Skocz do zawartości

Prowizje zaakceptowane vs oczekujace?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć @MyLead.pl

Mam do Was  pytanie mianowicie czym różnią się w prowizje zaakceptowane od oczekujących z programów typu cps/cod i na ile mogę być pewny przepalając grube tys. pln (na promocje/testy) takich programów  ze dane z panelu  nt. zarobków są rzetelne i odzwierciedlają stan faktyczny ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

Cześć @jayd1,

pewne informacje na temat jakości Twoich leadów otrzymujesz oczywiście w trakcie walidacji - ich przerzucenie do wypłaty jest taką informacją. Jeśli jednak generujesz dużą ilość leadów i przeprowadzasz spore akcje promocyjne, to możemy na Twoją prośbę skontaktować się z reklamodawcą i zapytać go o jakość Twojego ruchu jeszcze przed walidacją. Odezwij się do nas proszę, możemy to to dla Ciebie.

na ile mogę być pewny przepalając grube tys. pln (na promocje/testy) takich programów  ze dane z panelu  nt. zarobków są rzetelne i odzwierciedlają stan faktyczny

Nie do końca rozumiem co masz na myśli pod tym pytaniem. Czy dane, które pokazujemy w panelu są realne? Jeśli o to chodzi, to odpowiadając - oczywiście. Wizyty zliczane są przez nas po kliknięciu w link afiliacyjny, a informacje o leadach otrzymujemy bezpośrednio od reklamodawców. Zdarza się, że nie wysyłają oni tych danych live - od razu po dokonaniu zakupu, jednak spływają one do nas bez problemów. Dane z panelu odzwierciedlają więc stan faktyczny.

Co do różnicy pomiędzy zaakceptowanymi, a oczekującymi, to główną różnicą jest to, że przy zaakceptowanych klient nie ponosi kosztu - najczęściej dotyczy to leadów CPL, gdzie klient założył konto, a reklamodawca musi dać znać co do jakości. Co do oczekujących natomiast, to te najczęściej wiążą się z zakupami i sprzedażą, stąd reklamodawca musi potwierdzić, że ta realnie nastąpiła, na przykład poprzez zapłatę za zamówienie. Okazjonalnie jednak zdarza się, że leady z poszczególnych programów przechodzą do innych kafelków. Nie wpływa to na ich walidację.

W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, MyLead.pl napisał:

na ile mogę być pewny przepalając grube tys. pln (na promocje/testy) takich programów  ze dane z panelu  nt. zarobków są rzetelne i odzwierciedlają stan faktyczny

Co do oczekujących natomiast, to te najczęściej wiążą się z zakupami i sprzedażą, stąd reklamodawca musi potwierdzić, że ta realnie nastąpiła, na przykład poprzez zapłatę za zamówienie.

 

I tak powinno być jak napisałeś wiec nie rozumie dlaczego przez kikanascie dni spływają mi ledki do zaakceptowanych,ja  myśląc iż zarabiam to scaluje ruch aż tu przypadkiem dowiaduje się ze to wszystko o kant hxxa rozbic bo same naciśniecie przycisku kupuje na lp reklamodawcy powoduje naliczenie leadka  a nie raz i dwóch naraz po czym trafiaja one automatycznie do zaakceptowanych. Zeby tego bylo malo to jeszcze te osoby ktore ewentualnie chciały zapłacić online to pewnie tego nie zrobily bo  cena produktu przy tej formie platnosci nagle wzrasta o kilkadziesiat pln.?

 

Odnośnik do komentarza

@jayd1,

zasady i moment naliczania leada może być inny dla każdego reklamodawcy. Nierzadko mają miejsce sytuacje, że pojawia się lead o wartości 0.00 PLN i, dopiero po zapłacie za zamówienie, zamienia się on w kwotę, która Ci się należy. Nie podałeś nazwy programu partnerskiego, którego promocją się zajmujesz, więc nie jestem w stanie tego jednoznacznie stwierdzić. Daj mi proszę znać chociażby poprzez system PW - chętnie to dla Ciebie sprawdzę.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

zasady i moment naliczania leada może być inny dla każdego reklamodawcy.

To pytanie zasadnicze,promując coś u Was trzeba przed walidacja dzwonić do np. Wrozbity Macieja aby się dowiedzieć czy na koniec będzie za co chleb kupić?

17 godzin temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

 Nierzadko mają miejsce sytuacje, że pojawia się lead o wartości 0.00 PLN i, dopiero po zapłacie za zamówienie, zamienia się on w kwotę, która Ci się należy.

Chciałeś chyba powiedzieć ze to jes standard?

 

17 godzin temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

Nie podałeś nazwy programu partnerskiego, którego promocją się zajmujesz, więc nie jestem w stanie tego jednoznacznie stwierdzić. Daj mi proszę znać chociażby poprzez system PW - chętnie to dla Ciebie sprawdzę.

 

 

.....................................................................................................

Jesteś w stanie mi powiedzieć ile % z tych wszystkich moich ledkow to faktycznie zaakceptowane (produkt odebrany i oplacony)?

Odnośnik do komentarza

@jayd1,

mamy setki różnych firm z nami współpracujących. Ciężko, żeby każda z nich miała taki sam sposób i warunki naliczania leadów. Co do Sliminazer, to sytuacja jest dość specyficzna, ponieważ reklamodawca działa w oparciu o COD. Liczy się więc potwierdzenie, a więc najpierw dokonanie zakupu, a potem udany kontakt z call center - z konsultantem, który zadzwoni do klienta. W przypadku Sliminazer nie jest więc istotą odebranie zamówienia (co rzecz jasna nie oznacza, że klienci w ogóle nie muszą tego robić, bo to zaniża jakość Twojego ruchu). Lead pojawia się już w przypadku złożenia zamówienia. Wtedy wpada w zaakceptowane. No i po walidacji okaże się ilu z nich odebrało od call center i potwierdziło swoje zainteresowanie. To są leady, które potencjalnie mają przechodzić do wypłaty.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, MyLead.pl napisał:

 

 W przypadku Sliminazer nie jest więc istotą odebranie zamówienia (co rzecz jasna nie oznacza, że klienci w ogóle nie muszą tego robić, bo to zaniża jakość Twojego ruchu).

 

16 godzin temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

 Co do Sliminazer, to sytuacja jest dość specyficzna, ponieważ reklamodawca działa w oparciu o COD. Liczy się więc potwierdzenie, a więc najpierw dokonanie zakupu, a potem udany kontakt z call center - z konsultantem, który zadzwoni do klienta.

@Wojo To w końcu jest cyt. *bardziej cps niz cod* tak jak mi pisałeś na priv gdy zaczynałem to promować czy jak  teraz pisze kolega Bartek tuz przed walidacja i gdy ich już kilkadziesiąt nawaliłem?

 

.................

Co do tego ze nie dzwonią tylko wysyłają towar tez Wam zgłaszałem ale to później wyjaśnimy...

15 godzin temu, jayd1 napisał:

 

@Wojo To w końcu jest cyt. *bardziej cps niz cod*

 

 

Dobra pytałem tez innych z suportu:

(kto mial zobaczyc to zobaczyl)

 

 

Moj Ziomek tez pytał:

jw

 

 

 

@MyLead.pl To chyba muszę kupić sobie skafander?

Odnośnik do komentarza

@jayd1,

wybacz, jeśli wiadomości niektórych członków supportu wprowadziły Cię w błąd. Powtarzając więc - lead w tej kampanii kwalifikuje się do przeniesienia do wypłaty w momencie udanego kontaktu z call center. Co do walidacji - programy partnerskie tego reklamodawcy mają bardzo wysoki poziom akceptacji, także 100% w tamtym programie partnerskim - Ovashape (na tamten moment - moment odpowiedzi), jak najbardziej jest możliwe. Ta wymiana wiadomości odbywała się w połowie kwietnia, więc brała pod uwagę tylko marzec. Co do kwietnia - zobaczymy. Ta nastąpi już wkrótce, bo mamy początek miesiąca. Bądź proszę cierpliwy.

Co do problemów z kontaktem telefonicznym, to zgłosiliśmy już się do reklamodawcy. Na pewno będziemy informować Cię, gdy otrzymamy od niego wyjaśnienie tego problemu.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

wybacz, jeśli wiadomości niektórych członków supportu wprowadziły Cię w błąd.

Spoko,tylko potyralem sobie za frajer i troche $ poszlo w błoto.

4 minuty temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

. Ta wymiana wiadomości odbywała się w połowie kwietnia, więc brała pod uwagę tylko marzec

Nie w połowie kwietnia tylko te z ss 8dni temu bo juz nie załączałem rozmow np z przed wczoraj!

5 minut temu, MyLead.pl napisał:

@jayd1,

 Co do walidacji - programy partnerskie tego reklamodawcy mają bardzo wysoki poziom akceptacji, także 100% (na tamten moment - moment odpowiedzi), jak najbardziej jest możliwe. Ta wymiana wiadomości odbywała się w połowie kwietnia, więc brała pod uwagę tylko marzec.

Przecież kilka dni temu tez walidowaliscie ledki z kwietnia (z tych programów) i pokrywa sie to z czasem tych rozmow na priv wiec dlaczego mial by byc brany marzec przy udzielaniu odpowiedzi XD

....................................................

 

 

 

Odnośnik do komentarza

@jayd1,

Cytat

Spoko,tylko potyralem sobie za frajer i troche $ poszlo w błoto.

nie mogę zgodzić się z tym stwierdzeniem, ponieważ rozliczenie przyjdzie. Jesteś wręcz w jeszcze lepszej sytuacji - prościej w końcu odebrać telefon i wyrazić zainteresowanie, niż wydać pieniądze i zapłacić za zamówienie przy kurierze. Oczywiście pod warunkiem, że nie ma problemów z call center, o czym już pisałeś i skontaktowaliśmy się z reklamodawcą w tym temacie. Damy Ci znać od razu, gdy uzyskamy informacje.

Cytat

Nie w połowie kwietnia tylko te z ss 8dni temu bo juz nie załączałem rozmow np z przed wczoraj!

Prosiłbym, żebyś czytał ze zrozumieniem to, co piszę. Otóż pisałem to w kontekście wymiany wiadomości ze mną, tj. Support Bodorek (co jasno widać, bo zdanie wcześniej wspominałem o Ovashape, o którym rozmawiał Twój kolega). Rozmowa ta odbywała się 18 kwietnia (i można to zobaczyć na screenshocie tutaj). Co do reszty rozmów, to należałoby zapytać osoby biorące udział w tych rozmowach. Ostatnia walidacja była z tego co widzę 21 kwietnia, stąd udzielona odpowiedź była przed wspomnianą walidacją. Walidacja z 21 kwietnia potwierdziła również bardzo wysoki poziom akceptacji leadów. Kolejna nadchodzi już niedługo i mam nadzieję, że będziesz zadowolony z jej wyników. Jeśli by tak nie było, to zawsze możesz dać nam znać.

Z pozdrowieniami, Bartek, MyLead.

 

pl.png.071b1b7a9fc86e4863d5a689473cd3a9.png

Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .