Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie pozycjonowania pod wyszukiwania lokalne.

Na przykład pozycjonuję stronę pod frazę "szkoła językowa Rzeszów" no więc ponieważ konkurencja jest mała i jest to wyszukiwanie lokalne to wystarczy dodać stronę do mapy Google, podlinkować trochę z katalogów i strona wypozycjonowana 

a podobno Google określa lokalizację użytkownika i pod to personalizuje wyniki wyszukiwania czyli  ktoś wpisze "szkoła językowa" i pokaże mu się szkoła w jego pobliżu czyli akurat w Rzeszowie - czy w takim wypadku linkuje się pod frazę "szkoła językowa" ? czym różni się wtedy pozycjonowanie? jak pozycjonować pod oba przypadki?

 

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Edytowane przez s_matysik
  • Super 1

Smartindexer.net - skuteczna indeksacja linków 60-99%  & Skuteczne pozycjonowanie stron >> zobacz efekty 2024

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

 

 

Panowie, katalogi czasem działają na lokalną niszę - testowałem, ale nie o tym ten temat

Czy moglibyście określić dwa przypadki pozycjonowania lokalnego - tej z nazwą lokalizacji i tego bez gdzie Google wykrywa lokalizację użytkownika :) byłbym bardzo wdzięczny :)

  • Super 1

Smartindexer.net - skuteczna indeksacja linków 60-99%  & Skuteczne pozycjonowanie stron >> zobacz efekty 2024

 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

do tej pory pozycjonowanie lokalne polegało na pozycjonowaniu frazy lokalnej np. "kino warszawa"

teraz Google zaczął bardziej uwzględniać Google Maps i lokalizację użytkownika stąd jak wpiszemy w Google np. "kino" to pokażą się kina będące w danej okolicy, no więc jak w takim przypadku się pozycjonować pod frazy ogólne "kino" czy "kino warszawa" chodzi mi np. o anchory linków

Edytowane przez s_matysik

Smartindexer.net - skuteczna indeksacja linków 60-99%  & Skuteczne pozycjonowanie stron >> zobacz efekty 2024

 

Odnośnik do komentarza

Myślę, że mimo wszystko warto to robić na "kino warszawa" aczkolwiek stosować dywersyfikację z "kino". Jednak aby dokładniej to przeanalizować trzeba byłoby sprawdzić strukturę linków przynajmniej 5-6 stron, które są w top 10 pod kilkoma różnymi frazami. Póki co, to tylko gdybanie. Myślę, że google musi jednak jakoś wykrywać, że to kino jest faktycznie w Warszawie. Sprawdzę jak to wygląda w praktyce jak będę na swoim komputerze:)

PS: Też możesz zanalizować kilka stron i zobaczyć jak to wygląda, pomijając oczywiście brand anchory i generic zobaczyć jak wygląda relacja KW + Lokalizacja do KW. Zbierz linki kilku różnych stron z różnych fraz za pomocą ahrefs i majesticseo, a następnie przeanalizuj.

PS2: http://matthewwoodward.co.uk/tutorials/local-seo-guide/ - Warto sprawdzić, bardzo interesujący poradnik na temat lokalnego SEO.

  • Super 1

Nie wiesz jak dokonać optymalizacji strony? Masz problem z doborem słów kluczowych czy z analizą linków? Skorzystaj z moich usług!

 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Czynniki o których przy lokalnym seo często się zapomina:

1. IP serwera najlepiej żeby było z danego miasta (na które jest lokalna fraza), albo z Polski chociaż, czyli nie jakieś dreamhosty itp. Ma to też znaczenie jeżeli chodzi o czas ładowania się strony, który ostatnio stał się ważnym czynnikiem w SEO.

2. Wewnętrzne linkowanie, które zawiera frazy kluczowe, ale najlepiej w odmianie i pasujące do gramatyki zdania w którym się znajduje. Coś jak tutaj: http://www.elektryka-mb.pl/usugi-elektryczne_Szczecin_504358720/(gościu tu trochę przesadził jak dla mnie ale trzyma się w topach)

3. Linki z źródeł, z których ma je konkurencja (katalogi, fora itp.) z tych źródeł z których się da i z umiarem w dodawaniu oczywiście.

4. Adres usługi / firmy, taki sam jak wrzucony w mapach google + dodatkowo w katalogach firm typu zumi + pf itp.

Edytowane przez cinex
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Google googlem, ale jednak nie zapominajmy o zapytaniach. Ktoś szukając firmy lokalnej, w 90% przypadków, doda nazwę miejscowości do szukanej frazy. Dlatego ja obstawałbym jednak za "kino warszawa".

Kilka lat temu pozycjonowałem stronę na "remont łódź", "remonty łódź" i gdy doszedłem do top1 zacząłem pozycjonować na sam "remont". Długo się nie pobawiłem, bo zleceniodawca zwinął interes i tym samym zrezygnował z pozycjonowania. Jednak mimo tego, że "remont łódź" był w top1 to sam "remont" był gdzieś w top 40.

 

Ja korzystam z usług firmy ***** i jestem bardzo zadowolony

Coś mi tu reklamą powiało, i po drugie - jeśli ktoś ma choć ciut pojęcia o tym co robi to tylko samemu podejmując walkę, może do czegoś dojść. I po trzecie - nic tak nie cieszy jak satysfakcja z własnej pracy.

  • Super 2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .