Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 03.09.2025 w Odpowiedzi

  1. PODSUMOWANIE SIERPIEŃ Ogólna sytuacja portali contentowych: Po spam update sporo portali odbiło (hehe), jeden poleciał praktycznie do zera. Ewidentnie content się broni a update wycelowany w najbardziej spamowy content. Jak na ten moment wszystko idzie po staremu. Proces produkcji treści stale ewoluuje, aby zminimalizować szansę wycięcia przy kolejnym spam update. Ilość portali contentowych: 148 (w czerwcu sprzedałem 45, doszło 14 nowych jeszcze w czerwcu, w lipcu dodatkowe 10, w sierpniu kolejne 9 nowych). Przychód 08.25: 77,000 zł Przychód 07.25: 122,000 zł Przychód m/m -45k w stosunku do zeszłego miesiąca. Ewidentnie odczuwalna przerwa wakacyjna, cała branża poczuła spory spadek zamówień, ale to klasyczna sytuacja Przychód y/y -300 zł (nie k), dosłownie taka różnica w stosunku do sierpnia 2024 W tym miesiącu na czysto ~ 31,000 zł (kupiłem kilka domen i portali) Na czym zarobiłem oprócz artykułów sponsorowanych? E-book: 5426,27 zł Co jeszcze robię? - Agencja SEO, kilka osób w firmie. Przychody powoli nabierają tempa, ale wszystko powolutku - W krypto wyszedłem na zero, ale to chyba nie jest na moją psychę, więc wyszedłem z tego tematu Siedziałem głównie w Ethereum, jak spadnie znowu w okolice 1000-1500 dolarów to pomyślę o wejściu. - Giełda dużo lepiej mi siedzi, bo jest bardziej przewidywalna. Kilkanaście k zarobiłem i kręcę sobie budżetem Polecam przyjrzeć się spółkom związanym z obronnością.
    5 punktów
  2. Pachnie mi to zbieraniem BLIKów od napaleńców. Wnioskuje to po tym że masz modelki AI i potrzebujesz osób do prowadzenia rozmów Znam już kilka osób co właśnie tak robi i wyciągają bliki od facetów. Gdybyś nie szukał ludzi do prowadzenia rozmów to skupiłbyś się na własnym landing pagu i tam montetyzowanie ruch przez linki afiliacyjne. Jak poprzez wiadomości monetyzować ruch: a) link w opisie do LandingPaga'a b) wyciąganie blików w prywatnych wiadomościach i do tego są ci potrzebni ludzie Potem bliczka wpisujesz jako doładowanie na ZEN lub innej apce? Pisałem do Ciebie jakiś czas temu na telegramie, to nie miałeś ani czasu, ani chęci na opisaniu na czym to dokładnie polega chociaż się już wtedy domyślałem. Rozmowa przeciągała się ponad tydzień czasu, miałeś odpisać w poniedziałek, odpisałeś że potem i finalnie nic z tego nie wyszło.
    4 punkty
  3. UPDATE 09.2025 Dzięki za zainteresowanie moim postem Wracam i trochę opowiem co się wydarzyło. Generalnie do lutego tego roku muszę przyznać, że to wszystko wyglądało... lekko mówiąc słabo. W lutym zrobiłem totalny reset: zmiana niszy, kosz na śmieci dla starego "setupu" i poukładanie wszystkiego od nowa. Od tamtej pory zacząłem mądrzej używać AI (o tym za chwilę) i... w końcu zaczęło to wyglądać jak prawdziwy biznes, a nie wieczny poligon doświadczalny. Co się wydarzyło po pivocie (bez apteki co do grosza) Luty - pierwszy miesiąc na lekki plus: reklamy ~niecałe 800zł, przychód trochę ponad 1k. Marzec - reklamy ~1,4k z hakiem, przychód prawie 3k. Kwiecień - reklamy ~1,6k+, przychód ponad 3k. Potem zaczął się śmieszny cyrk: działalność nierejestrowana hamowała skalowanie. Po kilku dniach kampanie "na pauzie", bo zbliżałem się do limitów (gdzie wcześniej to zajmowało praktycznie cały miesiąc, teraz KILKA DNI). Postanowiłem lecieć maj, czerwiec i lipiec na tej nierejestrowanej i nie przekraczać limitów a w międzyczasie tworzyć kolejne strony, produkty itd. aby z założoną działalnością wystartować na grubo Założyłem JDG i w pierwszym miesiącu na firmie poszło w reklamy ~4,5k z ogonem, a przychód mniej więcej 18k. Co zmieniłem (i co w końcu zatrybiło) AI mądrze, nie "więcej" Zamiast "pisz mi landing" mam briefy i szkielety (obietnica → dowód → oferta → CTA), a AI służy do wariantów nagłówków, 1. akapitu i 5 hooków. UGC/Wideo: AI do konspektu i skryptu, ale montaż i intonacja już po mojemu. Oferty/bonusy: AI pomaga mi układać value stack i "nazywać" dodatki (bump/upsell), a ja tnę zbędny tłuszcz. Oferta > "temat" Zamiast "encyklopedii" robię 1 problem = 1 rezultat, a dopiero później dokładam bump (checklisty/ściągi/audio-skrót) i upsell (rozszerzenie). Mniej gadania, więcej "co dostaję i po co". Tyle. Prosty lejek, porządna analityka Purchase jako główny cel, ATC/IC tylko do remarketingu i diagnozy. Server-Side Conversions spięte jak należy, koniec z "losowymi" mikro-konwersjami. Remarketing stale wpięty (ok. 20-30% budżetu) na: View→ATC, ATC→IC, IC→Purchase. Checkout bez tarcia Domyślnie karta/BLIK, 1 kolumna, tylko niezbędne pola. Maile o porzuconym koszyku w 3 krokach + krótkie copy (bez kazań). Kreacje i testy bez chaosu Na zimno broad + zainteresowania problemowe (bez przesadnego dłubania). 4-5 kreacji w rotacji: 2 statyczne (headline "ból → wynik"), 1 karuzela "krok 1-2-3", 1-2 UGC 15-30 s. Testuję 1 rzecz na raz. Kampania wychodzi z nauki? Nie grzebię co 12 godzin. Pricing i percepcja U mnie najlepiej siadło mniej niż 100zł za produkt. Cenniki "psychologiczne", ale bez cyrków - wszystko się ma spinać z obietnicą. Czego się nauczyłem przez ten cały czas? Nisza ≠ temat. Nisza to konkretny ból, a produkt to najprostsze możliwe rozwiązanie. AI nie naprawi braku oferty. Naprawi szybkość i jakość iteracji, ale oferta musi być dobra. Skala zabija nierejestrowaną. Jeśli chcesz rosnąć, JDG to nie kaprys, tylko hamulec ręczny w dół. Remarketing to nie "może kiedyś". To jest paliwo. Spokój i system wygrywają z ad-hoc. Schedule testów, checklisty, SOP-y - nuda, ale to one robią wynik. Co dalej? Domykam nowe strony, poszerzam ofertę. Buduję listę email/SMS (lead magnet mini-ściąga) i automaty do domykania. Uporządkuję blog/SEO "problem-first" i będę to spinał z remarketingiem (do tej pory olałem to całkowicie, leciałem praktycznie tylko na paid traffic, coś tam miałem i wpadło zamówienie raz na kilka miesięcy, muszę do tego przysiąść) Minimalizuję wtyczki, trzymam wydajność w ryzach, zero "magicznych" pluginów, które tylko psują dane. Podsumowując: przestawiłem wajchę z "kombinuję" na "wdrażam i mierzę". Zmiana niszy + lepsze użycie AI + porządek w ofercie i analityce = w końcu stabilny plus. I to jest ten moment, w którym już nie gaszę pożarów, tylko dokładam benzyny do ognia. Jak ktoś się waha czy robić pivot - róbcie. Lepiej raz wywalić to, co nie działa, niż doklejać kolejne łatki miesiącami. Największe wnioski moim zdaniem to: Wordpress i wtyczka woocommerce + elementor ogarnie WSZYSTKO CO POTRZEBNE, serio (można dodać direct checkout + abandoned cart recovery i macie 100% setup) Jak coś nie idzie, nie klika się, nie marnować czasu nie wiadomo ile na próbę naprawy tego, ja zmarnowałem kilka miesięcy, wywaliłem do kosza, zrobiłem coś innego i mam wyniki. Produkt musi rozwiązywać konkretny problem, nie owijać wokół, ludzie w większości mają IQ 80-100, są naprawdę głupi, uwierzcie Jeżeli ktoś ma jakieś pytania - zapraszam do dyskusji, wiadomości prywatnej itd. Przeszedłem sporo, sporo się nauczyłem, Wy też możecie.
    4 punkty
  4. nexil

    Próbujemy działać na Youtube

    Siemka, zapraszam na dziennik, w którym będę starał się na bieżąco informować o moich postępach odnośnie zarabiania w internecie Wybór padł na Youtube, a dokładniej tworzenie treśći przy pomocy AI, ale może najpierw coś o mnie: Mam 25 lat, zarabianiem w necie interesuje się od jakiegoś czasu, podejmowałem różne próby jednak zawsze szybko się zniechęcałem lub stwierdzałem, że to nie dla mnie. Kupowałem nawet poradniki odnośnie ero, ale zawsze porzucałem projekt, ponieważ nie było to coś na czym chciałem zarabiać kasę. Jedyne pieniądze jakie udało mi się zarobić to Amazon KDP, jednak tam nie zarobiłem więcej niż 20 euro W tym roku postawiłem sobie kilka celów i o ile te sportowe (ogólnie lubię sport, więc może w tym dzienniku też będą się pojawiać update z tym związane) i życiowe idą mi całkiem solidnie, tak zarobkowe/finansowe trzeba będzie nadrabiać Jednym z tych celów finansowych było dodatkowe źródło dochodu, myślałem, nad zwykłym dodatkowym etatem, jednak postanowiłem, że dam sobie jeszcze szansę z zarabianiem przez internet i padło na Youtube, a dokładniej na tworzenie treści przy użyciu AI. Kupiłem kanał z gotową monetyzacją i tam wrzucam treści, które pisze mi chat gpt, ja natomiast przy użyciu canvy pro, midjourney, capcuta oraz elevenlabsa tworzę treści. Mam też kanał na tiktoku, ponieważ chciałem ściągać stamtąd ruch na Youtube, ale szczerze mówiąc średnio to idzie. Filmy aktualnie mają po kilkaset wyświetleń, będę się starał wrzucać minimum 1 film dziennie i sprawdzać jak to idzie. Do tej pory mam 12 długich treści na kanale, oraz 8 shortsów i tyle samo filmów na tiktoku. Jeżeli chodzi o zarobki to wyglądają one tak: Zdecydowana większość wyświetleń pochodzi z shortsów, najlepiej wyświetlany długi film ma na ten moment nieco ponad 800 wyświetleń. Nie chcę sobie zakładać jakichś konkretnych celów, ponieważ nie do końca wiem jak działa zarabianie na Youtube, ale fajnie by było, gdyby w tym miesiącu pojawiło się chociaż parę stówek, tak dla zwrócenia kosztów subskrypcji. Dodam jeszcze, że normalnie pracuje na etacie i pracę mam dosyć luźną, ale też bez kokosów, więc super by było mieć stałe źródło dochodu. Dziennik będę chciał uzupelniać na bieżąco, więc myślę, że co tydzień powinienem dawać radę, ewentualnie gdyby się okazało, że się nie wyrabiam to zmienimy to na 2 tygodnie lub miesiąc Jeżeli są tutaj osoby, które zarabiają w ten sposób i chcą się podzielić wiedzą to zapraszam do komentowania czy też pisania na pw. Od razu też mam pytanie, macie jakiś sposób na lektora? Aktualnie korzystam z elevenlabs, ale przy nawet 15 minutowym filmie to w moment zżera creditsy 😕
    3 punkty
  5. Zobacz to na początek zanim kupisz kurs .
    3 punkty
  6. Toker

    Próbujemy działać na Youtube

    @Sommaj nie tylko kropki czy "obejrzyj do końca" ale też sztuczne zakańczane shortsa w 1/3 lub 1/4 długości i "odtworzenie go od początku z mini pauzą" zmieniając treść/słowa kluczowe tak zeby uzytkownik zaczął oglądać go jeszcze raz od początku a później obejrzał go i tak całego do końca analizując/być ciekawym jak zmiana paru słów zmienia cały wydźwięk historii - idealnym przykłądem są teraz te shortsy z dramami, ta sam ahistoria a początek "milionera" jeden jest taki że był bezdomny, drugi to że jest to odnaleziony po 25 latach syn etc... Z 4 scen można przygotować 1x2x3x4 = 24 roznych materiałów "unikalnych"
    3 punkty
  7. Hej, dzień dobry! Ten miesiąc minął wyjątkowo szybko, głównie z powodu poważnych problemów osobistych. Na szczęście udało się je rozwiązać i wszystko idzie w coraz lepszym kierunku. Na sierpień założyłem sobie cel: zarobić 1000 zł w internecie. W pewnym sensie się udało - choć dzięki innym działaniom niż afiliacja (która miała być kluczowa i miała przebić te 1000zł.). Finalnie z Afi wyszło 105 USD. Poświęciłem na to około 10-15 godzin, więc uważam, że wynik jest całkiem przyzwoity. Pod koniec miesiąca było już lepiej - gdyby tak wyglądał cały sierpień, spokojnie wpadłoby ponad 200 USD. Projekt 1: ERO Plany i realizacja: ✅ Powrót do aktywności na fanpage’u (tak jak dawniej). 🔄 Rozbudowa grup na Facebooku - aktualnie 7 grup, każda po 800 osób (jedna została zablokowana). ✅ Dodanie nowego landing page, bo poprzedni stracił skuteczność. ⏸️ Zaplecze zagraniczne - jeszcze nieruszone. ⏸️ Zarabianie na rynku zagranicznym - jeszcze nieruszone. W tym miesiącu raczej skupiam się na głównym projekcie ("Serwis"), a jeśli starczy czasu - odświeżę stare, zaniedbane strony, które wcześniej przynosiły drobne dochody. Dlatego na razie nie wyznaczam nowych celów dla ERO. Projekt 2: Serwis Plany i realizacja: ✅ Uruchomienie serwisu. ✅ Zdobycie pierwszych zamówień. Z przyjemnością mogę napisać, że serwis oficjalnie wystartował! Naszym głównym klientem są lokale gastronomiczne. Jesteśmy na finiszu prac nad aplikacją na iOS i Androida. W sierpniu wysłałem ponad 7 000 cold maili, niestety konwersja była bardzo niska (poniżej 0,1%), a udało się pozyskać tylko kilka restauracji. Rozwijam również social media (LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok). Ruch jest, ale odzew restauratorów słaby - mimo że Facebook ma już ok. 10 tys. polubień, a Instagram 4-5 tys. (przerobione ze starych kont). Wiem jednak, że na efekty potrzeba czasu. Mamy naprawdę dobry produkt w świetnej cenie, a do tego pierwszy miesiąc jest darmowy. Moje największe pytanie od kilku tygodni brzmi: Jak skutecznie dotrzeć do właścicieli i managerów restauracji? Szukam pomysłów na coś niestandardowego, co może faktycznie zadziałać. Co już wiem: Telefony - zajmują mnóstwo czasu, a trudno trafić na odpowiednią osobę. Wizyty w lokalach - również czasochłonne, a często nie ma na miejscu właściciela/managera. Dla ciekawskich i osób które chciały by pomóc, mogę podesłać link do serwisu. Zapraszam priv PS. Posty przed publikacją wrzucam do GPT, pisze co myśle i wrzucam w GPT, żeby miało to sens i ładnie wyglądało.
    3 punkty
  8. Zachęcam do obejrzenia i komentowania, zwłaszcza promotorów coinplex z forum 0:00 - 3:50 - Wstęp 3:51 - 8:44 - Teoria 8:45 - 17:40 - Zarobki 17:41 - 25:44 - Początek końca 25:45 - 28:41 - Upadek
    2 punkty
  9. Czyli szukasz po prostu ewhorowca, który będzie oddawał Ci swój zysk, zamiast robić 100% dla siebie, tak? W imię czego? Dostarczanego trafficu? Karta sim 5zł, konto tinder, przeierowanie ruchu na telegram i już masz dziesiątki osób dziennie, a miejscówek są dziesiątki jak nie więcej tylko z polskim trafficiem adult Więc nie pisz że szukasz osoby z doświadczeniem, bo nikt taki się do Ciebie nie zgłosi - Ty szukasz nieświadomych osób, które masz nadzieję, że nie zrażą wysyłane penisy i filmiki z masturbacji na czacie w zamian za grosze. Lojalki tutaj z nikim nie podpiszesz - przeszkolisz to gwarantuję Ci że po chwili każdy pójdzie na swoje więc jaki w tym sens?
    2 punkty
  10. W takim razie byłeś w dobrym miejscu i o dobrym czasie skoro masz zgodę reklamodawcy na pozycjonowanie się pod frazami z nazwą sklepu - chyba że coś źle zrozumiałem? Bo większość dostępnych kampanii ecommerce ma zakaz m.in. działania seo i sem pod frazy związane z brandem sklepu :). Moim zdaniem bez sensu się ograniczasz bo w przypadku programmatic seo jesteś w stanie generować w parę chwil w miarę unikalne treści w ilościach tysięcy/dziesiątek tysięcy podstron które są wynikiem permutacji parunastu produktów. Najwięcej czasu zajmują reguły anty kanibalizacji fraz lecz przy tak długim ogonie jak np. "Porównanie szlifierki kątowej philips zt12 i philips ap113" to Ty jesteś "prekursorem" bo żadne narzędzie nie wyliczy Ci możliwego trafficu jaki może do Ciebie wprowadzić ta jedna z tysięcy podstron. która wygenerowała się "sama". A takich perełek gwarantuję Ci że będziesz miał wiele :). Są też coraz większe możliwości robienia jak najbardziej atrakcyjnego contentu, żeby nie być branym za duplicate w szukajkach - zaczynając od darmowych baz, przez płatne, scraping a następnie przez przepuszczenie wszuystkiego przez nawet darmowe/trialowe narzędzie AI - przy pełnej optymalizacji i automatyzacji dostajesz tylko info że w szkicach na wordpressie czeka na opublikowanie 50000 podstron, a nawet i to można zbiorczo publikować gdy masz pewność perfekcyjnie napisanego prompta. Z trialami jest fajna sprawa bo przy zastosowaniu innych darmowych narzędzi można korzystać z "płatnych" funkcji w pełni darmowo - jedyne czego potrzebujemy to wyższa warstwa w tym przypadku skrypt automatyzujący + scraper i masz narzędzie dedykowane, które zajmje się całą logiką i technikaliami, a pracę na nim możesz zlecić nawet nastolatkowi po wcześniejszym przeszkoleniu. Chociaż po co mu płacić, gdyż można w CRONIE ustawić interwał czasu na wybrane serwisy gdzie pojawiają się nowe frazy/ czy tak jak ty masz plik który ten sklep aktualizuje i wszystko dzieje się samo bez Twojego udziału :). Więc mówienie, że "nie mam czasu" jest tutaj bez sensu skoro można ten proces tak zautomatyzować i wyskalować, że czasu to będziesz miał ZA DUŻO Pzdr i życzę powodzenia, a ja łapię coraz większą ochotę na własny dziennik/może jakieś case study? Nudzi mnie wdrażanie projektów samemu, więc jak ktoś ma jakiś pomysł lub chciałby podjąć współpracę to zapraszam
    2 punkty
  11. Sommaj

    Próbujemy działać na Youtube

    No trochę jest pomysłów na te shortsy. Ogłupia to ludzi bardzo, ale zbiera ruch. Nieskromnie powiem że sam mam reelsa z prawie 2 mln odsłon. Jest w nim błąd matematyczny i ludzie w komentarzach piszą że autor to idiota - co nabija ruch
    2 punkty
  12. Zajmowałem się prospectingiem przez ponad rok w agencji marketingowej i u mnie w przypadku branży gastro najlepiej sprawdzało się pisanie do właścicieli na linkedinie, ewentualnie możesz poszukać jakichś grup na facebooku i pisać do nich na pw - mogą to być np. grupy na których sprzedają wyposażenie do gastro. Bo jak będziesz pisał do samych fp to pewnie trafisz na osobę która zajmuje się social mediami i albo nie przekaże kontaktu do managera, albo tylko mu napisze, że ktoś coś chciał a on to zleje Tak samo w przypadku telefonów i maili - mała szansa, że dodzwonisz się do osoby decyzyjnej.
    2 punkty
  13. To raczej ty się doinformuj jakie są ceny czystych koszulek z chin do nadruku, a jakie już z wykonanym z nadrukiem na zamówienie Robisz same grafiki i dostajesz procent od sprzedaży, ale brandując samodzielnie zarabiałbyś przynajmniej 100% na koszulce, a nie kilka. Nie pomyślałeś nigdy że firma która robi te nadruki i daje ci mały % zarabia na sprzedaży koszulki dużo więcej niż ty?
    2 punkty
  14. @SugarrZrobione, napisałem priv.
    1 punkt
  15. dan

    Kupno kanału i co dalej...

    Siema możesz powiedzieć gdzie zakupujesz konta chętnie się dogadam $
    1 punkt
  16. Dzisiaj się okaże jak przydzielą , miejmy nadzieję że do tego momentu nie spadnie na tyle że zostanieniemy z depo pod wodą. Ale ogólnie te airdropa coraz lepsze , na bybit.eu zrobiłem w sierpniu prawie 600usdc
    1 punkt
  17. Cześć! Będzie to nietypowy dziennik, bo mimo że w internecie w przeszłości jak i obecnie, zarabiałem na różne sposoby, ten dziennik będzie dotyczył stricte jednej opcji. Mianowicie zarabiania na YouTube przy spełnieniu dwóch głównych zasad: - brak inwestowania w reklamę, wszystko bezpłatnie - brak poświęcania dużej ilości czasu Na moją korzyść działa fakt, że na YouTube zarabiałem do 2021 roku. Potem w życiu zająłem się nieco innymi sposobami na zarobek. Natomiast skuszony zwiększającymi się stale stawkami CPM na YouTube oraz łatwością tego sposobu wracam na YT! Cel tego dziennika dla mnie - motywować mnie do działania w tym kierunku, a dodatkowo w przyszłości chce aby ten dziennik posłużył jako dowód, że da się od zera dojść do dużych kwot, w momencie gdy będę chciał się zająć się dodatkowo mentorstwem dla kilku osób. Mam nadzieje że uda mi się stworzyć dodatkowe źródło dochodu które przy minimalnym nakładzie czasowym będzie rozpędzać się do coraz większych zarobków. 8 czerwiec, DZIEŃ 1 W ten dzień rozpocząłem jakiekolwiek działania. To co potrzebne jest na start to kanał YouTube z włączoną monetyzacją. Opcje są dwie - spełnić wymagania jakimi jest 1000 subskrypcji oraz 4000 obejrzanych godzin lub po prostu kupić konto z włączoną już monetyzacją. Ja zdecydowałem się na drugą opcje. Powód bardzo prosty - zależało mi żeby zarabiać "na już" oraz wiedziałem że inwestycja zwróci się bardzo szybko. W przypadku wbijania wymagań YouTube, nie dość że tracimy czas na wrzucanie filmów na których nie zarabiamy to sama weryfikacja YT potem trwa kolejne dni/tygodnie a na końcu mogą odrzucić wniosek. 8-20 czerwiec DNI 1-12 Kolejne dni to stały schemat. Szukam tego co chce wrzucić, wrzucam do programu, uploaduje na YT i publikuje. Niestety początki są ciężkie. Mamy dosłownie pusty kanał który nikt wartościowy nie subskrybuje a jedyna droga dotarcia do widzów do dobrze otagowany i dopasowany pod algorytmy film który trafi do widza eksplorującego YT. Największy plus mojej niszy filmów jest taki, że nie ma tam potrzeby montażu, wszystko robi się za nas, przez co robiłem to w tle działając na kompie z innymi sprawami. W te 12 dni, wrzuciłem na kanał 26 filmów, czyli średnio 2 dziennie. Jak spojrzycie na grafiki niżej, wrzucałem dosyć nieregularnie, tzn. był dzień gdzie wrzuciłem nawet 5 filmów a były dni kiedy nic nie wrzucałem. Nie ma tu jakiejś większej filozofii, przy takim kupionym pustym kanale i braku reklamy - trzeba iść trochę w ilość a nie jakość. Nie każdy film się przebije, ba! Większość zatrzyma się na kilkudziesięciu, kilkuset wyświetleniach. Ale w końcu któryś zaskoczy, gwarantuje. A przy tych stawkach, wystarczy że jeden film dobrze siądzie i już mamy niezłą kase! 20 czerwiec, PODSUMOWANIE PO 12 DNIACH Czas pokazać jak pierwsze 12 dni wyglądało w statystykach. 8 czerwca wrzuciłem 3 filmy, minęło kilka a nawet bodajże kilkanaście godzin aż cokolwiek ruszyło z zera. Dzień później dorzuciłem kolejne 2 filmy i jak widać po wykresie 9 czerwca na tych 5 filmach udało się zrobić łącznie 3 tysiące wyświetleń. 11 czerwca poświęciłem troszkę więcej czasu na to i wrzuciłem aż 5 filmów w jeden dzień co zaowocowało dużym pickiem wyświetleń. Niestety film który poszybował najwyżej - otrzymał żółtego dolara. Czyli ograniczone zarabianie. Duży pech ale niestety bywa i tak. W kolejnych dniach starałem się wrzucać kolejne filmy, choć bywały dni kiedy nic nie robiłem. Łącznie po 12 dniach filmy osiągnęły 43 tysiące wyświetleń. No i czas pokazać to co interesuje każdego najbardziej. Po 12 dniach szacunkowe przychody wynoszą 485zł. Warto nadmienić że AdSense dla YouTube działa z około dwudniowym opóźnieniem, dlatego wyświetlenia które zrobiłem w tych dniach realnie zarobiły więcej ale w statystykach będą ujęte dopiero 22 czerwca. Analizując wykres - okolice 50zł zarobione już po 2 dniach wyzwania, dzięki wrzuconym 5 filmom na start. Kolejne dni dostarczały dziennie około 30-45zł. Duży peak nastąpił 18 czerwca kiedy to jeden film zaczął być w końcu promowany przez YouTube. Dosłownie znikąd po 3 dniach od wrzucenia zaczął robić bardzo wartościowe wyświetlenia co zaowocowało ponad 100zł w jeden dzień. Największą zaletą YT jest to, że filmy które wrzuciłem zarobiły już, ale co najwaznieższe - one będą zarabiać dalej. A kolejne i kolejne filmy będą dochodzić. Dlatego taki tytuł tego dziennika. Mam nadzieje że uda mi się stworzyć kule śnieżną która będzie karmiła się starszymi filmami a napędzała tymi wrzucanymi na bieżąco. A to wszystko polegając tylko na niszy i algorytmach YouTube, nie inwestując ani grosza poza kupnem kanału. Kolejna aktualizacja myślę w okolicach końca miesiąca, tak aby podsumować czerwiec
    1 punkt
  18. @Tajemniczy777Jak zrobisz nowe konto z linka to wtedy to jest. Ja na starym nie mam. Robiłem 2 nowe w rodzinie to było z automatu.
    1 punkt
  19. Jest 2025 rok, aż nie chce mi się wierzyć że ktokolwiek dalej się nabiera na HYIP-y przecież to typowa piramida która funkcjonuje ZAWSZE tak samo. Tak długo aż jest napływ gotówki od nowych jeleni tak długo będzie funkcjonowała i dawała iluzję potencjalnego zysku, potem tylko exit scam, ludzie pokrzyczą pokrzyczą i przeważnie ich twórcy zakładają następną, a oszukani często znów wchodzą w kolejnego hyipa skuszeni potencjalnym i szybkim zyskiem... to trochę jak ******, zawsze wygrywa twórca piramidy 😉 tylko oszukanych szkoda, ale każdy się uczy na błędach, najlepiej cudzych.
    1 punkt
  20. @Wladimir Tak działa. Ja mam bankomat pod domem, także jak byłem na zakupach od razu wypłaciłem. Zadziałało od razu. Co ciekawe, bezpośrednio przede mną też ktoś wypłacał właśnie 100zł, może z tej samej promocji :0
    1 punkt
  21. Polecam sprawdzić maila kto brał udział, ja dziś dostałem kod
    1 punkt
  22. @Whoareyounodos Dostałam dobrą podpowiedź od @Duuum Użyj czatu GPT, mi pomogło
    1 punkt
  23. Pracujemy nad uruchomieniem aplikacji mobilnej dla nowego panelu wydawcy MyLead. Apka będzie dostępna na urządzeniach z systemem iOS i Android, data premiery nie jest jeszcze znana. Nowa wersja aplikacji przynosi szereg usprawnień UX, nowe funkcje i responsywność panelu V2. O premierze nowej aplikacji MyLead będziemy informować w kolejnych komunikatach.
    1 punkt
  24. Sommaj

    Próbujemy działać na Youtube

    Shortsy tworzysz też takie żeby nabijały viewsy sztucznie? W stylu patrz na czerwoną kropkę i zobacz co się stanie? Dużo tego lata więc chyba ludzie faktycznie oglądają wiele razy takie rzeczy
    1 punkt
  25. Przy działaniu na małą skalę i jak ktoś chce tylko spróbować jak to działa to masz rację. Jak ktoś chce mieć własny biznes i kontrolę nad nim to i tak w końcu powinno mu zależeć by robić to samemu. Samemu chodzi mi o to że sam możesz ustalić cenę. To że zrobisz grafikę nie oznacza że ktoś to kupi bo może być za drogo i na cenę nie masz wpływu. Wtedy to nie jest twój biznes.
    1 punkt
  26. @Igutu capcut pro, ma mnóstwo funkcji totalnie wystarczających do montowania na yt. Niektórzy używają jeszcze DaVinci który jest darmowy, ale nigdy nie testowałem.
    1 punkt
  27. @Marcin07 to że coś jest w kwocie wolnej nie znaczy że nie trzeba tego rozliczyć. To oznacza tyle że nie zapłacisz od tego podatku - więc lepiej rozliczyć i mieć luz.
    1 punkt
  28. Gratki rakocz! 😃
    1 punkt
  29. Dyju

    Royaltiz! 2 BONUSY do 140€ KAŻDY!

    A jakiś dowód wypłaty? Z ciekawości sprawdziłem informacje w internecie i na trustpilot ma bardzo dużo negatywnych opinii że nie wypłacają pieniędzy bądź blokują konta z twoimi funduszami https://www.trustpilot.com/review/royaltiz.com Odniesiesz się jakoś do tego?
    1 punkt
  30. @Igutu Miałem okazje zaliczyć kilka podróży po krajach w krótkim czasie, a że ostatni niecały rok siedziałem na tyłku to skorzystałem #6 Aktualizacja Sierpień Dzisiaj wpadło rozliczenie zamykające sierpień a więc: Tak jak pisałem w ostatniej aktualizacji, prawie cały sierpień w rozjazdach, przez co kanał troszkę ucierpiał a wrzucane filmy były robione "na kolanie" przy użyciu lapka. Końcówka sierpnia już bardzo fajna, mogłem poswięcić więcej czasu temu, wrzucić trafniejsze i bardziej przemyślane filmy co się odbiło na wyświetleniach a co się z tym równa zarobkach. W sierpniu zarobiona kwota to 3656zł, tak więc sporo mniej niż w lipcu, ale jestem mimo wszystko bardzo usatysfakcjonowany. We wrześniu odpadł mi dłuższy wyjazd i praktycznie poza dwoma 3-4 dniowymi wypadami jestem cały miesiąc w domu, dlatego będę mógł poświęcić wiecej czasu na kanał. Dlatego wyznaczam sobie pierwszy w tym dzienniku cel, chcę we wrześniu zarobić minimum 5000zł. Jeszcze w czerwcu byłoby to dla mnie coś nie do pomyślenia, ale lipiec i sierpień pokazały że da się na spokojnie taką kwotę zarobić Na koniec ważna kwestia dla osób które pisały do mnie na pw, każdą wiadomość przeczytałem, tam gdzie pytanie było proste to odpowiedziałem starając się pomóc, natomiast do osób które pisały z różnymi ofertami jak wymiana metodami, prośba o nauke metody w zamian za podział 50/50 itd. Jeszcze myślę jak to dokładnie rozegrać, ale jeśli zdecydowałbym się podzielić metodą z kilkoma osobami i nauczyć je działać w taki sposób jak ja, to raczej pójdę w jednorazową płatność za dostęp do mojej wiedzy + pomocy, po uprzednim wysłaniu do weryfikacji jednemu z administratorów. Nie interesują mnie oferty typu 50/50 podział, bo wiedza która przekaże będzie dla każdego taka sama, a jeden zarobi 10k zł, drugi 100zł i odpuści bo zobaczy że "kasa nie leży na ziemi", a trzeci po dostaniu informacji mnie zablokuje Dlatego jeśli miałbym się z kimś podzielić tym, to chce to zrobić w jak najlepszy sposób i musze to przemysleć. Czas pokaże! A tymczasem dziekuję za taki miły odzew i pędzę do roboty, żeby osiągnąć cel a nawet i więcej!
    1 punkt
  31. @Patrykkkkk ta i płacisz za to 10x tyle co za czystą koszulkę z Chin
    1 punkt
  32. To będzie droższe. Na TEMU możesz kupić za grosze i samemu naprasowywać pod klienta. Mam na myśli że brand dodajesz dopiero jak ktoś kupi. Jak nikt nie kupi to masz czystą odzież bez brandu i możesz odsprzedać 'hurtem' jak ci nie wyjdzie.
    1 punkt
  33. A wcześniej dochodziły? Takie programiki zawsze przestają płacić wiadomo dlaczego. Dobrze że napisałeś od razu bo jeszcze ktoś by się naciął.
    1 punkt
  34. Sommaj

    Kierunek --> niezależność finansowa...

    Może trzeba do supportu napisać żeby wygenerowali link polecający? Czasem tak jest że system poleconych jest tylko dla wybranych osób.
    1 punkt
  35. Sommaj

    Czy ero ma jeszcze sens?

    Nikt nie publikuje stat tak jak kiedyś to się robiło. Tylko z czego to wynika? Ludzie się boją cokolwiek wrzucać żeby sobie nie palić niszy?
    1 punkt
  36. Sommaj

    Czy ero ma jeszcze sens?

    Pytasz bo nie wiesz czy dalej to reklamować czy chcesz zacząć dopiero? To jest chyba dalej polecane jako najlepsze na początek drogi z afiliacją. Tutaj reklamujesz portale i pieniądze dostaniesz jak ktoś się w nich zarejestruje. Porównaj sobie na chłopski rozum trudność zdobywania rejestracji i trudność namawiania do kupienia czegoś albo zostawienia danych do kontaktu w formularzu. Z całej afi ero jest w miarę proste. No i nisza się nie wypali. Zawsze ludzie będą zainteresowani erotyką Rada ode mnie - nie myśl za dużo, działaj!
    1 punkt
  37. No u mnie napisał od zera szablon pod wordpressa z customowymi funkcjami jak np pobieranie kuponów z arkusza google, własnymi widżetami, automatycznym wrzucaniem najlepszych kuponów na facebooka itp Ale nie jako czat, tylko w odpowiedniej aplikacji do programowania - ja używam teraz Cursor, ale github copilot tez jest ok. Ważne, zeby miał dostęp do wszystkich plików, bo inaczej się gubi. No i przydatne są podstawy z programowania - bez tego moim zdaniem ciężko będzie ogarnąć. Nie chodzi już nawet o formuły itp, wystarczy jakiekolwiek programowanie, nawet w C++ mimo, że potrzebujesz PHP. Chodzi bardziej o samą logikę myślenia i odpowiednie formułowanie promtów
    1 punkt
  38. Wracam do ogarniania tych portali pod art sponsorowane. Napisałem sobie v2 mojego narzędzia do pisania treści - wcześniej podawałem keyword i pisał tekst. Teraz podaję keyword, system sprawdza TOP10 wyników w Google w poszukiwaniu N blogów (np 5), jeśli to blog a nie np. allegro.pl to wyciaga najwazniejsze informacje, streszcza treść z pięciu źródeł jeśli istnieją i na tej bazie pisze jeszcze lepszy artykuł. Jednocześnie robi realistyczna grafikę i wrzuca na wordpressa. GPT-5 to już fajny model i jestem usatysfakcjonowany z pierwszych testów, zobaczymy co uda się osiągnąć Do panelu dodając stronę ściągają się automatycznie kategorie ze strony, potem przy pisaniu tekstu mogę wybrać, do której kategorii ma się opublikować. Na razie wrzucają się jako szkice - wystarczy wcisnąć w adminie opublikuj, ale rozważam po dłuższych testach przejście od razu w tryb publikacji live. jeśli chodzi o zarobki to od ostatniego posta sprzedała się jedna publikacja Podsumowując miałem ambitny plan na początku każdy artykuł ogarniać ręcznie, pisać sobie tylko bazę. Łącznie wygenerowałem mniej niż 100 artykułów i zarobiłęm na tym 2 koła. Niestety od miesięcy nie mam czasu się tym zajmować, są ważniejsze rzeczy - a z drugiej strony szkoda to porzucić, bo domenki jeszcze się trzymają, jest okazja pchnąć to dalej to po co uśmiercać pomysł. Za rok będzie więcej czasu i będę zaczynał od zera myśląc "kurde, mogłem minimalnie wtedy to podtrzymać" - zawsze tak mam Stąd decyzja o automatyzacji - wolę spróbować tak, nawet ryzykując uwalenie tych domen, niż pozwolić im stoczyć się na dno w miarę upływu czasu i nic nierobienia
    1 punkt
  39. RianesS

    Screaming Frog SEO Spider Licencja?

    babiato 04974E5A80-1764618072-25C6A1E0CD do końca grudnia, działa z wersją poniżej 20, nie aktualizować !!
    1 punkt
  40. Witam wszystkich użytkowników forum. Z racji tego, że majówka już za pasem przychodzę do Was z konkursem. Konkurs jest banalny, a przedstawia się następująco: 1. Wystarczy polubić ten post 2. Napisać kolejno cyfrę "los" - pierwsza osoba pisze 1, druga pisze 2 itd itd. 3. Sposród wszystkich chętnych dnia 04.05.2025 o godzinie 22 wybierzemy jednego zwycięzcę (będę potrzebował administratora do pomocy celem "uczciwości" - mam tu na myśli zakręcenie kołem po zebraniu wszystkich losów i wyłonienie zwycięzcy) 4. Wygrana osoba otrzymuje 50zł kodem BLIK Proste? Proste. Chciałem napisać kto pierwszy ten lepszy, ale nie ma wpływu tu tempo skomentowania tego posta bo wygrać może każdy. PS. Każda osoba może skomentować tylko raz - multikonta pewnie administracja będzie wychwytywała chociaż nie wiem czy ktoś jest na tyle zdesperowany aby je zakładać po wygraną Czas start - powodzenia !
    1 punkt
  41. Po co na priv? Niech potomni mają sposób na rozwiązanie Twojego problemu - może ktoś będzie miał podobny? Zaczynamy od tego z jakiego silnika przeglądarki będziemy korzystać - może być używany przez Ciebie Anty Dolphin, który udostępnia API pod którego podepniemy się driverem chrome'a z pomocą słynnego selenium z towarzystwem pythona :). Tutaj mała ściąga -> https://help.dolphin-anty.com/en/articles/7127390-basic-automation-dolphin-anty Całą logikę zmieścimy w jednej metodzie (funkcji) odbierając content z emulowanej strony docelowej tworzącej nowy obiekt aby następnie na nim wykonywać i update'ować wypełnianie i wysyłanie rożnych formularzy - oczywiście wszystko z ukrytym podglądem aby nie zużywać niepotrzebnie RAMu więcej niż to potrzebne z możliwością odpalenia wielu procesów na raz zależnych od liczby wątków procesora (tutaj info potrzebne od interesanta na jakej maszynie będzie odpalany skrypt - rdp? fizyczna jednostka? CRON? ). Na koniec tworzymy plik konfiguracyjny, najprościej w excelu .csv aby interesant bez żadnej wiedzy programistycznej mógł zarządzać całym programem z poziomu arkusza kalkulacyjnego podając daty, treść i inne parametry :). Tak to wszystko, wycenami pracę na 4 roboczo godziny, z czego 1-2h na samo zapoznanie się z API i jego inicjalizację w sposób kompatybilny z resztą skryptu. Ktoś ma jakieś uwagi? A może ktoś chce w sposób praktyczny się nauczyć jak takie zlecenia wykonywać i wyceniać? Jakieś Case Study? Śmiało piszcie! Do autora tematu - moja stawka to 600pln netto za roboczogodzine jeżeli jesteś zainteresowany, ale trudność oceniam na 3/10 więc znajdziesz spokojnie kogoś za 100zł netto/h który na podstawie powyższej specyfikacji powinien dać radę :). Buziaki!
    1 punkt
  42. Fajny post, dał mi inspirację do narzędzia które napisze jutro do scrapowania tychże informacji co ustalony interwał czasu, dodawanie do bazy i analizowanie/pokazywanie wyliczeń w pliku wynikowym do badania konkurencji i ciągłego jej monitorowania
    1 punkt
  43. Wujek Ziemny

    #12 Jak utworzyć dobry landing page

    Landing page jest podstawą marketingu internetowego. To w jaki sposób utworzysz i ustawisz swój landing zależy tylko i wyłącznie od Ciebie oraz od Twojego budżetu i doświadczenia. Jeśli potrafisz projektować grafiki i kodować strony, sugerowałbym nauczyć się tworzyć swoje własne strony. Jeśli nie potrafisz, są różne rozwiązania, które Ci pomogą. Ważnym jest, byś zrozumiał jak strona musi być zbudowana oraz co musi się na niej znajdować, byś mógł ją potem zoptymalizować. O rodzajach landing page'y pisałem w tym poradniku: Domena i hosting Pierwszym co powinieneś zrobić jest zakup hostingu oraz domeny. Pamiętaj, że nazwa domeny nie może być ani za długa, ani zbyt skomplikowana. Musi w prosty sposób mówić użytkownikowi o czym jest dana strona. Dla przykładu - make-cash.pl od razu mówi użytkownikowi, że strona nawiązuje do zarabiania, przy czym jest krótka i łatwa do zapamiętania O zakupie hostingu i domeny oraz ich ustawieniach pisaliśmy w tych poradnikach: Przejdźmy teraz do tego w jaki sposób możesz budować landing page'e: HTML/CSS oraz web design Tradycyjną metodą tworzenia własnych landingów jest nauka HTML/CSS oraz web designu, by zrobić wszystko od podstaw samemu. Choć może to zająć trochę czasu, często uważa się, że jest to nadal najlepszy sposób tworzenia LP. Nie wspominając już oczywiście o oszczędności. Wtyczki/Produkty Możesz zakupić/pobrać różne bardzo łatwe w obsłudze wysokiej jakości wtyczki lub produkty do tworzenia landing page'y. Produkty takie jak OptimisePress pozwolą Ci w łatwy i szybki sposób stworzyć piękną stronę bez znajomości kodowania. Większość produktów ma również wbudowane opcje śledzenia i raportów. Mapowane obrazów Jeśli potrafisz projektować podstawowe strony, ale nie umiesz zakodować obrazów, mapowanie jest odpowiedzią na Twoje problemy. Możesz wrzucić projekt swojego LP na stronę, a następnie umieścić linki w odpowiednich sekcjach i obrazach (np. przycisk call to action). Choć nie jest to profesjonalne rozwiązanie, nadal jest to dobry sposób jeśli masz ograniczony budżet. Dobrym narzędziem tego typu jest http://www.image-maps.com/. Szablony online Wpisując w Google "darmowe szablony landing page" znajdziesz seti darmowych landingów. Wystarczy je pobrać, zmienić ich treść i wrzucić je na swój hosting. Pamiętaj, że mamy sporą ilość darmowych projektów stron w Elicie Make-Cash! Profesjonalne Landing Page'e Najlepszym, ale i najdroższym sposobem jest zakup landing page'a od profesjonalnych autorów. Jeśli masz więc odpowiedni budżet, a nie chcesz tracić czasu, tylko od razu wystartować ze swoją kampanią - jest to opcja dla Ciebie! Więcej o tworzeniu stron internetowych znajdziesz w tych działach: http://make-cash.pl/webmastering-i-skrypty-f36/ http://make-cash.pl/webdesign-f37/
    1 punkt
  44. Zarabianie w domu można podzielić na kilka modeli. Mowa tu oczywiście o zarabianiu w sieci z pomocą marketingu internetowego. Poniżej znajdziesz główne modele marketingowe, czyli w jaki sposób możesz otrzymywać płatności oraz za jakie wykonane czynności. CPM CPM, czyli cost-per-thousand-impressions jest jednym z najstarszych modeli w marketingu internetowym. Reklamodawca zapłaci marketerowi ustaloną stawkę za każdy wygenerowany 1000 akcji. Stawki w CPM bywają różne. CPC CPC, czyli cost-per-click oznacza, że reklamodawca płaci marketerowi za wygenerowane kliknięcie w link ofery, strony reklamodawcy, program itp. Stawka zależy głównie od konkurencji na danej niszy. CPL CPL, czyli cost-per-lead jest używany w przypadku, gdy "nabycie" klienta nie zawsze wiąże się z jednym "posiedzeniem" online. Kryteria są ustalane przed przystąpieniem do promocji i mogą wahać się od rzeczy tak prostych jak zbieranie adresów e-mail, aż do wykonywania bardzo dużych akcji. Stawka ustalana jest wg. wymaganej czynności. CPD (PPD) CPD (PPD), czyli cost-per-download (lub pay-per-download) polega na płatności marketerowi przez reklamodawce, gdy klient pobierze i/lub zainstaluje dany plik. Inaczej znany jako cost-per-install, CPD zalicza ostatnio swoją złotą erę dzięki urządzeniom mobilnym. CPC (PPC) CPC (PPC), czyli cost-per-call (lub pay-per-call) jest modelem, w którym marketer dostaje pieniądze za każde wygenerowane połączenie telefoniczne. Więcej o tym modelu przeczytasz TUTAJ. CPI (PPI) CPI (PPI), czyli cost-per-install (lub pay-per-install) jest jednym z nowszych modeli w marketingu internetowym. W związku z rosnącą popularnością ruchu mobilnego oraz aplikacji mobilnych, model ten polega na tym, że marketer dostaje pieniądze za każdym razem, gdy ktoś zainstaluje aplikację przez niego reklamowaną. CPA CPA, czyli cost-per-action jest najpopularniejszym modelem marketingu bezpośredniego. Osoba pracująca w tym modelu ma praktycznie zapewniony zarobek, ponieważ ponosi koszta jedynie na początku procesu reklamowania. Stawki zależą od trudności wykonywanej przez klienta czynności - np. podanie adresu e-mail przez klienta zapewni marketerowi mniej pieniędzy, niż wypełnienie pełnej ankiety, wraz z danymi takimi jak adres zamieszkania, czy numer telefonu. Tenancy (dzierżawa) Tenancy, czyli dzierżawa polega na tym, że reklamodawca płaci stałą, ustaloną wcześniej kwotę miesięczną marketerowi bez względu na kliknięcia, czy lead'y. Choć wyniki mogą być trudne do zmierzenia i nie ma gwarancji, że współpraca wypali, jest to sposób używany często przez duże firmy oraz marki. Hybrid (model hybrydowy) Hybrid (model hybrydowy) jest połączeniem kilku powyższych modeli w jeden. Jest on używany, gdy reklamodawca chce śledzić i skupić się na wszystkich źródłach ruchu do oferty. Jest to bardzo korzystny model zarówno dla reklamodawcy, jak i marketera. Revenue share (revshare, podział zysków) Revenue share polega na tym, że reklamodawca godzi się na podział zyskiem z marketerem. Najczęściej jest to używane, gdy klient może zakupić produkt lub wykonać akcję więcej niż kilka razy. Rodzaje ofert CPA - zarabianie na CPA:
    1 punkt
  45. Wujek Ziemny

    #4 Kim jest Twój Account Manager

    Praktycznie każda poważna sieć reklamowa zaturdnia Account Manager'ów. Account Manager jest odpowiedzialny za zarządzanie marketerami zarejestrowanymi w sieci. Ich obowiąziem jest pomagać marketerom z każdym problemem i odpowiadać na każde pytanie odnośnie sieci. Ich misją natomiast jest zrobienie z marketerów... lepszych marketerów! Dotyczy to pomocy z promocją, zdobywaniem ruchu, śledzeniem tego ruchu, generowaniem konwersji/lead'ów, z wypłatami itd. Dodatkowo do zakresu ich obowiązków dochodzi również sprawdzanie czy marketer promuje oferty w sposób zgodny z zasadami sieci oraz nie narusza żadnych praw czy regulaminu. Są odpowiedzialny za obsługę klienta i powinny być Twoim priorytetowym źródłem informacji, jeśli masz jakieś wątpliwości. Często sami managerowie są też marketerami, więc posługują się wiedzą zdobytą w sposób praktyczny. Oto w jaki sposób manager może być pomocny: Źródło wiedzy Account Managerowie często sami są marketerami. Mają więc spory zakres wiedzy z zakresu zarabiania w sieci. Twoim zadaniem jest zdobycie tej wiedzy od nich. Bez znaczenia czy jest to pytanie o zdobywanie ruchu, promocję ofert, czy cokolwiek związanego z siecią, nie wahaj się zapytać. Płatności Managerowie są osobami, do których powinieneś się udać, by przedyskutować warunki swoich wypłat. Pomogą Ci ustawić profil płatności, wypełnić formularze podatkowe. Odpowiedzą również na wszelkie problemy odnośnie braku wypłaty itp. Podbijanie stawek Manager może podbić stawkę konkretnych ofert. Jeśli idzie Ci dobrze z jakąś ofertą, masz prawo poprosić managera o wyższą wypłatę od każdego lead'a. W najgorszym przypadku po prostu powiedzą nie, ale mogą też po prostu podwyższyć Twoje stawki za każdą wygenerowaną konwersję. Wyszukiwanie ofert Jeśli chodzi Ci po głowie konkretny typ oferty dla konkretnej niszy lub źródła ruchu, Twój manager jest najlepszą opcją dla jej znalezienia. Ma on dostęp do wszystkich reklamodawców, którzy czasem ukrywają oferty dla normalnych marketerów, więc zawsze warto zapytać go czy ma ofertę, która pokrywa się z Twoimi oczekiwaniami. Podpowiedzi Managera możesz również pytać o różne sposoby zdobywania ruchu, poprawy konwersji itp. Ich pracą jest zapewnić Ci najwyższy możliwy zarobek, więc śmiało pytaj ich o zdanie. Nawet najmniejsza podpowiedź może zrobić sporą różnicę. W momencie zaakceptowania do sieci powinieneś skontaktować się od razu ze swoim account managerem i dać mu znać o swoim istnieniu. Pamiętaj jednak, że ma on pod sobą mnóstwo osób, więc jeśli masz bardzo błahe pytania lub jeśli są one niezwiązane z siecią lub ofertą, lepiej zrobić małe poszukiwania w Google zanim zwrócisz się do niego. W przeciwnym wypadku możesz nie dostać odpowiedzi, której oczekujesz. Zarabianie na CPA część 5:
    1 punkt
  46. Jeśli doszedłeś do 17-tego poradnika z całego kursu, prawdopodobnie jesteś już gotów, by utworzyć pierwszą kampanię! Poniżej znajdziesz listę rzeczy do zrobienia oraz rozpiskę odpowiednich poradników, które pomogą Ci wystartować. Lista TODO Zanim rozpoczniesz, upewnij się, że masz poniższe rzeczy: Pieniądze - jeśli będziesz korzystać z płatnego ruchu, potrzebujesz około $500 lub więcej Konto w sieci reklamowej - musisz posiadać zaakceptowane konto w sieci reklamowej. Polecane sieci: - Inniver - polska sieć CPA - PeerFly - zagraniczna sieć CPA Źródło ruchu - wybierz źródło ruchu i dołącz do serwisu, który go oferuje. Przykładowe serwisy: - Mobicow - ruch mobilny - Mgid - ruch natywny - 7Search - ruch PPC Narzędzia do śledzenia - zarejestruj się w serwisie, który pozwoli Ci śledzić Twoje źródło ruchu: - AdsXposed - ruch mobilny - AdVault - ruch natywny - SEMRush - ruch SEO - AdFox - ruch social media - Skrayp - ruch PPV - BoxofAds - ruch PPV - WhatRunsWhere - ruch display media buying Pamiętaj, że część tych narzędzi znajdziesz w SeoTools za jedynie 79.99zł! Jest to ułamek normalnej ceny tych serwisów! Domena i hosting - zakup domenę oraz hosting, na których będziesz trzymał swoje landing page'e Tracking - zarejestruj się na platformie trackingowej, byś mógł śledzić nie tylko ruch, ale całe swoje kampanie: - AdsBridge Gdy posiadasz już wszystkie te rzeczy - jesteś gotów do rozpoczęcia działania. Plan działania Przeczytaj wszystkie poradniki Powtórz krok pierwszy! Dołącz do sieci reklamowej Skontaktuj się ze swoim Account Managerem Wybierz strategię oraz źródło ruchu Prześledź swoje źródło ruchu oraz strategię Ustaw hosting oraz landing page Utwórz dziennik pracy, by dokumentować swoje działania i dyskutować o nich z innymi Utwórz kilka kampanii, każda nieco inna od pozostałych Pozbądź się słabych kampanii Testuj swoje dobre kampanie Skaluj swoje dobre kampanie Nie zmieniaj źródeł ruchu ani strategii, jeśli kampania jest już zeskalowana Powtórz! Moi drodzy, to już koniec tego kursu. Mam nadzieję, że przyda się Wam wiedza w nim zawarta i zarobicie dzięki niemu duże pieniądze Pamiętajcie, że zarabianie w domu to zarówno wzloty i upadki. Skupcie się na źródłach ruchu i strategii aż opanujecie je do perfekcji. Spędzajcie 80% swojego czasu na optymalizacji i skalowaniu lukratywnych kampanii, a 20% na rozpoczynaniu nowych lub obieraniu nowych podejść do tych starych. Nie bójcie się prosić o pomoc i pamiętajcie o założeniu dziennika pracy! Więcej poradników na temat CPA znajdziecie tutaj : Poradniki CPA
    1 punkt
  47. Wujek Ziemny

    #15 Skalowanie kampanii CPA

    Skalowanie to sztuka wyciągnięcia jak największego profitu z kampanii. Powinieneś jednak nad tym myśleć dopiero, gdy zoptymalizowałeś kampanię pod kątem zarobku. Niektórzy marketerzy gdy tylko sprawią, że ich kampania zarabia, po prostu zostawiają ją samą sobie. Jednakże Ci bardziej nastawieni na zysk zeskalują ją, by zdobyć jak największą sumę pieniędzy, póki jeszcze mogą. Wiele rzeczy można zrobić, by zeskalować kampanię. Poniżej opiszę te najbardziej popularne: Źródło ruchu Najbardziej oczywistą rzeczą, którą możesz zrobić, by zeskalować kampanię jest wzięcie swojej już opracowanej strategii i zaaplikowanie jej nowego źródła ruchu. Jeśli zarabiasz np. w sieci PPC, warto wypróbować inną platformę PPC lub całkowicie inny typ ruchu. Podbijanie ofert Jak tłumaczyłem wcześniej, jeśli generujesz duży ruch na konkretnej ofercie lub programie, możesz najczęściej negocjować większe stawki/prowizję w swojej sieci reklamowej (u swojego managera). Czasem otrzymasz jedynie mały bonus, ale jeśli policzysz to dla każdego swojego lead'a i zsumujesz, zauważysz jak dużą różnicę może on zrobić. Współpraca bezpośrednio z reklamodawcą Jeśli przeczytałeś mój poradnik o rodzajach ofert, wiesz, że reklamodawca jest na początku "łańcucha pokarmowego". Jeśli możesz pominąć sieci partnerskie i pracować bezpośrednio z reklamodawcą, wypłaty będą dużo wyższe. Reklamodawca może też ustalić dużo lepsze warunki terminu tych wypłat. Funnel Zerknij na swój funnel i sprawdź czy nie warto by było dodać jednego lub dwóch kroków, by zwiększyć zarobek. Dodanie jednego opt-in'a lub sekwencji e-mail'owej może sprawić, że Twój zysk nieco się podniesie, a Ty będziesz miał dodatkową listę mailingową. Testowanie innych ofert Testowanie innych sieci i szukanie podobnych ofert może skutkować dużym wzrostem zysku. Nawet, jeśli wypłata z oferty jest niższa, oferta może nadrabiać to dużo wyższą konwersją, co przenos się bezpośrednio na wyższy zarobek. Skalowanie jest konieczne. Jeśli posiadasz lukratywną kampanię i chcesz z niej wyciągnąć jak najwięcej - zeskaluj ją! Takie kampanie nie trwają wiecznie, szczególnie z płatnym ruchem. Więc kiedy już trafisz na taką, która przynosi Ci zyski, wyciśnij z niej ostatni grosz! Poradnik CPA cześć 16 - podstawowe pojęcia:
    1 punkt
  48. Wujek Ziemny

    #13 Śledzenie Twoich kampanii

    Programy do śledzenia kampanii marketingowych służą śledzeniu statystyk każdego produktu/oferty/landing page'a. Mogą być używane do kalkulowania oraz zapisu różnych zmiennych. Korzystają z nich wszyscy poważnie podchodzący do tematu marketerzy. Dzięki tym aplikacjom możesz określić ilość konwersji oraz kliknięć w daną ofertę lub program. Programy partnerskie często oferują swoje własne aplikacje do śledzenia statystyk, byś mógł w prosty sposób podglądać swoje statystyki kliknięć, wyświetleń, konwersji itd. Zawierają one również precyzyjną analizę, detekcję fraudów i tym podobne opcje. Bez trackingu nie będziesz w stanie określić co powinieneś zoptymalizować, by zwiększyć przychód ze swojej kampanii. Instalacja odpowiednich narzędzi do trackingu dla swojej kampanii jest kluczem do osiągnięcia rzeczy takich jak: Statystyki Obliczysz jaką ilość kliknięć, wyświetleń, konwersji oraz innych czynników otrzymujesz z konkretnego linka lub kampanii. Bez tej wiedzy, będzie Ci niezmiernie trudno określić opłacalność danej kampanii oraz czy aktualnie kampania zarabia dla Ciebie pieniądze, czy może je traci. Możesz również w łatwy sposób śledzić swoje CPC, CPV oraz EPC. Cloaking Narzędzia do śledzenia pozwolą Ci cloakować, czyli zakrywać długie linki z programów partnerskich, byś mógł pokazać użytkownikom ładniejszy URL. Możesz też użyć tych funkcji do zakrycia przekierowań. Obliczenie opłacalności Bez śledzenia nie będziesz w stanie dokładnie określić gdzie i kiedy zarabiasz, a gdzie tracisz pieniądze. Śledzenie pomaga Ci zrozumieć ile płacisz za ruch oraz jaki zwrot uzyskujesz. Trudno będzie Ci zeskalować i zoptymalizować kampanię, jeśli nie jest ona opłacalna lub nie jest śledzona. Post-back/Pixel Post-back/pixel genetowany jest przez Twój program do trackingu w celu umieszczenia go w Twojej ofercie z sieci. Będzie współpracował z narzędziem do śledzeni, by powiadomić Cię kiedy dokładnie oraz w jaki sposób nastąpiła konwersja. Oznacza to, że będziesz wiedział o jakiej porze konwersja rośnie oraz jakie sposoby konwersji są najczęściej używane. Oto krótka lista narzędzi, które moim zdaniem sprawdzają się najlepiej w śledzeniu kapmanii marketingowych: AdsBridge AdsBridge jest najlepszym i najtańszym narzędziem do śledzenia dla nowicjuszy w marketingu internetowym. Jest prosty w ustawieniu oraz instalacji oraz posiada świetny darmowy program. Posiada wiele ciekawych funkcji oraz darmowych landing page'y, poradników i wiele więcej. Tracking202 Był to niegdyś najczęściej używany oraz darmowy serwis trackingowy, aż do czasów AdsBridge. Możesz w łatwy sposób zainstalować go na swojej domenie i śledzić ile tylko kampanii chcesz. Posiada on również opcję cloakowania linków i daje Ci możliwość pełnego śledzenia na całej platformie. HasOffers HasOffers pozostaje najbardziej popularnym zewnętrznym serwisem do śledzenia. Bardzo prosty w instalacji oraz ustawieniu, pozwala sieciom na podłączanie się pod oferty marketerów. Jest to inteligentny system z wbudowanym narzędziem chroniącym przed fraudami oraz intuicyjnym pulpitem. Kolejna cześć poradnika zarabianie na CPA:
    1 punkt
  49. Wujek Ziemny

    #9 Twoja pierwsza kampania

    Jeśli jesteś pewien, że odrobiłeś swoją pracę domową z podstaw marketingu i jesteś gotów na swoją pierwszą kampanię, nadal pozostaje Ci wiele do nauczenia. Pamiętaj jednak, że najczęstszym błędem jest zbyt intensywne myślenie. Marketing internetowy daje najlepsze wyniki kiedy myślisz poza utartymi schematami i nie podążasz wyznaczonymi przez innych ścieżkami. Musisz mieć świadomość, że nie zarobisz setek dolarów podczas pierwszej próby. By osiągnąć sukces w tym biznesie, trzeba włożyć wiele pracy i wykonać wiele testów. Im więcej razy Ci się nie uda, tym bliżej jesteś osiągnięcia tej odpowiedniej techniki. Dzięki poniższym wytycznym mam nadzieję, że Twój start będzie dużo łatwiejszy. Najpierw edukacja Zanim zaczniesz swoją pierwszą w życiu kampanię, upewnij się, że posiadasz odpowiednią wiedzę. Przeczytaj poprzednie części tej serii poradników, w szczególnosci Czym jest marketing internetowy oraz Modele marketingowe (CPC, CPM, CPA, PPD, PPI i inne). Dołącz do sieci Wybierz sieć partnerską, która odpowiada Twoim standardom. Nie zaczynaj od aplikowania do eksluzywnych sieci. Popytaj na forum i dowiedz się jaka sieć będzie najlepsza dla Twojej metody zarobku. Sprawdzone sieci znajdziesz TUTAJ oraz TUTAJ. Porozmawiaj ze swoim managerem Gdy już zostaniesz zaakceptowany w sieci, odezwij się do swojego managera. Przedstaw się w e-mailu lub poprzez komunikator i zadaj kilka pytań (jeśli takowe posiadasz) odnośnie sieci. Przeczytaj też Kim jest Twój Account Manager. Znajdź ofertę Zawsze polecam zapytanie swojego managera o aktualnie najbardziej popularne oferty, a jeśli jesteś poczatkujący - tym bardziej zapytaj z jakimi ofertami powinieneś zacząć swoją przygodę z marketingiem. Idzie to w parze z wyborem źródła ruchu. Upewnij się jednak, że wybierasz ofertę o tematyce, na której się znasz. Przeczytaj również ten artykuł o Rodzajach ofert. Wybierz źródło ruchu Niektóre oferty zezwalają tylko na konkretne rodzaje ruchu, więc zawsze upewnij się, że wybierasz te odpowiednie. Twoim celem jest idealne dobranie oferty i dopasowanie idealnego źródła ruchu. Ponownie napisz do swojego managera i spytaj co by Ci zasugerował. Staraj się pozostać przy tym źródle ruchu dopóki nie opanujesz go w stopniu zaawansowanym. Tutaj znajdziesz Źródła ruchu i ich opisy. Zbadaj demografię Jeśli korzystasz z płatnego ruchu, musisz upewnić się, że targetujesz odpowiednie osoby z odpowiednich grup demograficznych. Musisz wiedzieć jakich ludzi targetujesz i jakie są ich wspólne cechy. Pomoże Ci to zwiększyć konwersję i zmniejszyć koszta. Przestrzegaj zasad W dzisiejszych czasach szczególnie ważne jest przestrzeganie wszelkich praw, czego strzegą urzędy ochrony konsumentów. Upewnij się, że przestrzegasz wszystkich wytycznych kiedy zaczniesz budować swoje landing page'e i reklamy. Twórz strony Przyszedł czas na stworzenie stron, landing page'y oraz reklam. Zależnie od Twojego źródła ruchu i oferty, będziesz musiał utworzyć strony zanim zaczniesz sprowadzać ruch. Śledź ruch Śledzenie ruchu jest kluczem do wiedzy co działa, a co nie działa w Twojej kampanii. Im szybciej opanujesz sztukę śledzenia, tym lepiej. Upewnij się, że instalujesz odpowiedni skrypt na swojej stronie i sprawdź czy działa on poprawnie. Sprowadź ruch Gdy już wszystko jest ustawione i sprawdzone z Twoją ofertą i źródłem ruchu na czele, czas sprowadzić ludzi. Jeśli używasz płatnych metod, zacznij od małych ilości, by przeprowadzić testy, przy czym musisz być pewien, że śledzisz statystyki. Różne platformy oferują różne rodzaje ruchu, więc do Ciebie należy sprawdzanie różnych źródeł. Optymalizuj Kiedy zebrałeś już odpowiednią ilość danych ze statystyk kampanii, czas na optymalizację. Jeśli twierdzisz, że kampania nie wypali, odpuść ją. Jednakże jeśli widzisz w niej potencjał - optymalizuj i testuj dalej. Skaluj Jeśli Twoja kampania przynosi zyski, powinieneś zacząć ją skalować. Skalowanie to sztuka polegająca na uzyskaniu jak najwyższego zarobku. W przypadku płatnego ruchu kampanie nie zawsze trwają długo, więc staraj się skalować je jak najszybciej. Powtórz Kiedy odnalazłeś już swoją metodę, która daje zyski, wypróbuj z nią inne źródła ruchu, inne oferty, landing page'e itd. Pamiętaj, że jest to Twoja praca i wymaga od Ciebie wysiłku. Więc jeśli znalazłeś coś, co działa, wprowadź drobne zmiany i powtórz to w nieco inny sposób. Marketing to gra liczb. Śledź statystyki i używaj ich rozsądnie. Usłyszałem kiedyś, że "e-marketing to nie magia, to matematyka". I muszę przyznać, że często jest to prawda. Kiedy już rozpracujesz wszystko to, co zostało opisane powyżej, nauczysz się, że nie zawsze najważniejszy jest ładny landing page czy najlepiej płatna oferta. Najważniejsze są testy oraz sprawienie, że metoda zadziała, a następnie zeskalowanie jej. Zawsze próbuj nowych sposobów. Jak targetować oferty CPA? :
    1 punkt
  50. Paweł

    #7 Czym jest ruch, rodzaje ruchu

    Fajny artykuł dla początkujących. Polecam skupić się na jednej darmowej metodzie (np. social media , google) , przez jakiś czas - a gdy już nasz traffic jest wystarczająco dobry (tzn. daje jakieś tam stałe zyski) to wtedy część z pieniędzy zainwestować w sprawdzanie metod z płatnym ruchem. Mniej wtedy boli że kampania w którą się zainwestowało powiedzmy 200$ da nam 50$, bo mamy świadomość że nasze darmowe źródło ruchu nam zrekompensuje straty a zyskamy doświadczenie. Nie jestem jakimś ekspertem w dziedzinie płatnego ruchu ale rozmawiałem z kolegą , który osiąga ROI na poziomie 800 - 1000% (inwestuje powiedzmy 100$ a zyskuje 800 - 1000) i powiedział mi że zanim jego kampanie zaczęły przynosić zysk to wywalił kupę kasy na testowanie swoich unikalnych metod.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .