Skocz do zawartości

Pomoc w monetyzacji Bazy Mailingowej Ciekawe metody monetyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, nigdy własciwie nie bawiłem się w mailing ale z tego co widzę przy dużej bazie jakieś wejścia na stronę są generowane. 

Natoniast brakuje mi pomysłu na monetyzacje takiej bazy. Oczywiście wiadomo, oferowanie ,,wysyłki maili do użytkowników", promocja kampani z sieci partnerskich, kierowanie ruchu na swoją stronę(jakiś serwis Ala Kwejacz z podpiętym AdSense? Blog z adkontekst+AdSense+popunder? Serwis sprzedający Netflixa/Spotify? Klucze do gier?) Średni OR z kampanii które wysłałem na próbę to 1%, 5000 otwartych maili co przełożyło się na +/- 500 wejść na stronę i 20/30 leadów przy kampanii konkursowej SOI. Wydaje mi się to dość słabym wynikiem.

Ma ktoś jakies pomysły w którą stronę iść? Najlepsze odpowiednio nagrodzę :)

Edytowane przez wawerroo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Cześć @wawerroo,

bardzo ciężko ocenić wynik 20/30 leadów z 500 wejść, głównie z powodu braku informacji o samej bazie. Cokolwiek wiesz o nich? Wiek? Zainteresowania? Płeć? Informacje te mają istotne znaczenie przy próbie dopasowania programu partnerskiego do Twojej oferty. Jeśli jest to baza ogólna i nie posiadasz takich danych, to faktycznie konkursy będą najlepszym pomysłem. Zależy oczywiście jakie marki promujesz, ale najbezpieczniejszym pomysłem będzie promowanie konkursu znanej marki dyskontów, Biedronki na przykład.

Musisz wiedzieć, że open rate na poziomie 1% to również dość słaby wynik. Podrzuć nam proszę na PW swoje materiały - wykorzystywany tytuł oraz treść samego maila. Postaramy się przeanalizować i zalecić pewne zmiany, które powinny zwiększyć skuteczność. Jednocześnie polecamy wpis z naszego bloga, o którym opowiedzieliśmy trochę o mailingu. Znajdziesz go TUTAJ. Poruszyliśmy tam chociażby kwestię tytułów, które sprawdzają się w mailingu i sprawiają, że odbiorca chętniej otwiera wiadomość.

Z pozdrowieniami, zespół MyLead.

  • Super 1

spacer.png

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .