Skocz do zawartości

Temat Ogólny o AC


AstroCash

Rekomendowane odpowiedzi

@Ciamciaj

Nie pisz mi, że nie muszę, bo właśnie, że muszę. Wypłatę wcześniej też musiałem 4 razy tutaj napisać, żeby została wysłana, a zlecona była jak zawsze, więc się nie usprawiedliwiaj, że zlecona inaczej. Ludzka rzecz to przesunąć wypłatę raz, a nie non stop - w dodatku zawsze bez jakiejkolwiek informacji!!! 

Zresztą ja nie będę tutaj niczego nikomu udowadniał, co każdy wie jak jest. Ostatnia moja wypłata u was.

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj się za darmo i naucz się zarabiać online!

  • Dostęp do darmowych poradników pokazujących krok po kroku jak zarabiać w Internecie
  • Sposoby zarabiania niepublikowane nigdzie indziej
  • Aktywna społeczność, która pomoże Ci rozwiązać problemy i doradzi
  • Profesjonalne treści na temat SEO, social media, afiliacji, kryptowalut, sztucznej inteligencji i wiele więcej!

@Mateht Chodziło mi o to, że Twoich wiadomości nie uznałem nigdy za proszenie się o pieniądze, a jako domaganie się o to co jest Twoje i powinno być wcześniej na Twoim koncie. Po prostu rozumiem Twoje wkurzenie. Nie usprawiedliwiam tego, że był to błąd z naszej strony, tylko mówię jak było, nie zlecałeś umowy a fakturę. 
Naszym największym błędem w tym wszystkim jest na pewno nie poinformowanie Ciebie i innego użytkownika o opoźnieniu. 

Tak jak mówisz, nie musisz niczego udowadniać. Jeżeli jest to Twoja ostatnia wypłata u nas to jest mi bardzo przykro, tak czy siak życzę dobrych zarobków i lukratywnych projektów. 

Odnośnik do komentarza

Rano ktoś wstanie z uśmiechem na twarzy :)

CHx9BsRDRgCAc-vtDTyN7A.png

Szybkie podsumowanie nocki:

  • szybkie wypłaty zostały wypłacone,
  • POSTBACKi w pełni działają dla sieci AdWorkMedia, CPAGrip, Direct AstroCash oraz MGCash,
  • na ten moment wyłączyliśmy z Autopilota AdscendMedia oraz AdGateMedia  (zalecamy wyłączenie w Ranked Mode) -> sieci odpalimy w dniu dzisiejszym po południu, 
  • nie występują już żadne problemy związanie z gatewayami,
  • CloudFlare pozostanie w trybie zwiększonej kontroli z uwagi na bezpieczeństwo,

Proszę o informację, jeżeli zauważyliście gdzieś jakiś problem z działaniem serwisu, który uniemożliwia poprawną jego pracę.

Pozdrawiam, Tymek

banner_401x101.png.485ffd6034545acab37a1f39c9cbec70.png

Odnośnik do komentarza
W dniu 27.11.2017 o 13:32, temp napisał:

Witam. Gdzie można się zgłosić po nieotrzymaną wypłatę (zlecona 1 listopada)? Na wiadomości wysłane przez formularz na stronie nikt nie odpowiada.

Czy Twoja wypłata była zlecona na Payza?

Mamy problem z Payzą, a dokładniej z ich depozytami. Dodali ostatnio obsługę polskich banków na które można deponować gotówkę, natomiast czas dodania środków na konto wynosi czasami 14-21 dni... co jest żenujące. 

Przepraszamy za opóźnienia, za chwilkę Twoja płatność zostanie wysłana.

Pozdrawiam!

banner_401x101.png.485ffd6034545acab37a1f39c9cbec70.png

Odnośnik do komentarza

spacer.png

Sieć afiliacyjna SOHO Partners

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystanie. Polityka prywatności .