narzędzia scentralizowanego finansowania. Warto wspomnieć o niskich kosztach za fee a wszystko to przy rozwiązywaniu problemu płynności za pomocą vAMM.
      Co więcej, zespół Position Exchange ciężko pracował nad zaprojektowaniem przyjaznego dla użytkownika i atrakcyjnego interfejsu, umożliwiającego łatwe zawieranie transakcji przez wszelkiego rodzaju traderów.
      Position Exchange jest wspierana przez token własny POSI, natywny token narzędziowy służący jako kręgosłup ekosystemu. Posiadacze mogą korzystać z wielu zalet i używać POSI w innych funkcjach opracowanych przez Platformę.
      Posiadacze mogą dodawać płynność, stakować POSI, POSI NFT, BUSD i inne z "wysokim APY", a także uczestniczyć w zarządzaniu Position Exchange i kształtować jej przyszłość.
      Jest już dostępna apka na Android i niebawem będzie na iOS.
       
      Vault Referral Code: 15435
      Czysty: https://app.position.exchange
      Ref: https://app.position.exchange/?ref=69038275
       
      Z góry dziękuję za ewentualne skorzystanie z mojego reflinka:)
       
      Powyższa publikacja ani w całości ani w części nie stanowi rekomendacji inwestycyjnej ani informacji rekomendującej lub sugerującej strategię inwestycyjną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi czy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE oraz Rozporządzenia Delegowane Komisji (Ue) 2017/565 z dnia 25 kwietnia 2016 r. uzupełniające dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/65/UE w odniesieniu do wymogów organizacyjnych i warunków prowadzenia działalności przez firmy inwestycyjne oraz pojęć zdefiniowanych na potrzeby tej dyrektywy. Zawarte w powyższej publikacji treści nie spełniają wymogów stawianych rekomendacjom w rozumieniu w/w ustawy, m.in. nie zawierają konkretnej wyceny żadnego instrumentu finansowego, nie opierają się na żadnej metodzie wyceny, a także nie określają ryzyka inwestycyjnego. Powyższa publikacja została sporządzona w celach informacyjnych i nie powinna stanowić podstawy do podejmowania decyzji inwestycyjnych. Autor powyższej publikacji nie ponosi odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie informacji zawartych w niniejszej publikacji.
      Pamiętaj: Cokolwiek zrobisz, robisz na własne ryzyko! Zawsze inwestuj tylko tyle ile możesz stracić!
    • Przez caps16
      Witam wszystkich, w tym miesiącu start miała pewna aplikacja, która nazywa się YourFitWay, polega ona na tym, że płaci za chodzenie i bieganie, a dokładnie liczy ona kroki, a za kroki otwieramy skrzynki, z których dropią punkty, które potem możemy wymieniać na pieniądze i przelać sobie na konto bankowe.
      Żeby zacząć przygodę z aplikacją musimy płacić miesięcznie abonament o wartości 10$, który się bardzo szybko spłaca (biegając, chodząc), żeby firma nie była na tym stratna i nas cały czas motywowało to do działania, że zapłaciliśmy za coś, to trzeba biegać. Od każdej zaproszonej osoby, która zapłaci 10$ my dostajemy 2,5$, więc za 5 osób mamy opłaconą aplikację, okej ale do rzeczy.
      Prawdę mówiąc jest to mlm, czyli multi level marketing, ponieważ do wykupienia mamy jeszcze 3 pakiety dla liderów.
      Gold - 100$
      Black- 1000$
      Black ambasador - 2500$
      Każdy większy pakiet ma więcej plusów oraz możliwości zarobkowych, logiczne.
      Jeżeli ktoś z twoich znajomych kupi jakiś pakiet, ty dostaniesz od niego 25%, myślę, że to całkiem fajna stawka ;).
      Do czego zmierzam, zarejestrować do aplikacji i do ich strony można się tylko ze swojego reflinku, mój podaje tutaj : https://yourfitway.com/g7vO89
      Więcej na temat aplikacji możecie poczytać tutaj : https://trello.com/b/Yg5JIuZX/informacje-na-temat-aplikacji
      Jestem grafikiem, od razu od startu aplikacji, utworzyłem fanpage, w który wpakowałem dużo pieniędzy, żeby go wypromować i włożyłem dużo pracy, żeby przynosił duże zainteresowanie. https://www.facebook.com/zarabiajnachodzeniu/?ref=bookmarks
      Poszukuje osób, którym spodoba się biznes i chcieliby zarabiać tyle na ile włożą swojej pracy, oczywiście cały czas będę pomagał.
      Ten kto wykupi jakiś pakiet, żeby promować biznes i będzie działał, umieszczę jego reflink na moim fanpage'u, żeby mu pomóc, czyli dziennie będę mu nabijał ok. 10-20 ludzi w strukturze, tak do 50-80, żeby mu jak najmocniej pomóc i go napędzić do pracy, kiedy potem będzie działał sam, czyli już na samym początku biznesu daje mocnego kopa naprzód, wspomnę jeszcze, że mam nawet przygotowane grafiki ulotek do rozdawania lub przyklejania, żeby jak najwięcej zarażać ludzi biznesem, oraz wiele więcej pomysłów na mocny start i super dochód pasywny.
      Niżej wrzucam fotki z aplikacji, strony, oraz mojej struktury /emoticons/default_wink.png
      Napisz do mnie i zaczniemy działać /emoticons/default_biggrin.png, pamiętaj, że teraz jest zajebisty czas na start, bo za niedługo firma będzie na tyle popularna (jak pokemon GO), że będzie coraz mniej ludzi się rejestrować bo każdy już będzie u kogoś zarejestrowany.
       
      /monthly_2020_07/107088699_306221710428373_5308384097908487044_n.jpg.4a1c367760161feb87499d8d043ff381.jpg
      /monthly_2020_07/Screenshot_55.thumb.png.2b43d2b0771e00a2b362147271742635.png
      /monthly_2020_07/98181317_10222474438194199_9125769691032190976_n.jpg.684e29d057e100d68597fa128f433a57.jpg



    • Przez Wujek Ziemny
      Affiliate Marketing (Marketing Afiliacyjny/Program Partnerski/E-Marketing)
      Umowa współdzielenia zarobków pomiędzy reklamodawcą a marketerem (partnerem), w której marketer zarabia prowizję od wygenerowanej sprzedaży, pobrania, kliknięcia w produkt lub ofertę reklamodawcy.
       
      Affiliate Network (Sieć Afiliacyjna/Sieć Reklamowa/Program Partnerski)
      Mediator pomiędzy marketerem a reklamodawcą, wprowadzający udogodnienia tj. śledzenie, raporty, statystyki, system wypłat.
       
      Affiliate (Marketer/Partner/Earner)
      Osoba promująca produkty, usługi lub oferty, zarabiająca prowizję od każdego kliknięcia/pobrania lub sprzedaży.
       
      Advertiser (Merchant/Reklamodawca)
      Właściciel firmy, która zapewnia marketerom produkty lub oferty.
       
      CPA (Cost Per Action)
      Marketer dostaje prowizję od każdej wygenerowanej sprzedaży lub lead'a.
       
      CPC (Cost Per Click)
      Płatność naliczana jest od każdego kliknięcia.
       
      CPM (Cost Per Thousand)
      Płatność naliczana na 1000 wykonanych akcji/kliknięć.
       
      Targeted Marketing (Rynek Docelowy)
      Oferowanie odpowiedniego produktu lub oferty odpowiedniej grupie ludzi w odpowiednim czasie.
       
      Konwersja (Conversion/CR)
      Następuje kiedy odwiedzający zakupi produkt lub wykona ofertę z Twojego linku, czyli przekonwertuje z odwiedzającego do kupującego.
       
      Cloaking
      Ukrywanie zawartości strony lub linka afiliacyjnego.
       
      Click-Through
      Kiedy użytkownik kliknie w link i zostanie przeniesiony na następną stronę.
       
      Click-Through Ratio (CTR)
      Stosunek użytkowników klikających w link do całości użytkowników.
       
      Creative
      Narzędzia promocyjne używane przez marketerów do przyciągnięcia uwagi użytkownika, np. linki tekstowe, przyciski, odznaki, e-mail'e, pop-up'y.
       
      Banner Ad (Banner)
      Sposób reklamy za pomocą obrazu, grafiki.
       
      Contextual Link (Link Kontekstowy)
      Umiejscowienie linka afiliacyjnego w tekście tak, by stanowił jego część.
       
      Opt-in
      Określenie oznaczające, że użytkownik wyraził zgodę, by zostać dołączonym do listy poprzez wpisanie swojego adresu e-mail.
       
      Demografia
      Dane używane do posegregowania użytkowników wg. wieku, rasy, płci, pochodzenia.
       
      E-mail Link
      Link afiliacyjny zawarty w e-mailu wysyłanemu przez marketera do osób zapisanych na jego listę.
       
      Impression (Impresja) 
      Miara określająca ile razy link afiliacyjny lub banner zostały wyświetlone.
       
      Search Engine Optimization (SEO/Pozycjonowanie)
      Proces mający na celu podwyższenie pozycji, na której strona jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania.
       
      Text Link (Link Tekstowy)
      Link nie posiadający żadnej grafiki.
       
      Tracking URL (Kod Śledzenia)
      Link zawierający w sobie specjalny kod. Odwiedzający stronę są śledzeni i przypisywani do specjalnego kodu lub ID.
       
      Unique User (UU/Unikalne Kliknięcie/Unikalny Użytkownik)
      Unikalny odwiedzający Twoją stronę - prawdopodobnie najlepszy wskaźnik ruchu.
       
      ROI (Return on Investment)
      Zwrot inwestycji. Obliczany ze wzoru ROI = (Zysk - Koszt) / Koszt.
       
      PPC
      Pay Per Click - zarobek za każde kliknięcie.
       
      PPV
      Pay Per View - zarobek za każde wyświetlenie.
       
      PPD
      Pay Per Download - zarobek za każde pobranie.
       
      EPC
      Earn Per Click - średni zarobek od każdego kliknięcia.
       
      Charge Back (Fraud)
      Cofnięcie prowizji zarobionej na nieprawidłowo wypełnionej ofercie lub zwróconym zakupie produktu.
       
      Nisza
      Konkretna sekcja rynku, dla której istnieją oferty.
       
      Affiliate Manager (AM, Menadżer)
      Osoba odpowiedzialna za opiekę nad marketerami korzystającymi z sieci afiliacyjnych.
       
      Affiliate Tracking (Śledzenie)
      Proces śledzenia linku poprzez użycie linku afiliacyjnego, zawierającego kod śledzenia.
       
      EMD (Exact Match Domain)
      Domena internetowa (adres WWW) zawierająca dokładne słowo kluczowe w swojej nazwie.
      Poradnik CPA część 17:
       
    • Przez Wujek Ziemny
      Zanim opiszę Wam cztery powody, przez które moim zdaniem niektórzy nie radzą sobie w CPA (i jak udowodnić mi, że nie mam racji), zacznijmy z kilkoma problemami, które często są powodem niepowodzeń.
      Jeśli spędziłeś już trochę czasu zarabiając w internecie, prawdopodobnie się z nimi spotkałeś.Są to problemy, które uderzają w początkujących w CPA (ale nie tylko - są one również zgubne dla wszystkich marketerów - tych budujących listy mailingowe, działających w CPA, wypuszczających swój własny produkt).
      Czym one są?
      Na początek - coś, co nazywam "problemem z oczekiwaniami".
      Problem z oczekiwaniami
      W czasach, gdy internet raczkował, CTR na reklamach tekstowych i bannerach był niesamowicie wysoki, a reklamy na stronach nie były aż tak pospolite jak dziś. Gdy marketing internetowy zaczął się rozrastać, wystawienie użytkowników na ciągłe oddziaływanie reklam spowodowało tzw. selektywną ślepotę oraz odporność na wysiłki marketerów.
      Z drugiej strony, marketerzy internetowi, którzy zarabiają na życie w sieci generują swój duży przychód sprzedając swoje lub cudze produkty. A więc po pewnym czasie każdy marketer musiał się dostosować i zacząć być bardziej agresywny w działaniu - obiecywać więcej, by ludzie chętniej klikali w reklamę.
      Marketing Internetowy jako nisza jest przepełniony przyciskami, które obiecują złote góry i początkujących (który poszukuje takich przycisków) chętnie zakupi produkt.
      I tutaj właśnie pojawia się problem z oczekiwaniami. Ponieważ marketer musi przeskoczyć "selektywną ślepotę", obiecuje niesamowite korzyści i używa agresywnej taktyki, by użytkownik kliknął w jego reklamę i kupił produkt. Użytkownik za to oczekuje, że teraz wszystko będzie proste i że od teraz będzie mógł zarabiać duże sumy w krótkim czasie, pracując mało lub wcale.
      Najłatwiej jest to przedstawić za pomocą krótkiej historyjki, więc zacznijmy:
      Historia John'a - początkującego marketera CPA
      Sprawdźmy czy któraś część historii okaże się dla Ciebie bliska.
      John postanawia, że znajdzie sposób zarabiania pieniędzy przez internet. Słyszał przecież o ludziach, którzy to robią, więc musi być jakaś metoda. Siada więc przed ekranem komputera i wpisuje "how to make money on the internet" w wyszukiwarce.

      Znajduje setki sposobów na zarobek i myśli "przynajmniej jedna z tych metod musi zadziałać!". I ma rację, przynajmniej jedna zadziała.
      Więc John postanawia spróbować swoich sił w CPA (aczkolwiek może to być dowolna metoda - stroy niszowe, blogi, kanał na YouTube itd.). Zaczyna szukać darmowych poradników o CPA w sieci. Potrzebuje przecież darmowej wiedzy, bo chce wiedzieć jak zarobić, a nie wydac pieniądze. Gdyby miał dużo kasy - nie szukałby sposobu jej zarobku za darmo. 
      Traktowanie swojej pracy jako hobby - pierwszy powód, dla którego nie uda Ci się zarobić w internecie

      By być dobrym marketerem internetowym, musisz traktować to jako swoją pracę. Nigdy nie uda Ci się pokonać profesjonalnych marketerów, jeśli cały czas będziesz tylko "próbował różnych metod". Jak to powiedział kiedyś Tony Robbins, "jedna osoba z pasją jest warta tyle co 99 osób widzących w czymś jedynie zysk".
      Traktowanie zarobku w sieci jako pracy oznacza śledzenie wszystkich ważnych wyznaczników, które są ważne dla Twojej kampanii CPA. Rzeczy takie jak CTR, CR, CPC oraz wiele, wiele innych.
      Śledź te czynniki tylko, jeśli poważnie myślisz o zarabianiu w internecie. Niektóre z tych narzędzi są płatne, inne darmowe. Wypróbuj każde z nich i zdecyduj które jest dla Ciebie odpowiednie.
      http://www.trackingdesk.com/ http://www.clickmagick.com/tracking/ https://panel.voluum.com/register/ http://thrivetracker.com/ http://prosper.tracking202.com/apps/ Każdy biznesmen, który osiągnął choć minimalny sukces wie jakie liczby do tego doprowadziły. Czym jest ROI? Jaki jest koszt pozyskania nowych klientów? Jaka jest jego marża? Musisz znać swoje liczby, a to oznacza, że musisz używać narzędzi do śledzenia statystyk.
      Wróćmy jednak do naszej historii oraz John'a. Po jakimś czasie utworzył on potężną listę świetnych blogów (poniżej wypiszę niektóre z moich ulubionych blogów o CPA), z których pozyska wiedzę. Zdobył również trochę darmowych materiałów oraz aplikacji z każdego z nich. Całkowicie pochłonęła go nauka o CPA.
      Po niedługim czasie zapisuje się na dziesiątki list mailingowych marketrów CPA działających na blogach, które służą im jako miejsce sprzedaży.
      Coraz częściej pojawiają się nagłówki oraz strony mówiące mu, że potrzebuje tej "sekretnej" metody oraz narzędzi dostępnych tylko dla "premium" marketerów.
      Niedługo potem John zaczyna wyciągać zaskórniaki, by móc zakupić różne narzędzia, kursy, programy, które obiecują mu zarobek tysięcy dolarów dziennie jeśli tylko poświęci na pracę pół godziny dziennie. Prowadzi to do:
      Błędna alokacja środków - drugi powód, dla którego nie uda Ci się zarobić w internecie

      Jest wiele kursów i poradników, które pomogą Ci skrócić czas nauki, zautomatyzować niektóre czynności i osiągnąć sukces. Jednakże nie ma substytutu dla metody prób i błędów.
      Jest to szczególnie ważne na samym początku, gdy Twoje środki są zazwyczaj ograniczone. Przemyśl zasadę 80/20. Inwestuj 80% swoich środków w promocję ofert oraz optymalizację oraz 20% w narzędzia i kursy/poradniki.
      Szybka nauka polega na skupieniu się na konkretnych rzeczach. Joh nie może skupić się na nauce czterech czy pięciu metod zarobku w tym samym czasie, dlatego prawie na pewno polegnie.
      To skutecznie prowadzi do...
      Utrata koncentracji - trzeci powód, dla którego nie uda Ci się zarobić w internecie

      Tak jak John, gdy znajdziesz się na dziesiątkach list mailingowych, zaczniesz czytać dziesiątki blogów, oglądać dziesiątki filmów, zostaniesz zalany mailami i ofertami każdego z autorów.
      Jest bardziej niż możliwe, że większość blogów, na których zapisałeś się do list mailingowych jest monetyzowana w jeden z czterech spsobów (sa różne ich wariacje, ale są 4 kategorie):
      Sprzedaż bezpośrednia - zawiera własne produkty blogera, poradniki, programy oraz dostęp do specjalnych materiałów. Sprzedaż afiliacyjna - zawiera linki do blogów innych autorów, gdzie możesz zakupić ich kursy, narzędzia itp. za co bloger dostaje procent zarobku od sprzedaży Reklamy - zawiera reklamy AdSense, bannery, reklamy kooperatywne oraz różne inne metody sprzedaży kliknięć Marketing e-mail - zawiera w sobie marketing #1 oraz #2 poprzez wysyłanie e-maili, co zapewnia ciągłe nacieranie na osoby zapisane na liście, by w końcu kupiły produkt Dla większości blogów, które są monetyzowane metodą #2 (reklamy w różnych formach) pisanie postów, czyli głównego magnesu na odwiedzających, jest zrobienie jak największej listy mailingowej. Jest to podstawowa metoda monetyzacji bloga.
      Czemu to wszystko ma znaczenie? Ponieważ niezwykle łatwo jest stracić skupienie w ciągłym natłoku maili oraz ofert w Twojej skrzynce odbiorczej. Szczególnie, gdy są one tworzone i wysyłane przez profesjonalnych copywriterów.
      John zaczyna uświadamiać sobie, że w tym wszystkim trzeba się nieźle napracować, a zapewnienia, że pracy będzie mało lub wcale to czcze gadanie.
      Zaczyna tracić początkowy zapał do CPA i zaczyna przeglądać wszystkie oferty oraz metody, które dostawał w mailach. Każda z nich promuje metody "złotych gór". Zanim się obejrzał, wpadł w tzw. "syndrom świecących przedmiotów". Goni on za każdym "świecącym przedmiotem", który może zawierać tę cenną informację JAK ZAROBIĆ I SIĘ NIE NAROBIĆ. 
      Syndrom świecących przedmiotów - czwarty powód, dla którego nie uda Ci się zarobić w internecie

      Syndrom świecących przedmiotów jest chyba najczęściej omawianym problemem każdego początkującego, który postanawia rzucić się w wir e-marketingu.
      Są naprawdę tysiące sposobów zarobku w sieci i wszystkie działają, gorzej lub lepiej. Jednakże, jak opisałem powyżej, musisz się skupić na tym co robisz, by osiągnąć sukces.
      W powodzie #1 omawiałem traktowanie CPA oraz ogólnego zarabiania w internecie jako hobby. Gdybyś poszedł do pracy na stanowisko, do którego nie jesteś przygotowany, czy oczekiwałbyś, że zdobędziesz całą wiedzę i zostaniesz najlepszym w swojej dziedzinie w ciągu doby?
      Oczywiście, że nie. Każda metoda zarabiania pieniędzy online ma swój własny słownik, własny zestaw wymaganych umiejętności.
      Największym problemem początkujących nie jest brak wiedzy. Jest nim brak czasu na zdobycie wiedzy oraz zastosowanie jej w praktyce.
       
       
      Antidotum

      Więc jak powinieneś uchronić się przed tym wszystkim? Lub jak powinieneś przerwać te błędne koło, w które wpadłeś i rozstać się z syndromem świecących przedmiotów? To proste (nie myl z "łatwe").
      Kiedy Twoje emocje zaczynają grać główną rolę, zaczyna się robić bałagan szczególnie, gdy w grę wchodzą pieniądze.
      Oto dwie rzeczy, które możesz zrobić, by przezwyciężyć ten cykl i rozpocząć tworzenie stałego źródła zarobku w internecie.
      Starannie obierz metodę, z której będziesz korzystał, by zarobić. Czy wybierzesz CPA? Zaczniesz pisać bloga, którego zmonetyzujesz? A może zaczniesz sprzedawać e-booki Kindle? Etymologia słowa "decydować" pochodzi od łacińskiego "odcinać się od". Wykluczyć inne opcje. Zdecyduj się więc w jaką metodę zainwestujesz swój czas i pieniądze, a potem skup się na niej z całych sił. Z pasją! Pamiętaj przecież, że 1 osoba z pasją jest warta tyle, co 99 osób widzących jedynie zysk. 
      Wypisz się ze wszystkich list mailingowych stron marketingowych, które nie są bezpośrednio związane z metodą, którą obrałeś. Nie daj się rozproszyć.
      Kiedy już podjąłeś decyzję - PRACUJ. I nie przestawaj. Świat należy do tych, którzy podejmują działanie. Jak masz przezwyciężyć strach przed porażką? To proste - zacznij działać i zdobądź opinie innych, która pozwoli Ci podejmować świadome i przemyślane decyzje oraz korygować swoje błędy, by osiągnąć cel. Tak jak obiecałem, poniżej lista dobrych blogów o marketingu internetowym:
      http://iamattila.com/ http://charlesngo.com/ http://finchsells.com/
    • Przez Wujek Ziemny
      Optymalizacja to wprowadzanie zmian oraz "tuning" Twojej kampanii w celu sprawdzenia rezultatów. Nie ma znaczenia jak duże lub małe są wprowadzone zmiany. Te najmniejsze mogą robić największą różnicę. Celem optymalizacji jest polepszenie wyników, czyli Twoich zarobków.
      Split-testing jest formą optymalizacji, w której testujesz jedną rzecz w porównaniu z drugą. Śledząc swoje wyniki, możesz w łatwy sposób określić który test wypadł najlepiej. Nie ma tu znaczenia czy test jest mały czy duży. Co naprawdę ma znaczenie to wyniki. Na przykład, coś tak drobnego jak zmiana koloru przycisku call-to-action na Twoim landing page'u może sprawić, że kliknięcia w ofertę podniosą się kilkukrotnie. Odwrotnością tego, co opisałem byłaby całkowita zmiana landing'u, co może przynieść mniejsze CTR, a co za tym idzie, niższe zarobki.
      Podstawowym celem, który chcesz osiągnąć przy optymalizacji i split-testingu są pozytywne rezultaty. W większości przypadków oznacza to wyższy zarobek. Marketing w 99% składa się z optymalizacji i testów. Marketerzy natomiast są znani ze spędzania większości swojego czasu na testowaniu różnych rzeczy. Dla przykładu, kiedy ustawiasz nową kampanię, możesz testować 10 różnych kolorów banneru, by dowiedzieć się, który zdobywa najwięcej kliknięć i ma najwyższą konwersję. Często również ta sama kampania jest duplikowana z małymi zmianami, by sprawdzić co przyniesie najlepszy rezultat. 
       
      Treści

      Split-testing treści na Twoim LP, bannerze, w mailach do klientów itd. może przynieść duże zmiany. Zmiana tekstu oraz nagłówka może mieć wpływ na interakcję użytkownika ze stroną oraz na CTR, zależnie od wyniku. Korzystanie z usług copywritera może przynieść dobre rezultaty.
       
      Demografia

      Zmiana demografii oraz podział kampanii na różne grupy może być świetnym sposobem split-testingu. Na przykład, zmiast targetowania wszystkich grup wiekowych, możesz targetować tylko konkretne grupy wiekowe. Podobnie, zamiast targetować wszystkie rasy, może przeprowadzić split-testing która rasa konwertuje najlepiej.
       
      Design

      Zmiana designu polega po prostu na optymalizacji Twojego landing page'a lub wprowadzania do niego małych zmian. Na przykład, testowanie różnych kolorów, zdjęć, efektów, czcionek itp. może mieć pozytywny wpływ na Twoje zarobki. 
       
      Układ strony

      Rozmieszczenie elementów na Twoim LP oraz na bannerach może mieć ogromny wpływ na to, w co klikają użytkownicy. Bezpośrednie testy polegają więc na testowaniu jednego układu strony w porównaniu do drugiego, by zobaczyć który z nich jest lepszy.
       
      Stawki

      Testowanie różnych stawek CPC oraz CPM może czasem przynieść pozytywne skutki w postaci zwiększenia CTR. Testowanie tej samej kampanii z innymi modelami płatności może pomóc Ci odnaleźć najlepszą stawkę.
       
      Źródła ruchu

      Różne kampanie będą różnie konwertowały z konkretnymi źródłami ruchu. Dopóki ich nie przetestujesz, nie będziesz wiedział jakie dają rezultaty. Możesz podzielić kampanię na różne źródła ruchu w celu sprawdzenia który z nich najlepiej pasuje do Twojej oferty.
       
      Optymalizacja idzie w parze ze śledzeniem kampanii, więc musisz mieć możliwość trackingu rezultatów Twoich testów. Zazwyczaj im nowsza kampania, tym więcej testów wymaga. Musisz jednak wiedzieć kiedy zaprzestać testów.
      Staraj się nie wpaść w pułapkę nadmiernego testowania i upewnij się, że Twoja kampania ma odpowiednią ilość ruchu do przeprowadzenia wartościowych testów. Wysyłanie ruchu o wartości $20 do 4 kampanii jest lepsze od wysyłania $1 do 80-ciu.
      Kolejna cześć poradnika na temat zarabiania na programach partnerskich CPA:
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .