Skocz do zawartości

Promowanie Muzyki


B3j

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

Zaczynasz od złej strony jak na moje.

Jeśli piszesz tu o własnej muzyce, a nie zlepkach czy mixowaniu czegoś, to powinieneś skupić się przede wszystkim na jakości. Tego typu dzieło artystyczne obroni się samo jeśli faktycznie ktoś bezwstydnie będzie chciał tego słuchać. Natomiast jeśli jakość będzie beznadziejna to promocja nic Ci nie da... Może dlatego efekty promowania na FB są mizerne? 

To na czym powinieneś się skupić to na tworzeniu jak najlepszego produktu. Stały wzrost organiczny powinny zapewniać Ci Twoje podstawowe kanały social media- strona na facebooku, instagram, ewentualnie twitter (które to na naturalnie będą w opisie kanału jak i każdego filmu, a dodatkowo będą się przechodziły). To jak prowadzić takie social media czy jak budować swój brand to już w ogóle tematy na długie godziny ale zachęcam o tym poczytać.

Możesz ponadto wrzucać tą muzykę właśnie na tematyczne grupki FB, a nawet stronki typu wykop ale nie spamuj. Powtórzę- takie dzieło obroni się samo jeśli będzie wartościowe. 
Jeśli jest to coś dobrego to zacznij od znajomych, strony na facebooku (zaproś znajomych do polubienia), może poproś o jakieś wrzutki na facebookowe strony tematyczne ale skup się przede wszystkim na tworzeniu i jakości- nie promowaniu na siłę.

Większość osób wychodzi arogancko z założenia, że zrobiło coś cudownego i ludzie nie chcą słuchać, a zwykle nie taka jest rzeczywistość.

Co do konkretnego pytania:
Google Adwords to raczej przeciętny kierunek, no chyba że masz już jakieś ciekawe klipy ale zakładam że tak nie jest. Ponadto jak już w coś inwestujesz to znowu... Zanim to zrobisz to zastanów się co dalej oferujesz. Takie kampanie mogą mieć sens, gdy masz już gotowy plan publikacji, rozgrzane social media, produkt który trafia (już dobrze się przyjmuje) i chcesz trafiać najdalej jak się da (czyli skalować coś, co już działa). Jeśli szukasz podstawowego grona i nie jesteś jeszcze aż tak aktywny to raczej bez sensu.
 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .