Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Dzisiaj przy przenoszeniu strony spotkałem się właśnie z czymś takim. Prawdopodobnie sytuacja występuje tylko u Ciebie. Sprawdź czy strona działa przez proxy/vpn/vps.

TO może pomoże:

w cmd wpisz

ipconfig /flushdns

jak nie pomoże to spróbuj zrestartować router/modem oraz ewentualnie wyczyść przeglądarkę.

\k\jeśli powyższe czynności nie pomogą to poczekaj jeszcze kilka godzin.

Edytowane przez Ptr.
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Witam, pozwólcie że dołączę się do tematu. Miałem taki sam problem, taki sam komunikat. Przytoczę słowa Pana z Supportu: Wszystkie dane, które Pan posiadał na hostingu (oraz wszystkie bazy danych) zostały bezzwrotnie usunięte. Na pytanie dlaczego uzyskałem oto taką odpowiedź: Zostało to usunięte przez błąd naszego systemu, najmocniej przepraszamy - na kilka tysięcy serwerów ucierpiały dwie usługi.

Naprawdę polecam Serwis mintshost (brat biznes-host), zawsze to Ty możesz być tą specjalną osobą która straci wszystko.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .