Skocz do zawartości
birdy

Karuzele uznano za najbardziej angażujący format postów na Instagramie

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli post na Instagramie zawiera karuzelę, będzie miał wyższy wskaźnik zaangażowania w porównaniu z publikowaniem pojedynczego zdjęcia lub filmu. Jest to potwierdzone przez wyniki SocialInsider badania.

W trakcie badania specjaliści firmy przeanalizowali ponad 2 miliony postów na Instagramie od stycznia 2017 do lipca 2020 roku, z czego około 3 miliony w formacie karuzeli.

Oprócz stwierdzenia, że karuzele są najbardziej angażującym formatem postów na Instagramie, SocialInsider dostarcza również dane o najskuteczniejszych postach karuzeli.

Kluczowe wnioski z raportu

  • Popularność karuzeli rośnie

W 2017 roku karuzele stanowiły tylko 3-4% postów na Instagramie. W lipcu 2020 r. Liczba ta wynosiła 19,44%. Średni wskaźnik zaangażowania karuzeli wynosi 1,92% na post, 1,74% w przypadku pojedynczych zdjęć i 1,45% w przypadku filmów.
carousels-2017-2020__64b831c6.png


engagement-post-type__80b9ed24.png

  • Liczba slajdów koreluje z zaangażowaniem

Według raportu najwyższe wskaźniki zaangażowania zaobserwowano w przypadku karuzeli z 10 slajdami. Po 3 slajdach zaangażowanie spada, a po 8 lub więcej osiąga szczyt.

Jeśli karuzela wykorzystuje wszystkie 10 slajdów, współczynnik zaangażowania przekracza 2%. Jednak większość karuzel ma od 2 do 4 slajdów, a tylko 6,77% to 10 slajdów.
engagement-by-number-of-slides__6883618c

carousels_by_number_of_slides__94d3f408.
 

  • Karuzele powinny łączyć zdjęcia i filmy

Najwyższy wskaźnik zaangażowania (2,33%) ma mieszany format karuzeli (zdjęcie + wideo). Jednak ten format karuzeli jest rzadko używany: tylko 7,3% postów karuzeli zawierało zarówno zdjęcia, jak i filmy. Dla porównania 88,8% karuzel zawiera tylko zdjęcia, a tylko 4%. W związku z tym mieszane karuzele są prawdopodobnie mniej znaną taktyką wśród marketerów zwiększania wskaźników zaangażowania. Tymczasem nawet karuzele z samymi filmami mają wyższy wskaźnik zaangażowania niż same zdjęcia (1,86% vs 1,80%).

engagement-by-type-of-carousel__803f5873

types-of-carousels__a26da027.png

  • Karuzele wideo otrzymują więcej komentarzy

W przypadku karuzeli zawierających tylko filmy mediana liczby komentarzy wynosi 26. Jest to najwyższa liczba spośród wszystkich typów karuzeli. Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie dowody wskazują na karuzele z mieszanymi treściami jako najskuteczniejszy format publikowania na Instagramie. Wszystkie dane z raportu SocialInsider można znaleźć tutaj .
comments-by-type-of-carousels__d97e40ea.

  • Super 3
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .