Skocz do zawartości

Case Study: Google UAC + Dating Smartlink iMonetizeit ROI 46%


Rekomendowane odpowiedzi

Case study: Google UAC + Dating Smartlink iMonetizeit ROI 46%

Jest to opis wykonany przez jednego z naszych partnerów prowadzenia kampanii w naszej sieci. Zapraszamy do lektury! 

Program afiliacyjny: iMonetizeIt 
Oferta: Dating Smartlink 
Okres: Marzec 2021 
Geo: FR, GR, HR 
Źródło ruchu: Google Universal App Campaigns (UAC) przez aplikacje
Koszt - $7361 
Przychód - $10751 
ROI = 46%
Dochód - $3389

Wiele osób myśli, że nisza gamblingowa zajęła już mnóstwo miejsca w Google UAC, ale ja się z tym nie zgadzam. Nadal jest mnóstwo miejsca dla ofert datingowych, co postaram się udowodnić w tym case study ;)

Czemu wybrałem pracę z UAC?

Po pierwsze, UAC jest modnym źródłem ruchu i działa on znacznie lepiej od innych, co starałem się wytłumaczyć poniżej. Po drugie, wspomniałem o niskiej konkurencji dla datingu w porównaniu do TikToka jako źródła ruchu. Zazwyczaj sukces kampanii UAC zależy tylko od Twoich starań, jak dobrze Twoja aplikacja działa oraz czy potrafisz zainteresować odbiorców. Szczerze mówiąc, ruchu wystarczy tam dla każdego!

1010796022_.JPEG.82bed15c279134c5f6681845f98675a2.JPEG

Aplikację na Androida wziąłem z kanału na Telegramie, gdzie zazwyczaj sprzedawane są apki pod Gambling i Dating. Aplikacje dla mojego GEO były dostępne, a koszt ich najmu wynosił 10% instalacji. Nie miałem problemu z moderacją, a wszystkie trudności z UAC były nieistotne.

Kiedy uruchomiłem UAC, od razu wziąłem rozgrzane i zaufane konta, ponieważ jeśli użyjesz nowych kont, możesz zostać z miejsca zbanowany. Wykorzystałem więc stażowe konta z serwisów typu ZaleyCash.

Musisz również wiedzieć, że w UAC nie ma optymalizacji. Targetowanie przez instalacje jest darmowe i UAC wybiera target bazując na aplikacji, z której używasz. Musiałem tylko ustalić dzienny budżet i koszt instalacji. Jeśli chodzi o targetowanie przez rejestracje, sytuacja była bardziej skomplikowana. Będziesz tu potrzebował narzędzia, które przenosi leady do Twojego konta Google, np. Adjust i Kochava (nie są one darmowe). Następnie, by ustawić targeting, zakupiłem Adjust, ustawiłem postback z iMonetizeit i zalinkowałem konto Google oraz narzędzia. W wyniku tego eventy były importowane na konto - w moim przypadku były to leady.

Moje wnioski z kampanii targetingowej:

  • targetowanie przez instalacje jest łątwiejsze i lepiej się sprawdza
  • targetowanie przez rejestracje jest trudne, kosztowne i, w moim przypadku, nieefektywne (Smartlink optymalizuje oferty pod ruch, Google optymalizuje ruch i pojawiają się problemy.
  • Dodatkowo, Google zaczyna ucinać ruch i rozgrzanie kampanii staje się niezwykle trudne).

Ogólnie rzecz biorąc, niewielka optymalizacja dotyczy jedynie creative'ów oraz tekstów, na czym skupiłem całą uwagę. 

Tekst zoptymalizowałem pod geo, w którym pracowałem. Aby przejść proces moderacji, wybrałem zdjęcia z pół-nagimi dziewczynami, bez wskazywania na treści dla dorosłych i w rezultacie były to najlepiej konwertujące zdjęcia. Swoją drogą, filmy też mają dobre ROI.

Przykłady Landing Page'y:

1024905372___.png.8bb390b2a3dd0732e340ce071b918f79.png

1068573833___.png.fee2263a4ed52649c55c32a5bd05ff6f.png


Geo

Zazwyczaj działam na krajach z Tier 1 oraz dobrze stojących finansowo krajach Europejskich. Francja była na szczycie mojej listy, ponieważ miałem z nią pozytywne doświadczenia w przeszłości. Mój manager zaproponował, bym przetestował również Grecję oraz Chorwację, ponieważ te kraje nie były aż tak popularne pośród marketerów, a stawki były dość dobre na smartlinku. Ten case study pokazuje, że możliwe jest zrobienie dobrych wyników na geo z niskimi stawkami oraz minimalną konkurencją.


Proces

Pierwszy test wykazał dobrą stawkę za instalację, więc zdecydowałem się zwiększyć dzienny budżet. Do tego ciągle kupowałem komentarze, by wrzucić swoją apkę na górę listy. Kiedy instalacje spadły, zduplikowałem kampanię i zmieniłem sposób promocji.
W swoich kampaniach wykorzystałem również notyfikacje push, ponieważ powinienem sprawiać, by użytkownicy powracali do aplikacji. Pushe to dobry sposób na przypomnienie im o niej. Do tego celu korzystałem z tekstów w języku angielskim lub lokalnym.


Moje wyniki:

1637118081_.thumb.png.5d4e8e8ee0c96ca5cd92ba8428e8595f.png

Uzyskałem 7k konwersji w miesiącu, które przyniosły mi $10751, średnie EPC wyniosło $0.17. Francja uplasowała się na szczycie i zadziałała na 100%, jednak Grecja i Chorwacja również wykazały dobre wyniki. Dla mnie te kraje stały się objawieniem, więc kontynuuję pracę na tych geo w innych kampaniach.
UAC będzie jeszcze popularne przez długi czas i teraz jest dobry moment na wyciągnięcie wszystkiego z kampanii. Dziękuję swojemu AM, który pomógł mi wystartować z tym case'em. Mam nadzieję, że pomoże Ci on zrozumieć jak działać na tym źródle ruchu. 

  • Super 2
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do nas za darmo i naucz się zarabiać!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut i wiele więcej!

 

 

  • Ciamciaj zmienił(a) tytuł na Case Study: Google UAC + Dating Smartlink iMonetizeit ROI 46%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .