Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Żadnym tłumaczeniem jest, że wysyłacie pieniądze na długo przed tym zanim je dostaniecie, bez problemu moge u konkurencji wypłacić przykładowo 1000 złoty ekspresem i mieć je za 12 godzin, czuje wewnętrznie bezpieczeństwo 'czarnej godziny', nawet gdyby brakło mi pieniędzy na drugim końcu świata, żeby móc wrócić do kraju, myślę, że wymiana paru wiadomości na komunikatorze z administracja wystarczyłaby, żeby zrozumieć priorytet i ważność sytuacji. Byłbym w domu następnego poranka. Niestety u was wypłaty stwarzały mega problem, dlatego również odszedłem.

  • Super 2
  • Dzięki! 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Wysylacie jakies smieszne sms marketingowe, które mijają się z rzeczywistością. Tworzycie /ciach/, które nabijają wam rankingi a tak na prawdę tworzycie fejka w sieci. Jacy to wy jesteście super ekstra. Nosz kurde bez jaj.  Pewnie ten dział księgowości jest na 5 firmy, które prowadzi właściciel.

Edytowane przez Ciamciaj
Odnośnik do komentarza
  • 11 miesięcy temu...

To jak ja zostałem potraktowany wczoraj przez @wojo za to, że przedstawiałem swój punkt widzenia to kolejne słabe działanie z Waszej strony. Brak merytorycznej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania. Inne osoby na PW stawały po mojej stronie i ostrzegałem je, żeby nie pisały na czacie bo wyłapią bana tak jak ja - czyli za to, że jak to stwierdził wojo "nie ma czasu na dyskusje ze mną." Najłatwiej napisać nie mam czasu, nie chce mi się. A od tego jesteście w tym supporcie czy administracji żeby takie wyjaśnienia nam użytkownikom przedstawić. Pojawia się błąd w naliczaniu prowizji od poleconych i wychwycony oraz korygowany jest po 1,5 miesiąca czasu. I jeszcze pretensje do mnie, że mogłem przecież zauważyć że coś jest nie tak po wysokości prowizji... to wytłumaczcie mi logicznie skąd mogłem wiedzieć, że dostaję zawyżoną prowizję, skoro nie mam podglądu na to jakiej wysokości leada zdobywa mój polecony?! Po akcji z Flirt CPS oraz zmianami z konkursem, co też wielu osobom się nie podobało, ale przecież trzeba było się przypodobać tym "lepszym" to kolejna słaba akcja z Waszej strony. Ciekaw jestem jakie konsekwencje za ten błąd poniosła osoba za to odpowiedzialna ze strony MyLead.

  • Super 2
Odnośnik do komentarza

@wydra87 jeśli już mówimy o kwestiach technicznych, możesz zawsze weryfikować prowizję swoich poleconych i tym samym ich zarobki https://mylead.global/panel/referes. Sytuacja związana z błędnym naliczaniem prowizji odbiła się na każdym wydawcy, który miał zarobki z poleconych użytkowników. Patrząc jednak na fakty - owa prowizja została naliczona nieprawidłowo więc po naniesieniu poprawki otrzymałeś realna i prawdziwą sumę czyli 5%. 

Nasz support nie zablokował twojego panelu a wyłącznie na określony czas dostęp do czatu. Niepotrzebne emocje warto zostawić a zająć się konkretami, zarobkami i tak też działamy. Dbając jednak w najwyższym stopniu o zadowolenie wydawców - nie pozostawimy tej sprawy bez echa i śmiało możesz zglosić się po bonusowy % do stawek na najbliższy czas w formie rekompensaty. 

 

track-sygnatura-makecash
Dołącz do społeczności zarabiających użytkowników i zarabiaj z nami.  Sprawdź temat mentoringu i opinie przed dołączeniem.

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, wydra87 napisał:

To jak ja zostałem potraktowany wczoraj przez @wojo za to, że przedstawiałem swój punkt widzenia to kolejne słabe działanie z Waszej strony. Brak merytorycznej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania. Inne osoby na PW stawały po mojej stronie i ostrzegałem je, żeby nie pisały na czacie bo wyłapią bana tak jak ja - czyli za to, że jak to stwierdził wojo "nie ma czasu na dyskusje ze mną." Najłatwiej napisać nie mam czasu, nie chce mi się. A od tego jesteście w tym supporcie czy administracji żeby takie wyjaśnienia nam użytkownikom przedstawić. Pojawia się błąd w naliczaniu prowizji od poleconych i wychwycony oraz korygowany jest po 1,5 miesiąca czasu. I jeszcze pretensje do mnie, że mogłem przecież zauważyć że coś jest nie tak po wysokości prowizji... to wytłumaczcie mi logicznie skąd mogłem wiedzieć, że dostaję zawyżoną prowizję, skoro nie mam podglądu na to jakiej wysokości leada zdobywa mój polecony?! Po akcji z Flirt CPS oraz zmianami z konkursem, co też wielu osobom się nie podobało, ale przecież trzeba było się przypodobać tym "lepszym" to kolejna słaba akcja z Waszej strony. Ciekaw jestem jakie konsekwencje za ten błąd poniosła osoba za to odpowiedzialna ze strony MyLead.

Dostałeś odpowiedzi na wszystkie pytania, które byłem w stanie udzielić odpowiedzi. Na wszystkie wiadomości odpowiadam z pełną kulturą i szacunkiem do użytkownika. Dlatego proszę nie oczerniać mnie publicznie i nie pisać nieprawidłowości. Dołożyłem starań, aby wyjaśnić Twoją sprawę, dostałeś dokładne wyliczenia na PW wczoraj o godzinie 18. Wszystko, co było potrzebne do rozwiązania sprawy i Twoich wątpliwości, otrzymałeś. Naginasz fakty, pisząc, że "nie miałem dla Ciebie czasu", ponieważ otrzymałeś informacje, które były dla Ciebie kluczowe, dotyczące prowizji od poleconych.

Napisałem, że nie mam czasu na dodatkowe dyskusje i podtrzymuje to również tutaj.

Godzinę temu, wydra87 napisał:

I jeszcze pretensje do mnie, że mogłem przecież zauważyć że coś jest nie tak po wysokości prowizji

Do nikogo nie pisaliśmy z pretensjami, tylko z przeprosinami. Znów wygadujesz nieprawdę. Błąd był po naszej stronie, wytłumaczyliśmy o co chodzi. Od nikogo nie oczekiwaliśmy aby sam zgłosił ten błąd, lub wiedział o jego istnieniu. 

 

Twoje wypowiedzi nie mają nic innego jak oczernić nasz serwis. Dlatego dostałeś bana na chacie. Mimo wyjaśnienia sprawy dodałeś post tutaj. Także to tylko pokazuje, że moja decyzja co do blokady na czacie była trafiona. Gdybyś chciał coś jeszcze wyjaśnić, kontaktowałbyś się bezpośrednio z nami.

 

Dla wyjaśnienia całego tematu. Był błąd z naliczaniem prowizji od poleconych, przez co użytkownik dostał za dużo DODATKOWYCH środków. Dlatego część z gratisu została zwrócona. Użytkownik wydra ma do nas żal, że nie zostawiliśmy mu pieniędzy w kwocie ok. 80 PLN, które zostały naliczone przez pomyłkę i uważa, że z uwagi na błąd serwisu, powinniśmy pokryć tę kwotę z naszej kieszeni. Podsumowując, wydra dostał dodatkowe środki za posiadanie osoby poleconej, ale uważa, że dostał ich za mało i prowadzi działania mające na celu wywłaszczenie dodatkowej kwoty od MyLead. Nie widzę innego celu w Twoich działaniach niż oczernianie lub próba wyłudzenia środków z serwisu. 

 

sygnatura.png.2c4d4b32dec110d4a724b62d6caa79b4.png

Odnośnik do komentarza

Cześć @patttryk, mamy zespół złożony ze specjalistów IT. Staramy się reagować na wszelkie błędy tak szybko, jak to tylko możliwe. Jednocześnie w żadnym z przypadków nic nie zabieramy użytkownikowi - wyrównujemy jedynie prowizje do poziomu prawdziwego, co można w przypadku prowizji od wydawców policzyć sobie samodzielnie :) 

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Wojo napisał:

Dostałeś odpowiedzi na wszystkie pytania, które byłem w stanie udzielić odpowiedzi. Na wszystkie wiadomości odpowiadam z pełną kulturą i szacunkiem do użytkownika. Dlatego proszę nie oczerniać mnie publicznie i nie pisać nieprawidłowości. Dołożyłem starań, aby wyjaśnić Twoją sprawę, dostałeś dokładne wyliczenia na PW wczoraj o godzinie 18. Wszystko, co było potrzebne do rozwiązania sprawy i Twoich wątpliwości, otrzymałeś. Naginasz fakty, pisząc, że "nie miałem dla Ciebie czasu", ponieważ otrzymałeś informacje, które były dla Ciebie kluczowe, dotyczące prowizji od poleconych.

Napisałem, że nie mam czasu na dodatkowe dyskusje i podtrzymuje to również tutaj.

Do nikogo nie pisaliśmy z pretensjami, tylko z przeprosinami. Znów wygadujesz nieprawdę. Błąd był po naszej stronie, wytłumaczyliśmy o co chodzi. Od nikogo nie oczekiwaliśmy aby sam zgłosił ten błąd, lub wiedział o jego istnieniu. 

 

Twoje wypowiedzi nie mają nic innego jak oczernić nasz serwis. Dlatego dostałeś bana na chacie. Mimo wyjaśnienia sprawy dodałeś post tutaj. Także to tylko pokazuje, że moja decyzja co do blokady na czacie była trafiona. Gdybyś chciał coś jeszcze wyjaśnić, kontaktowałbyś się bezpośrednio z nami.

 

Dla wyjaśnienia całego tematu. Był błąd z naliczaniem prowizji od poleconych, przez co użytkownik dostał za dużo DODATKOWYCH środków. Dlatego część z gratisu została zwrócona. Użytkownik wydra ma do nas żal, że nie zostawiliśmy mu pieniędzy w kwocie ok. 80 PLN, które zostały naliczone przez pomyłkę i uważa, że z uwagi na błąd serwisu, powinniśmy pokryć tę kwotę z naszej kieszeni. Podsumowując, wydra dostał dodatkowe środki za posiadanie osoby poleconej, ale uważa, że dostał ich za mało i prowadzi działania mające na celu wywłaszczenie dodatkowej kwoty od MyLead. Nie widzę innego celu w Twoich działaniach niż oczernianie lub próba wyłudzenia środków z serwisu. 

 

Nie zapominaj drogi Wojo że są odpowiedzi sugerujące. A tak odebrałem ja Twoje odpowiedzi, bo mam do tego prawo aby interpretować to w taki sposób, tak samo jak Ty masz prawo interpretować moje wypowiedzi na swój sposób. I nie pisz, że dostałem odpowiedzi na wszystkie pytania, bo doskonale pamiętam jakie pytania zadawałem na czacie i jakie dostałem odpowiedzi. Teraz piszesz, że odpowiedziałeś na te pytania, na które byłeś w stanie. Zatem trzeba było napisać "Nie umiem lub nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie" i ja bym to zrozumiał. I nie wmawiaj mi, że moje wypowiedzi miały na celu oczernianie serwisu, bo jako użytkownik MyLead z kilkuletnim stażem wielokrotnie chwaliłem MyLead i polecałem innym co może potwierdzić chociażby Czaq. Wielokrotnie także oceniałem w różnych Waszych badaniach czy ankietach serwis MyLead najwyżej, wystawiając pozytywne opinie, w tym także np w Sklepie Google w temacie aplikacji. Piszesz, że pracują u Was specjaliści IT a problem wykryliście po 1,5 msc więc to zastanawia - dlaczego dopiero po takim czasie. Jakby się okazało, że problem istniał od maja 2019 to jakbyście ściągali kasę od użytkowników? Wysyłalibyście wezwania do zapłaty?

A Na PW dostałem screen zarobków mojego poleconego - a prosiłem o szczegółowe rozliczenie jego zarobków (czyt. leadów) za okres o którym mowa. 

A twierdzenie, że próbuję wyłudzić czy też wywłaszczyć dodatkową kwotę to już jest naprawdę twierdzenie wzięte z kosmosu. Napisałem Ci gdzieś w wiadomości lub na czacie, że chcę pieniądze z powrotem? Nie napisałem! Napisałem natomiast, że należy się nam! (nie tylko mi) - nam użytkownikom merytoryczne wyjaśnienie problemu i to kto ponosi za to odpowiedzialność i czy osoba która z MyLead ponosi za to odpowiedzialność poniesie też konsekwencje - takie były moje pytania (w gwoli przypomnienia) i na nie nie dostałem odpowiedzi. Więc teraz równie dobrze ja mogę powiedzieć, że mnie oczerniasz próbując mi wmawiać, że chcę wyłudzić od Was pieniądze. Widocznie naprawdę uważasz, że nam jako wydawcom, użytkownikom MyLead nie należy się szczegółowe wyjaśnienie zaistniałego problemu. Musisz wziąć pod uwagę, że po prostu nie którym osobom nie wystarczy napisanie "przepraszamy, ale wkradł się błąd." 

Edytowane przez wydra87
Odnośnik do komentarza

Cześć @wydra87,

Cytat

Nie zapominaj drogi Wojo że są odpowiedzi sugerujące. A tak odebrałem ja Twoje odpowiedzi, bo mam do tego prawo aby interpretować to w taki sposób, tak samo jak Ty masz prawo interpretować moje wypowiedzi na swój sposób. I nie pisz, że dostałem odpowiedzi na wszystkie pytania, bo doskonale pamiętam jakie pytania zadawałem na czacie i jakie dostałem odpowiedzi. Teraz piszesz, że odpowiedziałeś na te pytania, na które byłeś w stanie. Zatem trzeba było napisać "Nie umiem lub nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie" i ja bym to zrozumiał.

W razie jakichkolwiek pytań zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, chociażby poprzez system prywatnych wiadomości.

Cytat

Piszesz, że pracują u Was specjaliści IT a problem wykryliście po 1,5 msc więc to zastanawia - dlaczego dopiero po takim czasie. Jakby się okazało, że problem istniał od maja 2019 to jakbyście ściągali kasę od użytkowników? Wysyłalibyście wezwania do zapłaty?

Napisałem natomiast, że należy się nam! (nie tylko mi) - nam użytkownikom merytoryczne wyjaśnienie problemu i to kto ponosi za to odpowiedzialność i czy osoba która z MyLead ponosi za to odpowiedzialność poniesie też konsekwencje - takie były moje pytania (w gwoli przypomnienia) i na nie nie dostałem odpowiedzi. Więc teraz równie dobrze ja mogę powiedzieć, że mnie oczerniasz próbując mi wmawiać, że chcę wyłudzić od Was pieniądze. Widocznie naprawdę uważasz, że nam jako wydawcom, użytkownikom MyLead nie należy się szczegółowe wyjaśnienie zaistniałego problemu. Musisz wziąć pod uwagę, że po prostu nie którym osobom nie wystarczy napisanie "przepraszamy, ale wkradł się błąd." 

MyLead to ogromna platforma, nad którą czuwa zespół specjalistów. Problem na szczęście nie trwał długo. Jako MyLead mamy swój model działania i możesz być pewien, że codziennie staramy się dbać, by całość serwisu działała bez żadnych przeszkód. Chcielibyśmy, żeby zawsze wszystko działało bez problemów, ale technologia bywa złośliwa. Zespół ten jednak sprawia, że może zarabiać z nami 100 tysięcy zarejestrowanych wydawców. Przypomnę Ci też, że to nie jest odebranie środków wydawcy, to jest wyrównanie środków do prawidłowej kwoty.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, MyLead.pl napisał:

Cześć @wydra87,

W razie jakichkolwiek pytań zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, chociażby poprzez system prywatnych wiadomości.

MyLead to ogromna platforma, nad którą czuwa zespół specjalistów. Problem na szczęście nie trwał długo. Jako MyLead mamy swój model działania i możesz być pewien, że codziennie staramy się dbać, by całość serwisu działała bez żadnych przeszkód. Chcielibyśmy, żeby zawsze wszystko działało bez problemów, ale technologia bywa złośliwa. Zespół ten jednak sprawia, że może zarabiać z nami 100 tysięcy zarejestrowanych wydawców. Przypomnę Ci też, że to nie jest odebranie środków wydawcy, to jest wyrównanie środków do prawidłowej kwoty.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

Jak widać można napisać zwięźle bez atakowania i twierdzeń o próby wyłudzenia kasy. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 3.07.2020 o 12:22, wydra87 napisał:

Napisałem natomiast, że należy się nam! (nie tylko mi) - nam użytkownikom merytoryczne wyjaśnienie problemu i to kto ponosi za to odpowiedzialność i czy osoba która z MyLead ponosi za to odpowiedzialność poniesie też konsekwencje

Zaistniały problem był natury technicznej z tego co rozumiem, a nikt nie wrzuca fragmentów kodu własnego serwisu (backendu) do sieci. To nie jest kwestia wyjaśnień, a bezpieczeństwa. Dodatkowo nie wiem jakie konsekwencje miałaby osoba która zrobiła bug ponieść. Żaden programista nie chciałby pracować w firmie, która by go karała za bugi bo zdarzają się one wszędzie (poczytaj o programach bug bunty wielkich korporacji). 

Bug powinien być wyłapany w środowisku testowym, ale nie wszystko jest tam zawsze łatwo sprawdzić i nie wszystko zawsze się znajdzie. Tak więc ja sam odpuścił bym trochę w tonie "poniesie też konsekwencje" bo robić błędy jest rzeczą ludzką, a ten jak widać mógł zostać odwrócony. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
W dniu 3.07.2020 o 11:17, Wojo napisał:

 

 

Ale masz nieprofesjonalny ton wypowiedzi. Pracujesz w supporcie i ujawniasz kwoty o jakie chodziło w całej sprawie. Powinieneś odnosić się do każdej sprawy profesjonalnie nawet jeżeli chodzi o 2 złote. Poza tym jeżeli problem leżał tylko i wyłącznie po waszej stronie to powinieneś odpowiedzieć na każde pytanie związane z funkcjonowaniem serwisu i zaistniałym błędem, a nie pisać, że nie masz czasu na dalsze dyskusje. W każdej pracy z klientem trafiają się trudne osoby, ale to nie upoważnia do takiego zachowania jak pokazujesz tutaj na forum. Przytaczasz tutaj kwotę 80zł i tym samym próbujesz ośmieszyć problem, że ktoś wykłóca się o jakieś grosze. Jeżeli twierdzisz, że ten użytkownik próbuję wyłudzić coś od firmy w której pracujesz to powinieneś to zgłosić na policję, a nie rzucać takie oskarżenia bo może cię pozwać o zniesławienie i zapłacisz dużo więcej niż te 80zł. Nie wiem jaką dokładnie funkcję reprezentujesz w tej firmie, ale na pewno nie powinieneś mieć ani kontaktu z użytkownikami ani nie prowadzić żadnych kampanii marketingowych i to nie ulega żadnej wątpliwości. Czytanie odpowiedzi takich jak twoja zniechęca użytkowników do założenia konta w tym serwisie i to bardzo. Tak napisałem żebyś może kolejnym razem zastanowił się co robisz bo szkodzisz firmie w której pracujesz :) 

  • Super 1
  • Dzięki! 1
 

 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Chciałem dołączyć do sieci jako reklamodawca, zaproponowalem bardzo korzystne stawki i kontakt się urwał a obsługa nie potrafi nawet odpisać tak lub nie. Na telefony i maile nie opowiadają. Nie polecam

Udzielam wsparcia SEO | Tworzę aplikacje i migracje | tyle zarobiłem nic nie robiąc
40.png

Odnośnik do komentarza

Cześć @WDK,

nasz panel reklamodawcy jest w trakcie budowy. Po jego premierze dołączyć będzie mogła dołączyć do nas każda firma. Na chwilę obecną dołączamy do MyLead reklamodawców z największym potencjałem. Oczywiście powinieneś otrzymać od nas pełną aktualizację sytuacji i naszą decyzję. Przypomnij nam się, na pewno obsługa Ci odpowie ;)

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

  • Super 1

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza

@MyLead.pl już przypominałem się dwukrotnie, dzwoniłem do konsultanta i na Wasz numer kontaktowy aby dopytać się o to czy czasem Pan K. nie jest na urlopie - sympatyczna Pani z obsługi obiecała przekazać temat dalej ale jak widać nikt się nie skontaktował - nie mam zamiaru się ponownie kontaktować. Co do prac w panelu - tak zostałem o tym poinformowany i w odpowiedzi na maila otrzymanego od pana K. wskazałem wszystkie potrzebne informacje. Nie polecam wciąż.

Udzielam wsparcia SEO | Tworzę aplikacje i migracje | tyle zarobiłem nic nie robiąc
40.png

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Polecana zawartość

    • Poradnik podatkowy - jak rozliczać się z pieniędzy zarobionych przez Internet bez DG?
      Zarabianie w Internecie wiąże się z koniecznością płacenia podatków - a rozliczanie się z urzędem skarbowym nie jest jednoznaczne i proste. Prawo podatkowe w Polsce jest nieujednolicone - co oznacza, że każdy urząd skarbowy może mieć inne interpretacje. Sprawdź jak się za to zabrać!
        • Lubię to!
        • Super
      • 12 odpowiedzi
    • JDG - Jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce
      Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG) to najprostsza forma prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Jest to działalność prowadzona przez jedną osobę fizyczną na własne nazwisko i na własne ryzyko. Jednak mimo, że nazywa się jednoosobowa - daje jednak możliwość zatrudniania pracowników. Takich firm jest zarejestrowanych w Polsce zdecydowanie najwięcej. Sprawdź jak zarejestrować, rozliczać i prowadzić własną JDG!
        • Super
      • 3 odpowiedzi
    • Inwestowanie w obligacje detaliczne skarbu państwa - od podstaw!
      Sprawdź jak inwestować w obligacje skarbowe - krok po kroku! Detaliczne obligacje skarbowe to rodzaj obligacji emitowanych przez Państwo, które są oferowane indywidualnym inwestorom, takim jak osoby fizyczne, a nie instytucjom finansowym.

      Są to instrumenty dłużne, nienotowane na żadnym rynku, co oznacza że kupując taką obligację, w praktyce pożyczasz pieniądze państwu na określony czas, a w zamian otrzymujesz odsetki. Można więc powiedzieć że obligacje są indywidualną pożyczką na określony % dla Skarbu Państwa. Państwo odda Ci więcej niż od Ciebie pożyczyło.
        • Super
      • 7 odpowiedzi
    • Jak pozyskiwać i zarabiać na poleconych dzięki make-cash.pl
      W tym poradniku przedstawiam możliwości dostępne dla każdego użytkownika. Dowiesz się jak efektywnie wykorzystać forum do zbierania poleconych i budowania dodatkowych zysków.

      Make-cash.pl to miejsce, gdzie ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, poszukują porad i rekomendacji, a także nawiązują wartościowe kontakty. Codziennie odwiedza nas minimum 2000 unikalnych osób, które są zainteresowane zarabianiem przez Internet - a to ogromny potencjał, z którego może korzystać nie tylko administracja - ale każdy użytkownik forum !
        • Super
      • 2 odpowiedzi
    • Jak pisać treści na stronę internetową z wykorzystaniem AI
      Tworzenie treści od podstaw może być procesem czasochłonnym. Istnieje wiele mniejszych kroków, o których należy pomyśleć w drodze do stworzenia atrakcyjnych treści, takich jak badanie rynku, SEO i redagowanie tekstu, a to tylko początek. Jednak nie musisz zaczynać od zera, gdy istnieją narzędzia AI, które mogą pomóc w tworzeniu wysokiej jakości treści. 
        • Dzięki!
        • Super
      • 13 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .